Translate (fordító)

2016. január 8., péntek

2. évad 20. rész

Ez egy igen hosszú rész lett! Végig Louis szemszöge van, tehát különleges is és közben végig ott lesz Benji, Lux és Jenifer. Remélem tetszeni fog, jó olvasást! Pusszancs! 
* Louis szemszöge *
Ilyenkor nagyon bírom Lolát! Ha úgy vesszük az egészet Ő robbantotta ki! Menjünk Mekibe, vidámparkba és játékboltba Benjivel, Jennyvel, Luxal, Daisyvel, Phoebebel, Dorisal, Ernesttel, Lottieval és Fizzyvel. Tehát mi öten és 9 gyerek! Oké, Lottie és Fizzy még segítenek, tehát csak 7 gyerek. Talán annyira nem is lesz rossz, mert mindannyiukat imádjuk és egymást is elszórakoztatják, de azért ez egy kicsit túlzás! Kimentünk a kocsihoz és Niallel elkezdtünk okoskodni. 
-    Összesen vinnünk kell 3 gyereket! - összesítettem. 
-    Igen, akkor másfél-másfél! - bólogatott magabiztosan. 
-    Melyik gyereket szeretnéd elfelezni? - kérdeztem karba tett kézzel. 
-    Ó, igaz! - sóhajtott. - Hát Jenny biztos veled akar menni. - mondta. 
-    Oké, akkor nekem van eddig egy! - mondtam. 
-    Akkor álljunk meg egy percre! - szólt közbe Liam. 
-    Mi van? - vágtuk rá. 
-    Gondoltam, felosztjuk a társaságot két csoportra. - mondta Payno. - Jenny, te mész Louishoz. - mondta, mire Jenny mosolyogva odajött hozzám és megfogta a kezem. 
Én is rá mosolyogtam. 
-    Én Jennyvel akarok menni! - mondta Lux, majd odaszaladt a mellettem álló kislányhoz és megölelték egymást. 
-    Akkor megyek Én is. - mondta Harry, majd mellém állt. 
Lux megfogta Jenny kezét. 
-    Akkor velem jön Benji, Zayn és Liam. - mondta Niall. 
-    Igen. - bólintottam mosolyogva. 
Lehet, hogy velem jön két gyerek, de így is nekem jobb, mert Jenny és Lux idősebbek, mint Benji és ketten jól elvannak együtt. Meg azért mégis lányok és sokkal jobb gyerekek mindketten, mint Benji. Nem mintha Benjivel, vagy a nevelésével baj lenne, de fiú és ez éppen elég ok arra, hogy rosszabb legyen, mint Jenny és Lux. 
-    És melyik Mekinél állunk meg? - kérdezte Niall. 
-    Hát durván 4 óra az út, azt hiszem majdnem fél úton van egy, de szinte minden második kilométernél van egy, tehát nem lesz nehéz találni egyet! - mondtam. 
-    Rendben, akkor szerintem vágjunk neki! - sóhajtott Hazza. 
-    Oké, megyek veszek innivalót és 9 csokit! - mondta Zayn, majd átsietett az úton és bement a szemben lévő boltba. 
-    A testőröknek nem kéne szólni? - kérdezte Liam. 
-    Nem hinném, hogy jó ötlet lenne! - mondta Nialler. - Ha megtalálnak rajongók, akkor sem annyi, mint Londonban és amúgy is, nem hinném, hogy lesz szabad percünk olyasmire, hogy megtámadtak a rajongók! - fejtette ki. 
-    Igaz! - bólintott Hazza. 
Hirtelen megcsörrent Niall telefonja. 
-    Szia. - köszönt komoran. - Igen. Nem. Jó nektek. - mondta, majd sóhajtott. - Oké, menj és pihenj! - mondta, majd letette. 
-    Becky? - kérdeztem. 
-    Igen! Éppen csapatos lazulás van! - mondta. 
-    Szívesen henyélnék Én is otthon! - sóhajtott Harry. 
-    Jó lesz, majd felpörgetnek a gyerekek, a vidámpark, a játékbolt és a Mekis kaja! -  mondta Payno mosolyogva. 
-    Csodás apák lesztek! - sóhajtott Jenifer. 
Lux felnevetett, majd pacsiztak. 
-    Jenny, nem töltesz egy kicsit sok időt Rebellel? - kérdezte tőle Hazza. 
-    Nem, mindig is jó beszólásaim voltak! - mosolygott büszkén. 
-    Amúgy hányan leszünk? - kérdezte vidáman Lux. 
-    Hát hozzátok csapódik Daisy, Phoebe, Lottie és Fizzy. - mondtam és rá mosolyogtam. 
-    Ők a tesóid, ugye? - nézett rám Jenifer. 
-    Igen, te még nem is ismered őket! - guggoltam le mellé. 
-    Én sem! - szaladt oda Benji. 
-    Ők a húgaim. Biztos jóban lesztek, majd játszotok együtt! - mosolyogtam rájuk. 
-    Sok babájuk van? - kérdezte Lux. 
-    Igen, nagyon! - mosolyogtam. 
-    Juj de jó! - mondta izgatottan Jenifer. 
-    Indulhatunk! - mondta Zayn, majd a kezembe nyomott 6 csokit és 2 fél literes vizet és 2 Nestea-t. 
-    Kösz! - mondtam, majd mindet odaadtam Hazzának. 
-    Ezekkel mit kezdjek? - kérdezte. 
-    Dobd be a kesztyű tartóba. - rántottam vállat. 
-    Szerintem a csokit, inkább ne! - mondta Liam. 
-    Ja, akkor azt tedd máshova! - mondtam. 
-    Majd Én megőrzöm! - mosolygott Lux. 
-    Nem, majd útközben eszel! - mondtam. 
-    Az ülések? - kérdezte Niall. 
-    Nekem van a csomagtartómban, Benjié itt van, tehát meg vagyunk. - mondtam. 
Kivettem Daisy és Phoebe ülését, beraktam őket hátra, majd visszamentem a körbe. 
-    Induljunk! - mondtam. 
-    Rendben! - bólintott Niall. - Törpék beszállás! - kiabálta, mire az összes gyerek nevetett. 
-    Én ülök Louis mögött! - kiabálta Jenny, majd bevágódott az ölésbe és bekötötte magát. 
Lux is villám gyorsan beült, majd becsukták az ajtókat. Mi is beültünk Hazzával, majd Én mentem elöl és Niall követett. 
-    Hallgassunk zenét! - kérte Lux. 
-    Igen! De valami jót, ne papi rádiót! - mondta izgatottan Jenifer. 
-    Mid van Tommo? - kérdezte Harry. 
-    Nem tudom, nézd meg a kesztyű tartóban. - mondtam. 
-    Mik vannak itt... - kutatott Hazza. -  Ez valami... - nézegette. - Fogalmam sincs mi, hagyjuk; - rakta vissza. - Van itt egy History, egy Up All Night és egy Take Me Home. - sorolta fel. - Louis nem lehet, hogy azért volt ennyi eladásunk, mert felvásároltad az összes albumunkat? - kérdezte Harry, majd elnevette magát. 
-    Ez sok mindent megmagyarázna! - nevetett Lux. 
-    Nagyából mindent! - nevetett Jenny. 
-    Haha! - forgattam a szemem. - Csajok, melyiket? - kérdeztem a visszapillantó segítségével hátra nézve. 
-    A Take Me Home-ot! - mondták egyszerre. 
-    Oké! - mondta Harry, majd a rádióba csúsztatta és elindítva ismerős dallamok kúsztak a fülembe. 
Az album végéig az egész autó zengett, mivel a zenét maximumon hallgattuk és mind a négyen énekeltünk. Mikor vége lett, először csönd volt, majd hátra néztünk. 
-     Elaludtatok? - nézett hátra mosolyogva Harry. 
-     Hány évesnek nézel minket? - kérdezte tőle Lux. 
-     Te végig szoktad aludni az utat! Egy sarkot megyünk és már alszol! - mondta neki. 
-     Én sose alszom! - dicsekedett Jenifer. 
-     De igen! - vágtam rá mosolyogva. 
-     Most nem fogunk! - vágták rá egyszerre. 
Körülbelül egy órát elvoltak úgy, hogy beszélgettünk mind. Az út fele eltelt, majdnem. Ekkor csörgött a telefonom: Niall. 
-     Mizu? - kérdeztem. 
-     Együnk! - mondta, mire elnevettem magam.
-     Lányok éhesek vagytok? - kérdeztem. 
-     Igen! - vágták rá. 
-     Oké, akkor ennél álljunk meg! - mondtam, majd befordultam. 
Nialler letette, majd beállt mellénk. Bementünk és rögtön zaj lett, ami most szerencsére nem miattunk volt, hanem mi magunk voltunk a zaj forrása. Mellettünk elnémult a pénztárak pittyegése, az emberek beszéde és minden ilyesmi, pedig egy Mekiben azért elég nagy zaj szokott lenni. Úgy döntöttünk, így nem boldogulunk, így mindenki a hozzá legközelebb eső gyereket az ölébe kapta. Jenny volt az Én ölembe, mivel Ő fogta a kezem. Harry Benjit kapta az ölébe Zayn, pedig Luxot. 
-    Üljetek le, mi rendelünk! - mondta Liam. 
-    Oké. - bólintott Zayn. 
-    De mit? - kérdezte Niall. 
-    A gyerekeknek Happy Meal menüt, nekünk a szokásosat! - mondta Harry, majd útnak indultunk. 
Elég nehéz egy kis Mekiben akkora helyet találni, ahol elfér 3 gyerek és 5 felnőtt. Szerencsére nagyon okosak vagyunk és megoldottuk. 4 asztalt összetoltunk és gyűjtöttünk 4 széket, ugyanis az asztalok másik oldalán kanapé szerű volt. Lux, Benji és Jenny a kanapén, mellettük a szélén Liam, Harry Jennyvel szemben, Én Benjivel, Zayn Luxal. Igazán érdekes volt. Minden jól működött, amíg Benji meg nem ette az összes krumpliját, majd ellopott egyet Jenny tálcájáról, mire Jenifer megdobta egyel. Benji természetesen visszadobott, de ez Luxot találta el, aki szintén megdobta. 
-    Állj! Elmondjuk anyátoknak! - fenyegette őket Liam. 
Hát igen, Zayn engedékenyebb, mint Lola, de egyikőjük sem az a szigorú szülő. Jenny megdobta Liamet is egy krumplival, mire mindhárman felnevettek, aztán tüzet nyitottak Liamre. 
-    Oké, elég! - szóltam rájuk, mire rám néztek. - Benne vagyok az ilyenekben, de nem itt! - mondtam szigorúan. 
-    Ha nem fejezitek be... - gondolkozott el Zayn. 
-    Elvesszük tőletek és megyünk tovább! - fejezte be Harry. 
-    Bocsánat! - mondták egyszerre, mire elmosolyodtunk büszkén. 
-    Tessék Benji! - tette elé a krumpliját Zayn. 
-    Bocsánat, hogy elvettem! - mondta Benji Jennynek, aki elmosolyodott, majd megölelték egymást. - Bocsi, hogy megdobtalak! - mondta Luxnak Benji, majd Őt is bevették az ölelésbe. 
Én kaptam az alkalmon és lefotóztam, mert annyira aranyosak voltak. 
-    Bocsánat Liam! - mondták kórusba, majd közelebb csúsztak hozzá és megölelték. 
-    Nyugi, nem árullak be titeket! - nevetett Payno. 
-    Na, egyetek normálisan! - mondta mosolyogva Zayn, majd folytattuk az étkezést. 
Innentől már nem voltak gondok, mint egy hatalmas család, beszélgettünk. 
-    Ki kér fagyit? - kérdeztem mosolyogva. 
-    Én! - kiabált a 3 gyerek. 
-    Milyet? - kérdeztem mosolyogva. 
Egyszerre vágták rá, így semmit nem értettem. 
-    Egyenként! - mondtam mosolyogva. 
-    Én karamellásat, Benji csokisat és Jenny epreset! - összegezte Lux, mire bólintottam és elmentem a pulthoz. 
Gyorsan végeztem, ami meglepő volt, mivel általában minden étteremben alá írok vagy 50 szalvétát és étlapot és képeket készítek, de most senki. Visszamentem a jó sok fagyival, mivel a srácoknak is vittem és két kávét is, egyet magamnak a másikat Niallnek, a vezetés miatt. Kiosztottam, majd csöndben ettünk. 
-    Megkóstoljuk egymásét? - kérdezte vidáman Lux, mire Benji és Jenny bólintottak. 
Követhetetlenül nyúltak össze-vissza egymás kanalával, vagy a sajátjukkal , egyik fagyiból a másikba. 
-    Ti észben tartottátok, hogy milyet kóstoltatok? - kérdezte összeráncolt homlokkal Nialler. 
-    Persze, most már mind megkóstoltuk mindenkiét! - mondta büszke mosollyal Benji. 
Lehet, hogy belülről annyira nem volt bonyolult. 
-    Megkóstolhatjuk a ti fagyitokat? -kérdezte mosolyogva Jenny. 
-    Persze! - mosolygott rá Hazza, majd mind eléjük toltuk a fagyinkat. 
Na itt még nagyobb kavarodás lett. Azt se tudtam, hogy melyik az enyém, mivel bejárta az egész asztalt. Mikor mind végigkóstolták, kérdően néztünk rájuk. 
-    És azt tudjátok, hogy melyik kié? - kérdezte Liam. 
-    Igen! - mosolygott rá Lux, majd elé tolta az övét. 
Hárman kiosztották a fagyikat mi, pedig váll rántva ettük tovább. Ha jó, okosak, ha nem, ettünk már egymás után, nem vagyunk leprásak! Mikor megettük, Niallel nekiálltunk a kávénak. 
-    Beleönthetem a cukrot? - kérdezte mosolyogva Lux. 
-    Tessék! - adtam a kezébe a tasakot. 
-    Én is! - mondta Jenny. 
-    Te öntheted az enyémet! - adta oda neki Niall. 
-    Én megkaphatom a kekszet? - kérdezte Benji, mire mindketten odaadtuk neki. 
Nem is olyan rossz, mint képzeltem. 
-    Megkóstolhatjuk? - kérdezte mosolyogva Benji. 
-    Nem! - vágtuk rá.
-    Akkor túl pörögnétek! - mondta Harry. 
Amíg mi a kávét ittuk, kibontották a játékot, aztán Lux és Benji elcserélte, mivel Jenny valami lila balerina babát kapott, Benji meg ugyan olyat, csak rózsaszínt Lux, pedig zöld autót, vagy valami olyasmit és elcserélték. 
-    Akkor vigyük a helyükre a tálcákat! - mondta Zayn. 
Végül is az összes tálcát elvittük egyszerre, de figyelni kellett, hogy senki ne ejtse le. 
-    Oké, akkor most mindenki elmegy WC-re! - mondta Liam. 
-    Lányok... - mondta volna Niall, de közbe vágtak. 
-    Megoldjuk! - mondták, majd bementek. 
Mi is elmentünk WC-re, majd előtte megvártunk mindenkit. 
-    Indulhatunk? - kérdezte Zayn. 
-    Igen! - vágta rá egyszerre a 3 poronty. 
-    Senki nem hagyott ott semmit? - kérdezte Hazza. 
-    Nem! - mondta Jenny, de azért oda pillantott. 
-    Akkor mehetünk! - mondtam mosolyogva, majd Jenny mosolyogva megfogta a kezem. 
Annyira aranyos, olyan velem, mintha a bátyja, vagy az apja lennék! Úgy gondolom, jó buli apának lenni! Bár 5-en könnyű vigyázni rájuk! Beültünk, majd a lányok játszottak a babákkal Én az útra koncentráltam Hazza, pedig valakinek írogatott a telefonján. Néha hátra néztem, hogy alszanak-e a lányok, de nem. 
-   Csajok,fél óra múlva ott leszünk! - mondtam mosolyogva. 
-   Király! - mondta vidáman Lux. 
A fél óra alatt természetesen mindketten elaludtak, de ez nem lepett meg. Mikor megérkeztünk, mindketten felkeltek. 
-    Itt vagyunk! - mondta vidáman Hazza. 
-    Végre! - sóhajtott Jenny, majd kikötötték magukat és ki is pattantak. 
Mi is kiszálltunk. Niallék is kikászálódtak az autóból. 
-    Hát ti? - kérdezte meglepetten mosolyogva az ajtóból Fizzy. 
-    Meglepetés! - mondtam mosolyogva. 
Fizzy kiszaladt mezítláb és a nyakamba ugrott. Én mosolyogva szorítottam magamhoz. 
-    Jézusom! Ez a gyönyörűség kicsoda? - mosolygott Fizzy Jennyre. 
-    Jenny a Witches tánctanárának lánya, egy tündérbogár! - mosolygott Fizzyre Liam. 
-    Szia! - ölelte meg Jenny.
-    És hogy viselkedett Louis? - kérdezte tőle mosolyogva. 
-    Louis mindig jól viselkedik! - kacsintott rám, mire halkan elnevettem magam. 
-    Benji, hát te milyen nagy vagy! - mosolygott rá Fizzy. 
-    Mindenki ezt mondja! - sóhajtott, miközben megölelte Fizzyt. 
-    Lux meg mindig is kis hercegnő volt! - ölelték meg egymást. 
Csatlakozottak Lottie és az ikrek, majd mindenki mindenkit végig ölelgetett. 
-    Ti milyen szépek vagytok! - mosolygott Jenny a lányokra. 
-    Én sem értem hogy lehetnek Louis tesói! - nevetett Lux, mire Jenifer is felnevetett. 
-    Louis is szép! - mondta Daisy. 
Igen, Sarah már bebizonyította! 
-    Belülről! - nevetett Jenny. 
-    Bírom a lánykát! - mosolygott Fizzy Jennyre utalva. 
-    Te jó Isten! - jött ki meglepetten Anya. - Mennyi gyerek! - mosolygott. - Benji és Lux, idáig megvagyok, de te ki vagy? - mosolygott Jennyre. 
-    Jenny vagyok, Sarahék tánctanárának a lánya! - mosolygott Anyára. 
-    Én Jay vagyok, Louis anyukája! - mosolygott Jennyre. 
-    Te is nagyon szép vagy! - mosolygott rá, majd megölelte. 
-    Te meg egy kis vagány hercegnő, ugye? - kérdezte rá mosolyogva Anya. 
-    Teljes mértékben! - mondta mosolyogva Hazza. 
-    És lélegzetelállítóan táncol a kiscsaj! - mosolyogtam. 
-    Mutass valamit! - kérte Phoebe. 
Jenifer szokás szerint mindenkit elvarázsolt a táncával, mert olyan mint egy profi!
-    Ezt anyukád tanította? - kérdezte meglepetten Lottie. 
-    Igen, meg mikor valakinek tanít, akkor általában beállok táncolni! - rántott vállat mosolyogva. 
-    És versenyezni is szoktál? - kérdezte Daisy. 
-    Igen, sok díjam van! - mosolygott. 
-    Gyerekek, menjetek fel játszani! - mosolygott Anya, majd mind bementünk. 
Én is felszaladtam, nehogy Ernest és Doris panaszkodhassanak, hogy a bátyjuk nem üdvözli őket, bár nem igazán érdekeltem őket, inkább játszottak a többiekkel. Lementem Én is, majd a nappaliban megtaláltam mindenkit. 
-    Meséljetek, hogy szereztétek a gyerekeket? - kérdezte Anya. 
-    Hát a kedves fiam kitalálta, hogy jöjjünk ide, de mondtam, hogy Lola elhozza, de végül nekem kellett volna, de először belépett Lana Jennyvel, aztán Lou Luxal, így most a lányok mind lazítanak amíg mi apáskodunk. - magyarázta Zayn. 
-    Nagyon helyes, legalább megtudjátok milyen! - mosolygott Anya.
Otthon aludtam egy 10 percet, majd tovább indultunk vidámparkba. Liam vezette Anya kocsiját, amiben Lottie, Fizzy, Daisy és Phoebe ült. Szerencsére Ernest és Doris maradtak Anyával, különben már megőrültünk volna. Vidámparkban, min jól éreztük magunkat. A szellem kastélyba sajnos nem mehettünk be, mert nem lett volna okos döntés bevinni oda annyi gyereket. Viszont az összes hullámvasúton ültünk és még sorolhatnám. Szerencsére most senki se hányt, mint legutóbb, de azt szóba se hozzuk! Összességében a vidámparkból 7 fáradt, álmos gyerekkel léptünk ki. Ami aztán következett, na ez nem volt piskóta. Játékbolt! Ahogy beléptünk, valahogy mindenki feltöltődött energiával. Össze-vissza rohangáltunk, hogy semelyik polcot ne borítsák le, de végül 5, ismétlem 5 tömött szatyorral ültünk vissza az autókba. Közben Jenny és Lux megette az egyik csokiját. Mikor megálltunk a házunk előtt, már sötét volt. A húgaim, csak kiszálltak és végig rohantak a 2 autón, hogy mindenkit megpuszilgassanak és természetesen a játékaikat is vitték. Anya, Doris és Ernest az ajtóból integettek, majd elindultunk haza.
-    Kitartás Tommo, már csak 4 óra és otthon vagyunk! - nevetett Harry.
-    Idegesítő vagy! - néztem rá morcosan.
-    Oké, csak mondtam! - vigyorgott rám.
Halkan bekapcsoltam a rádiót, ugyanis a két lány már eldöntött fejjel laposakat pislogva ölelték az új plüssállataikat. Épp, hogy kiértünk Doncasterből, mindketten elaludtak. Én is tudtam volna aludni, de nem, mert szerencsétlen vagyok és nekem vezetnem kell! Végül is Hazza ébren tartott, mert halkan beszélgettünk. Mikor megérkeztünk a Wiches ház elé, halkan kiszálltunk, majd Én Jennyvel, Harry Luxal, Zayn Benjivel a kezünkben indultunk befelé. Liam és Niall hozták a szatyrokat. Halkan nyitottunk be.
-    Sziasztok! - suttogtak a lányok.
Lana elvette tőlem Jennyt, majd felment vele, ahogy Louise is Luxal és Lola Benjivel.
-    Tök cuki vagy Jennyvel a kezedben! - karolta át a nyakam Sarah, majd megpuszilt.
-    Törpilla, olyan fáradt vagyok, hogy el sem tudod hinni! - néztem rá fáradt mosollyal.
-    Én meg annyira jót lazítottam! - mosolygott pimaszan.
-    Nagyon szerethető vagy! - horkantottam mosolyogva.
-    Jól van na! Fürödj meg és menjünk aludni! - ásított az angyalka a karjaim között.
-    Semmi esély arra, hogy ha Én beülök a kádba, nem fulladok meg, miután elaludtam. - mondtam mosolyogva.
-    Tehát nem fürdesz! - kuncogott.
-    Nem. - ráztam meg a fejem mosolyogva.
-    Jól koszoskám, akkor menjünk! - mondta, majd mosolyogva elindultunk a lépcsőn.
Ahogy beértünk a szobájába, Én alsóig vetkőztem, majd a takarót felhajtva belevágódtam az ágyba. A kis angyal mosolyogva bújt a karjaim közé, majd arcomat illatos hajába fúrva 2 perc alatt elaludtam. 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Anita!
    Eszmeketlenul imádtam mindem sorat!

    Jo hetveget
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett! Szerintem Louis szemszögét még gyakorolnom kell, de remélem majd belejövök! :)

      Törlés