Translate (fordító)

2016. május 11., szerda

Muszáj vagyok ezt kiírni :D

Sziasztok! Hát le vagyok nyűgözve! Ezen a héten csatlakozott hozzánk valaki, ráadásul ezen a héten mindegyik nap több mint 100 oldalmegjelenítés volt!! Imádlak titeket! :3 Ráadásul a mai napon elértük a 16000 oldalmegjelenítés, ami azért hatalmas dolog, ugyanis pár napja még azzal akartam köszöntet mondani, hogy elértük a 15000, de olyan csodásak vagytok, hogy felülmúltátok! Nagyon köszönöm nektek és tudom, hogy egy ember megnézheti a blogot mondjuk 100-szor is, de azért Én nagyon boldog vagyok! Köszönöm nektek! :) 

3 megjegyzés:

  1. Az a valaki én vagyok.Bár csak még most kezdtem elolvasni a blogod és még csak az 50- résznél tartok,imádom :) ♥

    VálaszTörlés
  2. Nem szerettem volna csak úgy kirakni a neved, nehogy zavarjon, vagy ilyesmi :) Nagyon köszönöm és örülök, hogy tetszik és annak is nagyon, hogy csatlakoztál! :) :3

    VálaszTörlés