Translate (fordító)

2016. január 16., szombat

2. évad 24. rész

Örültem, hogy már nem kell a fiúknak ugrálnunk, eléggé visszaéltek a helyzettel, de nem is Ő lennének, ha nem. Reggel egy csöppet álmos voltam, ugyanis a hajnali 4-ig tartó X-box maratonjuk alatt nekünk üdítőt kellett hordani, meg szurkolni. Reggel ettől függetlenül Cara keltett minket a rendes időben!
-    Louis, Sarah most azonnal húzzatok lefele, már vagy 100-szor szóltam! - kiabált mérgesen Cara.
-    Louis, kelj fel! - löktem meg arra, viszont nem számítottam, hogy szegény az oldalán fekszik, tehát arra ébredt, hogy leesett az ágyról.
Én hirtelen felpattantam és az arcomat a párnámba fúrva röhögtem.
-    Tudod, ha egy csaj a barátnőm, elvárom tőle, hogy kedvesen és aranyosan ébresszen fel, ne lelökjön az ágyról! - ült fel morogva és megsimogatta a fejét.
-    Elvárod? - kérdeztem mosolyogva, csípőre tett kézzel.
-    El! - vágta rá.
-    Lehet, hogy Amy kedvesen ébresztene fel! - vigyorogtam gonoszan, majd kimásztam az ágyból és megálltam a lábánál mosolyogva.
-    Gyerekes vagy! - morogta, mire gonosz mosollyal szólásra nyitottam a számat. - Ne kezd! Tudom, Amy biztosan nem lenne gyerekes! - horkantott unottan, majd elmosolyodott és felkönyökölt.
-    Utálsz? - kérdeztem mosolyogva.
-    Nem tudlak! - nevetett, majd a kezét nyújtotta, mire felhúztam a földről.
-    Amúgy az ébresztés véletlen sikerült ilyenre, nem gondoltam, hogy leesel! - mosolyogtam, mire elmosolyodott és egy puszit nyomott a számra.
-   Meg van bocsájtva! - mosolygott.
-   Na gyere valami kávé löttyöt inni, mielőtt állva elalszol! - nevettem.
-   Annyira nem vagyok álmos! - mondta.
-   Dehogy! - nevettem. - Te tiszta fitt vagy! - nevettem, majd kitoltam magam előtt az ajtón.
Lebattyogtunk, majd egy-egy kávéval mentünk a nappaliba, ahol a kis családunk fetrengett élen az unokaöcsémmel, aki elfoglalta a fél kanapét, plusz a lába Liam ölében volt. Ahhoz képest nem semmi, hogy milyen kicsi!
-   Gyere! - tettem le a kávém, majd felkanalaztam Benjit.
-   Ne már tök jól feküdtem ott! - nyafogott a kezemben.
-   Mutatok neked jobbat! - mosolyogtam rá, majd letettem.
-   Oké! - mosolyodott el.
-   Ide lefekszel! - mondtam, majd elfeküdtem a kanapén oldalt. - És ezt a lábad így felteszed! - mondtam, majd a kanapé támlájához közelebb eső lábamat feltettem rá.
-   Jó, de most nem férek el! - nyafogott.
-   Ez már nem probléma! - mosolyogtam rá.
Egyszerű mozdulattal, a lábammal lelöktem Liamet és Jesyt, majd Benji mosolyogva foglalta el a helyüket az Én pózomban.
-   Már bocs, de ehhez a pózhoz, talán egy magán kanapé kéne, de ez nem fair! - mondta Jesy.
-   Tudod mire ébredtem? - kérdezte tőle felhúzott szemöldökkel Louis, csípőre tett kézzel. - Arra, hogy a kedves barátnőm lelökött az ágyról és a párnájába röhög fulladozik! - mondta, mire elnevettem magam.
-   Véletlen volt! - mosolyogtam rá.
-   Kegyetlen vagy ma! - nézett rám Liam.
-   Nem is! Az unokaöcsémet imádom! - mosolyogtam Benjire, hirtelen rám ugrottak a kutyáim.
-   Megkaptad! - nevetett Jesy.
-   Málna ráléptél az orromra! - szóltam rá. - Hol van Jesy? - kérdeztem mosolyogva, mire leugrottak rólam és Jesyt kínozták.
-   Ez ügyes volt! - röppent a kanapé támlájára Richard.
-   Tudom! - "öklöztem" vele.
-   Ötleteljetek! - ült le a fotelba Cara.
-   Vegyünk nekem egy teknőst! - mondta Benji.
-   Nem! - vágta rá Zayn és Lola.
-   Bocsi Öcsi, Én vettem volna! - mondtam neki mosolyogva.
-   Gondolkozzatok azon, hogy mi a következő célunk! Természetesen a turné előtt! - mondta Cara.
-   Mi lenne, ha elmennénk egy szegény afrikai településre? - kérdeztem mosolyogva.
-   Ez jó ötlet! - mosolygott Jesy. - De nem is egy település lenne a jó, hanem valami törzs. - mondta mosolyogva.
-   Aha! - mosolygott Harry. - Megismerhetnénk a kultúrájukat! - mondta vidáman.
-   Én megszervezem, ha benne vagytok! - mosolygott Cara.
-   Én mindenképp! - mosolygott Louis.
-   Lola jössz? - néztem rá.
-   Természetesen, Benji te meg... - gondolkozott. - Haza mész! - mosolygott.
-   Vagy Bradfordba. - mondta Zayn.
-   Vagy lehetsz pár napot itt, pár napot ott! - mosolyogtam rá.
-   Sarah ötletét választom! - mosolygott Benji.
-   Akkor Én megyek és ha meg van az eredmény, jövök! - mosolygott Cara, majd elment.
Egy kis pihenés után újra szóba jött a költözés ötlet.
-   Most nemsokára turné! - mondta Liam. - Előtte, vagy utána akarunk költözni? - kérdezte.
-   Hát nem tudom! - vakargatta a fejét Roxy.
-   Igen, mert ha előtte költözünk, ki tudja mikor érünk haza újra, ha utána akkor meg ki tudja mi lesz! - mondtam.
-   Lehet, hogy nem állunk majd úgy, hogy költözni tudjunk. Mármint nem pénzügyileg értem, mert azzal nincs gond szerencsére, de mi van, ha valaki terhes lesz, vagy esküvő! - mondta Louis.
-   Igen, mi van, ha terhes leszel? - nézett nevetve Harry Louisra.
-   Csak utánad! - nyújtotta rá a nyelvét.
-   Micsoda humor Harold vagy! - nyújtotta rá a nyelvét Becky.
-   Oké, vissza a témához! - mondta Niall.
-   Tehát akkor? - kérdeztem.
-   Nézzük meg, hogy miket találtunk! - mondta Lola.
-   De mi semmit se találtunk! - mondta nevetve Jesy.
-   Mi se! - mondta Zayn.
-   Én sem! - mondta Benji unottan a kezében a telefonommal.
-   Oké! - mondtam, majd kivettem a kezéből.
-   De Én is menni akarok veletek Afrikába! - mondta Benji és leült a mellettem lévő szabad székre.
-   Nem tetszene! - mondta neki Louis,. - Pár óra repülőn ücsörgés, aztán még pár óra autó, vagy busz! - mondta.
-   Oké, de ott tök izgalmas lesz! - mondta.
-   Nem, ha csak nem akarsz egy gepárd zsákmánya lenni! - ijesztette rá Liam, mire Benji ijedten felszaladt.
-   Igazán érett volt, ha éjjel félni fog, hozzátok küldöm be! - sóhajtott Lola.
-   Jól van, csak kitaláltam! - rántott vállat Payno mosolyogva.
-   Mindegy! - sóhajtott Lola.
-   Én csináltatni akarok egy tetkót! - mondta mosolyogva Harry.
-   Még egyet? - nézett rá felhúzott szemöldökkel Roxy. - Minek?
-   Valamit rólad! - mosolygott rá Hazza.
-   Mi lenne, ha a homlokodra tetováltatnád a nevem? - kérdezte tőle vigyorogva Roxy.
-   Nem pont erre gondoltam! - mosolygott rá Harry.
-   Akkor szó sem lehet róla! - vágta rá Roxy. - Harry, minek? Teli vagy tetkókkal, nem? - mondta mérgesen.
-   Roxy, neked ebbe nincs beleszólásod! - mondta idegesen Harry.
-   Akkor csinálj amit akarsz, de semmi olyasmit nem akarok rajtad látni, ami velem kapcsolatos! - kiabálta, majd felviharzott a szobájába és úgy becsapta az ajtót, hogy lent is hallottuk.
-   És Ő van megsértődve! - röhögött fájdalmasan Hazza. - Hülye liba! - mondta idegesen, majd felpattant, felrúgta a székét, majd elviharzott autóval.
-   Hűha! - mondtam döbbentem.
-   Ezt a két hülyét! - horkantott Louis.
-   Mi ugyanezt csináltuk, csak kicsit máshogy! - néztem rá mosolyogva.
-   Jó, de nem rúgtam fel egy széket sem! - mondta, majd elnevette magát és a fejét lehajtotta az asztalra.
-   Már csak azt nem értem, hogy miért jó ez? - horkantott Becky.
-   Én sem. - nevetett Zayn.
-   Én tudom! - mondta vigyorogva Benji, majd felrúgott egy széket.
Én elnevettem magam, majd az ölembe ugrottam.
-   Tudod Hazza idegében csinálta! - mosolyogtam rá.
-   Akkor is jó! - mosolygott.
-   Benji, menj játssz a kutyákkal! - mosolygott rá Lola, mire kiugrott az ölemből és a két kutyával kiszaladt az udvarra.
-   Roxy a könnyebbik eset, vagy Harry? - gondolkozott hangosan Niall.
-   Harry! - vágtuk rá a lányokkal, amíg a fiúk velünk egy időben azt, hogy Roxy.
-   Tuti hogy Harry, mert Roxy legalább úgy meg tud sértődni, mint Én és úgy tud hisztizni, mint Becky és úgy tud veszekedni, mint Jesy.  - soroltam.
-    Akkor Harry. - mondta Louis.
-    Ez gonosz volt! - böktem meg mosolyogva.
-    Te aztán tudsz durcázni! - nézett rám mosolyogva.
-    Te vagy, aki bezárkózik a szobájába, vagy mindenkit utál, vagy haza utazik és eltűnik az erdőben napokig! - mondta Jesy.
-     Ja elég jó vagyok! - mosolyodtam el. - Más részről meg elég elviselhetetlen! - mondtam.
-     Lényegtelen, hogy mennyire elviselhetetlen vagy, - vetettem rám gonosz mosolyt Zayn, majd folytatta. - Valahogy meg kell oldani a két hülye problémáját! - mondta.
-     Igen Zayn? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel. - Közlöm, hogy rokonok vagyunk! Az apósod az apám, az anyósod az anyám, a fiad az unokaöcsém! - mosolyogtam rá gonoszan. - Csak óvatosan!
-     Tudod, hogy szeretlek! - ölelt meg.
-     Végiggondolva ezeket! - nevettem.
-     Tehát, hogyan lehetne őket kibékíteni? - kérdezte Jesy.
-     Szerintem az utazásig biztos nem fognak! - mondtam.
-     Hát, igen erre elég nagy az esély! - bólintott Niall.
-     Mindegy, azért dolgozzunk az ügyön! - mondta Liam.
-     Zayn, vidd a fiad! - nézett rá Lola.
-     Mi rosszat tett, hogy megint az Én fiam? - nézett Loluszra.
-     A sárban hempereg Sarah kutyáival! - mondta Lola, majd felszaladt az emeletre.
Zayn próbált segítőt találni lányok közül, de senki.
-     Nagynéni? - nézett rám reménykedve Zayn.
-     Kedves bandatársaid hasznosítják tehetségüket! - mondtam mosolyogva, majd elmentek a koszos Benjivel.
A nap hátra lévő részét Roxy vigasztalásával és csajos filmekkel töltöttük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése