Translate (fordító)

2015. november 21., szombat

54. rész

Reggel leestem az ágyról. Senki nem volt körülöttem. Gyorsan felöltöztem, majd lementem. Senkit nem láttam sehol. Belebújtam az egyik cipőmbe, majd kiléptem. Ott se volt senki. Ahogy éreztem a jéghideg szelet, kirázott a hideg. Látszólag nyugodtság mindenhol, de ez valahogy fura nekem...
Visszamentem a házba, majd felkaptam a telefonom. Rögtön a nővéremet hívtam.
-    Szia. - szóltam bele először én.
-    Szia, mizu? - kérdezte.
-    Hol is vagy éppen? - kérdeztem.
-    Londonban. - mondta.
-    Hol?! - háborogtam.
-    Hazajöttem. - nevetett.
-    Tök jó, aranyos vagy! - mondtam, majd lecsapódtam a kanapéra.
-    Nyugi, nem lesz baj! - mondta és hallottam, hogy mosolyog.
-    Azért nagyon örülök, hogy egyedül hagytál egy istállónyi lóval! - mondtam. - Legalább az állataimra vigyáztok? - kérdeztem.
-    Persze. - mondta.
Még csevegtünk egy kicsit, majd letettük. Dél körül lehetett, mikor egy autó gurult a ház elé. Kipillantottam és Becky kocsiját pillantottam meg. Kiugrott belőle, kikapta a táskáját hátulról, majd bevágta az ajtót és a ház felé szaladva riasztotta be az autóját. Mikor benyitott, elé siettem. A szemei könnyesek voltak és be voltak dagadva.
-    Becky, édesem mi történt? - kérdeztem és magamhoz öleltem szorosan.
-    Niall. - mondta szaggatottan zokogva.
-    Nyugodj meg! - simogattam ölelés közben. - Mi történt? - kérdeztem.
-    Majd elmondom, felmehetek aludni? - kérdezte.
-    Persze, nekem meg van ágyazva. - mondtam, mire bólintott és felment.
Én felkaptam a telefonom és a hívásnaplóba lépve Louis volt az első a fiúk körül. Biztos vagyok benne, hogy vele van Niall. Már csöngött is.
-    Szia szépség! - mondta vidáman.
-    Beszédem van az írrel! - mondtam mérgesen és tömören.
-    Eszik. - mondta.
-    Louis, leszarom mit csinál, felőlem zuhanyozhat is, csak add oda! - mondtam mérgesen.
-    Rendben. - mondta, de tudtam, hogy nem igazán ért semmit.
-    Haló. - szólt bele Niall.
-    Mit csináltál?! - kérdeztem tőle idegesen.
-    Ettem. - mondta.
-    Niall, megverlek! Nyögd ki, hogy mi van Beckyvel! - mondtam mérgesen.
-    Otthon van. - mondta.
-    Nem, itt van nálunk! Megállt a ház előtt, bejött sírva és a mikor megkérdeztem, mi történt, a nevedet mondta. - mondtam gyorsan.
-    Nem tettem semmit, nem is találkoztunk. - mondta meglepve.
-    Niall, ne tagadd! - mondtam dühösen.
-    De nem tudom mi van vele! - mondta értetlenül.
-    Niall James Horan, esküszöm, hogy kiheréllek! - mondtam hangosabban.
-    De tényleg nem tettem semmit! - mondta.
-    A pletykáidat megnézted? - kérdeztem.
-    Nem, basszus megnézem! - mondta.
-    Gyorsan és ahogy tudod mi van veled felhívsz engem! - mondtam határozottan.
-     Rendben. - mondta, majd letette.
Mikor végre minden rendben van, akkor jön egy ilyen! Most éppen Becky és Niall miatt is aggódom és Alkony miatt is! Annyira jó! Hirtelen csöngött a telefonom. Felkaptam anélkül, hogy megnéztem volna ki az.
-     Azt írták, hogy megcsaltam. - mondta Niall.
-     Beszélek vele, ha felkelt. Addig semmit ne csinálj! - mondtam.
-     Oké. - mondta. - Veled minden rendben? - kérdezte.
-     Hát nem éppen. Remélem Becky nem tört össze teljesen és azt is, hogy Alkonynak semmi baja. - mondtam.
-     Miért, mi van vele? - kérdezte.
-     Furán viselkedik. - mondtam.
-     Biztos nem lesz semmi baj. - próbált nyugtatni.
-     Remélem, de inkább Beckyvel foglalkozz! - mondtam.
-     Oké. - mondta.
Elköszöntünk, majd letettük. Igazából nem tudtam mit is csináljak. Végül felvettem a lovas csizmám, a lovasnadrágom zsebébe csúsztattam a telefonom, majd kimentem. Hagytam egy cédulát Beckynek, hogy ha felébred és nem vagyok itthon, hívjon. Az istállóba mentem. Alkony nyugodt volt, aranyosan nyihogott, mikor meglátott.
-    Mi van életem? - kérdeztem mosolyogva, majd bementem hozzá és megsimogattam.
Boldognak tűnt, örült neki, hogy nem haragszom rá.
-    Van kedved edzeni? - kérdeztem mosolyogva.
Végül úgy döntöttem, felülök rá. Kiengedtem a boxból.
-     Állj meg itt, hozom a cuccaidat! - mondtam, majd eltűntem a nyergesben.
Kivittem a cuccait, majd lepucoltam és felszereltem. Mikor készen lettem, felültem rá és kilovagoltam a pályára. Ugrottam, mert gondolom Lola kint hagyta az akadályokat, ami most éppen jól jött nekem. Éppen átugrottuk az akadályt, mikor csöngött a telefonom. Nem néztem, hogy ki az, csak felkaptam.
-    Haló. - szóltam bele.
Éppen vágtáztam közben.
-    Szia! - mondta boldogan Louis.
-    Mizu? - kérdeztem, de Alkonyt nem állítottam meg.
-    Hallani akartam a hangod. - mondta, mire elmosolyodtam.
-    Nem megyünk rá! - figyelmeztettem Alkonyt. - Hiányzom? - kérdeztem Louistól.
-    Persze! - mondta és tudtam, hogy mosolyog. - Várj, te lovagolsz? - kérdezte, mire elnevettem magam.
-    Aha, de ne tedd le, figyelek! - mondtam nevetve.
-    Majd visszahívlak! - mondta.
-    De nem kell! - nevettem. - Megvagyok! - mondtam, de megint akadály jött.
Alkony kinézte magának az akadályt, kicsit gyorsított, majd ráment és átugrotta.
-     Még jó. hogy nem mentél rá! - nevettem, megállítottam a lovam.
-     Le fogsz esni! - mondta.
-     Tegyük föl, hogy ezt meg sem hallottam! - mondtam.
-     Oké. - nevetett.
-     De hogy megnyugodj, leszálltam! - mondtam és tényleg leszálltam.
-     Szuper! Mit csinálsz? - kérdezte.
-     Elpakolom a lovam, majd megnézem Beckyt. - mondtam.
-     Durva amit írtak. - mondta.
-     Nem olvastam, de nem hinném, hogy kíváncsi vagyok rá. - mondtam, miközben leszereltem a lovat.
Amíg be nem értem a házba eddig beszélgettünk, majd letettük. Pár perccel később lejött Becky és leült mellém a kanapéra.
-     Elmeséled? - kérdeztem, mire bólintott.
-     Olvasgattam egy magazint, majd megláttam egy cikket. "Niall Horan, a híres One Direction tagja tegnap egy buliból egy másik lánnyal lépett le. Vajon megcsalta barátnőjét, Becky Coldert, a Wichesből? Ugyan ezt még senki nem bizonyította, de a szórakozó helyen tartózkodók azt nyilatkozták, hogy elcsattant köztük egy-egy hosszabb, szenvedélyes csók is." - idézte pontosan. - Mikor ezt megláttam, inkább összedobáltam a cuccaim és meg sem álltam idáig. - mondta, mire megöleltem.
-      Nem biztos, hogy igaz! - mondtam.
-      De nem érted? Az ott lévők is látták! - mondta sírva.
Ekkor hirtelen nyílt a bejárati ajtó. Niall csapódott be rajta, majd Beckyhez sietett.
-       Kérlek hallgass meg! - kérte a barátnőm.
-       Mond. - bólintott.
Én csöndesen kimentem a házból. Nem rám tartozik, hogy mi lesz, még akkor sem, ha tudom az igazságot.
Ma haza kell mennem Londonba! - döntöttem el.
Még fél órát járkáltam a lovaknál, majd bementem.
-       Megyünk Londonba. - mosolygott Niall.
-       Elvisztek? - kérdeztem.
-       Haza jössz? - kérdezte csodálkozva Becky.
-       Ez így nem működik! Ahányszor eljövök, van valami baj! Maradok a seggemen! - mondtam, majd zsebre vágtam a telefonom.
A hosszú út miatt este értünk Londonba. Iszonyú fáradt voltam. Becky, majd edzés, majd Niall. Nem csak fizikailag is elfáradtam. Ahogy beértem a házba, hatalmasat sóhajtottam.
-       Mi van veled? - mosolygott Jesy és megölelt.
-       Ha elhagyom Londont, valami baj lesz! - mondtam, mire felnevetett.
-       Szerelmem! - ugrott a nyakamba Roxy.
-       Hiányoztál! - ölelgettem.
-       Te is! - mondta és szipogott.
-       Te sírsz? - néztem rá nagy szemekkel.
-       Nem! - tagadta le.
-       Oké! - mosolyogtam és belepusziltam a hajába.
-       Húgi! - szaladt ki Lola, majd megölelt.
-       Téged tegnap láttalak! - nevettem.
Mindenki üdvözölt, az állataim is, majd lezuhanyoztam és fáradtan dőltem az ágyamba és rögtön elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése