Translate (fordító)

2016. május 1., vasárnap

3. évad 22. rész

Sziasztok! Visszatértem és nagyon boldog vagyok! Másodikok lett a lovardánk, úgyhogy nagy buli volt tegnap este, de már hazautaztunk és minden nyugis! Ez a rész egy kicsikét (nagyonkát [oké, ilyen szó nincs :D]) lovas lett, de hát na! Lovasverseny, rengeteg gyönyörű díjló, álom volt az egész számomra/számunkra! És képzeljétek (bár ez nem ide tartozik, de) a barátnőimmel egy padon ültünk az egyik versenyzővel és a családjával, aki ugyan osztrák volt, tehát egy kukkot nem értettünk abból amit magyarázott, de ránk mosolygott és hű! Majdnem leestünk a padról, de mindegy. Na meg majdnem elütött minket egy 5-ös fogat, meg az eredményhirdetésnél sírtunk, meg ölelkeztünk, meg minden! :) 
Tehát mint látjátok tényleg teli vagyok energiával és csak úgy írtam és írtam és wao! Na jó, befejeztem! Jó olvasását, véleményeket komiba! :) 

* Louis szemszöge *
Reggel egyedül ébredtem, elég kómásan. 
Vajon minden vőlegény így ébred az esküvője után?! Vagy különleges vagyok, aki nem bírja ezt? - gondoltam, majd kinyitottam a szemem. 
És vajon minden vőlegényt otthagyja a felesége? Nyilván nem, de az enyém hamar lelépett! - gondoltam, majd lassan felültem. 
Megpillantottam a tegnap este széthajigált ruhákat, majd elvigyorodtam. 
Oké, azért a tegnap este kárpótolja, hogy Sarah nincs itt, ugyanis be kell vallani, még mindig egy vadmacska. - gondoltam és vigyorogva másztam ki az ágyból. 
Álmosan lépdeltem a szekrényhez, majd kivettem egy melegítőt és egy pólót. Bementem a fürdőbe, lezuhanyoztam, majd felráncigáltam magamra a ruhákat. Lebattyogtam, mire Stan és Oli jót röhögtek. 
-  A Tomlinson házaspár egyik fele úgy néz ki, mint valaki, aki megivott egy karton a energiaitalt, a másik meg mintha a sírjából kelt volna! - röhögött Oli, mire megforgattam a szemem. 
-  Máris tudjuk, ki a főnök az ágyban! - lépett melléjük röhögve Jack. 
-  Most viccelsz? - lépett oda Zayn is. - Mindig Sarah a főnök! - röhögött. 
-  Sosincs fordítva! - nevetett Nialler. 
-  Elég lesz, kösz! - morogtam, majd álmosan leültem az asztalhoz. - Hol van a Törpe? - kérdeztem. 
-  Az összes lány kint van a kertben! - mondta Liam álmosan. 
-  Nem kéne kimenni? - kérdeztem. 
-  Ha csak nem akarod látni, hogy Sarah miképp próbálja összetörni magát, nem ajánlom. - nézett rám Jack, mire megtámasztottam a fejem az asztalon és sóhajtottam. 
-  Sarah éppen lovagol, Lola is és közben kb. egymást oktatják, a többi lány meg segít nekik, meg dumálnak.- mondta Hazza. - Felőlem megnézhetjük Őket.
-   Menjünk. - mondtam.
Egy férfi had indult a pálya felé. Már messziről hallottuk a hangjukat.
-   Lola szép! - mondta a pálya szélén Jesy.
-   Alkony, megtennéd, hogy a hátsódat is hozod?! - hallottam Sarah szórakozott hangját.
-   Azt mindig elhagyja és csak utána lépked. - nevetett Lola.
Mikor közelebb értünk, rájöttünk, hogy oldalra léptetik a lovaikat.
-   Alkony, elmesélem, hogy a segged is a testedhez tartozik, tehát ne hagyd ott! - mondta Sarah nevetve.
Sikerült neki is szépen, bár nem vagyok szakértő, de azért úgy tűnt, összejött amit akart.
-   Jól van kicsi Tank! - simogatta meg a nyakát nevetve.
-   Na, akkor mehet a vágta? - kérdezte tőle Lola.
-   Ja, menjen! - bólintott mosolyogva Sarah, majd elkezdtek egymással szemben vágtázni, de természetesen kikerülték egymást.
-   Álom, az eszedet tartsd itt! - szólt Lola a lovára.
Majd mire odaértünk, már a sarokban álltak a lovakkal, ahol a többiek ültek és álltak.
-   Szerinted menni fog? - kérdezte Lola Sarah-ra nézve.
-   Hát Én remélem, de szerintem meg kéne próbálni a ménekkel, akik elvileg ma délután érkeznek. - magyarázott a nővérére nézve.
-   Én benne vagyok, csak Őket majd jobban kell tartani, mint a sajátjainkat. - mondta Lola és elmosolyodott.
-   Imádok csődörön lovagolni! - vigyorgott a feleségem.
-   Bebizonyítottad tegnap este. - vigyorogtam rá, miközben beléptem a pályára és Alkony rögtön kinézett magának.
-   Hallottuk. - nevetett Nialler.
-   Nem is, mert Roxy és Harry volt a leghangosabb páros! - nevetett Lola.
-   Igen, mert hozzájuk voltál közelebb! - nevetett Becky. - A Tomlinson házaspár hangosabb volt.
Én már Alkonyt simogattam, mert elkezdett bökdösni.
-  Fiam, viselkedj! - szólt Sarah a lovára, de az természetesen nem hagyott békén. - Ú, van nálad cigi? - nézett rám Sarah.
Én beletúrtam a zsebembe, de megráztam a fejem.
-  Nálam van, kérsz? - kérdezte Zayn tőle.
-  Aha, köszi! - mondta mosolyogva és elvette, majd a szájába tette.
Zayn automatikusan öngyújtót is adott neki.
-  Kislányom, ugye nem lovon cigizel?! - kérdezte Sarah-től az anyjuk, aki éppen a ház előtt csinált valamit.
-  Nem... - kuncogott Sarah, majd mosolyogva nézett rám. - Te elég fáradnak tűnsz!
-  Nem véletlen. - mosolyogtam rá.
-  Kávéztál már?
-  Nem. - ráztam a fejem. - De ti miért keltetek ilyen korán?
-  Mert nemsokára kijönnek a gyerekek és akkor nem nagyon tudunk gyakorolni. - mondta, majd elmosolyodott. - De vállalhatnátok, hogy Alkonyt elszórakoztatjátok, sétálgatnak vele, meg ilyenek.
-  Miért, Te? - kérdeztem.
-  Én átülök egy ménre, aki azt hiszem megérkezett... - nézett a lószállítóra. - De Anyáék leintézik, nem Én fogom kipakolni, meg szerelni. - legyintett.
-  Sziasztok! - szaladt mellénk Benji és Jenny.
-  Felülsz? - kérdezte a fiától Lola.
-  Igen! - vigyorgott.
* Sarah szemszöge *
Lola hátrébb ült a nyeregben, majd Zayn elé ültette a fiukat. Én megnéztem, hogyan ül Lola, majd felnevettem, ugyanis a fél feneke lelógott a nyeregről.
-  Te hogy ülsz nővérem? - nevettem.
-  Sehogy. - nevetett fel.
-  Jenny, jössz? - mosolyogtam rá, mire bólogatott.
-  Oké, csak Én okosabb leszek! - vigyorogtam, majd a nyereg elé ültem, Louis pedig levette a nyerget.
Hátrébb csúsztam a lovamon, majd Louis elém ültette Jenny-t. Én elengedtem a szárakat.
-  Ilyen okos? - csodálkozott Jenny.
-  Tudja, hogy csak battyogunk. - mosolyogtam, majd elindítottam a lovamat.
Pár kört lépkedtünk, majd mind leszálltunk és a lovakat elvitték a lovászok, majd megkaptuk a két mént.
Igazából jó volt velük dolgozni, de sokkal butábbak voltak, mint a saját lovaink, így nem tudtuk annyira élvezni. Utána már vitték is mindkettőt vissza, mert csak dolgozni hozták őket.
-   Jaj, el is felejtettem, hogy mennyi utálom a férfiakat! - nevettem, miközben Lolára néztem, akivel a karám szélének dőlve álltunk és beszélgettünk.
Lola is felnevetett.
-   Mondja a húgom az esküvője utáni reggelen! - nevetett.
-   Jól van na, ismersz, nem? - nevettem fel rá nézve.
-   Olyan fura belegondolni, hogy Te is felnőttél! - ölelt át oldalról.
-   Ch... - forgattam meg a szemem mosolyogva. - Én nem nőttem fel! - mondtam, majd mellém ugrott Jenny.
-   Sarah, unatkozunk! - rázta meg a kezem.
-   Szeretnétek eljönni lovagolni? - mosolygott rá Lola.
-   Igen! - bólogatott vidáman.
-   Jó, akkor most hívd ide Benji-t, Ernie-t, Doris-t, Daisy-t és Phoebe-t. - mosolyogtam rá.
-   Oké! - vigyorgott, majd elszaladt a ház felé.
-   Mi találtál ki? - nézett rám Lola.
-   A mocskos állatainkból valami ló szerűt készítünk! - mosolyogtam rá.
-   Hozom a dobozt, hozd a lovakat! - vigyorgott rám, mire összepacsiztunk, majd elindultunk.
Én először előszedtem Álmot és kikötöttem a patamosóhoz, majd a saját lovamat is bevadásztam és kikötöttem, így pontosan egyszerre lettünk kész. Megérkeztek a gyerekek is és kiosztottuk a feladatokat. Ernie felült Álom hátára, Doris Alkony-ra, így Ők ott elvoltak, nevetgéltek és beszélgettünk velük, meg persze vigyáztunk rájuk, míg a többiek a lovainkról vakarták le a koszt, amiben szintén segítettünk.
-   Kész vagyunk! - sóhajtott Daisy, majd nekidőlt a kikötőnek.
-   Jó, akkor most kezdődik a dolog jobbik része! - csaptam össze a tenyerem mosolyogva. - Négyen vagytok, tehát Daisy melyik lóhoz mész? - kérdeztem.
-   Alkony. - mosolygott.
-   Oké, akkor Phoebe Álom. - mosolyogtam rá.
-   Szerintem Jenny Te gyere ide, mert Én nehezebbet találtam ki. - fogta meg a kezét, mire Ő mosolyogva állt Álom mellé.
-   Na akkor! - mosolyogtam. - Daisy és Benji, ki szeretné a sörényét és ki a farkát?
-   Én a sörényét. - mosolygott Benji.
-   Oké, akkor először annyi a dolgod, hogy a sörényéből leválasztasz ugyanakkora tincseket és befonod őket. - mosolyogtam rá. - Itt van a sörénygumi.
-   És Én? - kérdezte Daisy.
Alkony farka
-   Neked segítek a farkánál. - mosolyogtam rá és a lovam fenekéhez mentünk. - Babám, még a kis feneked is csillog-villog, tehát vigyázhatnál a tisztaságodra! - paskoltam meg a fenekét mosolyogva.
-   És nem fog megrúgni? - kérdezte Daisy kicsit félve.
-   Nem fog. - mosolyogtam rá biztatóan. - Ugye fiam normális vagy? - tettem fel a kérdést, mire Alkony hapcizott. - Jól van, egészségedre. - nevettem. - Na ezt úgy kell, hogy csak a felső részét fonjuk be és utána már csak egy sima fonással folytatjuk, de itt marad simán egy nagy rész és ha gondolod, rakhatunk bele ilyen művirágokat! - szedtem elő a dobozból a virágokat.
-   Oké! - bólogatott mosolyogva.
-   És ezt azért csináljuk ketten, hogy vigyázzak rád és nekem sose ment egyedül, mert nincs hozzá elég kezem. - nevettem.
-   Oké. - bólogatott mosolyogva.
Pár perc alatt belejöttünk az egészbe és már egész jól csináltuk ketten, majd Alkony elkezdte emelgetni az egyik lábát.
-   Ne ijedj meg, nem akar rúgni, meg nem rosszindulatból csinálja, csak tudod, mikor sokat állsz egy helyben, neked is elfáradnak a lábaid és neki is, de mindjárt az egyik lábát pihenteti majd. - mosolyogtam Daisy-re, aki bólogatott, majd folytattuk. - Alkony, kérlek ne csináld! - szóltam rá.- Az sem lenne vicces, ha véletlen rúgnál fel minket!
Doris mosolyogva fordult meg a lovon, hogy a minket nézzen és lehasalt a kis fejét, pedig a lovam fenekére döntötte le.
-   Nagyon szép! - mosolygott ránk.
-   Ha nagyobb leszel, neked is megtanítsam? - mosolyogtam rá.
-   Igen. - bólogatott mosolyogva.
-   És akkor csinálhatjátok majd ketten. - nevettem.
Alkony el akarta húzni a farkát, mert egy darázs lépett köreinkbe és körülötte repkedett, de nem engedtem neki.
-   Várjál fiam, mindjárt kész vagyunk! - mondtam a lónak. - Ezt fogd meg így! - mutattam Daisy-nek, hogy hogyan, nehogy szétjöjjön az egész fonás, mire megfogta.
Én elkergettem a darazsat.
-   Jól van, már nincs itt! - nyomtam puszit a fejére.
-   Kész vagyok! - mondta mosolyogva Benji.
-   Oké, akkor ezeket a kis fonatokat így tekergesd fel! - mutattam meg mosolyogva.
-   Oki! - mosolygott, majd elkezdte a másodikat.
-   Jövök! - léptem vissza Daisy-hez, majd folytattuk.
-   Milyen nagy munka van! - jött oda mosolyogva Jay.
-   Lefoglaljuk Őket! - vigyorgott rá Lola.
-   Jaj, bent is szenvednek, hogy mit csináljanak! - nevetett Jay, miközben készített pár képet a munkálatainkról.
-   Ha mész be, majd mondd meg nekik, hogy van pár kitakarítható box, lószerszám, de a pályát is lehet locsolni, meg rendet rakni a szobánkba! - vigyorogtam rá.
-   Szerintem az első lesz, aki rögtön elfoglaltságot talál ezek hallatán, az Louis! - nevetett Phoebe.
-   Biztos vagyok benne. - nevettem.
-   Én azért megnézném, ahogy kiganézza a boxokat. - nevetett Lola.
-   Le is videóznám! - nevetett Daisy.
-   Lefotóznám, bekereteztetném és kiraknám a falamra, majd mikor nagymama leszek, az unokáimnak mutogatnám, hogy a nagyapátok valaha dolgozott! - nevettem.
-   És Én mikor leszek nagymama? - kérdezte mosolyogva Jay.
-   Éppen a fiam farkába fonok virágokat a nagynénjével! - vigyorogtam és egy puszit nyomtam Alkony fenekének a tetejére.
-   Ez azért igen érdekesen hangzott! - nevetett Phoebe.
-   Samponos! - dugtam ki a nyelvem fintorogva.
Álom sörénye
-   Nézzétek, milyen szép lett a sörénye! - vigyorgott Lola, mire Jay odament, mi pedig odanéztünk.
-   Ezt hogy csináljátok? - csodálkozott Jay.
-   Én ilyet nem tudok. - nevettem.
-   Gyönyörű! - mosolygott Jay, majd lefotózta.
-   Elmagyarázni sosem tudtam, csak össze-vissza gumizgattam a sörényét és kész lett. - nevetett Lola. - Jenny-nek meg megmutattam, hogy így meg úgy és neki is sikerült.
-   Jó, ehhez Én túl türelmetlen és lusta vagyok! - mutattam rá nevetve.
-  Folytassuk! - bökött meg Daisy, majd folytattuk.
-  Én kész vagyok! - vigyorgott Benji.
-  De ügyes vagy fiam! - csodálkozott Lola. - Hát Te leszel Álom sörényfonó embere! - nyomott puszit Benji fejére.
-  Tegyél bele ilyen virágokat! - mondtam és a markomba vettem egy csomót. - Doris, ülj fel! - kértem mosolyogva.
Ő oldalt ült a lovamon, de halál stabilan.
-  Tartsd a markod! - mondtam, mire a két kis markát összeillesztve felém tartotta. - Ezekre vigyázz és segíts Benji-nek. - szórtam a kezébe mosolyogva.
Kb. mind egyszerre lettünk készen és megérkezett ki Louis és Zayn.
-   Ti mit csináltok? - kérdezte mosolyogva Zayn.
-   Szépítjük a lovakat. - mondta mosolyogva Lola.
-   Jó, de mindkettő fiú, nem? - kérdezte Louis.
-   Herélt! - vágtuk rá egyszerre Lola-val, Daisy-vel, Phoebe-bel és Benji-vel.
-   Jó, bocs! - emelte fel védekezően a kezét Lou. - De akkor férfiatlanított fiúk, ugye? - kérdezte, mire bólogattunk. - Akkor miért kellenek virágok, meg fonás? - kérdezte értetlenül. - Ez nem férfias.
-   Mert szép! - mondta mosolyogva Phoebe.
-   És nekik jól áll! - vigyorgott rá Lola.
-   Oké, engem csak az zavar, hogy velük foglalkoztok és nem velünk! - mondta Zayn vigyorogva.
-   Te nem engeded, hogy virágot fonjak a hajadba, Ő igen! Ő csöndes, cuki, szőrös, aranyos, bamba, imád és kiskorom óta velem van! Te ezzel szemben beszélsz és csak pár éve ismerlek! - vigyorgott rá Lola.
-   Kész vagyunk! - kiabáltam fel, mire Alkony megijedt, de nem rúgott meg, csak összerezzent.
Daisy-vel, Phoebe-bel és Lolával felnevettünk, majd megöleltem a lovam fenekét és a fejemet nevetve döntöttem rá. - Jól van Édesem, nem akartam! - simogattam és egy puszit nyomtam a fenekére.
Jay nevetve nézett minket.
-   Már bocs, de Én vagyok a férjed pár órája! - szólt rám Louis, de arcán ott bujkált a mosolya.
-   Akkor sem fogom a seggedet csókolgatni. - vágtam rá, mire Jay felnevetett. - Így is el vagy kényeztetve! - legyintettem.
-   Nem félsz, hogy lekakil? - mutatott Louis szórakozott vigyorral a lovamra.
-   Nem. - ráztam meg a fejem mosolyogva.
-   Mert Ők nem olyanok! - mosolygott Lola.
-   Na gyere Doris! - vettem le a lóról mosolyogva.
Doris mosolyogva ment Jay-hez, majd megfogta a kezét.
-   Nagyon szép lettél kicsi fiam! - vigyorogtam, miközben elengedtem.
Ő elindult lépésben, miközben Én az oszlopnak dőltem.
-   Akkor most lovagolunk, nem lovagolunk? Ki lovagol, ki nem lovagol? - kérdezte Lola mosolyogva.
-   Nem tudom. - rántottam vállat. - Kimehetünk a kicsikkel sétálni terepre. - mosolyodtam el.
-   Jó, de ne sokat, mert nem vagyok Én már olyan fiatal. - nevetett.
-   Alkony, gyere vissza! - szóltam rá mosolyogva, mire elindult vissza. - De Én biztosan nem nyergelem fel.
-   Hát Én se. - mondta Lola. - Úgyis megyünk, tehát nem lehet baj.
-   Igazad van. - bólogattam, majd Alkony mögém ért és éreztem ahogy a fejét hozzá nyomja a hátamhoz, de tudtam, mire készül. - Fiam, eddig csókolgattam a segged, ha most beleharapsz az enyémbe, biztos lehetsz benne, hogy nagyon mérges leszek! - szóltam rá, mire elhúzta a fejét. - Kösz.
-   Jó, de ki ül lóra? - kérdezte Lola.
-   Jenny, Lux. - rántottam vállat. - Nem tudom, Benji-t hülyeség ennyire kivinni, mert tanítod, meg Én is, Daisy és Phoebe szintúgy, azok úgysem ülnek fel. - böktem a fejemmel Louis és Zayn felé. - Jay? - kérdeztem mosolyogva.
-   Az kéne még! - legyintett, mire elnevettem magam.
-   Miért Én ültem már lovon. - mondta Louis.
-   És akarsz? - kérdeztem, mire vállat rántott. - De döntsd el, mert akkor Jenny és Lux majd máskor és akkor jön Zayn. - vigyorogtam rá.
-   Louis úgy sem mer! - nevetett Daisy.
-   Velem. - mosolyogtam Louis-ra.
-   Miért, szerinted Apa menni fog? - nevetett Benji.
-   Megyünk. - vágták rá egyszerre.
Elnevettük magunkat, majd Én visszatettem Alkonyra a kötőféket és a vezetőszárat, hogy azért legyen rajta valami, majd Lolával egyszerre ugrottunk fel a lovainkra. Természetesen elnevettük magunkat, ahogy nyeregben voltunk.
-   Állj fel! - mosolygott rám Lola.
-   Oké. - mosolyogtam, majd lerúgtam a cipőimet. - Alkony, maradj így! - szóltam rá, majd óvatosan feltérdeltem rajta, majd elengedtem a vezetőszárat és felálltam a lovamon.
-   Miért kell neked mindig veszélyes dolgokat csinálnod? - kérdezte tőlem sóhajtva Louis, de mosolygott és lefotózott, ahogy Jay is.
-   Mert Én Én vagyok! - mosolyogtam rá. - Jó, elég! - mondtam, majd óvatosan visszaültem a lovamra. - Maradok a seggemen.
-   Arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan ültök fel! - vigyorgott Jay.
-   Így! - vigyorgott Louis, majd felugrott Alkonyra.
-   Aha... - nevetett Benji Zayn-t és Lolát nézve. - Apa nem ilyen béka.
Zayn-nek is sikerült egy kis segítséggel felülnie.
-   Egész élvezhető! - vigyorgott Louis, ugyanis teljesen hozzám nyomódott.
-   Örülök, viszont csússz hátrébb, mert mindjárt a ló nyakában ülök! - szóltam rá, mire hátrébb csúszott és Én is. - Na, ez így tök fura.
-   Igen, szerintem Én életemben egyszer ültem így lovon, veled. - nézett rám nevetve Lola.
-   Igen. - nevettem, majd elindítottam lépésben a lovat, de nem fogtam a vezetőszárat.
-   Nem fognád meg azt a madzagot? - mutatott rá Louis.
-   Lou, ha beledumálsz, valahol lelöklek az erdőben és nem megyek vissza érted! - szóltam rá nevetve.
Természetesen közben Jay fényképezett, míg Phoebe videózott.
-   Kérek csókot! - mosolygott rám Tommo.
-   Most eldöntöd, hogy mit akarsz? - nevettem. - Előre se nézzek, vagy fogjam meg a "madzagot", ami egy vezetőszár?
-   Adj csókot! - vigyorgott, mire hátra fordultam, de csak egy puszit nyomtam Lou arcára.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése