Translate (fordító)

2016. január 6., szerda

2. évad 19. rész

Reggel ara üvöltésére keltem.
-    Gyerünk, ébresztő! - kiabált.
-    Csak még egy kicsit! - motyogtam és az arcom Louis mellkasába fúrtam.
-    Sarah, kelj fel és azonnal kezdj készülődni, mert elkésünk! - mondta mérgesen Cara.
-    Honnan? - morogtam.
-    A felvételről, mégis honnan? - mondta mérgesen Cara.
Kimásztam Louis öléből, majd felmentünk. Mint tegnap, ma is pulcsi cicanadrág mellett döntöttem, gyors fésülködés és Rebel smink, majd el is indultunk. Mindenki kómás volt, úgyhogy Cara megállt egy Starbucks előtt és mindenkinek vett kávét. Ilyenkor imádom Carat, de mikor felkelt! Olyankor meg tudnám fojtani, de egyébként Ő a legjobb menedzser a földön! Határozott, bármit megszervez két perc alatt, elég határozott hozzánk és iszonyú jól bírja a papírmunkát. Az úton teljes csönd volt, mivel hulla fáradtak voltunk. Mikor megérkeztünk, kiszálltunk és Louis rögtön közelebb húzott magához, majd átölelte a derekam.
-   Most elképzeled, hogy Amyvel is ezt tennéd? - kérdeztem gonosz mosollyal felnézve rá.
-   Nem! - mondta, majd megcsókolt. - Most csak is rád gondolok, mert téged szeretlek! - mosolygott rám.
-   Tehát akkor vége az utálom a másikat napoknak, örülök neki! - mosolygott Cara, majd elindult előttünk.
Mikor beléptünk, Amy elmosolyodott, majd sietve megkerülte az asztalát.
-   Jó reggelt! - mosolygott ránk.
-   Jó reggelt! - mondta mosolyogva Cara.
-   Jobbat! - mondtuk egyszerre Caran és Amyn kívül mind, majd elnevettük magunkat.
-   Csak nem korán keltetek! - mosolygott ránk hátra.
-   Nem, ez csak is miattad van! - morgott Roxy, mire mind rá néztünk.
-   Igen, korán keltek! - mondta Cara, majd Amy bólintott és előre fordulva ment tovább.
Én huncut mosollyal az arcomon, lábujjhegyre állva átkaroltam Louis vállát, majd eltakartam a kezemmel a szemét, mire elnevette magát.
-   Szerinted majd ezek után? - kérdezte mosolyogva, miközben hirtelen menyasszony stílusban az ölébe kapott.
-   Azért csak biztosra mentem! - vettem el a kezem a szeméről mosolyogva.
-   Imádlak! - mosolygott rám.
-   Tudom! - nevettem, majd mikor beértünk, mint két gyerek akik valami rosszat csinálnak, letett és normálisan megálltunk egymás mellett, majd mindketten halkan nevettünk.
-   Láttam! - mosolygott ránk Brooklyn. - És azt mondom, hogy ilyenek kellenek ebbe a klippbe! - csapta össze a tenyerét. - Menjetek öltözni, most a fiúké a bal oldali öltöző és ha visszajöttetek, megbeszéljük, hogy mi lesz! - mosolygott, majd bementünk az öltözőkbe.
Gyorsan elkészültünk mind, maximum 5 perc lehetett, de mire kimentünk a fiúk már ránk vártak.
-   Végre! - mondta Niall.
-   Oké, mielőtt megtárgyalnánk, hogy a lányok nem voltak lassúak, elmondom miről is lenne szó! - mosolygott Brooklyn, majd odamentünk hozzá. - Ott van az a rózsaszín háttér! - mutatott rá. - Annyi a feladatotok, hogy egyenként énekeljétek el a dalt, aztán párosával, aztán mind! - mosolygott. - Utána mondom tovább.
Ez az egész körülbelül másfél órát emésztett fel az életünkből, de közben jól szórakoztunk.
-    Rendben, akkor most igyatok, közben elmondom, hogy mit csinálunk! - mosolygott.
-    Mindenkinek hoztam! - mutatott fel egy energiaitalt Cara.
Mind elvettük, majd visszamentünk Brooklynhoz.
-    Tehát most először is olyanokat kérek majd mindenkitől, amit akkor láttam, mikor bejöttem! Ne törődjetek a kamerával, se velem, se Caraval! Senkivel, egyszerűen mintha ketten lennétek otthon! - mondta mosolyogva. - Bármi lehet! Csók, puszi, ölelés, ölbe kapás. Biztos vagyok benne, hogy vannak ilyen szokásaitok! - mosolygott ránk, mire megböktem Louis hasát.
-    Ezt kihagyhatjuk! - nézett le rám.
-    Nem fogjuk! - nevettem halkan.
-    Ilyesmik biztos vannak! - mutatott ránk.
Persze hogy vannak! Roxy és Harry egymás haját tekergetik, Becky néha csak úgy poénból megáll Niall mögött és két kézzel megsimogatja a hasát, vagy mellette áll/ül és úgy, Jesy pedig mikor Liammel kifejtenek valamit és Liam meghagyja a borostáját az Ő állát simogatja. Lola és Zayn szokása, hogy Benjit két oldalról megpuszilják és szegény gyereknek összenyomják így az arcát.
-   Akkor idehívjam a nővérkémet? - kérdeztem.
-   Persze, meg a kis poronty is jöhet, ha a szülők beleegyeznek! - mosolygott Zaynre.
-   Természetesen! - mosolygott Brooklynra.
-   Ki szeretne kezdeni? - kérdezte Brooklyn.
-   Mi! - mosolygott Roxy.
Hajtekergetés, csók, ölelés és puszi. Ezek voltak. Közben nevettünk is egy csomót. Utána következett Niall és Becky. Brooklyn úgy döntött, hogy akkor legyen a szokásunk, csók, puszi és ölelés. Utána jöttünk mi Louisval. Én megböktem a hasát, mire megforgatta a szemét és hátat fordított. Én megcsíptem az oldalát, mire hirtelen megfordult és csikizni kezdett Én, pedig kiszaladtam Ő, pedig utánam.
-   Király! - mosolygott Brooklyn.
A csókban nem volt semmi különös, aztán Én megpusziltam Louis arcát Ő, pedig elmosolyodott és megpuszilta az "L" tetoválásomat, ami elég csikis volt, így közben behúztam a nyakam és kuncogtam. Az ölelésünk olyan volt, hogy Én karba tett kézzel álltam Louis előtt Ő, pedig átölelt. Liam és Jesy is a szokásosat csinálták, közben megérkezett Lola és a törpe. Benji nagyon izgatott volt, de ez nem látszott rajta a felvételen.
-   Jó, akkor most mondjuk Becky üljön Niall nyakába, aztán Roxy Harry nyakába és utána megcseréljük! - mosolygott.
Ez nagyon viccesen nézett ki.
-   Van valami baráti szokás? - kérdezte.
-   Persze, Én agyon idegesítem Jesyt! - mosolyogtam.
-   Én, pedig Reb ölébe szoktam ugrani! - nevetett Roxy.
-   Akkor lássuk! - mosolygott.
Én kaptam egy kis csillámport. Jesy énekelt Én, pedig elkezdtem szórni, mire mérgesen nézett rám, majd úgy is szórtam rá.
-   Jó, most üljetek le és csináljatok olyan dolgokat, amiket szoktatok! - mosolygott ránk Brooklyn.
-   Mármint miket? - kérdezte Lola.
-   Leültök oda mind törökülésben és olyanokat, amiket szoktatok! - mosolygott.
Mi vállat rántva leültünk, majd először nem tudtuk mit is kéne csinálni, majd Benji megunta az ücsörgést, felpattant Zayn öléből, majd elrohant egy energiaitalért. Vissza rohant és el akart szaladni köztem és Liam között, de hirtelen ez ölembe húztam és kikaptam a kezéből az italt.
-   De Reb! - nyafogott.
-   Nyugodtam fuss tovább! - állítottam talpra mosolyogva, majd mérgesen nézett rám.
-   De unatkozom! - nyafogott.
-   Gyere! - húzta az ölébe Liam. - Figyelj! - mosolygott Liam, majd levette Harry cipőjét és a zokniját is.
A cipőt vissza dobta Harry ölébe, majd a zoknit a kezére húzta és bábozni kezdett.
-   Én vagyok zokni Benji és össze vissza rohangálok, mint egy bolond! - változtatta vékonyra a hangját Liam, majd össze-vissza vitte a kezét.
Benji hangosan kacagott.
-   Kösz Payno! - dobta fejbe Liamet a cipőjével Harry.
-   Csata! - kiabálta Benji, majd megdobta a sajátjával Harryt.
-   Én is! - mondta lelkesen Niall, majd Hazzát célozta, de Ő elhajolt és Roxyt dobta fejbe.
-   Nialler! - dobta vissza a cipőt erővel Roxy, ami fejbe találta Niallt.
-   Te vad! - kiabálta Niall.
Hirtelen engem fejbe talált valaki.
-   Ez ki volt?! - kérdeztem.
-   Én! - büszkélkedett Harry.
-   Sajnállak! - mosolyogtam rá, majd lerántottam Louis cipőjét és Hazza arcába nyomtam.
-   Szagold! - kacsintott Louis, majd a lábát Jesy nyakába tette.
-   Tommo, elájulok! - fogta be az orrát Jesy, majd lelökte Louis lábát.
-   Reb, megfulladok! - tolta el a képéből Louis cipőjét Harry.
-   Nem hinném! - nyomta a képébe a lábát Louis nevetve.
-   Én átállok hozzátok! - ült Louis nyakába nevetve Benji.
-   Nálunk van a fegyver! - nevettem.
-   Oké, oké elég! - mondta Harry.
-   Rosszra tanítjátok a fiamat! - nevetett Lola.
-   Louis vedd fel a cipődet! - fogtam be az orromat már Én is.
-   Te már megszokhattad volna! - mondta nevetve, majd az ölembe tette a lábát.
-   Nem, ezt nem lehet! - mutattam a lábára.
-   Csoki! - kiabálta Benji, majd kiugrott Louis nyakából.
Kivette a pulcsim zsebéből, majd leült Lola elé.
-   Jól van, ez eddig elég, még holnap forgatunk és készen leszünk! - mosolygott ránk Brooklyn.
-   Anya, Apa menjünk Doncasterbe! - kérte Benjamin.
-   Neked mégis milyen rokonod és ott? - kérdezte kíváncsi mosollyal Lola.
-   Öhm... - gondolkozott el Benji. - A legbüdösebb lábú keresztapám húgai! - mondta büszke mosollyal.
-   Ez egy korrekt válasz volt! - mosolyodott el Zayn. - Édesem, vidd el Doncasterbe! - puszilta meg Lola arcát Zayn, majd gyorsan elindult az öltöző felé, de a nővérem nem hülye.
-   Zaynie, nem értettem! - mondta önelégült mosollyal Lolusz.
-   Átöltözöm és elviszem Benjit Doncasterbe! - mondta halvány mosollyal Zayn.
-   Pontosan! - bólintott mosolyogva Lola.
-   Nem, mert az egész lusta banda megy, amíg mi csajok jól elleszünk otthon! Estére gyertek haza! - javította ki Roxy.
-   Pontosítok! - lépett be mosolyogva Lana. - Az egész banda megy, Benjivel és Jennyvel, amíg mi csajos napot tartunk! - rohant be mosolyogva Jenny és szorosan megölelt, majd a fiúkhoz ment.
-   Pontosítok! - lépett be Louise a kezében Luxal. - Az egész banda megy, Benjivel, Jennyvel és Luxal, amíg mi csajos napot tartunk! - mosolygott szélesen Louise, majd letette Luxot, aki először végig ölelgetett minket, majd a fiúkhoz ment és őket is, de végleg Harry kezében kötött ki.
-   Szuper, esetleg a bátyám nem akar berontani azon az ajtón és közölni, hogy Theo is jön és Ő is csajos napot tart? - horkantott Niall.
-   Felhívhatom! - szedte elő a telefonját mosolyogva Becky.
-   Nem kell édesem! - mosolygott rá mérgesen Nialler.
-   Tehát! Lottie, Fizzy, Daisy, Phoebe, Ernest, Doris, Benji, Jenny és Lux! - sorolta a gyerekeket Liam.
-   Jól van, ott lesz Jay és Lottie és Fizzy már nagyok! - mondta Jesy mosolyogva.
-   Legalább egy lány jöjjön velünk! - kérte Zayn.
-   Nem! - vágta rá Lola.
-   Törpi! - nézett rám a gyönyörű szemeivel Louis, de ezt már megtanultam kezelni.
-   Nem, viszont lenne egy jó ötletem! - mosolyodtam el. - Menjetek be útközben egy Mekibe ebédelni! - mosolyogtam gonoszan a fiúkra.
-   Utána pihenjetek, aztán vigyétek el a gyerekeket vidámparkba, hogy este a kocsiban hazafelé aludjanak! - mosolygott gonoszan Lana.
-   De közben ugorjatok be egy játékboltba is, nehogy ne tudjanak mivel játszani! - mosolyodott el gonoszan Louise.
-   Meki, vidámpark, játékbolt! - kiabálták egyszerre.
-   Végünk! - sóhajtott Louis.
Gyors öltözés után a fiúk elindultak 2 autóval és a 2 szerencsés, akik vesztettek a kő-papír-olló-ban, vagyis Niall és Louis vezetett. Mi kényelmesen beültünk hazafelé egy kávézóba, beszélgettünk, majd otthon is beszélgettünk, romantikus filmet néztünk, aztán megint beszélgettünk.

2 megjegyzés:

  1. Kedves Anita!
    Imadtam ezt a reszt is!

    Kivancsi vagyok, hogy milyenre sikerült a fiuk napja a gyerkőcökkel :)

    Jo ejszakat!
    Szep napot holnapra!

    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, a mai részben kiderül!

      Törlés