Translate (fordító)

2016. május 7., szombat

3. évad 26. rész

~ 6 hónap múlva ~
Ami igaz az igaz. Roxy-nak és nekem is egész szép hasunk nőtt. Roxy-val megbeszéltük, hogy nem engedjük az orvosoknak, hogy fiú vagy lány lesz a poronty. Meglepetés lesz! Eddig tök aktívan részt vettünk a turnén és az a tervünk, hogy végig így lesz, de ezzel azért vannak akik veszekednek... Például az uraink.

Reggel vidáman ébredtem, majd Lou-t kezdtem keltegetni.
-   Lou! - puszilgattam az arcát, mire elmosolyodott.
-   Mondjad Labda! - vigyorgott rám.
Mióta szép kerek hasam van, azóta elkezdett így hívni, ami "nagyon" vicces.
-   Eddig Törpe voltam, elviseltem, de ez a Labda már nem igazán jön be! - néztem rá felhúzott szemöldökkel, de mosolyogva.
-   Most éppen egy Törpike vagy, aki egy labdácskát növesztett magára. - mosolygott, majd felültem.
-   A labdácska a gyereked, tehát Őt is sértegeted! - mutattam rá "szigorúan".
-   Nem sértegetlek egyikőtöket sem! - simított végig a pocakomon, majd nyomott rá egy puszit.
Erre a kicsi egy elég nagyot rúgott.
-   Most vagy szeret, vagy fejbe rúgott. - mondta Lou vigyorogva, majd elnevettük magunkat.
-   Menjünk, mert éhesek vagyunk! - simítottam a kezem a hasamra.
Mindketten kikeltünk az ágyból, majd Lou a tükör elé állított és a kezét a hasamra csúsztatva csinált egy fényképet, ami már a mániája lett, ugyanis ahogy növekedést észlel az előző képhez képest, el kell készíteni a következőt.
-   Olyan szép vagy! - nyomott puszit az arcomra. - Pontosabban szépek vagytok!
-   Lou, a legszebbek hárman vagyunk! - fogtam meg a kezét mosolyogva.
-   A Tomlinson család. - mondta hatalmas mosollyal, mire nekem is megnőtt a mosolyom.
-   A Tomlinson család. - ismételtem el mosolyogva.
-   Az éhes Tomlinson család, tehát menjünk! - mosolygott.
-  Jó, azért öltözzünk fel! - mosolyogtam.
A kutyák kissé megkésve vették észre, hogy ébren van a család, majd leugrottak az ágyról.
Imádom, hogy ennyire vigyáznak most ránk.
-  Jó reggelt! - szállt a vállamra Richard.
-  Jó reggelt! - nyomtam puszit a fejére.
-  Éhes vagyok! - nyafogott Lou.
-  Poronty is! - mutattam mosolyogva a hasamra.
-  Na, akkor mehetünk! - bújtatott bele Tommo az egyik pólójába, majd a hajamat megigazította és egy puszit nyomott az arcomra. - Azért elég bántó, hogy fejbe rúgtál! - bökött a hasamra, mire felnevettem, majd az ajtóhoz mentem és kimentem.
-  Mindig meglep a hasad! - nevetett fel Liam.
-  Liam, vigasztalj meg! - dőlt az ölelésébe Louis, mire Liam meglepetten tartotta meg.
Én csak röhögtem az "érett" férjemen.
-  Mi a szívfájdalmad? - nevetett Liam.
-  Fejbe rúgott a gyerekem! - hisztizett. - Igazán hálás az apjának mondhatom! Nélkülem nem lehetne ott és ez duplán igaz, ugyanis Én nyaggattam az anyját és...
-  Felfogtuk! - nevetett Jesy.
-  Erre fejbe rúg! - ingatta a fejét. - Már most megörökölte az anyjától ezt a lázadást, mi lesz ha kijut onnan?!
Én már szakadtam a röhögéstől.
-  Igen?! - szólalt meg Roxy is, akinek elég fáradt volt az arca. - Kérlek szépen, engem szét rúg ez a gyerek! - bökött a hasára. - És cseppet sem vicces! Kb. semmit nem aludtam, mert Ő ninja akar lenni!
-  Én jól aszom! - simogattam a hasam mosolyogva.
-  Persze, még dicsekedj is vele! - legyintett, mire elnevettem magam.
-  Mi történt itt? - lépett ki a szobájukból Niall.
-  Fejbe rúgott a gyerekem! - csapódott át az Ő karjai közé Lou, mire csak nevettem.
-  Nekem meg meghülyült a férjem. - nevettem.
-  Jó, gyere együk fel a hűtőt! - fogta meg a kezem mosolyogva Roxy, majd kimentünk a konyhába.
Mint már egy jó ideje, most is igencsak jól belaktunk és utána leültünk a kanapéra.
-  Figyelj, jól lakott, megnyugodott! - nevetett fel Roxy.
Barney és Málna felugrottak mellénk, majd Richard is megérkezett.
-  Hagytatok valamit enni? - kérdezte Becky nevetve.
-  Igen. - forgattam a szemem.
-  Jó reggelt! - szaladt oda hozzánk mosolyogva Benji, majd mint minden reggel egy-egy puszit nyomott a hasunkra.
-  Várod már a pajtásaidat? - kérdeztem tőle mosolyogva.
-  Igen. - bólogatott hevesen vigyorogva.
-  Hát Én is! - bólogatott nevetve Roxy.
-  Na, ne hisztizz már! - lépett elé Harry mosolyogva, majd a hasához akart nyúlni, de Roxy elkapta a kezét.
-  Nem piszkálod! - rázta a fejét hevesen. - Éjjel is Te váltottad ki belőle a ninja-t, most nem! - mondta, mire felnevettem.
-   Harry, fejbe rúgott a gyerekem! - nézett rá Lou a fejét ingatva, mire nevettem. - Na barátkozz vele, mert fejbe rúg!
-   Nem is azért rúgott fejbe! - simogattam a hasam mosolyogva. - Csak szeretetből! - mosolyogtam rá.
-  Persze! - legyintett rám szórakozottan. - Nekem muszáj jóban lenned vele, még egy darabig nem szabadulsz tőle! - mondta, mire elnevettem magam.
-  Roxy már összeveszett vele. - mutattam rá nevetve.
-  Nem, az a titok, hogy Hazza nem érhet hozzá! - nevetett. - Most tök nyugodt, ha piszkálod, akkor újra ninja lesz!
Málna aranyosan a hasamra hajtotta a fejét.
-  Igen, vigyázzál rá! - simogattam meg a fejét mosolyogva.
-  Azt hittem Én vagyok a hasőr! - mondta Richard.
-  Te is hasőr vagy! - mosolyogtam rá.
-  Louis, békülj ki a gyerekeddel! - mutatott felém Zayn mosolyogva. - Hidd el, hogy Ő még visszaadhatja!
-  Jó. - bólintott, majd mosolyogva ült le mellém, így Málna az ölébe feküdt. - Ne haragudjál! - döntötte a fejét a hasamra. - Úgyis mindig rajtad van a fejem, amikor elalszom és olyankor nem rugdosol! - simogatta a hasam, mire kuncogtam és próbáltam visszatartani a nevetést. - És ha már itt tartunk, tudom, hogy fiú vagy és azt is, hogy profi focista leszel! - mondta, mire elnevettem magam. - Ne is törődj anyukáddal, mert neki ebbe nem lesz beleszólása!
-  Oké, elég! - nevettem. - Úgy vélem kibékültetek! - nevettem.
-  De ne rúgj fejbe! - figyelmeztette, majd a fülét a hasamra tapasztotta.
-  Jó reggelt! - lépett be mosolyogva Cara, majd észrevette Louis-t. - Lou, megkérdezhetem, mit művelsz? - nevetett.
-  Éppen a gyerekemmel beszélgetek! - mutatta fel a mutató ujját. - De megzavarsz minket! - mondta, mire felnevettem és a kezemmel a fejét kezdtem simogatni.
-  Ne is törődj vele, Te is tudod, hogy nem az eszéért szeretjük. - nevettem.
-  Most csak azt hallom, amit Te mondasz! - nézett fel rám Louis "mérgesen".
-  Miért, eddig mi mást hallottál? - nevetett Lola.
-  Telepatikus kapcsolat! - mutatott rá, majd felült rendesen.
-  Na aggódj, apukád általában ilyen, de... - simogattam a hasam. - Oké, nincs semmi de. - nevettem. - Mindig ilyen lesz, de szerethető és jól néz ki!
-  Ez csak kettő a rengeteg más jó tulajdonságom közül! - legyintett Lou, majd egy puszit nyomott az arcomra.
-  Tehát, ha Mr. Tomlinson-nak is itt van az agya, elmesélem, hogy interjúra mentek! - mosolygott ránk. - A fő témák: - mondta mosolyogva. - Ő és Ő! - bökött először Roxy, majd az Én hasamra.
-  Oké! - bólogattunk vidáman.
Elkészültünk, majd két óra múlva megérkeztünk a stúdióba. Sajnos nem volt időnk beszélni a műsorvezetővel, de James Cordan-t egyszerűen imádom! Vicces, kedves és laza. Olyan tökéletes műsorvezető.
-   Heló One Direction és Wiches! - mondta mosolyogva, mikor leültünk.
-   Heló! - mondtuk egyszerre mosolyogva.
-   És két baba! - mutatott a hasunkra mosolyogva Jesy.
-   Hogy így Jesy szóba hozta, gratulálok nektek! - mosolygott ránk.
-   Köszönjük. - mondtuk egyszerre.
-   És hogy érzitek magatokat, mit gondoltok erről az egészről? - kérdezte mosolyogva.
-   Én tök jól érzem magam, mondhatni angyalka a kis poronty. - mosolyogtam.
-   Igazán? - csodálkozott.
-   Igen. - bólogattam mosolyogva. - Éjjel nem szokott nagyon rugdosódni és olyan nagyon durván nappal sem, reggeli rosszulléteim nem voltak, egy sem... - gondoltam végig, - Egészséges, Én is az vagyok, tehát minden szuper! - mosolyogtam.
-   Louis? - mosolygott rá James.
-   Fejbe rúgott! - mutatott a hasamra, mire elnevettem magam.
-   Komolyan? - nevetett James.
-   Igen! - bólogatott Lou nevetve. - Én csak puszit adtam neki, amikor fejbe rúgott!
-   De csak szeretetből! - mosolyogtam Tommo-ra.
-   Jó, de azért fejbe rúgott! - mosolygott.
-   És nálatok? - mosolygott Roxy-ra.
-   Hát rosszulléteim nem voltak, csak egyszer, viszont ha Harry hozzáér lefekvés előtt, akkor ninja lesz! - nevetett Roxy. - Éjjel semmi nem tudtam aludni, mert össze-vissza rúgott!
-   Tehát neked már nem olyan csodálatos? - kérdezte tőle mosolyogva James.
-   De igen, csak egy kis alvást is el tudnék viselni. - mondta, majd elnevette magát.
-   És mi van azokkal a cikkekkel, hogy nem vagytok terhesek, vagy Briana terhes, vagy nem tőletek van a gyerek? - kérdezgette.
-   A nem vagyunk terhesek azt nem igazán értem, mert hát... nem párnát hordunk. - nevetett Roxy.
-   Briana nem terhes tőlem, ebben biztos vagyok. - bólintott Louis.
-   Tudtommal Louis gyereke...- kuncogtam.
-   Tudtoddal?! - nézett rám felhúzott szemöldökkel Lou, mire elnevettem magam.
-   Tehát ezek pletykák, ugye? - mosolygott James, mire bólogattunk.
-   Igen. - bólogattunk mosolyogva.
-   És a többiek?! - nézett rájuk mosolyogva. - Semmi gyermek terv?
-   Én kivonom belőle magam! - tette fel a kezét vigyorogva Zayn, mire Lola elnevette magát.
-   Terv az van... - nevetett Liam.
-   De mindenképpen azt szeretnénk, hogy nyugodtság legyen. - magyarázta Jesy.
-   Ez természetes. - bólogatott mosolyogva James.
-   Mi is nyugodtságot akartunk. - nevetett Lou.
-   Tehát nem volt tervben? - kérdezte James.
-   De igen, főleg Lou-nál, csak későbbre. - magyaráztam. - Az esküvő után kezdett el zaklatni ebben a témában. - nevettem el magam.
-   És Te nem akartál gyereket?
-   De igen, imádom a gyerekeket, a babákat, csak tényleg komfortosabb lett volna a turné után. - magyaráztam.
-   Nem. - rázta a fejét Roxy. - Ő akkor is azt hinné, hogy mókus és mókuskerékben van! - mondta, mire elnevettem magam.
-   Ne nyafogj már! - mosolygott rá Harry.
-   Nem téged rugdos, neked olyan könnyű! - forgatta a szemét Roxy.
-   Melletted senkinek sem könnyű! - mondta pimasz vigyorral rá nézve Hazza.
-   Mit mondtál?! - sikítottam poénból, majd oldalról magamhoz öleltem Roxy-t. - Hogy mersz ilyet mondani?!
-   Veled se egy álom. - nevetett Tommo.
-   Te se merjél! - mutattam felé a mutató ujjam.
-   Mik lesznek itt! - nevetett James.


4 megjegyzés:

  1. Sziaaa!
    Hát...ez totál..fuh....
    Rengeteget mosolyogtam :)
    Imáááádtaaaam :)
    -hasőr
    -fejberugott a gyerekem

    ....Édes Mák szörp...kész vagyok :)

    Kedves James én is ezt kérdezem: 'mi lesz még itt '?:)

    Imadtaaam!
    Jo ejszakat!
    Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! :) Köszönöm szépen!! :)

      Törlés
    2. Szia!
      Most gépről vagyok, és most látom a fejlécet, nagyon jóóó :)
      Szép napot mára!
      Szia

      Törlés
    3. Köszönöm! :) Sokat dolgoztam vele! :3

      Törlés