Translate (fordító)

2016. január 3., vasárnap

2. évad 16. rész

Reggel rögtön indultunk haza hárman. Nagyon fáradt voltam, ezért végigaludtam az utat, csak a közös ház előtt ébredtem fel. Mosolyogva szálltam ki, kiszedtem a kutyáimat, Richard szokás szerint Málna hátán ült, majd bementünk. Üdvözöltük a családot, majd felmentünk.
-    Louis mi lenne, ha összeköltöznénk? - bukott ki belőlem.
-    Nem úgy beszéltük meg, hogy rossz lenne a bandáknak? - kérdezte. - Mármint nem azért mondom, mert nem akarok! - javította ki magát. - Imádnám, ha valahol csak Te meg Én lennénk, de akkor lassan a többiek is így döntenének és össze vissza laknánk messze egymástól, ami elég gáz lenne! - magyarázta.
-    Két ötletem is van arra, hogy ezt hogyan oldjuk meg! - mosolyogtam rá. - Az egyik variáció, hogy veszünk egy hatalmas közös házat, amiben mind elférünk kényelmesen, vagy párosával veszünk öt lakást, vagy kis házat és egymás szomszédjai leszünk! - mosolyogtam rá.
-    Te milyen okos vagy, imádlak! -  nyomott puszit a számra.
-    Hát tudom és ez természetes! - nevettem és meglibbentettem a hajam.
-    Mi lenne, ha megbeszélnénk a többiekkel? - kérdezte mosolyogva.
-    Oké, menjünk! - bólintottam, majd lementünk.
-    Gyűlés! - kiabáltam, mire mindenki helyet foglalt a szokásos helyén az étkezőben.
-    Mi a téma? - kérdezte mosolyogva Roxy.
-    Költözés. - mondta Louis.
-    Ketten elköltöztök? - kérdezte ijedten Becky.
-    Ne! Ez borzasztó ötlet! - vágta rá Harry.
-    Nem, ezt már megbeszéltük. Nem jó ötlet. - mondta Louis mosolyogva.
-    Arról lenne szó... - mondtam, mire Málna az ölembe ugrott. - Igen, te is családtag vagy! - simogattam meg a fejét nevetve.
Richard is az asztalra röppent.
-   Tehát vagy vennénk egy hatalmas házat, amiben mind elférünk kényelmesen... - mondtam, mire Barney is az ölembe ugrott. - Te is családtag vagy, de ketten nehezek vagytok! - mondtam, majd Málna átmászott Louis ölébe. - Tehát vennénk egy hatalmas házat, vagy vennénk egymás mellett 5 kis házat, vagy lakást és egymás szomszédjai lennénk. - mondtam mosolyogva.
-    Ez egy csodás ötlet, de ez a ház megmarad ugye? - kérdezte ijedten Becky.
-    Persze, túl sok emlék köt ide! - nézett körbe Jesy.
-    Rengeteg! - nevetett Roxy.
-    Igen. - bólintottam mosolyogva.
-    Szerintem nézzük meg, hogy mik a lehetőségek, aztán az alapján is választunk. - mondta Liam.
-    Oké, akkor legyen lányok-fiúk csapat. - mondta Jesy mosolyogva.
-    Mienk a ház! - vágtuk rá Roxyval, majd összepacsiztunk.
A nap hátra lévő részében csak is a házakat és a lakásokat nézegettük, tervezgettük, egész jól elvoltunk, bár Benji néha gondolt egyet és földhöz vágta az éppen hozzá legközelebb lévő ember telefonját, vagy kikapcsolta a laptopját, de semmi nem károsult, tehát Zayn leszidta Benjit és folytattuk.

Délelőtt is a költözés téma forgott a házban és mindenki arról beszélt, mikor megérkezett Cara.
-     Sziasztok, megbeszélés, most! - mondta határozottan, majd bementünk a nappaliba és mind leültünk a szokásos helyünkre Cara, pedig elénk állt.
-     Miről lesz szó? - kérdeztem izgatottan.
-     Lassan véget vetünk a szünetnek! - kezdte. - Nektek ma délután vége és kezdődik a munka, de először csak lazán kezdjük, ugyanis egy videoklippel zárjuk a szünetet! - mosolygott. - Tehát a klipp debütálása előtt semmilyen közösségi oldalra nem rakhattok ki ebben a témában semmit! - mondta szigorúan, mire mi szorgalmasan bólogattunk. - A dal az Always In My Heart dalotokhoz készül majd. - mondta, mire Jesy-vel összepacsiztunk, mivel mi ezért könyörögtünk Caranak. - Brooklyn McCain fogja rendezni, egy óra múlva találkozunk vele, tehát induljatok készülődni! - mondta, mire mint a jól nevelt kisgyerekek bólintottunk és felrohantunk. Gyorsan elkészültem, nem válogattam sokat, majd átadtam a fürdőszobát Louisnak. Ő is gyorsan készen lett, majd lementünk. Mindenki készen volt, csak Zayn szobája felől hallottunk nagy kiabálást.
-     Megnézem őket. - mosolyodtam el, majd felmentem.
Mikor benyitottam, tátva maradt a szám. Benji hangosan bömbölt a földön fekve, Lola próbálta felrángatni onnan, de már tiszta ideg volt, mivel Ő szépen fel volt öltözve, ahogy Benjamin is.
-     Benji, légyszíves kelj fel, hogy elindulhassunk, mert el fogunk késni! - mondta idegesen Lola, de Benji csak sikított a földön fekve.
-     Minden oké? - kérdeztem, mire Lola fájdalmas arccal rám nézett.
-     Nem, kikészülök! - mondta, majd elengedte Benji kezét. - Zayn, nem érdekel mit csinálsz, az apja vagy, azonnal szedd össze! - rontott be a fürdőbe Lola.
-     Édesem, Te meg az anyja vagy Én, pedig öltözöm! - mondta Zayn.
-     Én meg a nagynénje vagyok! - sóhajtottam. - Lola szedd össze Zaynt, gyorsan elintézem Benjit! - mondtam, mire Lola amolyan "imádlak" mosolyt vetett rám, majd bement a fürdőbe Zaynhez.
Én elnevettem magam, majd leguggoltam Benji mellé.
-     Mi a baj Benji? - kérdeztem, mire egy kicsit elhalkult és rám pillantott vörös szemekkel.
-     Nem mondom meg! - durcizott, mire elmosolyodtam és hirtelen mint egy zsákot a hátamra kaptam.
Erre kacagni kezdtem.
-    Durcás sózsákot viszek! - kiabáltam, mire még jobban nevetett.
Ezt kántáltam, amíg le nem értünk, majd ott mindenki ránk nézett és elmosolyodott. Benjit letettem a kanapéra, mire mosolyogva rám nézett.
-    Elmondod mi a baj? - kérdeztem miközben leguggoltam elé.
-    Nem! - vágta rá, miközben összefűzte karjait.
-    És nekem, mint férfi a férfinak? - lökte meg gyengén mosolyogva Louis, mire elnevette magát.
-    Mondd el nekünk! - kérte mosolyogva Roxy is.
-    Nem akarom! - nyafogott.
-    Ha elmondod, tudunk neked segíteni! - guggolt mellénk Becky is.
-    Akkor sem, nem fogom! - durcázott.
-    Ha elmondod, megoldjuk és utána kapsz valamit! - húzogatta a szemöldökét Harry, miközben mellénk guggolt.
-    Mit kapok? - kérdezte és elmosolyodott.
-    Mit szeretnél, valami játékot, vagy édességet? - guggolt oda Liam.
-    Édességet! - mosolyodott el. - Meg hazafelé egy új távirányítós játékautót, vagy helikoptert! - mondta izgatottan.
-    Hozok neked csokit és hazafelé a fiúk bemennek veled egy játékboltba, ha elmondod mi a baj! - mosolygott rá Jesy.
-    Nem akarom felvenni a cipőmet és a pulcsimat! - morgott.
-    Töki, cipő nélkül nem járkálhatsz, sem pulcsi nélkül, mert megfázol! - mosolygott rá Roxy.
-    Akkor Louis miért járkálhat néha az utcán pizsamában és mezítláb? - kérdezte.
-    Tudod, szegény kicsit bolond, ne is törődj vele! - kuncogtam, miközben Louist meglöktem, így guggolás közben eldőlt.
-     Na, akkor vegyük fel azt a csukát, meg a pulcsit! - állt fel Harry, majd idehozta őket.
Én adtam rá a pulcsit, Jesy az egyik cipőt és Niall a másikat. Mosolyogva vette le a kanapéról Liam és a földre tette.
-    Benji, ez egyáltalán nem volt borzalmas! - simogattam meg a kis fejét nevetve.
Hihetetlen, hogy milyen sok haja van és nagyon szép kisfiú, imádni való!
-    Tessék, itt a csokid! - adott a kezébe egy Sport szeletet Jesy.
-    Köszönöm! - mosolygott rá, majd boldogan kezdte el enni.
Ekkor jött le a két szülő.
-    Közös erővel sikerült! - mosolyogtunk rájuk.
-    Meg hazafelé megígértük neki, hogy a fiúkkal vesznek egy távirányítós autót, vagy helikoptert! - nevetett Jesy.
-    Na, mehetünk? - kérdezte Cara.
-    Persze. - mosolyogtunk rá.
-    Csak egy órát késünk, ez nálunk rekord! - sóhajtott mosolyogva, majd bepattant a sötétített ablakú furgon elejébe.
Mi a megszokott helyünkre ültünk. Benji beült Zayn ölébe és a második saroknál már aludt.
-    Hasonlít rád. - mondtam nevetve Zaynre nézve.
-    Igen, tök jó, mellette lehet sokáig aludni! - simogatta meg a fejét büszke mosollyal Zayn.
Ezek után csöndben voltunk egész úton, nehogy felkeltsük a kis ördögöt. Én végig Louis kezét fogtam és néztem ki az ablakon. Mikor megérkeztünk egy hatalmas fehér épület előtt találtuk magunkat. Csak 3 emelet volt, de nagyon hosszú volt és stílusos. Lola óvatosan kivette a kisfiát Zayn öléből. Benji kint maradt az autóban Zayn őrével, akit imád, tehát a felébred sincs gond. Bent egy hatalmas fehér asztallal találtuk szembe magunkat.
-    Sziasztok, ti vagytok a Wiches és a One Direction, ugye? - pattant fel a recepciós, aki egy igencsak dekoratív hölgy volt.
-    Igen. - bólintott mosolyogva Cara.
-    Gyertek velem, megmutatom Brooklyn irodáját! - mosolygott, majd elindult a tőlünk balra lévő folyosón mi, pedig követtük.
Én rögtön kiszúrtam, hogy Lou éppen a recepciós csajszi hátsó felét stíröli a szoros fekete szoknyában, igazán kitartóan, majd megnyalta az alsó ajkát. Én mérges lettem és elengedtem a kezét, majd idegesen arrébb lépve ökölbe szorítottam a kezem és fogaim összekoccantak.
-    Csak ki ne essen a szemed! - súgtam oda neki mérgesen, mire felébredt álmából és rám nézett meglepetten. - Észrevettem, nem vagyok hülye! - morogtam, majd megállt a lány.
-    Fáradjatok be! - nyitotta ki előttünk az ajtót, majd utánam be is csukta, mivel Én voltam az utolsó.
-    Sziasztok, Brooklyn vagyok! - mosolygott.
Brooklyn
Szerencsére a portás lány nem jött be, viszont Brooklyn még szebb volt. Tökéletes alak, gyönyörű arc és fényes haj.
-    Szerintem ne húzzuk egymás idejét, térjünk a lényegre! - mosolygott magabiztosan, miközben felállt az asztaltól, majd az elé lépett és nekidőlt.
Mi pontosan vele szemben a kanapén ültünk sorban.
-    Többször meghallgattam a History albumotokat és lenyűgözött. Őszintén öntöttétek dalba a szerelmetek történetét, ami lenyűgöző. Az összes dalban van valami olyasmi, ami kicsit privát alapjában véve mégis az embereknek szól! Az Always In My Heart különösen megfogott. Mindannyian énekeltek a dalban, mindenkinek van szólója, az igaz szerelemről szól a dal mégis könnyed, fülbe mászó, egyszerű és vidám. Nagyon örülök, hogy ehhez kell videóklippet készítenünk közösen, mert talán ez az egyik kedvenc dalom. - mosolygott ránk. - Az lenne a terv, hogy különleges legyen! - mondta határozottan. - Nem mintha az eddigi videóklippeitek nem lettek volna ütősek, de ez most teljesen más fajta lesz! - mosolyodott el újra. - Az egész mókás lesz! Ugye a dal címe "mindig a szívemben", nem konkrétan érti, hogy a szívemben, mert ugye mindig szeretni foglak a jelentése. Viszont azt gondoltam ki, hogy ez az egyszerű videóklipp annyiból állna, hogy a szívetek helyére egy rózsaszín vagy piros szívecskét varázsolunk, amiben a párotok lesz. - mosolygott. - Közben a énekeltek. Persze ez az ötlet még mindenképp alakul, de ez lenne a terv, mi a véleményetek? - kérdezte mosolyogva.
-    Imádom. - vágta rá Becky.
-    Szerintem is jó ötlet! - mosolyogtam.
-    Igen, benne vagyunk! - bólogattunk mind.
-    Szuper, akkor a jeleneteket majd külön-külön vesszük fel. - mondta mosolyogva.
-    Akkor a papírmunkát elintézzük, addig menjetek a kocsihoz. - utasított Cara, mire bólintottunk és kivonultunk.
A portás csajszi éppen ott igazított útba egy srácot.
-    Remélem jól ment a megbeszélés! - mosolygott ránk, pontosabban a fiúkra, minket magasról leszart.
-    Igen, Brooklyn nagyon kreatív lány! - mosolygott rá Louis.
Ez komoly?! - gondoltam, majd halálos pillantást vetettem rájuk.
-    Tudom, megtiszteltetés neki dolgozni! Csodálatos ez a munka, annyi tehetséges embert ismerhetek meg, mint titeket! - lépett közelebb bájologva a fiúkhoz.
-    Köszönjük. - mosolygott rá Liam.
Niall inkább maradt Becky mellett, fogta a kezét.
-    Kint leszünk. - horkantottam, de meg se hallották.
Megforgattam a szemem, majd kimentünk.
-    Csak Én tartom bizarrnak a lányt? - kérdezte Niall.
-    Nem, - mondtam, miközben a számba tettem és meggyújtottam egy szál cigit. - nyalizik, idegesítő és rámenős. - mondtam, majd kifújtam a füstöt.
-   Kérek! - lépett mellé, Roxy, mire odanyújtottam neki.
-   Harry ennek egyáltalán nem fog örülni! - szólt neki Nialler.
-   Leszarom, örüljön a recepciós csitrinek. - mondta idegesen, majd Ő is meggyújtotta a cigijét.
-   Én is kérek! - lépett oda Jesy, mire furán néztünk rá. - Ha Liamnek szabad, nekem is! - mondta, mire adtam neki is egy szálat.
-   Lola? - kérdeztem rá nézve.
-   Nem, a terhesség alatt teljesen leszoktam. - rázta meg a fejét. - Még feszültség oldónak se. - mondta, mire elmosolyodtam és megöleltem.
-   Benji alszik? - kérdeztem.
-   Nem, az őrökkel játszik. - mosolyodott el. - De odaküldöm, hátha Zayn rájön, hogy a fia! - mosolyodott el gonoszan a nővérem. - Benji! - szólt neki hangosabban.
-   Igen Anya? - jött oda nagy mosollyal.
-   Menj és hívd játszani Apát is, jó? - kérdezte tőle mosolyogva.
-   Oké, de már nem haragszik? - kérdezte kicsit félve.
-   Biztosan nem, Ő nem olyan! - mosolygott rá Jesy, majd Benji beszaladt.
-   Niall, te nem akarod a többieket is észhez téríteni? - nézett fel rá Becky.
-   Nem kell, majd megtárgyaljuk. - mondtam.
-   Hazzának szólhatnál, mert ahogy ismerem, képes lenne Ő megsértődni! - morgott Roxy.
-   Liam? - nézett Jesyre.
-   Nem kell, inkább Én is lerendezem egy fejmosással. - mondta Jesy, mire Niall bólintott és lelépett.
10 perccel később jött ki az egész banda, mert Cara kiterelte őket. Mi még mindig cigiztünk Jesyvel és Roxyval, természetesen már nem egy szálat szívtunk el.
-   Roxy, szükség van erre? - lépett oda hozzá mérgesen Harry. - Egy cseppet sem egészséges! - mondta, majd kikapta a szájából eldobta és eltaposta.
-   Nem érdekel! - mondta, majd az arcába fújta a füstét és mérgesen beült.
-   Ebbe mi ütött? - nézett az autó felé.
-   Valahogy meg tudom érteni! - mondta mérgesen Jesy.
-   Kicsim, te nem szoktál cigizni! - simogatta meg az arcát Liam.
-   Neked lehet, nekem is! - rántott vállat, majd elnyomta, ahogy én is.
Beültünk a szokásos helyünkre, majd kínos csend ült a társaságon.
-   Hova menjek? - kérdezte Cara.
-   Haza! - vágtuk rá egyszerre Jesyvel, Roxyval és Lolával mérgesen.
-   Oké, értettem. - bólintott, majd elindultunk.
Louis, Liam, Harry és Zayn szemmel láthatóan nem vágták a szitut.
-   Nektek mi bajotok? - bukott ki a kérdés az egyik piros lámpánál Liamből.
-   Ugyan, semmi! - morogta Jesy.
-   Sétálok! - mondta Lola, miközben nyitotta a furgon ajtaját. - Gyere Benji! - vette ki az apja öléből és megfogta a kezét.
-   Én is! - mondtuk egyszerre Jesyvel és Lolával, majd sorban kiszálltunk.
Az úton végig dühöngtünk és közben felváltva cigiztünk, mert Benji egy idő után nyafogott és vinnünk kellett. Mikor hazaértünk, Lola le sem vetkőztette Benjit.
-   Fiúk, menjetek Benjivel játékboltba! - kiabált be, mire az 5 srác kijött az ajtó elé, majd cipőt felkapva elindultak.
Louis megállt előttem, de csak dühösen felnéztem rá és kikerültem. Mind dühöngünk a nappaliban, csak Becky nyugtatott minket, de az nem ért sokat, majd sorban mind felviharzottunk a szobánkba.

* Niall szemszöge *
Jól nézett ki az a csaj, de annyira nem, hogy mind körülugrálják! Még Liam is?! A játékboltig útközben röhögtünk, ahogy ott is, csak hazafelé fagyott meg a hangulat. 
-    Mi a bajuk? - kérdezte Liam. 
-    Az, hogy beszélgetni mertünk azzal a recepciós csajjal! - horkantott Hazza. 
-    Ezt eléggé túlreagálják! - röhögött Zayn. 
-    Ja. - mondta Louis. 
Én inkább nem szóltam, mert még Én leszek a rossz, aki ellenük szegül! Mikor beléptünk a házba, normális esetben összeverekedtünk volna a helikopter távirányítójáért, de most meglepődtünk. 
-    Hol vannak a többiek édesem? - léptem Beckyhez és megcsókoltam. 
-    A szobájukban! - mondta, miközben mosolyogva átkarolta a nyakam. - Örülök, hogy ilyen cuki vagy! - puszilta meg az orromat lágyan.
-    Szeretlek! - mosolyogtam rá. 
-    Én jobban! - mosolygott huncutan. 
-    Olyan nincs, mert úgy szeretlek, hogy ennél jobban nem lehet embert szeretni! - mosolyogtam. 
-    Akkor ugyanúgy? - kérdezte kuncogva. 
-    Legyen! - csókoltam meg. 
-    Megnézem a Törpét! - hallottam Louis hangját, majd mikor odapillantottam, már az összes haverom a lépcsőn volt. 
Benji egyedül maradt, ezért hozzánk jött. 
-    Játszunk a helikopterrel? - kérdezte tőlünk mosolyogva. 
-    Persze! - mondtuk egyszerre, majd Becky leugrott a bárszékről. 

* Sarah szemszöge *
Ahogy felértem, bementem a fürdőmbe, lemostam a sminkemet és átvettem egy kényelmesebb ruhát. Bebújtam az ágyamba a kutyáimmal és Richárddal, majd elmeséltem Richardnak mi történt. Mikor befejeztem a mesét és a kutyák már aludtak mellettem, nyílt az ajtóm. 
-    Mizu Törpilla? - kérdezte Louis. 
-    Hát Te? - kérdeztem és közömbösen néztem rá. 
-    Hát Te?! - csodálkozott. - Milyen köszöntés ez? - mondta fintorogva. - Úgy mondod, mintha a rég látott ellenséged lennék!
-    Talán a nyakadba kéne ugranom? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-    Az a szokásod! - mondta. 
-    Majd a recepciós csaj megteszi! - varázsoltam gonosz művigyort a képemre. 
-    Most ez komoly?! - horkantott. - Csak beszélgettünk! - akadt ki. 
-    Ott bájolgott, miután jól megvizsgáltad hátulról! - mondtam karba tett kézzel. 
-    Muszáj neked túlreagálnod? - kérdezte idegesen és már mindketten kiabáltunk. 
-    Túlreagálom?! - kiabáltam. - Sajnálom, hogy nem teszek úgy, mintha nem flörtöltél volna azzal a libával! 
-    Nem flörtöltem vele, beszélgettünk és nem liba, Amy a neve! - kiabált. 
-    Leszarom hogy hívják a kis ribit! - kiabáltam. 
-    Sarah, ne mondj rá ilyeneket, ha nem is ismered! Tök normális lány, csak elkapott a hülye féltékenységi láz! - dühöngött. 
-    Bocsi, de nem is akarom! Tudod mit?! Ha ennyire normális lány, akkor menj hozzá és hagyj engem békén! - kiabáltam, miközben kitoltam az ajtómon és erőből bevágtam azt. 
Sírva fakadtam, de nem azért, mert szomorú voltam, hanem a tömérdek dühtől. Egyszerűen ököllel ütöttem az ágyamat, annyira ideges voltam. 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Anita!
    Imadta ezt a reszt is es mar is nagyon varom a kovetkezo reszt!
    Örülök, hogy Ni ilyen normalis :)
    A tobbiek meg szevedjenek csak egy kicsit...hat ha igy msjd ra jonnek hogy a parjaik nem csak siman felkapzak a vizet..hanem telleg nem volt szep dolog ahogy viselkedtek...mert megnezni meglehet masnoket is...de annak is meg van a maga finom mòdja :) :)
    Szep hetet!
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszett! :) Köszönöm! :*

      Törlés