Translate (fordító)

2015. november 13., péntek

47. rész

Cara kiabálására keltem. Rögtön Rebellé varázsoltam magam és úgy mentem le.
-       Meglepjük a fiúkat! - mosolygott rám a konyhában Becky.
-       Hogyan? - kérdeztem.
-       Bemegyünk  a koncertre titokban és valamelyik dalban kikapcsolják  a mikrofonjukat és mi énekeltünk, majd utána felmegyünk a színpadra! - mosolygott Roxy.
-      De most először elmegyünk beteg gyerekekhez, utána interjú, utána egy dal egy ház tetején, majd meglepünk pár directioner-t koncertjegyekkel, majd utána 1D koncert! - mondta Jesy
Ahogy mind készen lettünk, indultunk. A beteg gyerekek nagyon aranyosak voltak, de mind sírtunk. Az interjú mint mindegyik, ez sem volt túl izgalmas, csak bájolgás. A dalt előadni egy hatalmas épület tetején hihetetlen jó volt, szinte egész London közlekedése állt és minket hallgattak. A directionerek annyira édesek voltak! Mikor megláttak minket, sírva öleltek meg minket! Utána pontosan érkeztünk a srácok koncertjére. Ott várt minket Lola.
-      Úgy félek! Én nem énekelek!
-      Legalább olyan jó a hangod, mint nekünk! - mosolyogtam rá, majd Roxyval két oldalról megszorítottuk a kezét. Elindult a Steal My Girl és Lola kezdte is. Mi végig fogtuk a kezét. Természetesen tökéletesen énekelte el Zayn szólóját. Utána jött Becky Niall helyett, majd mi ne együtt a refrént. Utána Jesy jött és konkrétan úgy énekelt, mintha a saját dala lenne. Utána következtem én, majd megint Becky és mind. Roxy is profin énekelt, majd újra mind. A közönség, már mikor Lola énekelt, akkor tombolt. Majd a dal végén az előttünk lévő fal kecsesen felemelkedett. Hatalmas visítás a nézőtéren. Mi még nem indultunk meg, egymásra néztünk, egymásba karoltunk és bevonultunk. A fiúk mikrofonjait visszakapcsolták, de mieink is ment.
-       Meglepetés! - kiabálta Jesy és egyszerre mind meghajoltunk.
-       Elképesztő! - mondta Hazza és tátva maradt a szája.
-       Kérlek! A csodálatos is megteszi! - nevetett Roxy.
-       Nem úgy volt, hogy egész nap dolgotok van? - kérdezte Nialler.
-       Megeshet, hogy hazudtunk, de volt dolgunk rendesen! - mosolygott Lola.
Zayn odaszaladt a nővéremhez, majd ölelés közben megforgatta a levegőben. Niall rohant Beckyhez, aki szintén szaladt felé.
-      Milyen édesek! - mondta Jesy.
-      Nálam Barney és Málna a nyerők! - mondtam.
Ekkor Jesyre lecsapott Liam és vele egyszerre Harry is odaszaladt Roxyhoz. Én látványosan nézegettem a körmeim. Lou szaladni kezdett felém, majd pontosan előttem állt meg.
-     Törpillám! - ölelt szorosan magához.
-     Ha egy stadion előtt mondod, valószínűleg nem csak te fogsz így hívni! - mondtam nevetve.
-     Reb, a te ötleted volt? - kérdezte Zayn.
-     Aludtam! Mikor kiértem a konyhába, akkor támadtak meg az ötlettel! - mondtam nevetve.
-     Ki találta ki? - kérdezte Niall.
-     Én! - mosolygott Lola.
-     Minden rendben? - kérdezte Louis, most nem a mikrofonba, miközben egy tincset a fülem mögé tett.
Én mosolyogva bólintottam.
-     Nincs kedvetek elénekelni velünk a What Makes You Beautiful -t? - kérdezte Liam.
-     Nem, a sok directioner titeket akar hallani, nem minket! - mondta Becky.
-     Ki szeretné, hogy együtt énekeljük el? - kérdezte Hazz a tömegtől.
Konkrétan visításban tört ki az egész aréna.
-     Meggyőztünk titeket? - nevetett Lou a rajongókra mutatva.
-     Legyen! - mondta Roxy.
-     Többiek? - kérdezte Niall.
-      Csak mert aranyosak vagytok! - mondtam mosolyogva.
Louis magához húzott és megcsókolt, mire a tömeg újra sikított.
-      Ugye tudod, hogy elég sokan akarnak most engem megölni? - kérdeztem.
-      Ki szereti Rebelt? - kérdezte Louis, mire megint sikítás. - Na látod, milyen édesek a rajongóink? - kérdezte önelégült mosollyal.
-      Imádlak titeket! - dobtam puszit a directionereknek.
-      Akkor mehet? - kérdezte Zayn.
Bólintottunk. Nagyon jó volt együtt énekelni és ami a legviccesebb volt, hogy Niall és Becky egymásba karolva ír táncot lejtettek. A dal közepén elkezdődött az úgy nevezett Lilo vízicsata. A dal végén, hirtelen Jesyvel minket telibe locsoltak.
-      Köszi! - mondtam mérgesen és hátra néztem.
Louis sétálgatott és fütyült, mintha nem tett volna semmit.
-      Mit nézel? - kérdezte és a háta mögött a közönségbe dobta a palackot.
-      Majmot! - mondtam nevetve.
Louis eljátszotta, hogy majom, majd négykézláb felém szaladt és felállt. Megköszörülte a torkát, majd megigazította a pólóját.
-      Mi az? - kérdezte mint aki nem most " változott vissza" emberré.
Közben Niall elsétált mögöttem és a hátam mögött a kezembe adott egy teli palackot.
-      Nem kellett volna! - mosolyogtam, majd konkrétan a feje tetejére borítottam a vizet.
-      Ezt most megérdemeltem! - nevetett Louis.
-      Maradtok a koncert végéig? - kérdezte Harry.
-      Szeretnétek? - kérdezte Lola.
-      Igen! - vágták rá egyszerre.
-      Oké, viszont nekem sürgősen le kell ülnöm, mielőtt fáradt lábaim letörnek! - mondtam és a színpad széléhez sétáltam, majd oda leültem. Mikor megindultam arra, hatalmas sikítás támadt.
-       De jó, örültök nekem! - mosolyogtam, majd mindenkivel pacsiztam.
Valaki sírt is.
-       Aláírod nekem? - kiabálta nekem egy lány, miközben egy képet és egy tollat nyújtott.
-       Persze! -mosolyogtam, majd elvettem tőle a két dolgot.
A képen Louval voltunk az utcán, ahogy csókolózunk. Gyorsan aláírtam.
-       Egy pillanat, elvihetem egy percre? - kérdeztem.
Ő sírva bólogatott. Louis éppen nem dalolt, így odaszaladtam hozzá.
-       Hát nem zabálom meg? - mutattam meg neki a képet.
-       De cuki! - mondta Louis, majd aláírta.
Visszaszaladtam a lányhoz, aki nagyon sírt. Én ösztönösen leugrottam a színpadról, majd megöleltem a lányt.
-      Ez életem legszebb napja! A Wiches és a One Direction a kedvenc bandáim és te meg Louis vagytok a kedvenceim és pont a szülinapomon hoztátok nyilvánosságra a kapcsolatot! - szipogott.
-      De édes vagy! Ne sírj! - mondtam és ölelés közben megpusziltam az arcát. - Esküszöm, hogy meghívlak az esküvőmre! - mosolyogtam rá.
-      Úr isten, ez el sem hiszem, köszönöm! - mondta és hatalmas mosollyal nézte a képet.
Én mosolyogva másztam vissza a színpad szélére és mellém ült Roxy is.
-      Nagyon aranyos! - mondta és átölelt.
Mikor vége lett a dalnak, Lola szólalt meg.
-      Ki haldoklik a fáradságtól? - kérdezte.
-      Ásd a sírom! - mondtam.
-      Hugicám, itt egy kis ébresztő! - mondta és Roxyval a kezünkbe nyomott egy-egy energiaitalt.
-      Imádunk! - mondta Roxy.
-      Milyen példát mutattok a rajongóknak? - kérdezte Liam.
-      Ja, tényleg! - mondtam nevetve. - Ne igyatok ilyet, aludjatok! - mondtam, mire a fiúk felröhögtek.
-      Reb fajta oktatást betiltom! - nevetett Jesy.
Ekkor újra dal következett.
-     Rebel! - kiabálta 10-15 lány nem túl messze tőlem.
Én mosolyogva rájuk néztem.
-     Vegyétek le a fiúkról a felsőt! - kiabálták.
-      Imádom a kis perverz directionereket! - nevetett Roxy.
-      Meglesz! - mondtam mosolyogva.
Megittam az utolsó kortyot, majd felpattantam és Becky felé szaladtam. Elmondtam neki a tervet, amibe nevetve beleegyezett. Jesyt kicsit nyaggattuk, de Lola után Ő is igent mondott. Mikor vége lett a dalnak, a fiúk gyanakodni kezdték.
-     Mi ez a nagy szervezkedés? - nevetett Niall.
-     Szerintem valami rosszaság, mert Reb járt körbe! - mondta Zayn.
Elkezdődött az utolsó előtti dal, mikor odaszaladtunk a fiúkhoz. Louisn póló volt, így hátulról lopakodva közelítettem meg. Hirtelen elkaptam a pólója alját és lerántottam róla. Ezzel egy időben Zaynről is lekerült a póló a többiekről, pedig az ing. Eléggé megleptük őket.
-     Te találtad ki? - kérdezte Louis.
-     Nem! A kis perverz fanok voltak! Mi, csak szeretjük a rajongóitokat! - mondtam nevetve.
-     Bizony, tiszta ártatlanok vagyunk! - nevetett Lola.
-     Én, pedig csak egy kiegészítőt kerestem! - mondta Becky, miközben Niall ingét a derekára kötötte.
-     Nincs kedvetek visszaadni? - kérdezte Zayn.
-     Tudod, fáj a torkom! -tekerte a nyaka köré a pólót Lola.
-      Te? - nézett rám Louis.
-      Nálam nincs póló! - mondtam és a sikító tömegbe dobtam Tommo pólóját.
-      Sajnos ez már nem használható! - tépte ketté Hazza ingét Roxy, amin hatalmasat röhögtünk.
-      Jesy? - kérdezte Liam.
-      Megfázol, mert ez vizes! - mondta Jesy és Roxyval egyszerre dobták a tömegbe a két inget.
-      Nekem kell! - mondta Becky.
Az utolsó dalt félmeztelenül énekelték. Mi gyors köszönés után leléptünk, a búcsút nem vártuk meg. Bementünk a fiúk öltözőjébe, majd az ott lévő kanapét kinyitva mind az öten lefeküdtünk rá. Szinte mind azonnal elaludtunk.

Louis hangjára ébredtem, ahogy a nevem mondogatja. Mosolyogva nyitottam ki a szemem.
-      Fáradt vagy, ugye? - kérdezte mosolyogva és megpuszilta a homlokom.
-      Igen. - bólintottam.
-      Hová szeretnéd, hogy vigyelek? - kérdezte.
-      Aludj velem a lakásomban! - kértem.
-      Rendben hercegnőm! - mosolygott, majd menyasszony stílusban az ölébe kapott.
Louis az autójáig vitt, majd betett az anyósülésre. Levette a pulcsiját, rám térítette és az ülést szinte fekvő helyzetbe döntötte.
-     Ennyire nincs messze a lakásom. - mondtam mosolyogva.
-     Addig is aludj és kényelmes helyzetben könnyebb kipihenned magad! - mosolygott.
-     Szeretlek! - mosolyogtam álmosan és kicsit kinyomtam magam az ülésről, így elértem őt és megcsókoltam.
-     Kimondtad! - nevetett. - Én is ördögöm! - mosolygott és megpuszilta az arcom.
Gyorsan beült mellém, majd megsimogatta a combom és elindultunk. Hamar elaludtam. Sokkal később ébredtem arra, hogy Louis kinyitja az ajtót. Letett a földre.
-     Ki vettem a kulcsod, de mivel a barátnőm vagy, nem számít tapizásnak. - mosolygott.
-     Oké, lemosom a sminkem és aludhatunk. - mosolyogtam.
-     Addig lezuhanyozhatok? - kérdezte.
-     Nem, menj át a szomszédba! - mondtam nevetve. - Ne kérdezz hülyeségeket! - mondtam.
Először Louis ment a fürdőbe, majd rögtön utána én. Mikor beléptem, nekem háttal állt és teljesen meztelen volt. Elmosolyodtam, majd mögé osontam és megpusziltam a nyakát, majd a hátát.
-     Olyan vagy, mint egy cica! - mondta, felém fordult és megcsókolt. - Csendes, édes és ölelni való! - mosolygott.
-     Eddig Törpilla voltam! - nevettem.
-     Maradsz is! - puszilt meg, majd belépett a zuhanyfülkébe.
Én először a sminkem távolítottam el, majd fogat mostam. Mikor készen lettem, megfésülködtem és bementem a szobámba. Kidobtam az ágyamra egy pólót és egy bugyit, majd átvettem őket. Louis éppen a vizes haját törölgette, mikor visszamentem hozzá. Egy törölközőt a dereka köré tekert, de azon kívül nem fedte őt semmi. Mosolyogva megcsókoltam, majd visszamentem a szobámba. Elővettem az egyik boxerét, amit nálam hagyott, majd azzal tértem vissza hozzá.
-     Milyen okos vagy! - puszilt meg.
-     Nagyon! - nevettem.
-     Látom, mindjárt állva elalszol! - mosolygott és megölelt.
Bólintottam, majd bementem a szobámba. Louis lekapcsolta a villanyt a fürdőben, majd jött Ő is. Bebújtunk egymás mellé, majd a karjai között könnyen elaludtam.

2 megjegyzés: