Translate (fordító)

2016. január 24., vasárnap

2. évad 28. rész

Bocsi a késésért, csak nem igazán volt időm, mivel tudjátok félév van és teperni kellett, de szerencsére már lassan vége ennek az időszaknak! Jaj, milyen jó lesz nyáron :) 

Végre otthon, a szokásos ágyamban ébredtem, de Louis nem volt mellettem, csak a két őrült kutya. Megsimogattam őket, majd lementem.
-    Jó reggelt. - mosolyogtam a reggeliző társaságra, de innen is hiányzott Louis.
-    Eszel? - kérdezte mosolyogva Roxy.
Nutellás gofri volt a tányérjukon.
-    Természetesen! - csapódtam le a székemre.
A reggeli elég vicces volt, mivel Benji iszonyú vidám volt, hogy újra a "kis" családjával van, ezért bohóckodott, amiben Én a tündérnagynéni mindig benne van! Az ölembe ültettem, majd a nutellával egy bajuszt alkottam neki, majd Ő is nekem. Mindketten tiszta nutella lettünk.
-    Benji fiam, egy nap hányszor kell ruhát cserélned? - kérdezte tőle mérgesen Lola.
-    Ne bántsd, a nagynénje is hülye! - mondta Harry mosolyogva.
-    Most teli van energiával, mert végre hazatért a családja! - mosolygott rá Jesy.
-    Nyugi édesem! - puszilta meg mosolyogva Lola arcát Zayn.
-    Zayn, - mondta volna, de Zayn közbe szólt.
-    Intézzem el, az Én fiam! - sóhajtott. - Tommo úgyis edzésen van, elmegyünk? - nézett mosolyogva Benjire.
-    Sarahval! - csimpaszkodott a nyakamba, mire elnevetem magam.
-    Úgy is mentem volna! - mosolyogtam.
Zayn átöltöztette Benjit, amíg Én is elkészültem, majd beültettem az autóba és egész úton beszélgettünk. Mikor megérkeztünk, magabiztosan mentem be az épületbe.
-    Arra van a pálya? - kérdezte Benji a megfelelő ajtóra mutatva.
-    Igen, gyere! - fogtam meg a kezét mosolyogva.
Mikor az edző meglátott elmosolyodott.
-    Rég láttalak! - nevetett.
-    Örüljünk neki! - mosolyogtam. - Amúgy is azóta szakítottunk meg ilyenek! - legyintettem.
-    Tiétek a törpe? - mosolygott Benjire.
-    Nem, a nővérem fia. - mosolyogtam.
-    Na, lepjétek meg! - mondta mosolyogva.
-    Háromra támadás, jó? - guggoltam Benji mellé. - Te elölről Én hátulról! - mondtam a taktikát.
-    Oké! - mondta, majd pacsiztunk.
-    Egy... kettő... három! - mondtam, majd rohanni kezdtünk Louis felé, aki mivel háttal volt, nem vett észre minket.
Én a hátára ugrottam, míg Benji megölelte.
-    Bolondok! - nevetett Louis, majd az ölébe kapta Benjit az egyik kezével, a másikkal nekem segített a hátán maradnom.
-    Nem voltál ott a családi reggelin! - mondtam mosolyogva.
-    Pedig még nutella bajuszt is csináltunk! - mondta neki Benji.
-    Majd ebédnél játszunk az étellel! - nevetett.
-    De az nem olyan Tommo! - nyafogott Benji.
-    Jó, akkor majd vacsoránál! - mosolygott rá Lou.
-    Az se jó, mert utána mennem kell aludni! - mondta Benji.
-    Oké, akkor majd egyszer csinálhatsz nekem is nutella bajuszt, jó? - mosolygott rá és elindult ki a pályáról minket cipelve.
-    Tomlinson, viszed a családot? - kérdezte valamelyik csapattársa.
-    Csak az asszony az enyém! - nevetett Louis, mire leugrottam a hátáról és gyengén seggbe rúgtam.
-    Tudod kit asszonyozz! - mondtam karba tett kézzel.
-    Már az se tied! - nevetett egy másik.
-    Louis, borzasztó vagy! - nevetett Benji, majd megköszörülte a torkát és elkomolyodott. - Akarom mondani: Hogy lehet így beszélni egy hölggyel?! - mondta úriasan, mire felnevettem.
-    Neked Ő egy hölgy? - horkantott Louis, de tudtam, hogy csak piszkálódik.
Én megint seggbe rúgtam.
-    Kikérem magamnak! - mondtam, mire Louis visszafordult és magához akart húzni, de a mutató ujjammal a mellkasánál eltoltam. - Büdös és izzadt vagy, add ide az unokaöcsémet! - mondtam és elvettem Benjit.
-    Srácok, vége az edzésnek! - kiabálta el magát az edző.
-    Gyere már! - húzott közelebb Lou, majd megcsókolt.
-    Na menjél és illatosan gyere vissza! - mondtam, majd a mutató ujjammal a háta közepén elkezdtem tolni az öltöző felé.
Benjivel megvártuk Louist, majd mikor készen lett elindultunk.
-    Hova? - kérdeztem mosolyogva.
-    Meki! - kiabálta Benji, mire befordultam a legközelebbinél.
Kiszálltunk, majd evés közben nagyon sokat nevettünk, meg persze néhány rajongóval fényképeket is készítettünk. Utána hazamentünk, de útközben Benji már el is aludt. Louis bevitte a házba. Zayn mosolyogva vette el alvó kisfiát és vitte fel aludni.
-    Komolyan srácok, most már tényleg ideje lenne a költözésnek! - mondta Becky.
-    Egyet értek, de hova és mikor? - kérdezte Jesy.
Így megint összeült a gyűlés az étkezőben.
-    Én találtam egy házat, nem tudom mit gondoltok róla. - mondta mosolyogva Lola, majd középre tolta a laptopját. - Az tetszett meg benne, hogy mint látjátok sok részre van osztva, hatalmas és mégis egyben van. - mondta.
-     Igen, olyan mintha a lakásos és a házas ötletet egybe vontuk volna. - bólogatott mosolyogva Louis.
-    Szerintem ez maga a tökély! Nagy, gyönyörű és minden szempontunknak megfelel. - mondta Liam mosolyogva.
-    Mikor tudnánk megnézni? - kérdeztem.
-    Holnap délelőtt. - mondta mosolyogva Lola.
-    Akkor ez egy időre elintézve, nem? - kérdezte mosolyogva Roxy.
-    De, bár most ez érdekes lesz. Lehet, hogy a turné előtt kéne megvenni, de utána beköltözni. Nem lenne a legokosabb dolog rohanósan beköltözni. - mondta Jesy.
-    Igen, az úgy lesz a legjobb. - mondtam mosolyogva.
* másnap délelőtt *
Sikerült mindenkit összeszedni és úgy elindulni, hogy lehetőleg ne délre érjünk oda. Végül becsücsültünk az autókba és pontosan 11-re odaértünk. A tulajdonosnak bemutatkoztunk, majd beljebb mentünk. A férfinek hatalmas családja volt, még a nagyobb gyerekeinek a párjai is itt éltek. A ház belülről is kifogástalan volt. Hatalmas konyha, óriási nappali, a földszinten egy mosdó, az emeleten, pedig minden szobához egy-egy mosdó. A fenti szobák is hatalmasak voltak, óriási ablakokkal és fönt is volt egy nappali szerű, majd a legvégén egy hatalmas erkély. Ami engem a leginkább lenyűgözött a medence, a medence fölötti lépcső és az a nyitott étkező, melynek a medence felőli oldaláról víz csobogott a tiszta vizű medencébe. Rengeteg növény vette körbe a házat, ami szintén dobott a kinézetén. A ház mögé érve elámultunk. Egy hatalmas udvar, ami annyira hatalmas volt, hogy a legvégén két focikapu, a házhoz kicsit közelebb hinta, hintaágy és egy kis kerti tároló. Simán el tudom képzelni, ahogy Benji hintázik, a retardált kutyáim rohangálnak, Richard a hintaágy támláján henyél, az 5 vad srác, pedig hátul focizik. Sőt, még azt is könnyen el tudom képzelni, ahogy sok gyerek szaladgál itt, valamint a hatalmas házban. Természetesen lesznek olyan szobák, amik eleinte nem lesznek használva, de azt hallottam egy titkos pusmogáskor, hogy Niall és Becky már gondolkoznak a gyerek ügyön. Aztán a karácsony is kényelmes lenne, még ha mind a 9 család jön, ugyanis akkor étkező van, hogy fogócskázni lehet benne. Így végiggondolva, csodás élete lehet ennek a férfinek, ezzel a rengeteg gyerekkel ebben a "játszóházban". Mikor megnéztük a hátsó kertet, a férfi lefelé vette az irányt. Lent elzavarta a gyerekeket, így megnézhettük mit rejt ott a 4 ajtó. A legelső egy edző terem volt. Így végiggondolva, ha edzőteremnek nem is igazán hasznosítanánk - Én biztos nem - táncpróbákra tökéletes, de át is lehet alakítani. A következő ajtó egy hatalmas játéktermet rejtett. Hát ennyi gyerek között nem csodálom, hogy ilyet is csináltatott ez a pasas. A játékteremben minden volt. Léghoki, flipper, biliárd, darts, X-box, autó- illetve motorszimulátor, csocsó asztal, táncgép és karaoke. Tökéletes! Ez lefoglalja a srácokat, Benjit, minket és Richardot is. Akár hogy nézzük, ez egy nyerő helység! A következő ajtó egy mozi termet rejtett. A vászonnal szemben, megfelelő távolságban tőle, 20 szék, 4 sorban 5-ösével. Mindegyik széknek a jobb karfáján italtartó és ha jobbra tekintünk egy hatalmas DVD tartó szekrény. Természetesen ez tele volt most, volt benne bőven mese is, nyilván a gyerekek miatt, jobbra pedig egy büfé szerű. Kukorica pattogtató gép, nachos gép, vagy minek nevezzem, üdítő adagoló és még vattacukor gép is volt. Lenyűgöző! Bár ezt nem tudom, hogy az úr hogyan tiltja el tőle a gyerekeket, de ez már nem is az Én dolgom. Az utolsó ajtó egy úgynevezett "dicsőség szoba" volt. Rengeteg polc volt, tele a gyerekek díjaival, valamint vitrinek bennük csillogó arany kupákkal és érmekkel. Néhol képek is voltak, gondolom versenyeken készültek. Egy-két lovasat is láttam. Köztük természetesen minden fajta volt, kisebb-nagyobb gyerekekről. A férfi mosolyogva nézett végig ott. Utána indultunk is, viszont lenyűgözött a hely. Legszívesebben beköltöztem volna. Az autóban Én vezettem, az anyósülésen ült Lola, hátul Louis, Zayn és Benji. Beszélgettünk Lolával, míg hátul ment a hülyülés, majd meghallottam egy hangos böfögést.
-    Ez melyik úri ember volt? - kérdezte Lola.
-    Ez most Tommo! - nevetett Benji.
-    Most? - kérdeztem a visszapillantóban hátra nézve.
-    Hagyjuk! - mondta Zayn.
Beszélgettünk tovább, mikor először Zayn böfögött, majd Benji és utána rögtön Louis.
-    Vagy befejezitek, vagy mindet kirakom! - mondtam.
-    Oké, befejeztük! - morgott Lou.
-    Kösz! - mondta Lola, majd mikor hazaértünk, a srácok kimentek a kertbe a két kutyával mi, pedig főzni kezdtünk és közben megtárgyaltuk, hogy kik hogy állnak.
Vagyis: Liam és Jesy beszéltek a házasságról, Lola és Zayn még nem tudnak semmit, Becky és Niall... hát ja Ők beszéltek a gyerekről, de még inkább élvezik a házas életet, Roxy és Harry, Ők meg most békültek ki, tehát most cuki, mi meg... hát lefoglalt a költözés, a "nem szólunk egymáshoz és akkor majd elfelejtjük egymást", a majdnem házasságom, Louis balesete, aztán meg Amy és most egy kis nyugi! Így áll a helyzet. Ja, igen! Majd vagy folytatni kéne, vagy újra kezdeni a kis harcunkat Louisval, nehogy már legyen egy kis nyugodtsága! Milyen uncsi barátnő lennék akkor, nem? De komolyan! Most Én meg az unalmasság, szerintem nemhogy nem illünk össze, egy mondatba tenni, bűn!
-    Lányok mi lenne, ha egy kicsit besegítenénk a fociban Benjinek az 5 agyament ellen? - kérdezte mosolyogva Jesy.
-    Mi a taktika? - kérdeztem nagy mosollyal.
-    A hátukra ugrunk és betakarjuk a szemüket! - nevetett Roxy.
-    Oké, ez így tökéletes! - bólintott Becky, majd a kertajtó felé mentünk.
-    Háromra! - súgtam, majd számoltam és kinyitottam, majd egyszerre kilőttünk.
Az akciót sikeresen teljesítettük.
-    Hajrá Benji! - kiabáltuk a lányokkal nevetve.
Benji berúgta a gólt, ugyanis az ellenfelei éppen el voltak vakulva asszonyaik szépségétől, vagy csak a kezüktől. Igen, Én hívhatom magam asszonynak, de Louis nem! Ez tök logikus! Bár nem tudom miért, de a lényeg, hogy számomra logikus! Na, ez most nem női logika, ez az Én logikám!
-    Ez nem fair! - nyafogott Louis.
-    Miért az 5 elefánt kontra kis majom az fair? - kérdezte Becky.
-    Kösz! - mondták egyszerre a fiúk.
Hirtelen Barney hátulról a mellső lábaival, ahogy Louisnak támaszkodott, meglökte, mire Lou elesett. Barney kihasználva az alkalmat elkezdett nyalogatni minket.
-    Jól van édes fiam, egy ajtó választott el tőlem, de belehaltál mi? - kérdeztem nevetve.
Hirtelen Málna rohant felénk.
-    Úgy van, gyere te is! - nevettem. - Nagyon messze voltam, ugye? Ja, meg be kell pótolni azt az egy napot! - nevettem.
-    Sarah, csak közlöm, hogy rajtam ülsz! - mondta Louis, aki szegény alattam és a kutyáim alatt volt.
-    Nyomás hülyék! - löktem le őket magamról, majd felálltam Louisról, aki felült, mire az ebek megtámadták.
-    Kellett neked nyafognod, hogy rajtad vannak! - nevetett Jesy.
-    Jó, Málna közlöm, hogy ez már a fülem! - lökte arrébb Louis.
-    Barney Málna, gyertek ide! - szóltam rájuk mérgesen, mire lemásztak Louisról és leültek elém.
Elmosolyodtam.
-    Mit csináltok! - szidtam őket és közben lehajoltam, mire Málna megnyalta az orromat. - Na húzzatok a helyetekre! - mutattam a kertajtó felé, amit simán kinyitnak már, majd miután benyitottak, bementem utánuk. - Látom, hogy nem ott vagytok! - mondtam, mire felrohantak a szobámba.
Én büszke mosollyal mentem ki a kertbe.
-    Mióta ilyen okosak? - nevetett Zayn.
-    Kb. 5 perc múlva már ugyan ezt fogják csinálni, annyira jó memóriájuk van! - legyintettem.
-    Ha már így megsegítettétek a manót, nem kapunk egy csókot? - kérdezte Zayn.
-    Apa! - szólt rá Benji. - Behányjak? - fintorgott.
Én vigyorogva kezdtem kergetni az unokaöcsémet, miközben puszikat dobáltam a levegőbe. Mikor elkaptam, az ölembe vettem és össze-vissza puszilgattam, miközben a többiek rajtunk röhögtek.
-    Elég már!- mondta nevetve Benji, mire a medence főlé tartottam.
-    Beledoblak! - mondtam vigyorogva.
-    Sarah! - kapaszkodott belém. - Inkább puszilgass! - mondta, mire elmosolyodtam, letettem és egy puszit nyomtam az arcára.
-    Menjél törpe! - engedtem el mosolyogva.
-    Nem változott a véleményem! - mondta morogva, mire puszikat dobálva ment utána Becky, mire Benji beszaladt. - Oké, oké! Csókolózzatok, bánom is Én, csak elég legyen már! - mondta, mire elnevettem magam.
-    Ki kéne adnom egy gyereknevelési könyvet! - vigyorogtam.
-    Hanyagold! - mondta nevetve Harry.
-    Ha undorítónak tartom a csókolózást engem is megkergetsz? - kérdezte vigyorogva Louis.
-    Csak ha összemész! - mosolyogtam.
-    Behányjak? -kérdezte Louis térdelve vékony hangon, majd elkezdett térden "futni", ami olyan lassú volt, mint egy halott tolató csiga a hóban.
-    Szerintem ha ilyen sebességgel haladsz, elég ha holnap elindulok utánad! - legyintettem nevetve.
-    Akkor Én nem kapok puszit? - kérdezte elszomorodva.
-    Lehet róla szó, de nem garantálom, hogy ölbe kaplak! - nevettem.
-    Úgy nem is kell! - legyintett mosolyogva vékony hangon.
-    Oké! - rántottam vállat mosolyogva.
-    Én nem megyek le térdre, de jár a csók! - nézett mosolyogva Liam Jesyre, aki magához húzta és megcsókolta mosolyogva.
Végül mindenki kapott, kivéve Louist, aki próbálta térden körbe "szaladni" a medencét.
-    Kíváncsi vagyok mikor érsz ide! - nevettem.
-    Soha! - mondta sóhajtva, majd a hátára feküdt a fűben.
Én mosolyogva odasétáltam hozzá.
-    Elkaptalak! - mosolyogtam csípőre tett kézzel.
-    Akkor most az öledbe veszel? - kérdezte vékony hangon.
-    Nem. - mondtam. - De felhúzlak! - tartottam a kezem, majd felállítottam.
-    Megérdemlem! - mondta, majd magához húzott és megcsókolt.
Egészen sötétedésig a kertben hülyéskedtünk, természetesen Benji, a kutyák és Richard is csatlakoztak, így még viccesebb volt. Este fáradtan lezuhanyoztunk, majd mindenki elaludt.

:( Sajnos mostanában nem érkeznek komik :( Pedig kíváncsi vagyok rá, hogy mit gondoltok részekről és hogy szerintetek mi lesz a folytatás! Hatalmas puszi és hát jó hétfőt, már ha ez a nap tud jó is lenni! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia

    Imádom a történetet és alig várom nap mint nap a folytatást. A házat amit találtak az én is szívesen elfogadnám :D
    Remélem a folytatás is tele lesz érdekes fordulatokkal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! Én is a fordulatos blogokat és könyveket szeretem, így próbálom ezt is fordulatossá tenni! Köszi a komit, sietek a folytatással! :)

      Törlés