Translate (fordító)

2016. május 5., csütörtök

3. évad 25. rész

Sziasztok! Bocsánat a rövid rész miatt, de azért azt hiszem ez tetszeni fog nektek... ;) Pontosan ezért véleményeket komiba! 
~Egy hónappal a turné folytatása utána~
*Sarah szemszöge *
Biztos vagyok benne, hogy terhes vagyok. Orvosnál is voltam titokban, de még senkinek nem mondtam, csak a szüleimnek és a nagyszüleimnek, akiket megkértem, hogy hallgassanak. Tudtam, hogy Lola lesz a következő akinek elmondom, ugyanis fogalmam nem volt, hogyan mondhatnám Louis-nak. Attól cseppet sem féltem, hogy nem örülne neki, ugyanis efelől semmi kétség. Louis repkedne, ha tudná! 
Éppen a hotelben ültem az ágyunkon és gondolkoztam, amikor Louis kilépett a fürdőből, de rá se néztem, csak bámultam magam elé. 
-   Minden rendben Törpikém? - puszilta meg az arcom mosolyogva. 
-   Igen. - bólintottam halvány mosollyal. 
-   Nem úgy tűnik... - nézett rám félve. 
-   Semmi baj! - néztem rá. - Komolyan! - mosolyodtam el. - Csak fáradt vagyok! 
Nem, igazából csak próbálom felfogni, hogy éppen hárman vagyunk ebben a szobában és hogy a harmadik személyke bennem létezik. 
-   Oké... - nézett rám gyanakodva. 
-   Sarah! - rontott be a szobába vigyorogva Roxy. 
-   Igen? - mosolyodtam el. 
-   Nagyon sürgősen mondanom kell valamit! - vigyorgott rám. 
Na mondd, hogy Te is! Kérlek! 
-   Gyere már! - vigyorgott. 
-   Oké! - mosolyogtam. 
Átmentem vele a szobájukba, ahol hallottam, hogy Harry zuhanyozik. 
-   Terhes vagyok! - vigyorgott rám, mire sikítottam. 
-   Oké, akkor el kell mondjam, hogy Én is! - fogtam meg a kezét hatalmas mosollyal, mire sikított. 
-   Mi van itt? - kérdezte Harry, mikor kinyitotta az ajtót. 
-   Ohm... - pillantott rám segélykérően Roxy. 
-   Nekem most sietnem kell! - böktem az ajtó felé, mire Roxy egy olyan "még megbánod" pillantást küldött felém. 
Besiettem a szobánkba, majd ledőltem az ágyra és sóhajtottam egyet. 
-   Miért visítoztatok? - kérdezte Louis felhúzott szemöldökkel. 
-   Én hallottam! - kukucskált be az ajtón Lola vigyorogva. 
-   Tehát valami csajos dolog, ami cseppet sem izgat és uncsi! - forgatta meg a szemét Louis mosolyogva. - Értem. 
Én elnevettem magam, majd Lola is és becsukta az ajtót. 
Louis leszedte a dereka körül a törölközőt, majd felvett egy alsót és úgy feküdt be mellém, hogy a fejét a hasamra döntötte. 
Jó helyen vagy! Pontos ott van akit Te keresel! 
-   Képzeld el, ha már itt növekedne a kisbabánk. - nézett fel rám mosolyogva. 
Jó Sarah, ha most nem mondod el, akkor soha nem találsz rá jobb alkalmat! - parancsoltam rá magamra, majd elmosolyodtam. 
-   Ezzel csak egy probléma van. - mosolyogtam rá. 
-   Mi? - kérdezte összehúzva a szemöldökét. - Most nem mondtam, hogy a fiunk! - mondta, mire elnevettem magam. 
-   Az egyetlen probléma, hogy nem kell elképzelnem és neked sem. - mosolyogtam rá. 
-   Most ilyen bénán akarod közölni, hogy terhes vagy?! - nézett rám hatalmas szemekkel. 
-   Nem volt béna! - mosolyogtam rá, mire hatalmas vigyor terült el az arcán és hirtelen megcsókolt. 
-   Nem hiszed el, mennyire boldog vagyok! - fogta az arcomat a kezei közé. - Éppen valóra válik az álmom! - nyomott még egy csókot a számra. - De azért elég béna volt. - nevetett.
-   Nem volt! - tettem úgy, mint aki megsértődött.
-   Most megsértődtél? - mosolygott.
-   Nem. - mosolyodtam el, majd felkeltem. - De azért szerintem elég jó lenne közölni ezt a többiekkel, meg a családoddal.
-   Miért, csak Én tudom? - kérdezte.
-   Meg Anyukám, Apukám, Mamám, Papám, Roxy és Lola. - nevettem és kimásztam az ágyból.
-   Tehát nem Én voltam az első, aki tudomást szerzett a gyerekéről! - forgatta meg a szemét mosolyogva. - Tök logikus!
Én elnevettem magam, majd kinyitottam az ajtót, mire Harry nekem csapódott és megölelt. Én elnevettem magam, majd visszaöleltem.
-   Látom már Te is tudod! - nevettem, mire kissé eltolódott tőlem.
-   Miért Te mióta tudod? - kérdezte összehúzott szemmel.
-   Kerek 2 és fél perce. - nevettem.
-   Engem ölelgess, mert Én is apa leszek! - vigyorgott rá Louis, mire nagy szemmel nézett rám Harry.
-   Bizony. - bólogattam mosolyogva, majd elengedtem Harry-t és kb. egymás nyakába ugrottak Louis-val.
-   Ezt komolyan mondjátok?! - kérdezte hatalmas mosollyal Liam, mire Roxy-val bólogattunk.
-   Bele kell húznunk. - nevetett Jesy, majd megölelt minket.
-   Engedjetek! - furakodott az ölelésbe Lola is.
-   Én is! - szaladt oda Becky, majd beszállt az ölelkezésbe.
A fiúk is alkottak egy külön kört, majd Lola sírva fakadt.
-   Felnőtt a húgom. - mondta sírva, mire mosolyogva engedtek el minket a többiek és már csak ketten ölelkeztünk. - Basszus Sarah, mintha tegnap lett volna, mikor folyamatosan lovagoltunk, az erdőben barangoltunk és Te kerested a veszélyt! - nevetett.
-   Hát Én még mindig a veszélyt keresem. - kuncogtam. - De egy ideig ezt fel kell függesztenem.
-   Egy jó ideig. - nevetett Lola. - De segítek nektek, pontosan tudom milyen ez! - mosolygott rám.
-   Atya Ég! - kaptam észbe. - El kell mondanom Jack-nek!
Rögtön a telefonomat kaptam elő, majd leültem a kanapéra.
-   Mizu Hercegnő? - kérdezte vidáman, de lazán.
-   Hát szerintem ülj le! - mondtam komolyan.
-   Pontosan tudom mi történt! - mondta sóhajtva, mire kihangosítottam és letettem az asztalra. - Összevesztetek.
-   Nem.
-   Elváltok.
-   Nem.
-   Louis meghalt. - mondta, mire a csapat körülöttem visszatartotta a röhögést, ahogy Én is.
-   Nem. - mondtam vigyorogva.
-   Megölted. - mondta röhögve.
-   Pontosan ez történt Jack! - forgattam meg a szemem mosolyogva. - Azért hívlak, hogy hova rejtsem a hullát. - mondtam nevetve.
-   Akkor terhes vagy. - jelentette ki halál lazán.
-   Igen, de ez milyen logika?! Ha életben van és nem válunk el és nem vesztünk össze, akkor gyerekünk lesz?! - nevettem.
-   Nyilván való volt, ugyanis túl vidáman beszéltél! - mondta vigyorogva.
-   Túl jól ismersz. - nevettem.
-   Ez így van. - nevetett.
-   És mi van a húgommal? - kérdezte Louis gyanakodva.
-   Hát nem tudok róla, hogy terhes lenne. - röhögött Jack.
-   Olyan idióta vagy. - röhögtem, majd meghallottam Fizzy hangját.
-   Nagyon vicces vagy! - mondta szórakozottan.
-   Ezért most hozzám vágsz egy rongyot?! - kérdezte tőle röhögve Jack. - Tiszta sor!
-   Ugye milyen agresszívak ezek a nők?! - röhögött Lou mellettem.
-   Fú, olyan ijesztő jelenség vagyok! - röhögtem.
-   Nem félek tőled, ezt nem mondtam! - mutatott rám Lou vigyorogva.
-   Legalább végre megnevel valaki Lou! - röhögött Fizzy.
-   Jack-et is ideje lesz! - vigyorogtam.
-   Sarah, Te kinek az oldalán vagy? - kérdezte Jack értetlenül.
-   Most épp Fizzy oldalán ellenetek. - nevettem.
-   Tényleg, tök durva, hogy most három Tomlinson-nal beszélek... - gondolta végig Jack.
-   Néggyel Te hülye! - nevetett Becky.
-   Én nem vagyok az! - mondta értetlenül.
-   De Én terhes vagyok! - nevettem.
-   Ja igen, eddig Ő a kedvencem! - nevetett Jack. - Csöndes és nyugodt!
-   Még... - nevetett Lola.
-   Anya! - rohant ki Benji a szobájából. - Mi ez a gyűlés?
-   Roxy és Sarah terhes. - mosolygott rá Zayn.
-   Végre lesz kivel játszanom! - vigyorodott el, majd ahogy a kutyákhoz akart rohanni, elkaptam hátulról, majd magam mellé dobtam.
-   Eddig nem játszottam veled?! - kezdtem csikizni vigyorogva.
-   De... - mondta a nevetéstől pukkadozva. - Elég! - nyafogott nevetve Benji, mire befejeztem, majd Louis-t kezdtem csikizni.
-   Sarah! - röhögött.
Képtalálat a következőre: „baby loading t shirt tumblr”-   Igen? - nevettem. - Most nem vagy olyan erős, mi? - nevettem.
-   Elég! - nevetett Lou, majd lefogta a kezeimet.
-   Képzeld, vettem egy tök menő pólót! - vigyorogtam Louis-ra.
-   Akkor vedd fel és gyere ki! - mosolygott, mire bólogattam.
Bementem a szobánkba, majd a nem rég megvett pólót vettem fel. Mosolyogva mentem ki, majd megmutattam mindenkinek.
-   Olyan akarok! - mutatott rá Roxy nevetve.
-   Nem kapsz! - nyújtottam rá a nyelvem vigyorogva.
Azt hiszem érdekesek leszünk mi ketten...



Valószínű, mostanában ugrálni fogok az időben, előre is bocsi ezért, de nem szeretném, hogy halál unalmas legyen minden rész és arról szóljon, hogy utaznak a következő városba, megérkeznek a hotelbe, próbálnak, koncert és előröl az egész, mert az elég uncsi lenne... Természetesen nem arra kell számítani, hogy hirtelen dobok egy olyan, hogy "50 év múlva" és akkor már mindenki papi meg mami... :D Tehát remélem értitek! És természetesen Véleményeket komiba! Igen ide le! :D

2 megjegyzés:

  1. Hát sziiiaa!
    De rég irtam idee :D

    Azta paszta, cipo paszta!
    Sarahnak és Luise-nak babaja lesz...:) na es Hazza-éknak is...de jòò
    Benjinek esetleg egy meglepi kistesò..na..na??:)

    Imadtam...kivancsi vagyok Louise hogy fog viszonyulni a dolgokhoz...mennyire ovja mindentol feleseget illetve mennyire bohockodja el a dolgokat -ami mondjuk néha tök jòl jön..marmint hogy nem vesz mindent komolyan..-szaval kivancsivagyok milyen is lesz most...illetve hogy miket fog kitalalni a ket kismama :)

    Imadtam!
    Jò éjszakát!

    Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Már ideje volt megérkeznie a hírnek! :)
      Benji tesója azt hiszem a jövő titka még ;)

      Örülök, hogy tetszett! Louis-ban nem fogsz csalódni, ezt megígérem! :D

      Törlés