Translate (fordító)

2015. november 2., hétfő

36. rész

Sziasztok, itt az új rész, nagyon remélem, hogy tetszeni fog! 
Reggel, mikor felkeltem Alkony a fejével bökdösött. Elmosolyodtam és megpusziltam.
-     Féltelek! - mondtam és felálltam.
-     Tudod, hogy megijedtem! - szólt mögöttem Louis.
-     Sajnálom, de sorban azt álmodtam, ahogy meghal. - mondtam. - Csak sírtam és sírtam egész éjjel, de itt mellette, már nem. - mosolyodtam el.
-    Tudod, hogy nekem csak az a fontos, hogy minden rendben legyen veled! Örülök, hogy mellette elmúlt. - mosolygott és megpuszilt. - Szeretnéd elmesélni az álmod? - kérdezte.
-    Ha nem untatlak vele. - mondtam, mire elmosolyodott.
-    Te soha! - mondta és bejött.
Leültünk és néztük Alkonyt.
-    Olyanokat láttam, amit soha nem akarok! Elaltattam! Láttam, ahogy utoljára becsukta a szemét! - mondtam sírva. - Én altattam el, majd utána mindig máshogy halt meg. Mindig ugyanazt álmodtam, majd már nem bírtam tovább. - mondtam.
-    Tudom, hogy mennyire szereted, de látod, hogy semmi baja! - mondta Lou és az ölébe húzott. - Ahogy te is, Ő is erős! - mosolygott és megpuszilt.
Én szorosan magamhoz öleltem Louist.
-    Soha többet ne engedj el! Sehova! Ráadásul semmilyen fegyvert ne merészelj nekem odaadni! - mondtam, mire kuncogott.
-     Nem fogok! Eszemben sem lesz elengedni! - mondta és a fejét az enyém tetejére támasztotta.
-     Rendben, de megígéred? - kérdeztem. - És legközelebb, ha hülyeséget csinálok, mint ez, akkor eljössz értem? - kérdeztem.
-    Megígérem! Most is menni akartam, de a szüleid és Lola nem engedtek. Zayn is jönni akart! Bármilyen bajban leszel, ott leszek! Mint, mikor Charlie elrabolt! Ott leszek! - mondta, mire elmosolyodtam.
-    Köszönöm! - szipogtam.
-    Ne köszönd, mert mindig ott leszek! Ha utálni fogsz, akkor is! - mondta.
-    Nem foglak! - mosolyogtam. - Sosem utáltalak. Csak nagyon akartalak utálni, mert szerettelek, de lényegtelen. - mondtam.
-    Édes vagy! - puszilt meg.
-    Van itt még egy nagyon édes lány, akinek nagyon hiányzik az egyik legjobb barátnője és csak egy ölelésre vár, nem ha zavar! - mondta Roxy.
Mosolyogva kimásztam Lou öléből, majd kimentem a boxból és az ajtaját becsukva odaszaladtam hozzá és megöleltem. Nevetve bújtam hozzá.
-    Hiányoztál! - mondta mosolyogva.
-    Te is! - mosolyogtam.
-    Minden rendben van már? - kérdezte.
-    Nem, de valahogy megleszek. - mondtam.
-    Ugye tudod, hogy tiszta hülye vagy?! Az a ló legalább olyan erős, önfejű és okos, mint a gazdája! - mosolygott.
-   Tudom, de Én vittem oda! - mondtam.
-   Ha nem te ülsz rajta, akkor is utánad ment volna! Nem te erőltetted rá, hogy menjen oda a farkasokhoz! Pontosan tudta, hova megy, de sose hagyta volna, hogy te egyedül császkálj a farkasokkal, remélem ezt tudod! - mondta, megpuszilta a homlokom és elment.
Átgondoltam a dolgot és lehet, hogy igaza van.
-   Szerinted igaz? - mutattam Roxy után.
-   Biztos vagyok benne! Én is utánad mentem volna, ahogy bárki! Mert szeretünk! - szorított magához Louis.
Mosolyogva sétáltunk be a házba. Mindenki reggelizett. Leültünk közéjük, majd elvettem egy nutellás kenyeret.
-    Már nem azért, de mit csinálnál, ha valaki Tommot bántaná? - kérdezte Liam kuncogva.
-    Nagyon humoros! - nyújtottam rá a nyelvem.
-    Ja, Lou ne verekedj, mert bármi bajod lesz, utána mehetsz a kis törpilláért a rendőrségre! - nevetett Harry.
-    Te leszel az első, akit a bérgyilkos jövőmben megölök. - kacsintottam. - Először is, a törpilla miatt! - mondtam, miközben magam elé vettem az egész nutellás üveget.
-    Miért, tök cuki! - mosolygott Niall.
-    És tényleg olyan vagy, mint törpilla! - mondta Becky.
-    Mégis hogyan? - kérdeztem.
-    Kicsi vagy, egy két lábon járó szeretet bomba, aki gyönyörű! - puszilta meg az arcom Louis.
-    Nem is! - mondtam és elpirulva lehajtottam a fejem.
Hirtelen a két kutya ugrott mellém. Megsimogattam őket, majd adtam nekik és Charlienak enni.
-    Nem szeretnél pihenni egy kicsit? - kérdezte Louis.
-    Csak ha velem jössz! - mosolyogtam.
-    Megyek. - mosolygott.
Felmentünk a szobámba, majd felmásztunk az ágyra. Louis szorosan magához ölelt, majd finoman simogatta a hátam. Elmosolyodtam.
-    Louis, imádom, mikor így simogatsz, csak mindig elalszom! - kuncogtam.
-    Ez a cél, nem? - kérdezte mosolyogva.
-    De, csak szeretem, ha ezt csinálod! - mosolyogtam.
-    Ennek örülök! - mondta és megcsókolt.
-    Szeretlek! - mosolyogtam.
-    Én is törpilla! - nevetett.
Megforgattam a szemem, majd az arcom a mellkasára döntöttem és hallgattam szívverését, amíg el nem nyomott az álom.

Fogalmam sincs, mikor ébredtem, de gyanítom, hogy átaludtam a napot, mert éjjel volt. Körül néztem, majd elnevettem magam. Roxy és Harry a kinyitható díványon nyomorogtak ketten, Jesy és Liam a földön aludtak egy nagy matracon, Niall és Becky, pedig hálózsákban. Lou mocorogni kezdett mellettem, mire csöndben maradtam és halkan átöleltem és az oldalát kezdtem cirógatni. Elmosolyodott.
-    Ébren vagy? - suttogta, mire bólintottam, de a tevékenységemet nem szakítottam meg.
-    Azt hittem, ennél csikisebb vagy! - mosolyogtam.
-    Az vagyok, de ez jól esik! - mondta mosolyogva.
Éreztem, hogy libabőrős az oldala.
-    Jól sejtem, hogy rajtad, csak egy alsó van? - suttogtam.
-    Igen. - mosolyodott el. - De akár ki is tapizhattad volna! - kacsintott.
-    Haha! - forgattam a szemem.
Óvatosan a takaró alatt maradva levettem a nadrágom, majd az ágy szélére dobtam. Megtaláltam Louis pólóját, amit felkaptam és alóla levettem a melltartóm. Louis hirtelen közelebb csúsztatta a kezét, majd a combom kezdte simogatni. Én újra cirógattam az oldalát, mire libabőrős lett megint Én, pedig megpusziltam.
-    Mennyi az idő? - kérdezte.
-    Nem tudom. - rántottam vállat. - De ugye nem akarsz itt hagyni? - kérdeztem.
-    Nem, eszemben sincs! - mosolygott.
-    Most azt kívánod, hogy örökre maradjunk így, ugye? - kérdeztem mosolyogva.
-    Igen, honnan tudod? - kérdezte.
-    Onnan, hogy Én is! - mondtam és megcsókoltam.
Mosolyogva fúrta az orrát a hajamba, ami össze-vissza elterült a párnán.
-    Mindenkit fel fogunk kelteni. - súgtam.
-    Dehogy fogunk! - mosolygott. - Nem vagyunk hangosak! - mondta, majd Én kuncogtam.
-    Nem akarsz kilopózni a házból? - mosolyogtam huncutan.
-    Mire gondolsz? - kérdezte.
-    Ha jössz, majd meglátod! - mosolyogtam.
-    Oké, de ha most elkezdünk felöltözni, nem csak őket, hanem a szüleidet is felébresztjük. - mondta.
-    Akkor muszáj lesz így mennünk! - mosolyogtam.
Louis is elmosolyodott, majd csöndben kiosontunk a házból. Mikor kiértünk, nem volt túl meleg.
-      Nem fázol? - kérdezte Louis.
-      De! - nevettem, majd megfogtam a kezét és szaladni kezdtem.
Az istállóig meg sem álltunk. Ott leültünk, mert mindketten lihegtünk.
-      Egyébként, te nem versenyeztél? - kérdezte Tommo.
Ekkor nevetve berohant Roxy, Harry, Lola és Zayn.
-      Hát ti? - kérdeztem.
-      Láttunk! - nevetett Lola.
-      Amúgy, de régen versenyeztem. - mondtam.
-      Aha, az tök jó volt! - nevetett Lola.
-      Igen, ha nyertem ivás volt, tehát mindenki örült! - nevettem.
-      De, mióta abbahagytad, nem volt olyan ivás! - mondta Lola.
-      Szerintem, ennek inkább örülhetnénk, mert durva volt! - mondtam.
-      Igazad van, abból már kinőttünk! - mondta Roxy.
-      De ebből nem! - mondtam, majd rádobtam egy adag szénát.
Ebből hatalmas csata kerekedett. Nevetve fejeztük be és mindenki kiszedegette a hajából a szálakat.
-      Sarah, rá vett valaha valaki arra, hogy fuss? - kérdezte Zayn.
-      A világon egyetlen srácnak sikerült! - mondta Lola.
-      Kinek? - nézett hatalmas szemekkel Harry.
-      Alkonynak. - nevettem.
-      Egyszer elszökött, majd elkezdett rohanni, de észrevette, hogy hazajön, ezért inkább leült és megvárta, hogy hazaérjen. - nevetett Lola.
-      Ez nem igazság! - mondta Louis.
-      Oké, akkor nem az! - nevettem és a fejem az ölébe döntöttem.
-      Nem kéne visszamenni aludni?- kérdezte Harry.
-      Menjünk a kis házba. - mondtam.
-      Oké! - mosolygott Lola, majd felálltunk.
Mikor megérkeztünk, Louisval bemásztunk a hatalmas ágyba, majd mellénk a többiek és ott aludtunk.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése