Translate (fordító)

2016. január 10., vasárnap

2. évad 21. rész

Sziasztok! Tudom, hogy tegnap nem volt rész, késtem ezzel, de megérkezett! Remélem tetszeni fog, mindenkinek jó olvasást hozzá! :)
* Sarah szemszöge *
Reggel, mikor felkeltem lazán kibújtam Louis karjai közül, mivel úgy aludt, mint a bunda. Pizsamában lebattyogtam, majd szembesültem vele, hogy tényleg jó sokan vagyunk. 
-    Jó reggelt! - ölelt meg Lux, mire az ölembe kaptam. 
-    Neked is hercegnő! - pusziltam meg. - Jól aludtál? - kérdeztem tőle mosolyogva, miközben a konyhába mentem. 
-    Igen, vagyis gondolom, aludtam! - rántott vállat mosolyogva, mire csak kuncogtam. 
-    Kérsz kakaót? - kérdeztem. 
-    Milyen kérdés ez! - nevetett. 
Elővettem két bögrét és kevertem kakaót, majd az egyiket odaadtam Luxnak. 
-    Jó sokan vagyunk! - mosolygott rám Roxy. 
-    Igen! - mosolyogtam. 
-    Szerencsére ma nincs sok dolgunk. - lépett mellém mosolyogva Liam.
-    Te miért nem alszol? - néztem rá meglepetten.
-    Mert hazafelé végig aludtam, ahogy oda fele is több mint egy órát. - mondta büszke mosollyal.
-    Ilyen egy okos, szerencsés ember! - pacsiztam le vele. - Mostantól Louist nem engedjük szerencsejátékozni! - mondtam, majd elnevettem magam.
-    Megjegyeztem! - nevetett Liam.
-    Unatkozom! - csapódott le velem szembe egy bárszékre Roxy.
-    Miért? - kérdeztem.
-    Nem tudok mit kezdeni magammal! - nyafogott.
-    Figyelj, van egy papagájom, két kutyám, itt van Lux, Jenny és Benji! - soroltam. - Veszekedj Richarddal, vidd el sétálni a kutyáimat, vagy játssz velük, játssz a gyerekekkel!
-    Oké! - mosolygott rám. - De most melyiket? - kérdezte.
-    Vidd a kutyákat és vidd magaddal a gyerekeket! - mosolyogtam rá.
-    Oké! - ugrott fel, majd 10 percen belül elindult a két ördöggel és a 3 gyerekkel.
Mosolyogva üldögéltem a kakaómat iszogatva a bárszéken és dudorásztam.
-    Te nem tűnsz valami frissnek! - kezdte el masszírozni a vállam Hazza.
-    Nem vagyok álmos, csak elvagyok! - dőltem hátrébb és felnéztem rá mosolyogva.
-    Úgy hallottam, Roxy lelépett! - mosolygott, majd megkerülte a pultot és velem szemben kezdett kávét főzni.
-    Elvitte a kutyákat és az összes gyereket! - mosolyogtam rá.
-    Jól tolja! - nevetett.
-    Mizu? - lépett valaki mögém, hang alapján Jesy.
-    Jesy vagy! - mondtam mosolyogva, mire az illető a kezeit a szememre tette. - Érzem az illatod! - nevettem, majd elengedett.
Én megpördültem a székkel, majd Jesyt az ölembe ültettem.
-    Én is! - kiabálta izgatottan Becky.
-    Fent alszanak! - tájékoztatta Jesy.
-    Ráadásul az egyik a férjed! - nevetett Hazza.
-    Nem sűrűn zavar, ha szerencsétlen, hát az! - rántott vállat, majd Jesy ölébe huppant.
-    Ne már! - nyafogott Lola.
-    Gyere! - nevettem, majd Ő Becky ölébe ült.
-    Ha leszakad a szék, előre bocsi! - nevettem.
-    Nem fog! - nevetett Lola.
Hazza mosolyogva bekapcsolta a rádiót, ahol sorba jöttek a jobbnál jobb zenék, ezért elég viccesen néztünk ki, ahogy egymás ölében 4-en táncikálunk és énekelünk. Ennek természetesen az lett az eredménye, hogy Hazza és Liam már sírva röhögtek rajtunk, majd pár perccel később, mikor Becky éppen Liam egyik itt hagyott baseball sapkájában éppen rapper-t játszott, de bevallom, iszonyat jól csinálta, akkor jött le mérgesen Louis, Niall és Zayn. Mind álmosak voltak és kócosak, arcuk morcos volt, de ezzel nem törődve mi buliztunk tovább.
-    Ez mióta megy? - kérdezte fáradtan Niall.
-    Legalább egy órája. Tudtad, hogy az asszonykád micsoda rapper? - kérdezte tőle mosolyogva Harry.
-    Nem, de jobb lett volna, ha később mutatja be ezt a tudomását! - ásított a szöszi.
-    Nem lehetett volna ezt halkabban? - kérdezte Zayn.
-    Nem! - vágtuk rá egyszerre.
-    Folytassuk a nappaliban! - mondtam, majd sorban kiugrottak az ölemből és beszaladtunk.
Ott is bekapcsoltuk a rádiót, majd a kanapén ugrálva és néha át lépve az asztalra, énekeltünk és táncoltunk. Mind nevettünk, a konyhában, pedig 3-an pufogtak. Mikor elfáradtunk, nevetve csapódtunk le a kanapéra.
-    Annyira hülyék vagyunk! - nevettem.
-    Lányok, járkáljunk valamerre és rakjunk fel Facebook-ra a hivatalos oldalra, meg a személyes profilunkra videókat! - dobta fel az ötletet Jesy.
-    Oké, készülődjünk! - mondta izgatottan Becky, majd felszaladtunk.
Mind készen lettünk 15 perc alatt, természetesen Én már Rebel voltam. Mikor kiléptem a szobámból, Becky éppen live-ot készített Facebookra.
-    Sziasztok! - mosolygott a telefon elülső kamerájába. - Ma csavargós napot tartunk, pontosabban úgy neveztük el, hogy a Wiches 4 keréken! - mosolygott.
-    Helló! - léptem a képbe mosolyogva. - Ma egész nap úton leszünk, London utcáin járkálunk majd, legtöbbet autóval, de gyalog is! - mosolyogtam.
-    Tehát ma bármelyikőtökkel találkozhatunk! - mondta lelkesen Becky.
-    Most láthattok egy kis félmeztelen One Direction-t, de css! - tettem a végén a mutató ujjam a szám elé, majd Becky a telefonját átállította rendes kamera állásba és leszaladtunk. Becky a konyha felé ment, majd felemelte a telefonját, így pont a képben volt az összes srác félmeztelenül. Én nevetve szaladtam Louishoz.
-     Hova mentek? - kérdezte mosolyogva, miközben átölelte a derekam.
-     Csavargunk a városban! - mosolyogtam rá, majd megcsókoltam. - Nem jöttök? - kérdeztem mosolyogva.
-     Nem, pihenünk! - mondta mosolyogva.
-     Jó, hogy bele nem haltatok! - nevettem, majd megérkezett Roxy is és 5 perc múlva már a kocsiban voltunk.
Jesy vezetett. Direkt lehúztuk az összes ablakot. Közben Becky újabb live-ot indított. Én ültem bal hátul, mellettem középen Becky, mellette Roxy.
-     Helló! - integetett a kamerába mosolyogva Becky. - Elindultunk és láttuk a rengeteg hozzászólást! - nevetett.
-     Nagyon szívesen a fiúk miatt! - nevettem a kamerába nézve. - Szegények olyan bambák, hogy észre se vették! - nevettem.
Közben érkeztek a hozzászólások és sokan kérték, hogy bohóckodjunk. Először Roxy grimaszolt, majd mi is. Olyanok is érkeztek, hogy küldjünk puszikat névre, amiből sokat megcsináltunk.
-    Juj! - mutattam ki az ablakon, ahol egy másik autóból sikítva integettek nekünk.
Mi egyszerre kiabáltunk és integettünk nekik. A piros lámpánál a mellettünk lévő autóból is integettek.
-    Sziasztok! - kiabáltuk és közben integettünk.
Közben Jesy bekapcsolta a rádiót, majd elindult a buli. Néha Lola előre vette a kamerát. Egyszer Jesy úgy döntött, leparkol és utána gyalog sétáltunk tovább. Közben végig bohóckodtunk és ha szembe jött egy rajongó, fényképeket készítettünk és beszélgettünk. Nagyon vidámak voltunk. Az egész tök bulis volt. Közben vettünk magunknak turmixot és azt szürcsölgetve hülyéskedtünk a kamerába. Közben jöttek a kérdések hozzászólásokban. "Rebel, hogyan jöttetek újra össze Louisval?"
-     Éppen egy másik srácot mutattam be a csajoknak, mikor Jesyt hívta Liam, hogy Louisnak autóbalesete volt. - mondtam mosolyogva, majd ittam egy kortyot az italból. - És őszintén szólva elrohantam. - nevettem. - Nagyon féltem, aztán a kórházban újra összejöttünk és azóta szent a béke. - mosolyogtam.
-    Nem pontosan! - nevetett Roxy.
-    Oké, azóta volt egy nagyobb összeveszésünk, de most már minden oké! - mosolyogtam.
-    Azzal a csajjal elég jól kiszúrtál! - nevetett Lola.
-    Aha, egy csaj nyakkendőjét az asztalához tűztem egy tűzőgéppel! - nevettem.
"Utálom Louist, mert ellopta az örök szinglit! (Ez kamu, imádom Louist, ahogy Rebelt is!)" - írta valaki, mire elnevettem magam.
-    Nem voltam örök szingli! - nyafogtam. - Csak majdnem, aztán jött a Poci! - mosolyogtam. - Ja és nem tudjátok, hogy Louist így hívom! - tettem a szám elé az ujjam mosolyogva. - Tehát emiatt nyugodtan okolhatjátok! - nevettem, majd egy srác mosolyogva mutogatott ránk.
-    Szia! - integettem neki.
-    Menj, felveszem! - mondta Becky, majd megcserélte a kameraállást.
Odaszaladtam, majd egy puszis kép után megöleltem, majd tovább mentünk.
-    Volt egy olyan kérdés, hogy mikor terveztek összeházasodni! - nézett rám mosolyogva Lola.
-    Várjál, megiszom a turmixot és hívom Louist! - mondtam, mire elnevették magukat. - Amúgy fogalmam sincs! - rántottam vállat mosolyogva. - Amúgy is, ez a kérdés nem Louisnak szólna? - kérdeztem mosolyogva.
"Mi kell egy srácba, hogy ti járjatok vele?"
-     Mi kell egy srácba, hogy járjunk vele? - kérdezte mosolyogva Becky.
-     Ha járni akarsz velem, legyél Louis Tomlinson! - kacsintottam, majd elnevettem magam.
-     Nem tudom! - rántott vállat mosolyogva Jesy.
-     Én meg Mrs. Horan vagyok emberek! - mondta büszke mosollyal Becky.
-     Én meg majdnem Mrs. Tomlinson lettem! - mosolyogtam.
-     De csak majdnem! - nyújtotta rám a nyelvét.
-     Jól van! - forgattam a szemem. - Ja és nem felejtettem el, hogy nekem szóltál utoljára az esküvődről! - néztem rá sértetten. - Ráadásul a kezem és a lábam is gipszben volt! - morogtam.
-     Akadjunk le a témáról! - sóhajtott Lola.
Körülbelül az egész napunkat hülyéskedéssel töltöttük. Este felé még mindig live ment, mikor ismerős autót láttam meg a piros lámpánál.
-     Csajok, az nem Hazza? - böktem az autóra.
-     Nem tudom, mivel nem látom a rendszámot és az ablak be van sötétítve, de a típus stimmel! - bólintott Roxy.
-     De hogy tudjuk meg? - kérdezte Jesy.
-     Nyisd ki a tető ablakot! - mosolyogtam.
-     Mit akarsz? - kérdezte nevetve Lola.
-     Órákig ebben a dugóban fogunk csücsülni! - sóhajtottam, majd levettem a magassarkúm. - Becky ülj a helyemre! - mondtam, majd középre másztam, így helyet cseréltünk.
-     Most oda ki fogsz ülni? - kérdezte nevetve Roxy.
-     Aha, jössz? - mosolyogtam, mire bólintott, majd levette a cipőjét, felhangosította a rádiót és felültünk a kocsi tetejére.
-     Kérem a kamerát! - nyúlt vissza a telefonért, majd elénk emelte.
-     What Makes You Beautiful? - mosolyogtam huncutan Roxyra.
-     Benne vagyok! - karolta át a nyakam, így összeért a fejünk és mosolyogva rázendítettünk.
"Ti tiszta hülyék vagytok, imádlak titeket"
"Kinek jutna ilyen az eszébe, ha nem Rebnek?!"
A mellettünk lévő autó ablaka lehúzódott és mosolyogva énekelt velünk a 1D is.
-    Na, így kell ezt! - dobtam puszit a kamerába.
-    De ti ne csináljatok ilyet! - mondta Roxy, majd elnevette magát.
-    Igen! Ti legyetek bekötve, meg vezessetek óvatosan! - mosolyogtam. - Meg ne kornyikáljatok, mert vannak bunkó emberek, akik leüvöltik a fejedet! - nevettem.
-    Egy Directioner kérdezi, hogy lesznek-e még ilyen videók és a 1D is benne lesz-e? - mosolygott Roxy.
-    Lesznek és benne lesz! - mosolyogtam.
-    Imádlak titeket, szerintem minden Directioner nevében megköszönhetem, hogy láthattuk a srácokat félmeztelenül! - olvasta fel Roxy, mire elnevettük magunkat.
-    Mi is imádunk és nincs mit! Majd megpróbálunk csinálni még ilyet! - kuncogtam. - De ez titok!
-    Bár már biztos rájöttek! - nevetett Roxy.
-    Valószínű! - rántottam vállat. - Üljünk át hozzájuk! - mosolyogtam, majd lemásztunk.
Roxy hozta a telefont.
-    Becky, engedj! - löktem arrébb, mire Lola és Jesy hangosan nevettek, majd kiszálltunk és Roxy szállt be először a Hazza kocsijába hátra, majd mentem Én is.
-    Helló Nialler! - nevetett Roxy, majd beljebb mászott.
-    Roxy, hol a cipőm? - kérdeztem nevetve.
-    A farzsebemben! - forgatta a szemét. - Honnan tudjam?
-    Remélem Jesy kocsijában! - mondtam nevetve. - Louis engedj ide! - mondtam.
-    Ülj a földre! - mutatott a lábához.
-    Ülj a földre te! - vágtam rá, mire Roxy röhögni kezdett.
-    De Én ültem itt előbb! - nyafogott.
-    Én meg most ide jöttem! - mondtam.
-    Most leültetnél a földre engem?! - nyafogott tovább. - Helyes vagyok, jó a hangom és a One Direction tagja vagyok! - mondta vigyorogva.
-    Én meg lány vagyok és a barátnőd! Ja és van egy tetoválásom rólad! - mondtam. - Mit tudsz felhozni még? - mosolyogtam pimaszan.
-    Nyertél! - horkantott, majd leült volna a földre, de mosolyogva megállítottam és az ölébe ültem.
-    Látod, még aranyos is vagyok! - mosolyogtam pimaszan.
-    Te aztán egy angyal! - nevetett Louis.
-    Igen, ez a tökéletes jelző rám! - nevettem.
-    Szerintem ennyi lett volna mára ez a rengeteg live! - mosolygott Roxy, majd integettünk és leállította.
-    Milyen napotok volt? - kérdezte mosolyogva Harry.
-    Király volt, csak hülyéskedtünk egész nap! - nevetett Roxy.
-    Jó nektek! - morgott Niall.
-    Ti mit csináltatok? - kérdeztem.
-    Voltunk fotózáson, meg Brooklynnál is. - mondta Zayn.
-    Az nem rossz! - mosolygott Roxy.
-    Kivéve, ha oda és vissza nem lett volna forgalmi dugó! - sóhajtott Harry.
-    Ja és tudjuk a reggeli merényletet! - mondta Liam.
-    Milyen merényletet? - kérdeztem.
-    Amit te találtál ki! - mondta Louis, mire elmosolyodtam.
-    Én csak jó fej vagyok a rajongóitokkal! - nevettem.
-    Reb, nem eszünk fagyit? - mutatott az utca másik felére Roxy.
-    Menjünk! - vigyorogtam rá.
-    Van nálad pénz? - kérdezte.
Én a zsebembe nyúltam.
-    Nincs! - mondtam. - Louis, hívj meg egy fagyira! - mondtam.
-    Ez nem úgy szokott működni, hogy Én erősködök, hogy fizessem a fagyidat? - kérdezte.
-    Ne nyafogj, adj pénzt, akkor hozok neked is! - mondtam és tartottam a kezem, mire odaadta a pénztárcáját. - Kösz! - mosolyogtam, majd kiszálltam Roxy, pedig követett.
Mezítláb rohantunk be, majd vettünk 10 fagyit. Alig bírtuk elhozni. Roxy osztotta ki a lányok között Én a fiúk között.
-    Pénztárcám? - kérdezte Louis.
-    Eladtam! - vigyorogtam, majd a zsebemből kihúzva visszaadtam neki.
-    Kösz! - mosolyodott el, majd elkezdte enni a fagyiját.
Mire mind megettük a fagyikat, haza is értünk. Kivettem Jesy kocsijából a cipőm, majd felszaladtam és átöltöztem otthoni ruhákba. Mosolyogva mentem le.
-    Mi folyik itt? - kérdeztem mosolyogva.
-    Vacsorát főzünk! - mondta Becky, majd kimentem a konyhába.
Jesy és Becky főzött, Roxy pedig a bárszéken ült és csokit evett, közben sorban adogatott belőle a kutyáimnak és Richardnak a fiúk, pedig éhesen a konyhában lábatlankodtak.
-    Segítek! - léptem Becky mellé.
-    Olvassz csokit! - mondta Jesy.
Én mosolyogva csináltam a feladatom, mikor valaki bele akarta dugni az ujját, de rá csaptam a kezére.
-    Aú! - mondta Niall, mire elmosolyodtam.
-    Ne lábatlankodjatok! - mondtam. - Keressetek valamit a tv-ben! - mondtam, mire eltűntek.
2 órával később készen lettünk mindennel. Normális vacsora az asztalnál? Felejtő, ugyanis valami meccs ment a tv-be és meg sem szólalhattunk. Mikor megettük, a csajokkal elmosogattunk, majd visszamentünk.
-    Uncsi! - mondta Lola.
-    Anya ne zajongj! - szólt rá Benji.
-    Bocs fiam, nem akartalak megzavarni! - sóhajtott Lola, majd leült Zayn mellé és Benjit az ölébe ültette.
Én Louis mellé ültem le. Aztán mellém huppant Roxy. Én kicsivel később már annyira untam magam, hogy fejjel lefelé lógtam a kanapén. Ekkor hirtelen a hasamra ugrott a két kutya.
-    Hülyék! - mondtam, majd elnevettem magam.
Kényelmesen elhelyezkedtek és elaludtak, természetesen rajtam. Richard a földre röppent, így nekem pont szem magasságban volt.
-    Te is unod?  kérdeztem tőle mosolyogva.
-    Aha! - mondta, majd közelebb totyogott és a csőrével elkezdte birizgálni a hajamat.
A csőrébe vett egy kis tincset, majd addig szórakozott vele, míg egy szál nem maradt. Ezzel játszott. Néha meg csak kiválasztott egy-egy szálat és azt piszkálta, de közben halkan beszélgettünk.
-    Törpilla, te is úgy izgulsz, mint mi? - kérdezte vigyorogva Louis.
-    Persze, nem látod?! Már a körmömet rágom! - mondtam, mire elnevette magát. - Édeske, ha lekakálsz, összeveszünk! - szóltam Richardnak, aki már az államon állt és ott játszott a hajammal.
-    Nem foglak. - mondta.
-    Mikor mentek el a gyerekek? - kérdezte.
-    Nem sokkal az után, hogy elmentetek. - mondta a madaram.
-    Oké, most szállj le rólam! - mondtam, mire Louis lábára röppent.
Felültem, mire a kutyáim felébredtek, de Barney Roxy ölébe Málna, pedig Liam ölébe feküdt át és aludtak tovább. Én felmentem, lezuhanyoztam és pizsamában tértem vissza. Egy párnát raktam Louis ölébe, majd ráhajtottam a fejem a lábam, pedig Roxy ölébe tettem, de Barney is kényelmesen elfért. Én bámultam még pár percig az unalmas focimeccset, majd elnyomott az álom.




2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Mit ne mondjak...nem semmik a csajok
    Jokat nevettem :)
    Es ugy birom Richardot :)
    Jo ejszakat
    Szep hetet !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy sikerült megnevettetnem! :)

      Törlés