Translate (fordító)

2016. január 18., hétfő

2. évad 26. rész

Nagyon jó volt végre földet érni, de átültünk egy buszba, ami viszonylag nagy volt, mivel egy rendes busz volt. Én lecsapódtam hátra, majd gondoltam tovább alszok, ahogy elindulunk. Aha, ezt csak gondoltam. Louis leült mellém.
-    Louis, miért ilyen hülye Roxy és Harry? - néztem rá.
-    Nem tudom, de azt se, hogy miért velük foglalkozol! - mondta mosolyogva.
-    Mert Roxy az egyik legjobb barátnőm! Megérdemli! - löktem meg mosolyogva. - Na, menj Hazza mellé és puhítsd, Én meg Roxyt! - mondtam, mire sóhajtott, majd egy rövid csók után leült Harry mellé.
Én mosolyogva néztem, ahogy Roxy felbattyog a buszra és leül mellém, majd a fejét a vállamra hajtja.
-    Roxy, ugye tudod, hogy egy hülyeségen vesztetek össze? - kérdeztem.
-    Igen. - mondta halkan és bólintott. - Nagyon hiányzik! - mondta és csak meredt maga elé.
-    Ismerős érzés! De kérlek ne légy olyan hülye, mint Én! Hónapokig hisztizni és nem szólni egymáshoz, nem megoldás! Semmire! - emeltem ki a végét.
-    Tudom. - bólintott. - De annyi tetkója van már! - mondta.
-    Neked meg csak egy! - fordítottam meg a csuklóját, amit teljesen Én tartottam.
-    Jó, de így is ki van varrva! - mondta halkan.
-    De azt miattad szeretné! - mosolyogtam.
-    Tudom és hiába nyafogok mindig a sok tetkó miatt, ha mindet imádom! - mondta halkan, majd elmosolyodott.
-    Hidd el, ez is ismerős! - mosolyogtam. - Melyik a kedvenced? - kérdeztem mosolyogva.
-    A pillangó! - mosolygott.
-    Jaj de kis édes vagy! - öleltem meg, mire elnevette magát.
-    És neked? - kérdezte.
-    "Ez az ami" - idéztem mosolyogva.
-     Én is szeretlek! - kiabálta Louis, mire elröhögtem magam.
-     Gyere! - húztam magammal Roxyt.
-     Hova? - kérdezte.
-     Hernyó! - mondtam, majd lehasaltam a busz üléssorai közé és a kezemet nem használva kezdtem a fenekemet emelgetve haladni előre.
Roxy felröhögött, majd csatlakozott.
-    Hát ti hülyék vagytok! - mondta röhögve Lola.
-    Kihagytatok! - nyafogott Becky, majd csatlakozott.
-    Hogy tisztázzuk, csak azért szállok be, mert ha az egész banda, akkor nem maradok ki! - mondta nevetve Jesy, majd beállt a sor végére.
-    Ezt te találtad ki? - röhögött Louis, mikor elértünk hozzájuk.
-    Aha! - nevettem.
-    És abba belegondoltatok, hogy hányan hánytak már ebben a buszban? - kérdezte röhögve Zayn.
Mi egy emberként pattantunk fel.
-    Lányok gyertek oda hátra! - mosolyogtam.
-    Oké! - mondta Becky.
Lola is jött, de mivel csak 4 ülés volt, Lolusz az ölemben ült.
-    Selfie! - kiabálta Becky, majd elkészítettük a képet.
Becky kirakta Instagram-ra, majd tovább hülyéskedtünk. Pontosabban a srácok járkáltak össze-vissza egymáshoz az ülések között és a játék lényege az volt, hogy 5 pont, ha valaki valamelyikőjüket megdobja egy zoknival, 10, ha fejen találja.
-    Én kezdek! - mondta Jesy, majd célzott.
Minimum 5 zokni félre repült, majd Lola eltalálta Niallt az érzékeny pontját. Mi mind felröhögtünk.
-    Ez mennyit ér? - kérdezte röhögve.
-    Minimum 50-et nővérkém! - nevettem.
-    Hülye vagy, ez 100-at! - nevetett Jesy.
-    Ti azon versenyeztek, hogy minket megdobáljatok? - kérdezte Niall.
-    Nem, dehogy! - mondta Becky, majd elnevettem magam.
-    Törpe, te hol vagy? - kérdezte Tommo.
-    A nővérem alatt! - mondtam, mire Lolusz felröhögött.
-    Amúgy tök kényelmes az öled! - nevetett Lola.
-    Tudod a tied is, ez nyilván valami tesói cucc! - mondtam mosolyogva. - Tudod, mint az okosság! Ja meg, hogy szarul választunk pasit! - mondtam kinyújtott nyelvvel.
-    Én nem vagyok a tesótok, de sajnos ezt Én is örököltem! - mondta Becky.
-    Én is! - vágta rá Jesy.
-    Én meg barátnőket! - nevetett Roxy.
-    Kösz, nagyon édesek vagytok! - mondta Liam.
-    Tudjuk! - mondta mosolyogva Lola.
-    Meg szerények is! - nevetett Becky.
-    Becky, ha lenne egy csokid, akkor ezen a buszon kinek adnád oda, ha te nem eheted meg? - kérdeztem.
-    Neked! - vágta rá, mire elmosolyodtam, majd magamhoz öleltem.
-    Lola? - néztem rá.
-    Hülye vagy, a húgom vagy, nem hagyhatlak szenvedni, neked adnám! - mosolygott, mire megöleltem.
-    Meg se kérdezd! - mosolygott Jesy.
-    Oké! - mosolyogtam.
-    Ne hülyéskedj! - vigyorgott Roxy.
-    Oké, akkor kaptok a csokimból! - mondtam mosolyogva, majd kibontottam és a körbe adogatós módszerrel ettük.
-    Ez nem olyan, mintha csókolóznátok? -kérdezte Louis.
-    Nem. - vágtuk rá.
-    De csókolóztatok már? - kérdezte vigyorogva Harry.
-    Nem. - mondtuk.
-    Csak szájra puszi! - mondta Roxy.
-    Ki volt? - kérdezte vigyorogva Zayn.
-    A tesók régen, Én meg Jesy egy bulin, Roxy meg Jesy egy ilyen merős videóban és Reb meg... - gondolkozott Becky.
-    Én Lolával, Beckyvel és Jesyvel véletlen! - nevettem.
-    Tehát Roxyval nem? - kérdezte tőlem Liam.
-    Nem. - mondta Roxy.
-    Bevállaljátok? - kérdezte mosolyogva Zayn.
-    Simán. - mondta Roxy, majd mindenki rám nézett.
-    Lenyomjuk! - mosolyogtam.
Roxy közelebb hajolt, majd egy gyors puszi után elhúzódtunk.
-    Tehát akkor most már mindenki mindenkivel? - kérdezte Niall.
-    Nem, Lola nem. - mondta Zayn.
-    De Lolusz is benne volt! - nevettem.
-    Jó, ezt megbeszéltük! - zárta le a témát Jesy.
A közös beszélgetésnek itt vége szakadt és mi beszélgettünk és közben fojtattuk a dobálózást. Mosolyogva dobtam egy zoknit, mikor Harry és Louis átmentek a két üléssor között, ami fejbe találta Louist.
-    10 pont! - kiabáltam, majd dobtam még egyet, ami Harryt találta el középen, mire kezét a fájó pontra szorította.
-    100 pont! - kiabálta Jesy.
-    Nem csalódtam benned! - pacsizott velem Lola.
-    Na jó, ezt befejeztétek! - jött oda mérgesen Louis, majd elvette a tartalék zoknikat.
-    Utállak! - nyafogtam.
-    Magán ügy! - rántott vállat.
-    Szállj ki az ölemből! - mondtam mérgesen Lolának, aki ijedten nézett rám és kiugrott.
Én felpattantam, majd Louis után rohantam, aki elvigyorodott és szaladni kezdett a zoknikkal a kezében a busz vége felé.
-     Zsákutca! - mosolyogtam rá, mire megpróbálta elhúzni a zoknikat, de az összeset megszereztem és megdobáltam vele.
Azt kell mondjam, szereztem pár 100 és pár 10 pontost!
-    Szerintem ebben a versenyben Én nyertem! - mentem vissza a lányokhoz nevetve.
-    Szerintem meg egy cseppet sem vagy vicces! - morgott Louis.
Én hirtelen megfordultam és úgy tettem, mint aki dob, mire kezét az érzékeny pontjára szorította. Én elnevettem magam, majd mosolyogva közelebb mentem hozzá és óvatosan megcsókoltam.
-    Nyuszi vagy! - kuncogtam, majd visszamentem a lányokhoz.
Lola ölébe ültem, majd egy darabig beszélgettünk, amíg sorban el nem aludtunk. Mikor felkeltem, más nem volt ébren rajtam kívül, csak Harry és Roxy, meg Louis, de Ő is úgy tett, mintha aludna, csak Én, hát Én annyira profi vagyok és annyira ismerem, hogy engem nem ver át! Oda akartam menni hozzá, de akkor meghallottam, hogy Harry és Roxy, akik egymás mellett ülnek, miről beszélnek.
-    Nem haragszom rád! - mondta Roxy és hallottam, hogy mosolyog.
-    De ha nem szeretnéd, tényleg nem csináltatom meg! - mondta Hazza.
-    De ez a te döntésed! - mondta Roxy. - És a többit is imádom! - mondta.
-    Szeretlek! - mondta neki mosolyogva Harry.
-    Én is! - mondta Roxy, majd csönd lett.
Halkan felálltam az ülésen, hogy lássam mi történik. Megcsókolták egymást, majd mindketten rám néztek. Én hirtelen elkaptam a fejem és a busz tetejét vizsgáltam. Roxy felröhögött.
-    Nem tudjátok, hogy hol van a... - gondolkoztam.
Mi a jó fene van egy busz tetején?
-    Öhm... - gondolkoztam. - Oké, semmi sincs egy busz tetején, leskelődtem és hallgatóztam! - rántottam vállat, majd leugrottam az ülésről. - De Louis is! - árultam be.
-    Louis alszik! - nézett rám Harry értetlenül.
-    Aha! - mosolyogtam amolyan "akkor ezt figyeld" fejjel.
Odamentem Louishoz, majd óvatosan az ölébe ültem. Nem esett ki a szerepéből, de már nem kellett sok neki. Én mosolyogva hasba böktem, mire kinyitotta a szemét és megfogta a kezem.
-    Te kis árulkodós! - mosolygott Louis. - Amúgy honnan tudtad? - kérdezte.
-    Mikor alszol, egyenletesebben és hangosabban szuszogsz és néha morogsz valamit! - mosolyogtam. - Ja, meg dúdolni is szoktál, meg néha beszélni. Bár olyanra is volt már példa, hogy járkáltál. De ha semmi ilyesmi nincs, nem is szuszogsz, akkor sokkal ártatlanabb arcod van és néha mosolyogsz, néha meg mozgatod a lábujjad! - mosolyogtam, mire elnevette magát.
-    És te aludni is szoktál? - kérdezte nevetve.
-    Igen, de te is szoktál figyelni alvás közben! - mondtam.
-    És te ezt honnan tudod, hogyha alszol? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-    Sokkal jobb színész vagyok mint te! - mosolyogtam.
-    Még jó, hogy abban jók vagytok, amiben kell! Mert se színészkedni, se táncolni nem tudtok! - nevetett Roxy.
-    Egymásnak tanítjátok a kedvességet? - kérdezte Harry.
-    Persze! - dobott puszit Roxy nevetve.
-    Mikor érünk oda? - nyafogtam.
-    Soha, aludj! - mondta Louis és letakarta a szemem.
Én megpróbáltam megnyalni a kezét.
-    Hát Törpike, ez nem fog menni! - nevetett Louis.
-    Jó, de ezt takarítsd el innen! - löktem le a kezét.
-    Te kis kedves! - forgatta a szemét.
-    Sajnálom, de szeretsz! - mosolyogtam.
-    Igen, ez a legnagyobb hibám! - mondta vigyorogva.
-    De Amy biztos... - mondtam volna, mire befogta a szám.
-    Nem, Amy nem lenne kedvesebb! - mosolygott, majd levette a kezét a számról és megcsókolt.
-    Unod? - nevettem.
-    Egy cseppet! - mosolygott.
-    Ezt kirakom! - mondta mosolyogva Harry.
-    Hova? - kérdeztem.
-    Instagram-ra. - mondta mosolyogva.
Én előhúztam a farzsebemből Louis telefonját, majd megláttam, hogy Én vagyok a háttere.
-    Honnan ismered ezt a szép lányt? -kérdeztem mosolyogva.
-    Itt ül az ölemben! - mosolygott.
Rányomtam az Instagram ikonra, majd az első kép volt, ami a pár másodperce elcsattanó csókunk volt. Mosolyogva like-oltam.
-    Visszakaphatom a telefonom? - kérdezte Louis.
-    Nem! - mosolyogtam rá, majd visszaraktam a zsebembe.
-    De az az Én telefonom és már átvizsgáltad! - mondta.
-    Oké, attól még nem voltam hajlandó felvenni! - mosolyogtam.
-    Mikor adod vissza? - kérdezte.
-    Majd eldöntöm! - mosolyogtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése