Translate (fordító)

2016. január 4., hétfő

2. évad 17. rész

Másnap reggel sajnos egyedül ébredtem, Cara kiabálására.
-    Kicsi lány, felvétel! - mondta, mire kiküzdöttem magam az ágyból és egy egyszerű pulcsi-cicanadrág szettet választottam, úgyis az lesz az első, hogy megcsinálják a hajunk, a sminkünk és átöltözünk.
A lányokon végignézve, nekik is "csodás" veszekedésük lehetett, mert hasonlóan voltak felöltözve.
-    Utálom a nővérem, mert Ő még alszik! - duzzogtam.
-    Menjünk szerelmes dalt felvenni, mikor rosszban vagyunk! - mondta megjátszott vidámsággal Jesy, majd lebattyogtunk.
-    Csokira van szükségem! - dörmögtem, miközben kimentem a konyhába.
-    Lányok, ma nem akarok órákat késni, tehát indulás! - mutatott az ajtóra.
-    Oké, megyünk! - mondta komoran Roxy.
Szegény Becky, együtt utazni 3 morcossal, mint mi!
-    Csajok, ne legyetek már ilyenek! - mondta 5 perc után Becky, mert igazán unta, hogy mind csöndben, komoran nézünk ki a fejünkből. - Attól még, hogy összevesztetek, attól még mi a Wiches vagyunk és most jól fogunk szórakozni a forgatás alatt! - mondta mosolyogva.
-    Igazad van! - mosolyodott el Jesy.
-    Oké, akkor valahogy szívassuk meg a recepcióst! - mosolyodott el gonoszan Roxy.
-    Benne vagyok! - mosolyogtam.
-    De hogyan? - kérdezte Becky.
-    Szerintem barátkozzunk össze vele, mármint ne igazából, csak jó pofizzunk és ismerjük meg, aztán tudjuk, hogyan szívassuk meg! - mosolygott gonoszan Jesy.
-   Oké, ez jó terv! - bólintottam mosolyogva.
-   Lányok, megérkeztünk! - szólt hátra Cara. - Nem ölünk meg senkit, nekem el kell rohannom elintézni pár papírt, meg aztán majd a fiúkkal jövünk vissza! - mosolygott, mire bólogatva kipattantunk.
Bementünk és rögtön a portás csajszi fogadott.
-    Sziasztok, kövessetek! - mondta mosolyogva, majd előttünk elindult.
Ugyan oda mentünk, ahova tegnap, tehát annyi pont elég lett volna, ha elmondja, hogy oda kell mennünk, de nem, Ő elkísért! Mikor benyitott, beengedett minket.
1. 
2.
-   Sziasztok, üljetek le! - mutatott a kényelmes kanapéra, mire mosolyogva leültünk. - Lányok, úgy gondoltam, hogy csapjunk is a munkába! - mosolygott ránk. - Pontosan utánatok jönnek az uraitok, tehát most azt vesszük fel, amihez Ők nem kellenek. Először is, már tanulmányoztam a stílusotokat és összeválogattam mindenkinek 3 összeállítást, amiket most ki is osztok! - mosolygott, majd az asztalról elvett egy nagy mappát, amit kinyitott és kivett belőle 4 kisebbet.
3.
Megnézte az elejüket és sorba odaadta a kezünkbe. Szétnyitottuk, amiben 3 laminált lap volt. Belelapoztam és először csak átfutottam a ruhákat, amik elsőre is tetszettek. Teljesen az Én stílusom volt mindegyik, tényleg dolgozhatott vele Brooklyn.
-    Ezek nagyon királyok! - mondta Roxy.
-    Igen! - mondta izgatottan Jesy.
-    Lányok, reméltem, hogy tetszeni fog, de azt szeretném, ha az alapján döntenétek, hogy melyiket vennétek fel hétköznap.
Nos az elsőben minden tetszik, de a kabátot annyira nem venném fel hétköznap, viszont valami díjátadóra szívesen, meg talán a bőrnaci is túlzás. A második nagyon tetszik, szívesen felvenném bármikor, kényelmes, de rám sokkal inkább jellemző a bőrkabát, mint a farmer mellény, viszont a cipő nagyon állat. Összesítve a 2. lett a befutó.
-    Nekem az 1. - mondta Roxy.
-    Nekem is. - mosolygott Becky.
-    Nekem a 3. - mondta Jesy.
-    2. - mosolyogtam, majd Brooklyn elvette a dossziékat.
-    Rendben, akkor most gyertek átmegyünk a stúdióba. Már felállítottuk a díszletet és az öltözőben vannak a ruháitok! - mondta, majd elindult előttünk és mi követtük.
Egy hatalmas stúdióba érkeztünk, amiben fel volt állítva egy nagy rózsaszín szívecske.
-    Lányok, ott az öltöző és ott várnak a sminkesek is, meg természetesen a stylisztok és utána megbeszéljük, hogy mi a terv! - mondta miközben rámutatott az ajtóra.
5 perc alatt készen lettünk. A sminkünk gyönyörű lett, ahogy a hajunk is és mégsem volt olyan hatása, mintha a Barbie házból léptünk volna ki. Mikor kimentünk, mosolyogva mentünk Brooklynhoz.
-    Azt terveztem, hogy most a szívecskés részt vesszük fel! Ezt úgy kell elképzelni, hogy az a szív, amiben lesztek, oda lesz téve a szívetek helyére. Tehát mindenki a kedves párjának a mellkasán fog díszelegni és valami olyasmire gondoltam, hogy azt kéne eljátszani, mintha hirtelen bekerültetek a szívbe. Meglepődtök, nem értitek, hogy mit kerestek abba a szívben! - mosolygott.
-   Ez tök jól hangzik! - bólogattam mosolyogva.
-   Az még fontos lenne, hogy a személyiségeteknek megfelelően viselkedjetek! Például Rebel, te megpróbálhatsz kiszabadulni. - mosolygott.
-   Király, ez nagyon menő! - mosolygott rá Jesy.
-   Akkor ki szeretné kezdeni? - kérdezte Brooklyn.
-   Én szívesen! - mondta izgatottan Becky.
-   Rendben, akkor gyertek! - mondta, majd odamentünk a szív elé, de a kamerák mögé.
Becky beállt a szívbe, majd az összes kamerát és fényeket rá irányították. Voltak piros és rózsaszín fények is, amik így megteremtették azt a romantikus hangulatot.
-    Felvétel! - kiabálta Brooklyn. - Becky, most tégy úgy, mintha most kerültél volna ide! - utasította.
Becky ijedt arcot vágott és lassan körbe fordult benne. Nézegette az oldalát, majd óvatosan meg is tapogatta.
-    Tökéletes, akkor most táncolgass benne a dalra! - mondta mosolyogva. - Zenét! - kiabálta, mire elindult a dal.
Becky nagyon otthonosan táncolt és mozgott abban a szívben a rengeteg kamera előtt, amik szinte minden irányból vették, de ez nem meglepő.
-    Király vagy, akkor most énekeld a dalt! - mosolygott. - Zenét! - mondta hangosan.
Becky természetesen bátran énekelt, tudja hogy tehetséges, tehát nincs miért szégyenlősködnie.
-    Imádni való, most vagy mutass valami szívecskét, vagy dobj puszit, vagy valami ilyesmit a végére! - utasította Brooklyn.
Becky elmosolyodott, majd aranyosan elmosolyodott, majd két kézzel puszit dobott a kamerába.
-    Nagyon jó, ügyes vagy! - mosolygott rá Brooklyn. - Jöhet a következő! - mondta, mire Jesy váltotta Beckyt. - Felvétel! - kiabált. - Ide kerültél! - mondta.
Jesy kitette a két kezét és értetlenül nézett, majd körbe fordult. Furán nézett körbe, majd megbökte az oldalát, majd felugrott és megbökte a tetejét is.
-   Micsoda színészek vagytok! - dicsérte Brooklyn. - Akkor most jöjjön a táncos rész! - mondta. - Zene! - kiabált.
Jesy a saját igazából imádni való stílusában táncolt, ami mindig mindenkit megmosolyogtat.
-   Nagyon cuki, akkor most éneklés! - mosolygott Brooklyn. - Halk zene! - kiabált.
Jesy is énekelt mi, pedig ott állva táncikáltunk és tapsolgattunk.
-   Szuper, akkor most jöjjön a vége! - mondta, mire Jesy mosolyogva mutatott egy szívet és egészen beletolta a kamerába, majd elnevette magát.
-   Nagyon jók vagytok! Akkor jöjjön a következő! - mosolygott, mire Én mentem. - Felvétel! - kiabált. - Bekerültél! - mondta.
Én meglepetten néztem meg a szívecske oldalát, majd karba tett kézzel megütöttem az oldalát, ami nem volt nagy ütés, de annak tűnt kívülről, ugyanis nem akartam kárt tenni a díszletben.
-    Nagyon jó! - mondta és elnevette magát, ahogy a lányok is nevettek.
Én úgy tettem, mint aki hatalmasat rúg az oldalába. Még ütögettem két kézzel a másik oldalát, majd mint egy sértett kisgyerek, törökülésbe leültem, karba tett kézzel.
-   Csodás, akkor most jöjjön a táncolós rész! - mondta mosolyogva. - Zene! - kiabálta.
Én is a magam módján táncoltam, tapsoltam és buliztam.
-   Tökéletes, akkor most az éneklős! - mondta. - Halk zene! - kiabálta.
Én is, mint a lányok kiengedtem a hangom. Viccből Becky mellém ugrott és Ő is kiénekelte velem a magas hangot, mire nevetve csatlakozott Jesy és Roxy is.
-    Jól van, akkor az elköszönő! - mondta nevetve Brooklyn.
A lányok visszaálltak a helyükre, mire mutattam egy szívet és utána dobtam egy puszit.
-    Én jövök! - lépett oda Roxy mint egy díva, majd nevetve kiléptem és odamentem a többiekhez.
Roxy azt találta ki, hogy belép, körül néz és ahogy lökdösi, eldől a szívvel és ezt játszotta el. Után a táncos résznél Roxy viccesen táncolt, amin mind nevettünk, majd az éneklésnél mind énekeltük Roxyval. Az elköszönése egy hatalmas ölelés és puszi volt.
-   Köszi csajok, mehettek öltözni, nagyon ügyesek voltatok! - mosolygott, majd bementünk az öltözőbe.
-   Lányok, azok a fiúk ruhái? - mutattam rájuk.
-   Aha, úgy néz ki! - mosolygott rám Roxy.
-   Piszkálhatnánk őket, nem? - mosolyogtam gonoszan.
Gyorsan átöltöztünk, közben nyavalyogtam, hogy hadd lopjak el egy ruhát.
-   Lopjuk el a nadrágjukat! - nyafogtam, miközben a többiek elindultak ki.
-   Nem, gyere! - parancsolta Jesy.
-   Kérlek! - nyafogtam.
-   Nem, indulj! - vágta rá Becky, mire lekaptam egy kockás inget, majd kimentem, mint aki semmit sem tett.
Közben szembe jött velünk az egész 1D.
-   Úr Isten Jesy látod őket, ott a kedvenc bandám! - kiabálta nevetve Roxy.
-   Ne az a One Direction?! - sikított Becky.
-   Ezt nem hiszem el, bepisilek! - nevetett Jesy.
-   Nálam van... - néztem meg az inget. - Ő... - nézegettem tovább és forgattam. - Valakinek az inge! - nézegettem tovább nevetve. - Liam inge! - olvastam el.
-   Vidd vissza! - mutatott rá az ajtóra Jesy.
-   Nem! - nyafogtam.
-   Reb! - lökött meg Roxy, ami olyan hirtelen ért, hogy elestem és mivel Becky jött utánam, rám esett.
Én sírva röhögtem a földön.
-   Ezt hogy csináltad? - röhögött Jesy.
-   Nem tudom! - röhögött sírva Becky.
-   Édeském, nem akarsz köszönni a férjednek? - lépett oda Niall nevetve.
-   Azt hitted nem terveztem? - kérdezte, mire felállt, de valahogy rátámaszkodott a hasamra.
-   Normális vagy? - kérdeztem nevetve, de a hasamat fogtam.
-   Gyere te! - nyújtotta a kezét. - Ezt elvettem! - kapta ki a kezemből az inget.
-   Nem szeretlek! - nyafogtam. - Roxy gyere, most kimegyünk! - karoltam bele.
-   Oké, megyünk boltba? - kérdezte mosolyogva.
-   Mit veszünk? - kérdeztem.
-   Nekem csoki kell, meg energiaital! - mondta és átölelt.
-   Nekem cigi is kell. - mondtam. - Lányok jöttök, vagy kell valami? - kérdeztem.
-   Nekem is hozhatnál valami energiaitalt! - mosolygott rám Becky.
-   Rebel! - sikította az ajtóból Jenny.
-   Lányom! - szaladtam oda hozzá és karomba kaptam, majd puszilgatni kezdtem, mire hangosan kacagott. - Te valami rosszat csináltál! - néztem rá felhúzott szemöldökkel.
-   Csak megvicceltem valakit! - nézett ártatlanul.
-   Kit? - kérdeztem mosolyogva és letettem.
-   Valami portás csajt! - rántott vállat, mire Becky hangosan felröhögött, így a többi lányt se bírta visszatartani a röhögést és Én sem.
-   Mit csináltál? - kérdeztem nevetve.
-   Bunkó volt velem, ezért mérges lettem és az összes lapját az asztalához ragasztottam! - nevetett, mire mi is nevettünk, ahogy Niall is, csak a többi fiú nem.
-   Roxy mész boltba? - kérdeztem.
-   Megyek! - sóhajtott, majd elment.
-   Mi maradunk? - kérdezte Jenny.
-   Nem tudom, Jesy? - néztem rá.
-   Felőlem, Becky? - nézett rá.
-   Nekem oké, Niall? - pillantott rá.
-   Most komolyan végig kérdezzük? - nézett ránk felhúzott szemöldökkel.
-   Te menj öltözni! - parancsolt rá Becky.
-   Oké. - bólintott, majd bement.
Eddigre már a többiek kijöttek.
-   Lou megvársz? - kérdezte Őt Nialler.
-   Aha. - mondta, majd visszament vele.
-   Reb, hoztam neked valamit! - dobta a kezembe az inget Liam.
-   Imádlak! - vigyorogtam rá, majd lekaptam a pulcsim és a fehér trikómra felkaptam és begomboltam.
-   Életöröm! - nevetett rajtam Jesy.
-   Reb, van csokid? - kérdezte Jenny.
-   Megnézem! - mondtam, majd benyúltam a zsebembe. - Természetesen! - adtam oda neki mosolyogva.
-   Királylány vagy! - ölelt meg, majd elkezdte enni.
Felkaptam Jennyt és leültem vele egy székre. Mire Louis és Niall készen lettek, Roxy is visszatért.
-   Tessék! - adta a kezembe az energiaitalt.
-   Édes vagy! - mosolyogtam rá, majd lehúztam és megpusziltam az arcát.
-   Ez is a tied! - dobott az ölembe egy tábla csokit.
-   Imádlak! - mosolyogtam rá.
Mindenkinek kiosztotta a cuccokat, majd leült. Niall kezdte a felvételt.
-   Kérek! - lépett mögém Jesy.
-   Tessék! - adtam oda neki az italom, amiből ivott pár kortyot, majd visszaadta. - Jenifer, itt maradsz, amíg cigizek? - kérdeztem.
-   Mehetek veled? - kérdezte.
-   Nem akarom! - néztem rá mosolyogva.
-   Sietek! - pusziltam meg a fejét, majd a kezembe vettem és miután felálltam visszatettem a székbe.
-   Megyek veled! - mondta Roxy.
-   Muszáj az a szar? - kérdezte tőle Hazza mérges pillantással, miközben kivette a kezéből a dobozt.
-   Ez az enyém, tehát köszönöm! - kaptam ki Harry kezéből a dobozt. - Amúgy sem tudsz mit csinálni, mert Én adhatok neki és öngyújtóm is van! - mutattam fel vigyorogva.
-   Ellenünk vagytok? - kérdezte Harry.
-   Biztos lehetsz benne! - kacsintottam rá gonosz mosollyal, majd ketten elindultunk az ajtó felé.
-   Én is megyek! - ért utol minket Jesy.
-   Én nem, jó leszek! - mosolygott édesen Becky.
-   Ki vagy tagadva! - mondtam nevetve, majd kimentünk.
A portán Amy éppen a lapokat próbálta úgy felszedni, hogy ne szakadjanak el. Elnevettük magunkat, majd kimentünk. Csöndben szívtuk el azt az egy szálat, majd vissza mentünk. Én elkezdtem enni a csokimat, ami így energiaitallal egy cseppet felpörgetett.
-   Bocsi, ha túl személyeset kérdezek, de ti nem együtt vagytok? - kérdezte Brooklyn.
-   De. - mondtam.
-   Csak most éppen haragszunk egymásra. - mondta Roxy.
-   Oké, bár így elég nehéz lesz felvenni a szerelmes klippet! - mondta.
-   Erről csak is a recepciósod tehet. - bukott ki belőlem, hát igen ilyen vagyok!
-   Nem fognád fel, hogy csak beszélgettünk?! - nézett rám idegesen Louis.
-   Miután egészen Brooklyn irodájáig a seggét bámultad! - emelkedett a hangom.
-   Már rá se nézhetek más lányokra? - kezdett kiabálni Ő is.
-   Ne forgasd ki a szavaimat! - kiabáltam idegesen.
-   Nem forgattam ki, te reagáltad túl! - kiabált.
-   Úgy ismersz engem?! - néztem végig rajta, miközben felpattantam.
-   Nem, most mégis azt csinálod! - mondta idegesen.
-   Nem, semmit nem reagáltam túl, de ha annyira így gondolod, talán Amyvel kéne járnod, nem velem! - kiabáltam.
-   Most sértődj meg és hisztizz! - forgatta a szemét.
 Én idegesen felpattantam a székről, majd megálltam Louis előtt.
-   Reb... - akarta mondani.
-   Nem érdekel, ne szólj hozzám! - léptem el előle, majd kimentem.
Közben a könnyeim utat törtek maguknak, de csak rohantam.
-   Csak nem összevesztél Louisval? - kérdezte szórakozottan nevetve Amy.
-   Kussolj! - szóltam rá idegesen, majd kimentem.
A legközelebbi padra leültem és rágyújtottam. Mikor elszívtam, még nem akartam visszamenni.
-   Rebel, hidd el tudom mit érzel! - ült mellém Brooklyn.
-   Mi? - kérdeztem és letöröltem a könnyeim.
-   Amy miatt szakítottam az előző barátommal és majdnem minden híres sráccal aki itt jár ágyba bújik! - mondta.
-   Komolyan? - kérdeztem.
-   Igen, de jó munkaerő. A fenekét és a melleit Én fizettem. - nevette el magát. - De most megyek! - ölelt meg, majd el is tűnt.
Elgondolkoztam ezen egy pár percig, majd vissza indultam.
-   Csak nem sírtál? - nevetett fölényesen Amy.
-   Csak nem az asztalodhoz tűztek? - kérdeztem gonoszan.
-   Ezt hogy érted? - értetlenkedett.
-   Így! - mondtam, majd elkaptam a nyakkendőjét és a tűzőgéppel az asztalához tűztem. - Ne szórakozz a pasimmal, mert megbánod! - mondtam, majd otthagytam.
Visszamentem.
-   Minden oké? - kérdezte Jesy.
-   Persze! - mosolyodtam el gonoszan.
-   Mit csináltál? - kérdezte mosolyogva Roxy.
-   A nyakkendőjét az asztalhoz tűztem! - mondtam halkan, mire Roxy, Jesy és Becky körülöttem hangosan felnevettek.
-   Mit csináltatok? - kérdezte Liam.
-   Semmi olyat, amihez közöd lenne! - mondta Jesy.
-   De nekem van! - ugrott oda Becky.
Neki is megsúgtam, mire felröhögött.
-   Amy, hol vagy már? - kiabált a telefonjába rám mosolyogva Brooklyn és kacsintott.
Hirtelen nyílt az ajtó. Amy nyakkendője szakadtan lógott a nyakában és a blúzát úgy kigombolta, hogy elég mély dekoltázsa legyen.
-   Még is hol érzed magad?! - háborodott fel Brooklyn. - Nem egy sztriptíz bárban vagy táncos nő, úgyhogy gyorsan gombold be azt a blúzt és vedd le szakadt nyakkendőt! - mondta mérgesen. - Mit gondolsz, nálam dolgozol és így fogadod a vendégeimet? Szégyenkeznem kell miattad?  - kérdezte idegesen, mire Amy villám gyorsan gombolta be az ingét. - Csak nem a WC-ből jöttél ki, amin a takarító sráccal osztoztál? - Amy arcáról azt lehetett kivenni, hogy elsüllyedne. - Nem érdekel a magán életed, de ne a munkahelyeden intézd! Nem azért vettelek fel, hogy az idődet pazarold! - mondta mérgesen. - Ezeket a papírokat vidd a megszokott helyre! - adott a kezébe egy mappát.
Amy lehajtott fejjel kirohant.
-    Akkor folytassuk, Liam jön! - csapta össze a tenyerét.
-    Én megyek! - mutattam az ajtóra. - Lányok? - néztem rájuk.
-    Megyünk! - vágták rá.
-    Sziasztok csajok, királylányok vagytok! - dobott puszit Brooklyn.
Mi is dobtunk neki puszit, majd kimentünk. Otthon csak mérgelődtünk egészen estig, amikor csöngettek...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Anita!
    Imaaaadtam
    Eszméletlenul jo resz volt
    Nagyokat nevettem itt magamban :)
    Mar is nagyon varom a kovetkezo reszt!
    :)
    Jo ejszakat!
    Szep napot holnapra!
    Szia
    BezTina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jól szórakoztál rajta, köszönöm a rengeteg komit!!! <3 :)

      Törlés