Translate (fordító)

2015. november 17., kedd

50. rész

Sziasztok! Ebben a részben, megint egy kicsit visszatér Eleanor, de már egy másik fiú oldalán. Kérdés, mit szólna ehhez Louis?! 
Reggel a telefonom hangjára ébredtem. Cara hívott. Louis is mocorogni kezdett, így gyorsan felvettem.
-   Szia! - mondtam vidáman.
-   Szia édesem, nagy hírem van! - mondta, mire óvatosan kibújtam Lou karjai közül, majd kimásztam az ágyból.
-   Mond, figyelek! - mondtam, mikor iszonyú halkan kiosontam a szobámból.
-   Közös albumotok lesz! - mondta vidáman.
-   Ez csodás hír! - mondtam és közben ugráltam.
-   Igen, senkinek nem kell jönnie megbeszélésre, mert telefonon értesítek mindenkit! Viszont, majd Lana hív, hogy mikor lesz táncpróba! - mondta.
-   Rendben. - mondtam.
Elköszöntünk, majd letettük. Én készítettem magamnak egy epres turmixot. Megittam, majd megint csöngött a telefonom. Most Lola hívott.
-   Szia! Mizu? - kérdeztem.
-   Én dolgozom az új lóval, de van egy másik, amit valami híres farmról hoztak. - mondta.
-   Otthon vagy? - kérdeztem döbbenten.
-   Igen. Arról kéne megfűzni anyáékat, hogy elhozzam a lovat egy lovardába is itt dolgozhassak velük! - mondta.
-   Könnyű! Mond el nekik, hogy nekem is nagyon hiányoznál, a többi lánynak is és Zaynnek is! - mondtam mosolyogva.
-   Oké! De, keress szimpatikus lovardát, de megfizethetőt és ha elhozom, velem kell jönnöd! - mondta.
-   Rendben, de próbáld meg egy lepasszolni!
-   Megpróbálom, de nem biztos, hogy menni fog! - mondta.
Elköszöntünk, majd letettük. Nem tudtam, hogy mit csinálhatnék. Tényleg, semmi ötletem nem volt. Legszívesebben fejbe vágtam volna magam, hogy Én nem találok semmi elfoglaltságot! Végül csörgött a telefonom. Lana volt.
-   Szia! - mondtam vidáman.
-   Szia, hol vagy? - kérdezte.
-   Saját lakásomban, miért? - kérdeztem.
-   Rögtönzött táncpróba, most! - mondta.
-   Oké, indulok! - mondtam nevetve.
-   Siess! - mondta.
-   Oké, szia! - mondtam és le is tettük.
Csöndben készültem el, majd a hatalmas táskámmal a vállamon indultam útnak. Louisnak hagytam egy papírt a konyhában. Természetesen Rebelként mentem a próbára. Gyalog mentem, majd mosolyogva löktem be az ismert épület ajtaját. Felszaladtam a lépcsőn, majd benyitottam az öltözőbe.
-   Szia! - ugrott a nyakamba Lola és Becky.
-   Sziasztok! - ölelgettem őket.
-   Öltözz gyorsan! - sürgetett Roxy.
Én pillanatok alatt átvettem a táskámban tartózkodó ruhákat és a cipőt, majd a lányokkal kiléptünk. Bementünk a táncterembe.
-    Szuperek vagytok! - ölelt meg minket Lana.
-    Mire fogunk táncolni? - kérdezte izgatottan Becky.
-    Egy mixre fogtok táncolni! - mondta titokzatos mosollyal Lana.
-    Milyen mix? - kérdeztem.
-    Örülni fogtok neki! Egy meglepetés lesz! - mosolygott és elindította a zenét.
Nagyon tetszett nekünk, pörgős volt.
-    A fiúknak egy szót se! - mondta mosolyogva.
-    Oké! - bólogattunk.
-    Viszont, nem lesz könnyű! Mutatom! - mondta, majd elindította a zenét.
Végignéztük, majd tátva maradt a szánk.
-    Végünk! - mondta Roxy.
-    Egyet értek! - mondtam bólogatva.
-    Oké, akkor hagyjuk! - mondta Becky.
-    Gyerünk, álljunk neki! - mosolygott Lana.
A táncpróba végére mind hullák voltunk. Feküdtünk a földön és mozdulni sem bírtunk.
-    Mikor adjuk majd elő? - kérdezte Jesy.
-    Versenyen! - mosolygott Lana.
Valahogy felkapartuk egymást a földről, majd átöltöztünk.
-    Várjatok, felhívom Louist, mert aludt, mikor eljöttem! - mondtam, mielőtt elindultunk volna.
Gyorsan hívtam.
-    Szia! - mondta vidáman.
-    Szia, merre vagy? - kérdeztem.
-    Öltözőben. - mondta.
-    Oké, Én is egy öltözőben vagyok! - nevettem.
-    Fociedzésem lesz! - mondta nevetve.
-    Akkor sok sikert, azt hiszem a közös házban leszek! - mondtam.
-    Rendben drágám. - mondta, mire elmosolyodtam.
-    Jaj de szerelmes! - visított nevetve Roxy és hatalmas puszit dobott.
Én, csak felnevettem.
-    Vigyázz, eltalál egy Kupidó! - nevetett Becky, majd hozzám vágta a cipőjét.
-     Már, ha addig Kupidó nem üt agyon a büdös cipőjével! - nevettem és visszadobtam Becky cipőjét.
-     Mennem kell, de majd beszélünk! - mondta Louis, de nevetett a hülye barátnőimen.
-     Szia! - mondtam és letettük.
Az egész utunk ilyen vicces volt, mint a telefonálásom alatti műsor. Mikor hazaértünk, megint nem tudtunk mit csinálni. Végül úgy döntöttünk, elmegyünk moziba. Gyorsan felöltöztünk, majd jött a vita, hogy ki vezessen. Végül Roxyra esett a választás. Kiállt az autójával, majd mind beültünk.
-     Mit nézzünk meg, az új horror filmet, vagy az akció filmet? - kérdezte Jesy.
-     A horrort, mert a múltkor is akció filmet néztünk! - mondta Becky.
-     Jó, de az jobban hangzik! - mondta Roxy.
-     Én az akció filmeket jobban szeretem! - mondta Jesy.
-     Oké, szavazzunk! - mondta Roxy.
-     Ki szavaz az akció filmre? - kérdezte Jesy.
Roxy, Jesy és Én tettük föl a kezünk, tehát eldőlt. A kedvenc plázánkba mentünk moziba. Sajnos a parkolóban, csak jó messze volt hely és a plázának hatalmas a parkolója, a mérete miatt.
-     Van egy ötletem! - vigyorgott Becky, majd odaszaladt a bevásárló kocsikhoz.

Hozott egyet, majd belemászott.
-    Én ülök a gyerek részbe! - nevetett Roxy, majd bele ült, de a lábait a kocsi fogójánál rakta ki.
-    Én is! - ugrottam be Becky mellé.
 Jesy meghajtotta és felugrott a hátuljára. Nevetve gurultunk. Egészen a bejárathoz legközelebb eső kocsi tárolóig így haladtunk, majd ott kimásztunk és a helyére toltam a kocsit. Bementünk, majd megtámadtuk a liftet. Mikor beléptünk, ismerős dal kezdődött. Jesy előkapta a telefonját, majd elkezdett videózni. Mi megállítottuk a liftet és végig énekeltünk, táncoltunk és bohóckodtunk a dalt. Jesy ezt úgy vette fel, hogy Ő is látszott, a lift tükrének segítségével. A végén egyszerre dobtunk egy puszit a tükör felé, amolyan " micsoda szexi macsók vagyunk" fejjel. Jesy nevetve nézett a kamerába.
-    Ezt ne próbáld ki otthon! - mondta nevetve, majd leállította a videót.
Rögtön kirakta Facebookra a Wiches oldalára. Nevetve tovább indítottuk a liftet, majd mikor felértünk, mérges emberek dumáltak nekünk, de mi csak otthagytuk őket. A mozinál beálltunk a sorba, majd elmagyaráztuk, ki mit kér. Beültünk a terembe, majd Becky lőtt egy csoport selfiet. Ezt is kirakta a banda oldalára. Ültünk a teremben, mikor Eleanor ült be pontosan elém egy sráccal. Roxy rögtön felnevetett. El hátra sem nézett, csak az új barátjával társalgott. Mikor vége lett a filmnek, elsőként vonultunk ki.
-    Nem volt egy nagy durranás! - mondta Becky.
-    Igen, jobbra számítottam. - mondtam.
-    De legalább elvoltunk! - mosolygott Jesy.
-    Mennyi az idő? - kérdezte Roxy.
-    Este 8. - mondta Becky, majd elképedt.
-    Nem gondoltam volna! - mondtam.
-    Én sem! - rázta a fejét Roxy.
-    Vacsora? - kérdezte Becky.
-    Indulás! - mosolyogtam.
-    Kínai? - kérdezte Jesy.
-    Én igen! - mosolyogtam.
-    Én Meki! - mondta Roxy.
-    Én a KFC-t választom. - mondta Becky.
Felment a kajáldákhoz, majd szétszóródtunk. Az asztalnál találkoztunk. A vacsora is nevetséges volt. Eleanor és a titokzatos fiú megint megjelentek, Roxyval szemben.
-    Louis jobb pasi, mint az! - állapította meg Roxy.
-    Igen. - bólogatott Jesy.
-    De jó, hogy háttal ülök! - nevettem, majd megfordultam.
-    Igen, szerintem is! - mondta a párosnak szintén háttal ülő Becky.
-    Nagyon nyálasak! - nevetett Roxy.
-    Sokkal jobb! - fordultam vissza.
A szerencsesütim üzenete: Ő lehet az igazi?
Én megfogtam és megmutattam a lányoknak. Lola előkapta a telefonját és lefotózott úgy, hogy Én az üzenetet a telefon felé tartva vakargatom a nem létező szakállam. Ezt is kitette. A vacsora végén elindultunk ki. Eleanor és pasija előttünk mentek. A parkoló, szinte kiürült. Ahogy mentek előttünk, láttuk a srác autóját. Egy igazi luxus autóba ültek be.
-    Akkor már értem, mit eszik a srácon! - mondta Becky.
-    Nem lehet, hogy szereti! Á, olyan nincs! - nevettem. - Biztos a pénze kell neki! - nevettem.
-    Jól van na, csak nem értettem! - nevetett Becky.
Az autóban szintén végig nevettünk. Otthon, már csak mind zuhanyoztunk és elmentünk aludni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése