Translate (fordító)

2016. május 3., kedd

FONTOS!!!

Emberek!!! Mindenki aki itt ólálkodik! Aki nincs feliratkozva, viszont olvassa a blogot, aki néha bekukkant, aki megosztja a részeket, de különben a létezéséről sem tudok, tehát tényleg MINDENKI. 
Úgy döntöttem, hogy kíváncsi vagyok rátok és a véleményetekre! Felteszek pár kérdést és szeretnék megkérni MINDENKIT, hogy VÁLASZOLJON KOMENTBE!  Nagyon imádlak titeket és minden napomat fel tudjátok vidítani, amikor néha csak úgy megnézem mi a helyzet a blogon és akkor látom, hogy mennyire sokan néztétek meg és szerintem mindenkinek jól esik látni, hogy jóban találják abban, amit Ő csinálni szeret. 
Sokszor elég unalmasak a napjaim, vagy nagyon rossz kedvem van és akkor csak ide menekülök. Úgy tekintek erre (és az összes többi) blogomra, mintha az egy másik világ lenne. Egy olyan világ, amely megvéd a valóságtól és egy kicsit a szereplők bőrébe bújhatok. Ezen az egészen az még nagyobbat dob, hogy itt vagytok! KÖSZÖNÖM MINDENKINEK AKI OLVASSA A BLOGOT, MÉG AKKOR IS, HA NEM AD MAGÁRÓL JELET! 

A kérdések: 

1, MIÓTA OLVASOD A BLOGOT? 
2, HOGY TALÁLTÁL RÁ?
3, MIT GONDOLSZ A BLOG JÖVŐJÉRŐL? (gyerekek, új ház, háziállatok stb.)
4, TALÁLTAD VALAMIKOR UNALMASNAK A BLOGOT? 
5, SZERETNÉL MÉG 4. ÉVADOT IS? 
6, MIT SZERETSZ KÜLÖNÖSEN A BLOGBAN? 

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    1. huhhh..... fogós kérdés... Nem tudom, valamikor tavaly ősszel találtam meg, azthiszem.
    2.Csak keresgéltem neten valami jó blogot.
    3, Nem tudom, de szerintem, valakinek kéne egy gyerkőc+ Richardnak egy barátnő.
    4, Nem soha! Ez nem volt unalmas, még ha te azt is hiszed.
    5, Természetesen!!! Meg 5.-et, 6.-at!
    6, Azt, hogy mindig történik valami.
    Na válaszoltam a kérdéseidre! Tudod, hogy nem szoktam nyomot hagyni, már valamikor mondtam. Siess a résszel, és a többibe is!!
    Puszika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a válaszaidat! És sietek! :)

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. Szia!
    Vizsgáim egy részét letudtam ugyhogy jupi jé :):)
    Most egy kicsit visszajohetek..
    Hozzátok :)

    1-2. Nem tudom pontosan.
    3. Gyerekek-minden parosnal minimum egy
    Richárdnak egy hölgyike
    Backyjeknek egy macsek :)
    Esetleg eltudom kepzelni, hogy mégtobb loval bovul a 'kis csalad'
    4. Nem!!
    5. Igeeeeeen!!!!!5.6.7.
    6. Azt, hogy arányosan humoros és komoly..nem billent at a mérleg
    Es teljesmertekben atjon hogy szivbol irod

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a válaszokat és örülök, hogy újra itt vagy! Hiányoltalak ám! :) De gondoltam, hogy nem hagysz el minket! :)

      Törlés
    2. Jajj nekem is hiányoztál Te is és a blog is.., de hogy hagylak el benneteket, de, "bejelentettem ám előre, hogy elfogok tünni" :D

      Törlés
  3. 1.az elejétől
    2. Csere volt egy blogban azthiszem a Old Memories blogban.
    3. Nem tudom
    4. Igen
    5. Szerintem az lenne jó hogy ha befejeznéd és aztán kezdenél egy másikat.
    6. Mindig pörög, sűrűn hozod a részeket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó újra itt látni! :) Nagyon köszönöm a válaszaidat! :)

      Törlés