Translate (fordító)

2016. október 10., hétfő

3. évad 40. rész - Minden hiba megérte

SZIASZTOK! NOS SOSEM HITTEM VOLNA, HOGY EZ IS ELJÖN EGYSZER. FŐLEG AZT NEM, HOGY ILYEN HAMAR, DE ELÉRKEZETT. EZ A RÉSZ AZ UTOLSÓ EBBEN A BLOGBAN. REBEL/SARAH ÉS LOUIS SZERELMÉNEK TÖRTÉNETE IGENCSAK RÉGEN KEZDŐDÖTT EGY ÖLELÉSSEL. EZ VOLT AZ ELSŐ TALÁLKOZÁSUK. NEM GONDOLTAM VOLNA, HOGY VALAHA IDE JUTUNK.
ROXY ÉS HARRY EGYETLEN KISLÁNYA LUCY STYLES. NEM TUDOM EMLÉKEZTEK-E MÉG RÁ, DE REBEL JÓVOLTÁBÓL SZERETTEK EGYMÁSBA. 
LIAM ÉS JESY HAMAR EGYMÁSRA TALÁLTAK ÉS SZERELMÜL GYÜMÖLCSE MARY PAYNE. 
NIALL ÉS BECKY AKIK ELŐSZÖR HÁZASODTAK ÖSSZE ÉS KÉT FIUK CONNOR ÉS TIM
ZAYN ÉS LOLA, AKIKNEK ELŐSZÖR ÉRKEZETT A GYEREK NEM IS TERVEZETTEN, MAJD BENJI MINDENKI VILÁGÁT FELVIDÍTOTTA. 
JACK AZ ÖRÖKÖS CSÁBÍTÓ, AKI VÉGÜL LOUIS TESÓJA, FIZZY MELLETT KÖTÖTT KI, MINDIG SARAH LEGJOBB BARÁTJA LESZ. 
RICHARD SAJNOS A GYEREKEK ÉRKEZÉSE UTÁN PÁR ÉVVEL LÉPETT KI A CSALÁD ÉLETÉBŐL ÉS MINDENKI LELKÉBEN OTT LESZ. 
MÁLNA ÉS BARNEY BEARANYOZZÁK AZ ÉLETÜKET ÉS IZGALMASSÁ TESZIK AZT.
LOUIS ÉS SARAH EGYMÁSRA TALÁLTAK ÉS MÁR NINCSENEK TITKAIT EGYMÁS KÖZÖTT. TOMMY, EMMA ÉS KYLIE TOMLINSON ARANYOZZÁK BE SZÜLEIK ÉLETÉT. 
* Louis szemszöge *
Mi sem csodásabb, mint amikor arra ébredsz, hogy egy éles hang sikít, majd a következő hang, hogy rögtön melletted sírni kezd egy kisbaba és végül az emeleten bevágódik egy ajtó. 
-   Jó reggelt csillagom... - sóhajtottam, majd az oldalamra fordultam. 
A kislányunk hatalmas kék szemekkel nézett rám, majd mikor elmosolyodtam, ő is így tett és a nagy sírásból már csak óvatos hüppögés maradt. 
-   Apa! - üvöltött Tommy valahol a folyosón. 
-   A bátyád nem képes nélkülem élni, bocsi Pici. - nyomtam puszit a homlokára, majd kimásztam az ágyból, a kezembe vettem a kislányt és úgy léptem az ajtóhoz. - Mi az Tommy? - mosolyogtam az első osztályos kisfiamra. 
-   Lucy nem játszik velem, Benji alszik, Connor és Tim fociznak Málnával és Barney-val, Mary pedig tudod hogy Liam-mel van. - magyarázta.
-   Oké, akkor már csak azt meséld el, hogy hova tüntetted el a húgod? - néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-   Ott a kezedben! - mondta, miközben elvigyorodott.
-   Vicces vagy fiam. - forgattam a szemem elmosolyodva. - Te is tudod, hogy nem Kylie-ra értettem. - pillantottam le az egy éves kisbabára a karomban. - Emma hol van?
-   Itt vagyok Apa! - hallottam a csilingelő hangját és hirtelen megjelent előttem egy kisautóval a kezében.
-   Jó reggelt Hercegnőm!
Hat éve nem voltak nagyobb veszekedések, ami csodálatos. Liam és Jesy is kibékültek hamar és ennek bizonyítéka Mary Payne. A két éhenkórász nevetgélős szöszi kisfiú, - vagyis Connor és Tim - a Horan házaspár éjszakai életének gyümölcse. Lola és Zayn esete egy kissé különlegesen alakult és az az év eléggé megrázta a család életét. Benji 5 éves volt, Lucy és Tommy pedig három, míg Mary és Connor egy , Tim pedig pár hónapos volt. Ők nem nagyon értették, hogy Lolának nem lehet több gyereke, csak Benji annyit, hogy nem lehet tesója. Törpillát, Lolát, de a legjobban Zayn-t rázta meg. Sokáig tartott összekapirgálni a földről, sőt emiatt nagyon sokat veszekedtek és a válás küszöbén voltak, de elintéztük. Ami még mély pont volt mindenki életében, amikor elvesztettük Richard-ot. Tommy is sokat sírt, nem beszélve Sarah-ról, aki éppen Emmával volt terhes, szóval ez is dobott az ügyön. Ráadásul a kesergés miatt a feleségecském kicsit elhagyta önmagát, kevesebbet evett, többet hányt, így Emmával is gondok voltak, koraszülöttnek számított súlya miatt, viszont szerencsére ezt behozta már bőven. Aztán Mary-vel nem volt semmi gáz szerencsére, Liam-ék megérdemelték, Liam nagyon sokat volt kórházban kiskorában. Horan-éknél annyi volt, hogy Tim nem akart enni, de semmi különösebb.
-   Louis, én nem bírom tovább a nők nélkül! - sóhajtott rám nézve Nialler.
-   Na ne mondd! - ásítottam.
-   Apuci! - ölelte át a lábam Emma nagy mosollyal. - Mikor jön Anya?
-   Reméljük nemsokára. - nyomtam puszit a fejecskéjére.
A piszkos, hosszú és nehéz reggeli készítés után összeszedtük a gyerkőcöket. Szerencsére már mindenki tud enni rendesen - már ami ennyi gyerekkel és két kutyával rendesnek nevezhető - kivéve Kylie. Őt etetőszékbe tettem, míg a többiek leültek és mind elkezdtünk falatozni.
-   Apa! - kiabált rám Kylie, amikor egy falatot a saját számba tettem.
-   Jól van Kylie! - nevettem el magam, majd a szájába nyomtam a villát.
-   Lucy, ne dobáld a kekszet Tommy kakaójába! - szólt rá Liam.
-   De finom! - dobott Tommy is egyet Lucy-jéba.
-   Kislányom, hogy esztek? - nézett rá felhúzott szemöldökkel Hazza.
-   Hagyd őket! - mondta Niall teli szájjal, mire a gyerekeire pillantottam, akiknek szintén teli volt a szájuk és egymáson nevettek... a Horan pasik...
A jelent figyeléséből az ébresztett fel, hogy Zayn felpattant, majd az arcomhoz repült egy műanyag tányér, míg a sárga krém végigfolyt az arcomon, a mellkasomon, az alsómon és a combomon is.
-   Kylie, anyádtól örökölted a türelmetlenségedet! - mondtam mérgesen.
-   Tommo, nyugi! - nevetett Niall, mire elmosolyodtam és rájöttem, hogy tényleg vicces, így én is nevetni kezdtem, majd a végén már az egész család nevetett.
Nos a nap folyamán rengeteg mindent csináltunk. Takarítottunk, gyerekeket terelgettünk, Kylie-t altattunk, Kylie-t etettünk, folytattuk a takarítást, majd vacsorát főztünk. Mármint Harry és Niall főzött, míg mi azzal küzdöttünk, hogy az összes gyereket eltávolítsuk a konyha közeléből, miközben terítettünk is és az asszonyok még mindig nem értek haza.
Amint kész lett a vacsora mindenki leült enni és elkezdtem etetni Kylie-t miközben én is enni akartam.
-    Sziasztok! - hallottuk ahogy egyszerre köszöntek a csodás feleségeink, majd rögtön Törpikém szemeit kerestem, amit meg is találtam, majd éreztem, ahogy nekem csapódik egy műanyag kanál oldalról és a benne lévő étel végigfolyik rajtam.
-   Kylie, ezt befejeztük! - vettem el előle sóhajtva a tálat, majd letettem az asztalra.
-   Milyen apai teher alatt vagy te Nyuszi? - lépett elém mosolyogva Sarah, majd egy csókot nyomott a számra, amit rögtön viszonoztam.
-   Anya! - nyafogott Tommy, mire Sarah elmosolyodott, majd végigsimított az arcomon és egy puszit nyomott az etetőszékben ülő Kylie arcára, majd Emmácskához lépett.
-   Szia Kicsim! - puszilgatta, miközben a kislány is magához ölelte.
-   Anya! - szaladt oda hozzá és magához ölelte Tommy is.
Sarah rögtön felkapta az ölébe, majd puszilgatni kezdte.
-   Fürödtetek már? - mosolygott.
-   Nem. - mondta mosolyogva Emma.
-   Megettétek? - mosolygott és végignézett a tányérokon.
-   Igen Anya. - nézett fel rá mosolyogva Tommy.
-   Na, akkor menjetek fürdeni! - mondta.
-   És te? - nézett rá Lucy.
-   Én felnőtt vagyok. - csípte meg az orrát mosolyogva.
A gyerkőcök elvonultak fürdeni így mi is megvacsoráztunk, majd mindenki elment puszikat osztani, altatni ilyesmik.
Mikor Sarah belépett a hálószobánkba, én már ott fetrengtem.
-   Milyen volt ez a hét? - mosolygott, miközben becsukta az ajtót, majd elkezdte kigombolni a blúzán a gombokat sorban.
-   Hiányoztál. - mosolyogtam rá, miközben 'majd kieső szemekkel néztem, ahogy feleségem melltartóját egyre inkább szemügyre vehetem.
-   Te is. - mosolygott rám, majd végignézett rajtam és szeme megakadt a répakrémes alsómban lévő dudoron.
A blúzt csak úgy a földre hajította és kikapcsolta a melltartóját, amit vigyorogva dobott a háta mögé, majd odajött hozzám és mosolyogva mászott fölém.
-    Szeretlek! - néztem fel rá mosolyogva. - Életem legokosabb döntése az volt, amikor megcsaltam Eleanor-t. - nyomtam csókot a szájára, ami kezdett elmélyülni, miközben tökéletes testét kezdtem simogatni. 

6 megjegyzés:

  1. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, miért fejezted be, pedig nagyon jó volt.
    Most hogy elolvastam boldog is voltam meg nem is
    Azért voltam boldog mert nagyon de nagyon szuperül irtad meg a részt de nagyon szomorú vagyok mert befejezed ezt a blogodat.
    Remélem hogy a másikat folytatod????
    Puszi: Niki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért fejezem be, mert már nem igazán volt ihletem és nem szeretném ha ez az egész a részek minőségének a rovására menne. Nekem is mindenem ez a blog.
      Nagyon köszönöm igyekeztem nem összecsapni, viszont nem túl hosszú befejezést írni.
      Nem tudom melyik blogról van szó, ezen kívül a véglegesen és határozottan lezárt a Little Hero :)

      Törlés
    2. Én a nobody drag me down blogodról beszélek :)

      Törlés
  2. Szia!
    Tokeletes befejezes...remekul erzekeltetted a mérleg mindket oldalat...tortentek jo es kevesbe jo. .csodalatos...majd egyenesen padlora kuldo dolgok...de egyuttes erovel felemelkedtek és a csipet csapat boldog!
    Koszonom szépen, hogy olvashattam eme tortenetet!
    Minden jot.., nagyob nem bucsuszkodok 'mert a tobbi tortenetednel meg talalkozunk :)!
    Szep hetet!
    Még egyszer koszonom szepen, hogy olvashattam eme tortenetedet! Szerettem ám nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon köszönöm, próbáltam valóban hatásos lezárást írni.
      Nagyon köszönöm, hogy ilyen sokáig támogattál, nagyon jól esett! :)

      Törlés