Translate (fordító)

2015. november 4., szerda

38. rész

Korán reggel Cara kiabálására ébredtem. Rebellé varázsoltam magam, majd lementem.
-      Jó reggelt! - mosolyogtam.
-      Jó reggelt, siess! - mondta Cara.
10 perc alatt reggeliztünk, majd indultunk a műsorban. Ott találkoztunk a fiúkkal. Szinte az egész műsor rólunk szólt.
-       Sziasztok! - mosolygott a műsorvezető.
-       Helló! - mondtuk egyszerre és leültünk a két kikészített kanapéra.
-       Rengeteg hír terjeng most a két bandáról, tudni szeretnénk az igazságot. - mosolygott. - Úgy tudjuk, Harry és Roxy, Liam és Jesy, Niall és Becky és Rebel nővére, Lola és Zayn járnak. Ez igaz skacok, ugye? - kérdezte.
-       Igen. - bólogattak.
-       Megkérdezhetem, hogy ki volt az első páros?
-       Én és Lola. - mondta Zayn.
-       Nagyon sajnálom, hogy Ő nincs itt, így nem igazán faggatlak.
Zayn, csak mosolygott.
-       Nagyon jól bírja ezt az egész híres dolgot. - mosolygott Zayn.
-       És jó vele? Szereted annyira, mint Perriet? - kérdezte a hölgy.
-       Igen, nagyon kedves lány, nagyon szép, számomra tökéletes. Az ágyban is nagyon jó... hupsz, ennek nem fog örülni! - nevetett Zayn és a szájára tette a kezét.
-       Nem áruljuk el neki! - nevetett a műsorvezető hölgy.
-       Helló, a nővérem! - nevettem.
Mikor befejeztük a nevetést, folytatódott a faggatás.
-       Kik voltak a második pár?
-       Mi. - mosolygott Harry.
-       Hogyan jöttetek össze?
-       Egyszer, Rebel és Louis elég durván összebalhéztak. Reb nem a nyugodtságáról híres, ezért egy kis üvöltözés után elrohant. Én, nagyon megijedtem, mert akár nagy butaságot is csinálhatott volna. - mondta Roxy.
-      Én, pedig Roxy után mentem. - fejezte be a történetet Harry.
-      Nagyon aranyos történet. A következő a szöszi pár volt? - kérdezte.
-      Igen. - mosolygott Becky.
-      Mi a történet? - kérdezte.
-      Egy bulit tartottak a lányok. - mondta Niall.
-      Értem. Jesy, Liam ti? - kérdezte.
-      Ők titokban jártak, régóta, majd felvállalták! - nevetett Zayn.
-      De nem igaz! - mondta Liam.
-      Ó, mind tudjuk! - mondtam nevetve.
-      De ilyen nem volt! - mondta Jesy.
-      Aha, ennyi erővel én nem vagyok szőke! - nevetett Becky.
-      Jó, szerintem hagyjuk, mert úgysem vallják be! - mondta Roxy a riporter nőnek.
-      Ami, viszont mindenkit érdekel, Rebel és Louis, mi is van köztetek? - természetesen nem fejezte be, az nem illene egy műsorvezetőhöz. - Rengeteg képet láttunk rólatok, kézen fogva. Mit jelent ez? - kérdezte.
-     Azt, hogy együtt vagyunk. - mosolygott Louis.
-     Komolyan, ennek nagyon örülök! - mosolygott, de hatalmas kamu mosoly volt.
-     Igen. - bólogattam.
-     Akkor, mi lesz a mi rosszaságunkkal? Az örök szinglivel?
-     Nem változtam meg, csak nem vagyok már szingli! - mosolyogtam.
-     Értem, akkor mit szóltál Taylor Swift mondataihoz? - kérdezte.
-     Nem értem, mit kéne mondanom. - mosolyogtam. - Nyilván fogalma sem volt róla, hogy együtt vagyunk, ezért mondta, hogy randizna Louisval. - mondtam mosolyogva.
-     Louis, te mit szólsz ehhez? - kérdezte tőle.
-     Ó, tudod a bájos mosolyom és tökéletes hátsóm mindenkit elbűvöl! - nevetett.
Na, azért ez nem éppen Én voltam! Legszívesebben amikor engem kérdezett, egy kicsit jobban kifejeztem volna a véleményem. A műsor végén, kimentünk a képből, amikor megpillantottuk azt a nőszemélyt, aki miatt tegnap kiborult Roxy és, aki miatt most hazudnom kellett: Taylor.
Műmosolyt fel! - gondoltam, de mindenki ezt tette.
-     Sziasztok! - mosolygott Taylor.
-     Szia! - mosolyogtunk vissza rá.
Harryt hatalmas öleléssel üdvözölte, Louis, pedig hatalmas mosolyokat és kacsintásokat és néhány bókot is kapott. A beszélgetés elején, Louis megfogta a kezem és összefűzte az ujjainkat, de ez a lányt nem zavarta, folytatta.
-      Reb, jössz velem a boltba? - kérdezte Roxy.
Mind értettük, hogy mire gondol.
-     Persze! - mosolyogtam, miközben belekaroltam és a táskámban kutattam.
Kivettem a cigit, majd kivettem egy szálat és a számba vettem, Roxy felé nyújtottam, aki kivett belőle egy szálat. Kint meggyújtottuk. Mindketten idegesek voltunk.
-     Vegyünk valamit inni! - mutattam a kisboltra, ami az utca túl oldalán volt.
Éppen, hogy átmentünk az úton, három lány jött felénk.
-      Sziasztok! Kaphatnánk egy autogramot? - kérdezte félénken egy szőke hajú, kedves lány.
-      Persze! - mosolyogtunk, majd kifújtuk a füstöt és eldobtuk a cigit.
Aláírtuk nekik a cipőjüket, a pólójukat és a karjukat is. Készítettünk több képet is, közösen és külön-külön is.
-      Ha nem zavarunk, kérdezhetek valamit? - kérdezte tőlem a vörös hajú.
-      Persze, nem zavarsz! - mosolyogtam rá.
-      Együtt vagytok Louisval? - kérdezte.
-      Igen. - mosolyogtam.
-      De jó, ti ketten vagytok a példaképeim! - mondta hatalmas vigyorral.
Megöleltük őket, majd elmentek.
-      Akkor, menjünk! - mosolygott Roxy és bementünk a boltba.
Meg sem álltunk a hátul lévő hűtőig. Én kivettem belőle egy energiaitalt és egy kólát Roxy is egy energiaitalt rakott a kosárba. Mentünk fizetni, ahol a srác is felismert minket. Vele is fotózkodtunk, majd kimentünk. Az autó még ott állt és senki sehol. Kinyitottuk a két energiaitalt, majd inni kezdtük.
-      Menjünk be, mert feltűnő lesz. - mondtam.
-      Oké. - bólintott, majd bementünk.
Még mindig Taylor körül állt mindenki. Odamentünk. Harry és Louis egymás mellett álltak, így Roxyval maradhattunk egymás mellett.
-      Mit vettetek? - húzott maga elé Louis, majd a nyakamnál átkarolt.
Felmutattam az energiaitalt és a táskámból kihúztam a kólát, hogy lássa.
-     Adsz olyat? - mutatott az energiaitalra.
-     Isten ments! Szerinted, mi lenne? Így is olyan vagy, mint egy duracel nyuszi! - nevettem.
-     Jó, igazad van. - fúrta az arcát a nyakamba.
-     De a kólából kaphatsz. - nyújtottam neki.
-     Imádlak! - puszilta meg az arcom.
Kuncogtam, majd elcsattant köztünk egy rövid csók. Taylor, csak mondta a magáét, mindenkinek. Hirtelen valaki hátulról megölelt engem és Louist is.
-      Rebel! - kiabálta Jenny.
Megkerült mindkettőnket, majd felkaptam az ölembe.
-      Merre voltál? - kérdezte.
-      Otthon voltam. - mosolyogtam.
-      És nem vittél? - kérdezte kicsit mérgesen.
-      Nem, mert hirtelen ötlet volt! - puszilgattam.
-      Ki ment veled? - kérdezte.
-      Louis, aztán a többiek is utánunk jöttek. - mosolyogtam.
-      Na, te sem vittél magaddal? - nézett Loura.
-      Jenny, gyere már ide! - vette az ölébe.
Jenny hatalmas mosollyal ölelte szorosan Louist. Pár percig még "élvezhettük" Taylor előadását és utána, indultunk.
-      Jenny, átjössz? - kérdeztem.
-      Nem, viszem haza, Reb te vezetsz! - dobta nekem a kulcsot Cara.
-      Szuper! - ugrottam fel.
-      Visszavonom, veszélyes vagy! Louis vezet! - mondta.
Odaadtam neki a kulcsot, majd beültem az anyós ülésre. A többiek hátra ültek.
-      Reb, te nem vagy készen ettől a nőtől? - kérdezte mérgesen Roxy.
-      De igen, nem is kicsit! - mondtam.
-      Nyugi, a volt barátnőm, Louist, pedig nem érdekli! - mondta Harry.
-      Nem érdekel nem normális! Idegesítő, hogy mennyire imád a középpontban lenni! - mondta mérgesen Roxy.
-      Ne is beszéljünk róla! Úgy megtépném! - mondtam.
-      Reb, édesem! - mondta csilingelő hangon Louis, mire Én rá néztem. - Ő, csak egy szőke aki, a középpontban akar lenni mindenáron! Vele, igazán ne törődj! - puszilta meg az arcom Louis.
Én elmosolyodtam.
-      Akkor sem túl szimpatikus! - mondtam.
-      Te cigiztél? - kérdezte Harry Roxyt.
-      Egy szálat elszívtam, nehogy megtépjem. - mondta, mire Én kuncogtam.
-      Többet ne! - simogatta meg az arcát Hazza.
Én elmosolyodtam. Beleittam a kólába.
-      Nekem is adj! - mondta Louis.
Nem tekertem rá a kupakot, hanem odaadtam neki. Miután ivott az ülésre tette a lába közé.
-      Add ide! - mondtam és elvettem tőle.
Rátettem a kupakot, majd visszatettem a táskámba. A 1D házba mentünk. Mikor kiszálltunk, nagy levegőt vettem. Bementünk, majd elmosolyodtam. Hirtelen mellém ugrott három lány és megöleltük egymást.
-      Végre itthon! - nevetett Becky.
-      A második otthonunk! - mosolygott Roxy.
-      Annyira hülyék vagyunk! - nevetett Jesy.
-      Kérlek! Mi csak tartalékoljuk az eszünk! - nevettem.
Odamentünk a kanapéhoz, majd egyszerre ugrottunk rá. Zayn szomorúan ballagott el előttünk.
-      Minden rendben Zayn? - kérdezte ijedten Becky.
-      Aha. - rántott vállat.
Kiment a konyhába, majd leült egy bárszékre.
-      Mi lehet a baj? - súgta a fülembe Jesy.
-      Biztos hiányzik neki Lola. - mondta Roxy.
-      Igen, úgy néz ki. - helyeselt Becky.
-      Felhívjam? - kérdeztem.
Természetesen, mindenki bólogatott. Pár csengés után felvette.
-      Szia! - mondtam vidáman.
-      Szia. - mondta sírós hangon.
-      Mi a baj? - kérdeztem ijedten.
-      Tudod, akitől bérlem a lakást, annak van egy fia. Közölte, hogy keressek egy másik lakást, mert a fia beköltözik. - mondta.
-      Ne sírj, elintézzük! Nekem is van lakásom, de a közös ház is van, sőt a 1D ház! - soroltam.
-      Most mennem kell, a főnököm így is haragszik! - mondta és letette.
A lányok hatalmas szemekkel néztek.
-      Mi történt? - kérdezte Jesy.
-      El kell költöznie és, most sír. - mondtam.
-      Ki sír? - kérdezte ijedten Niall.
-      Lola. - mondtam.
-      Miért? - szaladt oda Zayn.
-      El kell költöznie.- mondtam.
-      De ez butaság! - mondta Harry.
-      Mondtam neki, hogy nekem is van lakásom, a közös házunk is ott van és ez! - mondtam.
-      Hol van most? - kérdezte Zayn.
-      Dolgozik. - mondtam.
Zayn elkapta a kocsikulcsát, majd elment.
-      Fiúk, elrohantunk, majd valamikor gyertek utánunk, a saját lakásomban leszünk! - mondtam, majd a farzsebemből előkaptam a kocsikulcsom.
A lányokkal bevágódtunk a kisbuszba, majd meg sem álltunk Lola lakásáig. Közben Zayn hívott.
-      Szia. - mondta idegesen.
-      Szia, mond! - mondtam neki.
-      Merre vagy? - kérdezte.
-      Lola lakásánál, még nem fent, miért? - kérdeztem.
-      Összevesztünk, hazamegyek. - mondta, majd letette.
Elmondtam a lányoknak, majd felrohantunk. Lola az ágyán ült és sírt. Odaszaladtunk hozzá, majd megöleltük.
-      Mi történt? - kérdeztem és letöröltem az arcáról a könnyet.
-      Idejött Zayn, sírtam és azt mondta, hogy vesz nekem egy lakást, vagy egy házat, válasszak. Én, pedig tiltakoztam, mert nem akarom, hogy úgy gondolja, hogy kihasználom, vagy a pénze kell csak. Ezen összevesztünk, mert szerinte ez természetes Én, viszont tiltakoztam. - mondta és törölgette a szemét.
-      Na jó Lola, ezt most fejezd be! - szólt rá szigorúan Jesy. - Te vagy az, aki általában mindenkit megvigasztal és erőt ad neki, ez nem te vagy! Ne sírj már! Minden rendben lesz, most segítünk kiköltözni, egy ideig ott leszel a húgod lakásában, majd utána minden rendeződik és teljesen nyugodtan eldöntöd, mit szeretnél! - mosolygott Jesy és simogatta a hátát. - Zaynnel is minden rendben lesz! - mondta.
Lola lassan megnyugodott, közben elkezdtünk dobozolni neki. Nem volt nehéz, mert már a felét megcsinálta. Bepakoltunk a furgonba és, már úton voltunk hozzám. Mikor megérkeztünk, felvittük a dobozokat és egy óra alatt kipakoltunk.
Becky lusta ruházata
-      Most, pedig felvidítunk! - mosolygott csípőre tett kézzel Jesy.
Sarah kényelmesebb öltözete
-      Hogyan? - kérdezte Lola.
-      Becky előszedi a chipseket, pattogtat kukoricát és hoz inni, üdítőt és ízesített, alkoholmentes sört! - kezdte Jesy. - Roxy, te összeszeded az összes pokrócot és puha párnát. - folytatta. - Sarah, hozd ki a nappaliba a Két pasi, megy egy kicsi, Így jártam anyátokkal és az Agymenők összes évadát! Én, pedig kinyitom a kanapét! - fejezte be.
Lola filmezős ruhái
Mindenki össze-vissza rohangált. Mikor készen lettünk, bekuckóztunk, már mind kényelmesebb ruhában voltunk.
-       Már csak két dolog maradt ki! - mondta Jesy.
Jesy lustizós cuccai
-       Mi? - kérdezte Roxy.
-       Fagyi és pizza. - mondta.
-       Intézem a pizzát! - szaladtam a telefonomért.
-       Én a fagyit! - kiabált Lola és kirohant a konyhába.
Roxy tv-zős összeállítása
Már mind vidámak voltunk. Én 5 pizzát rendeltem. Tudom, hogy nem esszük meg, de holnap nagyon fogunk örülni neki, hogy többet rendeltem. Kipakoltunk mindent az üvegasztalra, majd visszarendeződtünk a kanapéra. Elindítottuk a Két pasi meg egy kicsi első évadát. Ez a kedvenc sorozatunk. Nagyon szeretjük, mert mindig sírva röhögünk és napokig idézzük a vicces beszólásokat. Mikor megnéztünk 4 részt, csengettek.
-      Kinyitom! - mondtam.
Előkaptam a pénztárcám, majd miközben ajtót nyitottam, már kotorásztam benne.
-     Mennyi lesz? - kérdeztem, majd felnéztem és kicsit meglepődtem.
-     Nem hoztunk pizzát! - nevetett Harry. - Nincs meleged ennyi ruhában? - nevetett a saját viccén.
-        Nincs humorzsák. - forgattam a szemem. - Elfelejtettem, hogy köttök. - mondtam.
-        Aha, te így akartál ajtót nyitni a pizzafutárnak? - nézet végig rajtam Liam.
-        Megismer! - mosolyogtam és legyintettem.
-        Cuki masni! - nevetett Louis, miközben megcsókolt.
Ekkor láttam, a liftből kilépő kilépő pizzafutárt, 5 pizzával egyensúlyozva. Louis féltékenyen megfordult, előkapta a pénztárcáját, kifizette a pizzákat, majd odaadta őket.
-        Kifizettem volna. - mondtam neki.
-        Akkor meglátott volna! - mondta.
-        Oké. - mosolyogtam és megpusziltam.
Bementem, majd elkiáltottam magam.
-         Hoztam pizzát, meg egy fiúbandát! - kiabáltam.
-         Együtt kaptad őket? - kérdezte Roxy.
-         Aha, a pizzához jártak! És képzeld, kifizették a pizzát! - mondtam nevetve.
-         Ó, de jó neked! - nevetett Jesy.
Bementem a nappaliba, majd ledobtam az asztalra a pizzákat, majd kinyitottam őket. Lerúgták a cipőiket, majd bejöttek a fiúk.
-         Nem csak te vagy lengén öltözve! - mosolygott Harry.
-         Csatlakoztok, vagy hazamentek? - kérdezte Jesy.
-         Maradunk! - vágták rá egyszerre.
-         Kényelmes lesz farmerben? - kérdezte Becky.
-         Tényleg, nincs semmilyen kényelmesebb ruhánk! - gondolkozott el Niall.
-         Nekem van! - mondta Harry, majd nagyon egyszerűen levette a gatyáját.
A fiúk követték a példáját. Zayn, csak később jött a többiek után.
-         Lola, muszáj beszélnünk! - mondta Zayn, mikor belépett a lakásba.
-         Nagyon sajnálom! - mondta és Zaynhez szaladt, majd a karjaiba borult.
-         Én is, nem kellett volna erőszakoskodnom! - mondta és megpuszilta a fejét.
-         Én, pedig azt, hogy kiabáltam veled, akaratos voltam, csak azt hittem, majd mindenki úgy gondolja majd, hogy kihasznállak és, csak a pénzed kell! - mondta.
-        Életem, ha mindenki ezt mondaná róla, Én akkor is tudnám, hogy ez nem igaz! Emiatt ne izgulj! - mondta és megcsókolta a nővérem.
Zayn is megszabadult a nadrágjától, majd leült és Lolát az ölébe húzta. Én Louis ölében ültem. Mind ettük a pizzánkat, majd mikor elfogyott, a fagyival folytattuk. Elvettem egy citromosat Louis, pedig egy csokisat evett.
-         Megkóstolhatom? - kérdeztem.
-         Persze! - mosolygott, majd az arcomba nyomta nevetve.
-         Te akartad! - mondtam, majd én is az arcába nyomtam a fagyim.
Végül, ezt abbahagytuk és megcsókoltuk egymást.
-         Azt hiszem, ez a verzió a kanapé szempontjából szerencsés! - nevetett Niall.
Tovább néztük a tv-t, majd csöngött a telefonom.
-         Szia! - mondtam vidáman, mert Jack hívott.
-         Szia, azonnal kapcsold be a tévéd és sport csatorna! - mondta, majd letette.
Nem értettem, de tettem, amit mondott. Mikor elkezdte mondani a lényeget a műsorvezető hölgy, egy kicsit meglepődtem és a számban lévő kólát visszaköptem a pohárba.
A híres Tomson lovas tanyán újra megjelentek a farkasok. Ezután az esemény után tért haza az egykori versenyző, Sarah Tomson. Nem meglepő, hogy hazatért, mert nagyon szereti a lovaikat és vigyáz rájuk, arról híres, hogy saját lovával mindent Ő csinál, ami egy versenyzőnél ritka, de a lány már vért vett saját lovától. Tehát, ahogy megtudta a hírt, hazaérkezett. Féltette a lovaikat, majd úgy tudjuk, egyik reggel idegesen vágtatott be a lovával az erdőbe és lelőtte a farkasokat. A farkasok által a lova is megsérült, amit szintén rosszul viselt. 
Ezt mondta a hölgy a tévében. Én hívni kezdtem a rendezőt, mert már sokszor voltam ebben a műsorban.
-        Helló Sarah! - mondta vidáman.
-        Szia, kapcsoljatok be adásba, mindenre válaszolok, csak ne legyenek találgatások, kérlek! - mondtam.
-       Azonnal! - mondta.
Kimentem az erkélyre.
-        És itt van velünk Sarah, telefonon. Sarah, megkérdezhetem, hogy mégis hogyan történt ez az egész? - kérdezte.
-        Először, azt szeretném letisztázni, mielőtt megint megkérdezné, nem, nincs tervben, hogy visszatérjek a versenyekre. - mondtam. - Nincs már elég időm, idősebb lettem és Londonban élek. - mondtam.
-        Értem, de akkor hogyan is volt ez? - kérdezte. - Mármint, hogyan döntöttél úgy, hogy vége lesz, ennek az egész versenyzésnek? - kérdezte.
-        Saját káromon jöttem rá, hogy elég lesz. Nagyon fáradt voltam minden nap, mert volt olyan, hogy egész nap, csak edzettem, ami nem csak fizikailag fárasztott el. Azt mondják, a csúcson kell abbahagyni, ez így is lett. Bár, Én már nem igazán voltam a csúcson. Bár az eredményeim nem ezt mutatták, nagyon is rossz volt nekem. Folyamatosan izgultam, mindig azt vártam, hogy túl essek a versenyen. A lovak nagyon okosak, szépek és jól képzettek voltak, amikkel indultam, de nem véletlen nem indultam a saját lovammal. Nem azért, mert Ő benne nem volt meg minden tulajdonság ahhoz, hogy versenyezhessek vele, mert legalább olyan ügyes, tehetséges volt, mint a többi ló. Nem akartam, hogy Ő is kapjon a versenyekkel járó gondokból. Egy idő után, belefáradtam a dologba és úgy éreztem, hogy ennek véget kell vetnem. Többször is jártam kórházba és volt olyan, hogy reggel ott kezdtem, mert különben nem tudtam felállni. Szinte minden napomat pár doboz energiaitallal kezdtem, hogy kibírjam és ne fáradjak ki. Nos, mivel lelkileg és fizikailag is kikészített ez az egész, befejeztem. Úgy gondolom, ez volt a helyes döntés.
-         Értem, igazad van. Hogyan történt a farkasos eset? - kérdezte.
-         Nagyon sok farkas volt nálunk, majd elintézték őket, három kivételével. Én, pedig féltettem a lovamat és a többi lovat is, mert az enyém, például ki van engedve és hazajön. Ezért intéztem el őket. - mondtam.
-         Nagyon köszönöm, hogy velünk tartottál. - mondta, majd letettem.
Bementem a többiekhez, majd nagyot sóhajtottam.
-         Azért, ez nagyon profi volt! - mosolygott Liam.
-         Rebel miatt egész jól kezelem az ilyen helyzeteket! - mosolyogtam.
Visszaültem Louis ölébe, majd míg el nem aludtunk, a tv-t bámultuk.

Reggel Málna és Barney ébresztett, mert éhesek voltak.
-        Jól van! - puszilgattam őket.
Még mindig Louis ölében voltam, aki aludt, ahogy a többiek is. Leugrott rólam a két kutya, majd felálltam.
-        Ha felkeltitek őket, adok enni! - mondtam.
A két okos jószág felugrottak a kanapéra és elkezdték kelteni az embereket. Én megtöltöttem a táljaikat, Richard, már a kekszet majszolta a pulton ülve.
-        Jó reggelt! - mosolyogtam a madaramra.
-        Éhes voltam. - mondta.
-        Akkor, nyugodtan egyél. - pusziltam meg a fejét.
Ekkor kirohant Barney. Nekiállt enni, de Barney nem jött. Őt visszaérve pillantottam meg, ahogy éppen megpróbálja Liamet rábírni, hogy álljon fel, ennek érdekében a zokniját rágta és húzgálta. Liam nyöszörögve felállt, majd Málna is kirohant enni. Én, csak nevettem.
-       Te küldted ránk őket, ugye? - kérdezte Zayn.
-       Igen, mert felkeltettek engem! - mondtam nevetve.
-       Ebből hogyan következik az, hogy te felkeltesz minket? - kérdezte Harry.
-       Elmegyünk reggelizni, csak elkészülünk! - mosolyogtam.
-       Oké! - ugrott fel Niall.
Fél óra alatt mind elkészültünk, majd elmentünk a kedvenc helyemre reggelizni. Jó hangulatban telt a reggeli, majd hívott Cara.
-       Szia! - mondtam vidáman.
-       Szia, a csajokkal vagy? - kérdezte.
-       Igen, meg itt vannak a fiúk is, miért? - kérdeztem.
-       Meghívtak titeket egy interjúra, hol vagytok? - kérdezte.
-       A kedvenc reggelizős helyemen.- mondtam.
-       2 perc és ott vagyok a furgonnal. - mondta és le is tette.
Én továbbítottam az információt. Cara, tényleg pár perc múlva megállt a hely előtt.
-       Mennünk kell.- mondta Jesy.
-       Majd találkozunk! - mondta Harry.
-       Hívlak! - mondtam Louisnak, majd gyors csók után szaladtam a lányok után.
Bepattantunk az autóba.
-       Sziasztok! - mosolygott hátra Cara.
-       Szia! - mondtuk egyszerre, majd elnevettük magunkat.
Rebel ruhája az interjún
Út közben Cara magyarázta, hogy senkit ne bántsunk meg, kedvesek legyünk és hasonló szokásos dolgokat, amit minden interjú előtt elmond. Mikor megérkeztünk, az öltözőben kezelésbe vettek. Vidáman mentünk ki, majd gyorsan Cara hozzánk szaladt.
-       Most mondták nekem is, hogy Rebel és Roxy megy egy interjúra és Jesy és Becky, pedig abba a stúdióba. - mutogatta végig Cara.
-       Itt várlak titeket! - ölelt meg egyszerre mindenkit Lola.
Mosolyogva egymásba karoltunk Roxyval. Mikor beléptünk, a már ismert Mary mosolygott ránk. Az Ő műsorában, már sokszor jártunk.
-        Szia! - mondtuk egyszerre, miközben leültünk a kikészített fotelokba.
-        Sziasztok! - mosolygott, majd felénk fordult, mert eddig a közönséghez és a kamerához beszélt.
-        Az újdonsült 1D barátnők! - tette kezeit az asztalra és az ujjait össze fűzve, mint egy igazgató nő, úgy fordult felénk. - Milyen ez? Sokszor hallottuk, hogy nem könnyű a One Direction tagjaival járni, mert a rajongók sok utálkozó üzenetet küldenek, akár leveleket is. Meg, persze nem a legegyszerűbb összehangolni az életeteket, sikerül gond nélkül? - kérdezte.
-        Igen, eddig nem volt gond. - mondta Roxy. - Szerintem utálkozók eddig is voltak és lesznek is, velük nem tudunk mit csinálni! Szerintem, jó dolog, ha valaki rajongója vagy, de az nem azt jelenti, hogy mindenkit utálnod kell, akivel az illető jár, vagy randizik. Mert, valljuk be, vannak ilyen rajongók is! - mondta Roxy.
-       Tudjátok, ez nagyon szerethető az egész bandában, hogy jól kezelitek az ilyen dolgokat. Vannak olyan dolgok a fiúkban, ok, amiket nem igazán kedveltek bennük? - kérdezte.
-      Nem, nincs ilyen igazából, mert akkor nem lennének önmaguk. - mondta Roxy.
-      Rebel, ilyen csöndes lettél? - csodálkozott Mary.
-      Én?! Én nem vagyok csöndes, csak csodálkozom, hogy Roxy úgy beszél, mintha Jesy lenne! - nevettem.
-      Ha sok időt töltünk vele, ilyenek leszünk! - nevetett.
-      De ami durva volt, mikor Becky elkezdett ír akcentussal beszélni! - nevettem.
-      Komolyan? Hogyan? - csodálkozott Mary.
-      Igen, annyit volt Niallel, hogy elkezdett ír akcentussal beszélni! - nevetett Roxy.
-      Rebel, te mit gondolsz Louis fura szokásaival? Úgy tudom, vannak neki! - kérdezte Mary.
-      Kifejezetten szeretem a fura szokásait! Nem hord zoknit és, ha teheti, cipőt sem! Na, erre elkezdtem rászokni! Kevint imádom! - nevettem.
-      Mit szoktak mondani Kevinre a rajongók? Tudod? - kérdezte Mary, mint egy tesztet.
-      Ez egy teszt, mert akkor nekem tökéletes lesz! Kevin szerelem, Kevin az élet! - mosolyogtam.
-      Profi vagy! A répával mi van? - kérdezte Roxy.
-      Csokiba mártva! - nevettem.
-      Voltál már a családjánál? - kérdezte.
-      Igen! - mosolyogtam.
-      Te is? - nézett Roxyra.
-      Igen, nagyon jó volt! - mosolygott Roxy.
-      Mit szólnátok egy meglepetéshez? - kérdezte Mary.
-      Jöhet! - vágtuk rá egyszerre.
-      Akkor, jöjjön! - mondta, mire beszaladt Louis és Harry.
Felpattantunk, majd a nyakukba ugrottunk.
-      Szerencsém van?! - kérdeztem nevetve Louistól.
-      Miért? - kérdezte, miközben leült.
-      Hogy nem mondtam rosszat a szokásaidról? - nevettem.
-      De szereted őket, ugye? - kérdezte nevetve.
-      Igen! - mosolyogtam, mire lehajolt és várta, hogy megcsókoljam. - Ugye tudod, hogy mi leszünk mindenhol? - kérdeztem huncut mosollyal.
-     Valahogy úgyis belekerülünk az újságba, vagy Te, vagy Én! Legalább, így kerüljünk bele! - mosolygott, majd megcsókoltuk egymást.
-     Annyira édesek vagytok! - mosolygott Mary. - Láthatnánk egy Haroxy csókot? - kérdezte.
Roxy kicsit szégyenlősen mosolygott, de megcsókolták egymást.
-     Egyébként, hogyan kerültük ide? - kérdezte Roxy.
-     Busszal! - mosolygott Hazza.
-     Hazz, ez nagyon vicces volt! - forgattam a szemem.
-     Amúgy Cara intézte, titokban! - vigyorgott Lou.
-     Na, előttünk titkolózik? Jól van, visszakapja! - nevetett Roxy.
Még feltett pár kérdést Mary, majd kimentünk. Kint Becky és Niall éppen egy csokiért civakodtak. Liam és Jesy rajtuk nevettek, kézen fogva.
-     Végre kijöttetek? Azt hittük, beköltöztök! - nevetett Jesy.
-     Igen, de meg kell leckéztetni Carat! - mondtam.
-     Miért? - kérdezte Becky.
-     Mert titkolózik! - mondta Roxy.
-     Szörnyű ember vagyok, mert elhoztam a szerelmeiteket! - nevetett Cara.
-     Merre? - kérdezte Nialler.
-     Nálunk alszotok és főzünk nektek vacsorát! - dörzsölte a tenyerét Louis. - Már nem Én, hanem valaki segít, aki tud! - javította ki magát.
-     Majd összetesszük öten a főzési tudományunkat. - mosolygott biztatóan Harry.
-     Én már sütöttem tortát Justin Bieberrel, csak kiesett az ablakon! - mondta Niall.
-     Kézben tartom a dolgokat! - bólogatott Liam.
-     Oké, akkor hazamegyünk és ha elkészültünk átmegyünk! - mosolygott Jesy.
-     Rendben! - mosolygott Louis, majd elém ugrott.
Megölelt és megcsókoltuk egymást. Hazamentünk, majd mindenki a táskájába csomagolt. Raktam magamnak pizsamát, ruhát holnapra és vacsiruhát is. Megetettem a kutyákat és Richardot. Mikor mind a három állatka befejezte az evést, beültünk az autómba és elindultunk. Mikor kiszálltunk, meglepődtünk.
-      Az már egy jó hír, hogy a ház még áll! - nevetett Roxy.
-      És egyik ablakon sem árad ki a füst! - nevetett Becky.
-      És nincsenek itt a tűzoltók! - nevetett Jesy.
-      És egyikük sem rohant még ki visítva! - nevetett Lola.
-      Még ne reménykedjünk! - mondtam nevetve, majd kiengedtem az állataim.
-      Á, tehát a hajasoknál alszunk! - mondta Richard.
Bementünk, majd mindenki üdvözölt mindenkit.
-      Öltözzetek át és gyertek le! - mosolygott Liam.
Bólintottunk, majd felszaladtunk. Mikor készen lettünk, lementünk.
-      Gyertek az asztalhoz! - mosolygott Niall.
Nagyon finom volt az étel, bár a fiúk éhesebbnek tűntek, mint mi. Mikor megettük, a csokitortát is, amiből direkt meghagytak nekem egy kis csokit, beültünk a nappaliba.
-      Most, ti helyezzétek magatokat kényelembe! - vigyorgott Harry.
Mosolyogva vártuk, hogy történjen valami. Beindult egy zene, majd a fiúk elénk ugrottak és táncolni kezdtek. Mi, rögtön nevettünk. Először, rendesen táncoltak, majd elkezdtek vetkőzni. Igazán jó volt, mikor Louis levette a pólóját az alsó ajkamba haraptam. Magabiztos vigyor ült ki az arcára, majd folytatta. Közelebb lépett hozzám Én, pedig kikapcsoltam az övét. Elmosolyodott, majd levette a nadrágját. Közben, már Lola és Zayn, Roxy és Harry és a Niall Becky páros is eltűnt. Jesy és Liam is eléggé elvoltak foglalva egymással.
-      Azt hiszem, ideje felmennünk, nem?! - mosolygott huncutan Louis.
-      De, igazad van! - mosolyogtam, majd a nyakánál átkaroltam és a lábaimat a csípője köré fontam.
Felment velem az ölében, de a csókcsatát nem szakítottuk meg. Kinyitotta az ajtót, majd berúgta utánunk. Lerakott az ágyára, miközben fölém tornyosult.
-      Nincs meleged? Kicsit sok rajtad a ruha! - vigyorgott és elkezdte lehámozni rólam a ruhám.
Elhajította a szoba másik felébe, hatalmas vigyorral.
-      Lou, az a ruha egy kicsit drága ehhez! - nevettem.
-      Reb, esküszöm, hogy nem érdekel! - vigyorgott, majd a nyakamat kezdte csókolgatni. - Viszont nagyon örülök neki, hogy ezt a csipkés darabot választottad! - utalt a fehérneműmre.
-      Tudod, ennek Én is! - mosolyogtam.
-      De, azért annyira nem tetszik, hogy rajtad hagyjam! - vigyorgott és kipattintotta a melltartóm pántját...

Sziasztok! Mi a véleményetek a két szerelmesről? 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése