Translate (fordító)

2015. november 24., kedd

57. rész

Sziasztok! Itt van az új rész és remélem tetszeni fog nektek drágáim! Fenomenális olvasást nektek, pusszancs ~L!
-    Barney fejezd be! Aludni akarok! - hallottam Louis álmos hangját. - Barney, kérlek! Most komolyan, fáradt vagyok! A gazdádat ébresztgesd! - lökdöste Louis.
-    A gazdáját már a pasija felébresztette. - mosolyogtam és felültem.
-    Bocsi, de akkor most aludj vissza! - húzott magához mosolyogva, majd becsukta a szemét.
-    Te visszaaludhatsz, Én nem tudok. - mondtam, megpusziltam, majd kimásztam mellőle.
-    Majd megyek! - mondta, majd fejét a párnák közé fúrta és pár perc múlva, már szuszogott.

Én a madaramat a vállamra ültetve kiléptem a szobámból, ugyanis a kutyáim így is mindig követnek. Lent az összes lány ébren volt.
-    Jó reggelt! - mosolyogtam.
-    Helló! - mosolyogtak rám.
-    Nem tudja valaki, merre lehet Lola? - kérdeztem.
-    Nem, fogalmam sincs. - rántott vállat Jesy.
-    Felhívom. - mondtam.
Előkerestem a telefonom, majd adtam enni a kutyáknak és leültem az egyik bárszékre.
-    Végül nem hívod fel? - kérdezte Roxy.
-    De, csak ki akarom vinni a kutyákat és majd közben felhívom. - mondtam.
-    Oké, kérsz csokis sütit? - kérdezte Becky.
-    Persze, benne volt, hogy csoki! - mosolyogtam, majd elvettem egyet.
Megettem, közben beszélgettem a lányokkal, majd kimentem a kertbe és hagytam a kutyákat szaladgálni. Richard bent eszegette a kekszeit. Én, meg hívtam Lolát.
-    Szia! - mondta vidáman.
-    Szia, mizu? - kérdeztem.
-    Semmi különös, sajnos a csikó úgy gondolta, átveszi az irányítást, így most egy kicsit be van kötve a lábam. - mondta nevetve.
-     Nem hangzik jól, de ezzel most neked kell küzdened! - mondtam, majd elhajítottam a labdát a két kutyának, akik utána rohantak.
-     Tudom. Olyan mint egy gyerek. Igazából élvezem az egészet, mert tökre hozzám tud nőni, mégis néha annyira megőrjít! - mondta és a végén inkább morgott.
-     Jaj, tudom! Ne is emlékeztess! - nevettem.
-.    Az megvan, mikor alig vánszorogsz be a házba, hallod, hogy nyihog és lerohansz, mert azt hiszed, bántják, közben éppen játszik? - kérdezte sóhajtva.
-    Nekem volt ennél rosszabb! - mondtam és elindultam be, a kutyáimat hagytam kint játszani. - Zuhanyzás után, már csak beleugranál az ágyba és fel sem kelnél! Erre kint az ablak alatt nagy zaj, kiabálás. Kipillantasz és a csikó éppen vágtázik a hegy felé, amerre életében nem járt? Na, akkor lóra pattantam, pizsamában és utána! - mondtam nevetve.
Bent mindenki az Én mesémet hallgatta.
-    Bocsi húgi, de mennem kell. - mondta.
-    Oké, szia! - mondtam vidáman.
-    Szia! - mondta és letettük.
Leültem a kanapéra.
-    Mizu? - ugrott mellém Zayn.
-    Lola kikészül a csikójától! - nevettem.
-    Szegény! - mondta Zayn.
-    Majd menj el hozzá. - mondtam és rá mosolyogtam.
-    Oké. - mosolygott rám.
-    Juj, az ördögök! - csaptam a fejemre.
-    Beengedem őket! - kiabálta Becky, majd csak annyit hallottam, hogy hatalmas zajjal száguldanak be.
Ugatva rohantak a nappaliig, majd mikor megláttak rám ugrottak. Barney csöndben maradt, de Málna ugatott tovább.
-    Málna, ne sípolj! - szóltam rá, de vidáman birkóztak tovább az ölembe ugatva.
Zayn, csak nevetett mellettem.
-   Málna! - mondtam és befogtam a száját.
Megmerevedett és rám nézett olyan hatalmas, édes kiskutya szemekkel.
-   Csöndben maradsz! - mondtam szigorúan, majd elengedtem a száját. - Menjetek le! - mondtam és leugrottak, majd a földön birkóztak tovább.
-    Nem ragasztanád össze a szájukat? - battyogott le álmos fejjel Harry.
Mikor a két kutya meglátta, vidáman rohantak utána. Harry, ahogy meglátta a tervet, elkezdett rohanni fel. Én is utánuk rohantam, hátha elkapom a két kutyát. Harry az Én szobámba nyitott be, majd bevágta az ajtót. Málna megállt az előtte becsapódó ajtó előtt, de a hülyébbik-vagyis Barney- nekiment.
-    Barney fiam, normális vagy? - nevettem, majd a kezembe vettem a nem kis termetű kutyát. - Nem fáj? - kérdeztem és mosolyogva megpusziltam a feje tetejét, majd letettem.
Mosolyogva nyitottam be a szobámba. Hazza éppen Louisn ült és birkóztak, vagyis gondolom...
-    Harry húzz már a francba, hagyj aludni! - háborgott Louis, aki kívülről egy paplanhernyó volt.
A két majom a szobámban észre sem vett. Rám pillantott a két kutya, akik mellettem ültek mint két jól nevelt gyerek.
-    Na, mehettek! - intettem a kutyáimnak a fejemmel, majd hátat fordítva elindultam le.
A lépcsőről már csak annyit hallottam, hogy a nevemet kiabálja Louis és Harry is. Nevetve ugrottam le a lépcsőről.
-    Rájuk engedted a kutyákat? - nevetett Jesy.
-    Igen, így biztos felkelnek! - nevettem.
-    Valószínű, igen! - nevetett Roxy.
Ekkor két mérges fickó sétált le a szokásos vigyorgó és vidám Louis és Harry helyett. A két kutya szaladt utánuk.
-    Mi történt? - kérdeztem mosolyogva.
-    A dögeid! - mondta Harry.
-    Kutyák! - mondta neki mérgesen Roxy.
-    Nem, gyerekek! - guggoltam le és megöleltem a kutyáimat.
-    Lényegtelen hogyan nevezed őket, akkor is felkeltettek! - mondta Louis.
-    Borzasztó! - mondtam a szemem forgatva. - Most durcisak vagytok? - kérdezte nevetve.
-    Nem, mérgesek! - mondta karba tett kézzel Hazza.
-    Jó, akkor mérgesen öltözzetek fel és gyertek le! - mondta Jesy.
-    Miért? - kérdezte Louis.
-    Megtanítjátok őket focizni! - mutattam a kutyákra.
-    Jó. - mondta Harry, majd egymás után felmentek.
Mikor visszajöttek, már melegítőben voltak.
-    Reggeli a pulton! - mondta mosolyogva Jesy.
Reggelizett a két mérges, majd felénk fordultak.
-   Nincs egy focilabdátok? - kérdezte Harry.
-    Figyelj, egy autógumit kérnél, hoznám; esetleg egy nyerget, azt is hoznám, de focilabdával nem szolgálhatok! - mondtam mosolyogva.
-    Én igen! - mondta Roxy, majd felszaladt.
Hirtelen egy labda pattogott le, amit felkaptam mielőtt a két kutya széttépte volna. Így is ugráltak körülöttem.
-    Nem! Majd megkapjátok, nem most! - mondtam és odaadtam Louisnak.
-    Gyertek! - mondta Harry, majd kiment a kertbe.
-    Nem jössz ki? - kérdezte Louis.
-    De, majd lehet megyek. - rántottam vállat és megpusziltam Louist.
-    Oké. - mosolygott, majd kiment.
A két kutya, már kint ugrált Harry körül. Egy órát játszhattak együtt, majd lassan beszállt a többi fiú is. Két kutya és a One Direction focizott a kertben.
-    Lányok, nincs kedvetek kimenni? - mutattam a kertre, mert ragyogott a nap.
-    Nem rossz ötlet! - mosolygott Becky, majd leugrott a bárszékről.
Mind kimentünk, majd figyeltük a meccset. Na, igen. A kutyáim nem igazán értették, mi is a foci lényege, ezért ahányszor valamelyik kapus, vagy bár ki a földön volt, ráugrottak és megfeledkeztek a labdáról. Aranyosak voltak, mert a fiúk minden áron tanították őket, de Ők ezt inkább "te futsz, rugdosol közben egy fekete-fehér golyót Én, pedig rád ugrom, ha a földön vagy" játéknak gondolták. Mi a lányokkal már sírva nevettünk rajtuk. Barney a hatalmas agykapacitásával egyszer ráugrott hátulról Harryre és emiatt neki leesett a nadrágja. Aztán már majdnem sikerült rendesen játszani, mikor Barney és Málna megszerezték a labdát és ketten elrohantak vele a kert másik végébe, majd ketten széttépték. Persze a fiúkkal együtt próbáltuk elvenni tőlük, de nyertek és teljesen darabokra tépték. Mikor elpusztították a labdát, már mindketten fáradtak voltak, ezért felvittem őket a szobámba és rögtön elaludtak. Mikor leértem, mindenki jobbra vagy balra dőlt a nappaliban.
-    Mizu? Mi történt? - kérdeztem mosolyogva csípőre tett kézzel.
-    Edzésre kell mennem. - mondta szomorúan Louis.
-    Elmenjek? - kérdeztem mosolyogva.
-    Van kedved? - kérdezte és felém nyújtotta a kezét.
Én megfogtam, mire elkezdett húzni az ölébe, így Én az ölébe ültem.
-    Nem is tudom... ha utána elviszel ebédelni valahova, még lehet róla szó? - mosolyogtam huncutan.
-    Elviszlek! - puszilta meg az arcom.
-    Oké, akkor majd jövök! - mondta Louis, majd kimásztam az öléből.
-    Mi is megyünk! - mondta vidáman Niall.
-    Oké. - mosolygott Louis.
Mindenki jött. Elmentünk készülődni, majd a fiúk is leléptek. Rebellé varázsoltam magam, majd kiválogattam a ruháim és el is indultunk. Az úton csöndben voltunk, majd Én megszokott módon elbúcsúztam Louistól és felmentünk a lelátóra.
-     Így tudod az utat? - kérdezte Hazza.
-     Persze, már voltam itt párszor. - rántottam vállat.
-     Hideg van! - húzta össze magán a kabátot Becky.
-     Gyere! - ölelte át őt Niall.
-     Izgulsz? - kérdezte tőlem Liam.
-     Nem. - rántottam vállat.
Mikor kilépett Louis, a pályára, rögtön elmosolyodtam. Mellettem Jesy lőtt rólam egy képet és rögtön feltette a banda oldalára.
"Rebel a büszke barátnő!" 

Én ezen jót nevettem, majd figyeltük az edzést. Mikor vége lett, elindultunk az öltöző felé. Mikor megláttam Louist, hátulról a hátára ugrottam. Ő felnevetett Én, pedig megpusziltam az arcát. 
-    Büszke vagy?! - kérdezte nevetve. 
-    Rád mindig! - mondtam mosolyogva, leugrottam a hátáról és elé lépve átkaroltam a nyakát, majd rövid csókot nyomtam ajkaira. 
-    Nagyon szép vagy! - mosolygott Louis. 
-    Tudom! - nevettem és megpusziltam az orrát. 
-    Nem segítesz öltözni? - kérdezte huncutan mosolyogva. 
-    Azt hiszem, megoldod egyedül, nagyfiú vagy! - nevettem és elengedtem. 
-    Mindjárt jövök. - mondta, majd eltűnt a többi focista között. 
Én szokás szerint ittam egy forró csokit. 
-    Mehetünk? - lépett elénk Louis. 
-    Persze, éhen halok! - mondta Niall. 
-    Ki gondolta volna! - forgattam a szemem. 
Egy kis vendéglőben ettünk. Természetesen Niall annyit evett, mint mi összesen. Ebéd, vagyis inkább vacsora után hazamentünk, majd jakuzzizás után mind lezuhanyoztunk és elmentünk aludni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése