Translate (fordító)

2016. január 11., hétfő

2. évad 22. rész

Rohanás. Ez jellemezné a napom. Rögtön Brooklynhoz a csajokkal. Mind kómásak voltunk, sőt Jesy és Lola visszaaludtak a kocsiban. Egy-egy kávéval mentünk be.
-    Sziasztok álmos lányok! - mosolygott Brooklyn.
-    Helló! - mosolyogtunk.
-    Most, ha jól nézem és jól nézem, nektek ma lesz az a rész, mikor eltűntök és ugye a szívekbe kerültök. - mondta mosolyogva.
-    És akkor utána nem is lesz több rész? - kérdezte Jesy.
-    Nem, tehát öltözzetek! - mondta.
Az öltözőben már felébredtünk, vagyis már énekelgettünk, táncoltunk és hülyéskedtünk.
-    Örülök, hogy felébredtetek! - mosolygott Brooklyn. - Azt kéne eldönteni, hogy együtt akartok lenni, mielőtt eltűntök, vagy külön? - kérdezte.
-    Hát a hétköznapokban együtt vagyunk, tehát együtt! - mondta Becky.
-    Rendben, mit szeretnétek csinálni? - kérdezte mosolyogva.
-    Valami olyasmit, amit általában szoktunk? - kérdeztem, mire bólintott.
-    Otthon szinte mindig hülyéskedünk, sőt, mindenhol! - nevetett Roxy.
-    És hol? - kérdezte.
-    Mondjuk a táncteremben! - találtam ki. - Ott sokat szoktunk lenni! - mosolyogtam.
-    Igen, de nem igazán ilyen ruhákban szoktunk táncolni! - mondta Jesy.
-    Igazad van! - bólintottam.
-    Mondjuk egy koncert? - kérdezte mosolyogva Becky.
-    Jó ötlet! - mosolyodott el Roxy.
-    Cara, gyorsan hívj valami helyet, a jegyek pár óra alatt úgyis elkelnek! - mondtam.
-    Rendben! - mosolygott, majd előkapta a telefonját.
-    Nekem is kéne egy ilyen csajszi! - nevetett Brooklyn.
-    Cara 5 perc alatt elintéz bármit! - mosolyogtam.
-    Még piros havat nem varázsolt, de minden mást! - nevetett Jesy.
-    02 aréna! - mosolygott. - De meg kell tölteni! - mondta.
-    Videó! - kapta elő a telefonját Becky.
Gyorsan elindította a felvételt mi, pedig elmondtuk, hogy nagyon fontos, sokan jöjjenek el a koncertre, majd kitette mindenhova. Pontosan 3 órával később már a koncerten voltunk és hatalmas bulit csaptunk.
-    Köszönjük, hogy eljöttetek és lenne egy kis feladatotok! - mondtam mosolyogva a mikrofonba.
-    Pár napon belül már tudni is fogjátok, hogy miért fontos ez! - mondta Roxy.
-    Arról lenne szó, hogy mi egyenként eltűnünk a színpadról nektek, pedig mikor mind eltűntünk és csak a mikrofonok maradtak, csöndben kéne maradni, majd a nevünket kiabálni! - mondta Jesy.
Az utolsó dallal vettük fel ezt. Tökéletesen sikerült. Mi befejeztük a koncertet, majd a backstage-ben rengeteg képet készítettünk a rajongókkal és már sötétedett, mikor végeztünk.
-    Lányok, csodásak vagytok! - ölelt meg Brooklyn. - Holnapra összerakjuk, délután megnézitek és ha tetszeni fog, holnap után feltöltjük! - mosolygott, mire bólintottunk.
-    Csajok, autóba! - mondta Cara.
-    Miért? - kérdezte Roxy.
-    Interjú, most! - mondta, mire bólintottunk.
A kocsiban még énekeltünk, meg tomboltunk, mivel minden koncert után fel vagyunk pörögve. Természetesen a koncert után átöltöztünk, nehogy az interjúra is a klippes ruhákban menjünk. Az interjú uncsi volt, de bírható. A vége felé jöttek a jobb kérdések.
-    Tehát lányok, tegnap kiraktatok egy csomó videót! Miért?
-    Lehet, hogy szüneten vagyunk, de nem olyanokkal töltjük, mint otthon ücsörgés! Szeretünk kikapcsolódni, de néha egy medencés buli sokkal jobb, mint csücsülni a tv előtt és bámulni! - mondta mosolyogva Roxy. - Szerettük volna meglepni a csodás rajongóinkat és szerintem ez sikerült!
-    Ugye a One Direction fiúk, Ők a barátjaitok! - mi mosolyogva bólintottunk. - Ők is szerepeltek benne, mindig együtt vagytok?
-    Nem, természetesen nem mindig, de sokszor. Először mind csak barátok voltunk, tehát elég jól szórakozunk együtt! - mondta mosolyogva Jesy.
-    Rebel, tudom, hogy elhangzott a videóban, de előtte rengeteg találgatás volt arról az L betűről. Tényleg Louis miatt csináltattad?
-    Igen! - mosolyogtam. - Össze is vesztünk miatta, de abba bele se menjünk! - nevettem.
-    Min nem? - kérdezte nevetve Roxy.
-    Nem is veszekszünk sokat! - nyafogtam.
Innentől megint uncsi! Aztán szerencsére húzhattunk haza! Mikor beléptünk a házba, levettem a cipőm, lemostam a sminkem és átöltöztem. Mikor leértem, megtámadtak a kutyáim.
-    Mi van őrültek? - simogattam őket.
Hirtelen megcsörrent a telefonom, majd Richard hozta nekem.
-    A séróbáró herceged! - mondta, mire elnevettem magam és felvettem.
-    Szia! - mondtam mosolyogva.
-    Helló! - mondta vidáman. - Milyen napod volt?
-    Mozgalmas! - sóhajtottam.
-    Miért nem alszol? - kérdezte.
-    Jó kérdés! - sóhajtottam megint. - Nem tudom, csak nem! - nevettem el magam. - Mert itthon vannak a csajok! - mondtam.
-    És megakadályoznak benne? - kérdezte.
-    Nem. - nevettem el magam. - Nem tudom, nincs kedvem!
-    Jó neked! - mondta.
-    Te mit csinálsz? - kérdeztem.
-    Fél óra múlva egy interjún leszek, most meg hallgatom, ahogy Hazza nyafog, mert nem tudja eldönteni melyik cipőjét vegye fel! - sóhajtott.
-    Hallottam Tommo és nem nyafogok, ez egy fontos döntés! - hallottam Harry hangját és elnevettem magam.
-    Aha, tök fontos! - mondta unottan Louis.
-    Látom, ahogy a szemed forgatod! - nevettem, majd a konyhába mentem.
-    Mert te neked a tarkódon is szemed van! - nevetett.
-    Meg a te tarkódon! - nevettem.
-    Boo, megtennéd, hogy ne röhögcsélsz, hanem segítesz? - nyafogott Harry.
-    Törpillám, nincs kedved ide jönni? - kérdezte édes hangon.
-    Nincs! - vágtam rá nevetve.
Mikor Barney és Málna meglátták, hogy sonkát veszek ki a hűtőből, ugrálni kezdtek.
-    De kérlek! - nyafogott Louis.
-    Lou, hazajöttem, átöltöztem és lemostam a sminkem! - mondtam. - Semmi esély rá, hogy oda menjek. - mondtam, majd Barney vakkantott. - Te meg nem halsz éhen! - szóltam rá.
-    De nagyon szeretlek és ma is gyönyörű vagy, mint minden nap! - mondta, mire elnevettem magam.
-    Ma még nem is láttál és Én is szeretlek, de ez nem változtat azon, hogy nem megyek oda! - mondtam, mire Barney hátulról a két mellső lábával a csípőmnél megtámaszkodva két lábra állt. - Barney, nem vagy öleb! - szóltam rá, mire abbahagyta.
-    Mivel tudnálak meggyőzni, hogy ide gyere? - kérdezte.
-    Nagyjából semmivel! - nevettem.
-    Kérlek! Angyalkám! - kérlelt.
-    Louis, nagyon édesen könyörögsz, de nem. - mondtam. - Gyere, vagy gyertek ide az interjú után. - mondtam.
-    Ne már! - mondta szomorúan.
-    Tudod, megszakad a szívem, mert nagyon édes vagy! - mondtam, mire Málna hirtelen megbökött a hideg orrával. - Hülye vagy lányom? - nevettem. - Olyanok vagytok, mint akiket éheztetnek! - mondtam mosolyogva.
-    Te most velem társalogsz, vagy a kutyáiddal? - kérdezte Louis.
-    Mind a hárman nekem könyörögtök, csak Ők ketten már nyafognak, sőt terrorizálnak! - mondtam, majd elnevettem magam.
-    Miért? - kérdezte.
-    Szendvicset csinálok. - mondtam.
-    Ha már úgyis jössz, nem hozol egyet? - kérdezte.
-    Nem megyek. - mondtam mosolyogva.
-    Kérlek! - nyafogott.
-    De miért lenne jobb neked, ha ott lennék? - kérdeztem.
-    Mert nem nekem nyafogna mindenki, meg ma még nem is találkoztunk! Ja és elvileg a barátnőm vagy! - mondta.
-    Elvileg igen! - nevettem. - Bár ki tudja még meddig! - húztam az ágyat.
-    Na már ezt is kezded? - sóhajtott.
-    Louis, kicsim semmi kedvem most újra sminkelni, átöltözni és ilyenekkel küzdeni! - mondtam.
-    Akkor gyere úgy! - mondta.
-    Feltűnő lenne! - mondtam.
-    Akkor titokban jössz be, napszemüvegben és sapiban és bent maradsz az öltözőben! - mondta.
-    Kösz, nagyon élvezni fogom! - sóhajtottam.
-    De kérlek! - nyafogott.
-    Louis, csak ezt ne! - kértem. - Tessék, nehogy éhen haljatok! - adtam a szájukba egy-egy sonkát.
-    De annyira hiányzol! - mondta.
-    Tommo, nincs egy napja, hogy nem találkoztunk. - mondtam, majd elmosolyodtam. - Majd holnap! - mondtam mosolyogva.
-    Kösz! - morgott.
-    Morcos vagy? - kérdeztem mosolyogva.
-    Igen. - horkantott.
-    Most ilyen leszel? - kérdeztem.
-    Igen! - vágta rá.
-    Akkor holnap beszélünk, Én morcosokkal nem beszélek! - mondtam mosolyogva.
-    Jó, szia! - mondta mérgesen.
-    Szia, szeretlek!
 -   Én is! - mondta, majd letette.
Én mosolyogva mentem fel, majd gyors zuhany után, a csajokkal néztünk pár romantikus filmet és aztán úgy döntöttünk, hogy a kanapén alszunk.

* Másnap reggel *
-    Sarah, ébredj! - hallottam Cara hangját.
-    Ne csináld már! - nyafogtam. - Szükségem van az alvásra! Fáradt vagyok! - nyafogtam.
-    De tőled nem tud felkelni Becky sem. - mondta Cara.
-    Nem baj! - mondta Becky.
-    Ő kell, Ő a párnám! - mondtam, majd visszadőltem a barátnőm fenekére, ami igazán jó párnának minősült.
-    Mióta Becky a párnád? - kérdezte Niall.
-    Most óta! - mondtam.
-    És miért pont a fenekét választottad? - kérdezte Liam.
-    Csak, hagyjatok már aludni! - nyekeregtem.
-    Igen! - mondta Roxy. - Egy párkapcsolatba nem tartozik bele, a reggeli zaklatás! - mondta, majd vissza feküdt a hasamra.
-    Véleményem szerint ez nem zaklatás, ez már erőszak! - mondtam.
-    Egy ujjal sem értünk hozzád! - mondta Cara.
-    De kedves, aranyos és szép álmaimat már agyon vertétek! - morogtam.
-    Lola! - szólt neki Zayn.
-    Ha jót akarsz magadnak, el sem kezded! Közlöm, hogy a fiad fél éjjel itt ugrált, mert megivott fél liter kólát! - mondta.
-    Ő a te fiad is! - mondta Zayn.
-    Bocs, de éjjel a te fiad! - mondta Lolusz.
-    Mindig mikor rossz az Én fiam! - mondta Zayn.
-    Ez hibátlan logika! - mondtam.
-    Húzz innen! - hallottam Roxy hangját, majd rám ugrottak a kutyáim.
-    Terroristák vagytok! - nyöszörögtem, majd tovább mentek, így mindenkit végig nyalogatva, tehát mindenkit felkeltettek.
Lassan felkeltünk egymásról, majd egyszerre ásítottunk. Én megfogtam az egyik földön heverő papucsot, majd neki dobtam a rádió bekapcsoló gombjának, ami így zenélni kezdett. Elmosolyodtam, majd felálltam.
-    Gyertek átkok! - mondtam a kutyáimnak, majd kiengedtem őket a kertbe.
Nyitva hagytam nekik az ajtót, majd egy kávéért mentem. Főztem mindenkinek. Vissza battyogtam velük a nappaliba.
-    Jó reggelt! - mondta Richard.
-    Neked is édesem! - pusziltam meg a fejét.
-    Hol a séróbáród? - kérdezte.
-    Nem tudom, hol van? - néztem a mögöttem álló csapatra.
-    Nem jött, mert haragszik rád. - mondta Payno.
-    Tudjátok miért? - kérdeztem.
-    Igen, Tommo egy hülye! - mondta Niall.
-    Szerintem is. - sóhajtottam.
-    Készüljetek! - mondta Cara.
-    Hova megyünk? - kérdeztem.
-    Megnézzük a videóklippet! - mondta.
-    De oda jön Louis, ugye? - kérdeztem.
-    Igen, azt mondta addigra ott lesz. - mondta, mire bólintottam.
Mind elmentünk öltözni. Egész gyorsan kész lettem, majd a kávémat egy kulacsba áttöltve, indulásra készen álltam az ajtóban.
-    Mehetünk? - kérdezte Cara.
-    Aha. - bólintottunk.
-    Melyik autóval jöttök? - kérdezte Hazza.
-    Én vezetek! - mosolyogtam.
-    Óvatosan! - mondta Cara.
-    Oké! - mondtam, de már a garázsban voltam.
Gyorsan beültünk, majd még a srácok és Cara előtt hajtottunk el a ház elől. Közben megálltunk fagyit venni. Végig hülyéskedtünk, majd mikor megérkeztünk, fagyival a kezünkben kiszálltunk és megálltunk az épület előtt.
-    Louis már itt van! - mutatott a kocsira Jesy.
-    Oké. - rántottam vállat.
-    Mégis mennyivel jöttetek? - kérdezte mérgesen Cara.
-    Fagyit is vettünk út közben! - mutattam fel mosolyogva.
-    Nem akarom tudni! - sóhajtott Liam, majd átölelte Jesyt.
Roxy mellém sietett, majd átkarolta a vállam.
-    Mizu van édeském? - kérdezte mosolyogva.
-    Semmi bogaram! - mosolyogtam, majd elnevettük magunkat.
-    Kóstoló? - kérdezte, mire elmosolyodtam, majd egymásnak oda nyújtva a fagyit megkóstoltuk egymásét.
-    Oda nézz! - bökött a pult felé Roxy.
Louis és Amy beszélgettek.
-    Gyere! - mosolyogtam.
Ahogy beléptünk, úgy mentünk, hogy pont elmenjünk Louis mögött. Mikor elmentem mögötte, huncut mosollyal belecsíptem a fenekébe, majd tovább mentünk. Louis rám kapta a fejét, mire hátra néztem. Én mosolyogva rá kacsintottam, majd tovább mentünk.
-   Szerintem az a kis... - mondta volna Roxy, de inkább szünetet hagyott. - Tudod mi, nem próbálkozik többet! -  mosolyodott el. - Megmutattad neki! - mondta, majd elnevettük magunkat.
-    Én a helyében nem tenném! - nevettem, majd benyitottunk Brooklyn irodájába.
-    Sziasztok! - mosolygott.
-    Helló! - mondtuk mosolyogva.
-    Hol vannak a többiek? - kérdezte.
-    Megöltük őket! - nevetett Roxy, mikor beléptek.
-    Ahhoz képest jól vannak! - nevetett Brooklyn. - Gyertek át a stúdióba, ott megnézzük nagyban! - mosolygott, majd elindult.
Út közben Louis mellém lépett.
-    Megleptelek? - kérdeztem pimasz mosollyal.
Elmosolyodott, majd megforgatta a szemét.
-    Morcos vagy? - kérdeztem.
-    Igen, csak nem tudok rád haragudni! - mosolygott, majd átkarolta a vállam, magához húzott és megcsókolt.
-    Tudod, neked sem volt könnyű nemet mondani! - mosolyogtam rá. - De egy nyugtató zuhany, aztán sírós film nézés a csajokkal, jobban vonzott. - mosolyogtam, majd megfogta a kezem és bementünk a stúdióban, ahol a megszokott díszlet helyett egy fehér vászon volt.
-   Üljetek le! - mosolygott Brooklyn.
Elindította mi, pedig ámultunk. Annyira jó lett! Poénos, aranyos és illik a dalhoz. Egyszerűen tökéletes!
-   Ez hihetetlen! - mondta Becky.
-   Nagyon király! - mondtam mosolyogva.
-   Mehet fel! - mondtuk egyszerre.

2 megjegyzés: