Translate (fordító)

2016. március 4., péntek

2. évad 55. rész

Sziasztok! Tudom, tegnap nem volt rész, de nem igazán volt időm. Ma viszont sikerült befejeznem, tehát itt van! Remélem tetszeni fog és véleményeket komiba! :) Jó olvasást! 

Újabb érzelmi összeomlás. Már nem számolom, de a napokban minimum 10-et túléltem már. Borzasztó ez az egész, nem is értem hogy miért nem megyek el innen. Ja de tudom! Mert nincs hova. Nem, ez nem igaz. Mehetnék Londonba, de még félek. Igazából valami nyaralás, vagy valami hasonló. Csak nem a lányokkal kéne menni... Talán Jack lehetne a legjobb ember, de Őt sem szeretném nyúzni... Egy régi barát vagy barátnő kéne... Mondjuk olyan, akivel nem azért szakadt meg a barátságom, mert nem mondtam el neki a titkom, vagy mert elmondtam. Vagyis Maddie. Pár évvel fiatalabb nálam, viszont nagyon jó barátnő.
Maddie
Elég csajos, vicces, iszonyú jó tanácsokat ad és tökéletesen ki tudjuk kapcsolni az agyunkat ketten. Lola is jóban volt vele, sőt a csajok is. Sokszor voltak közös programjaink, de az élet más-más irányokba sodort minket. Őt Amerikába, engem Londonba, majd Louishoz.
Már megint Ő jutott eszedbe! - szidott az agyam.
Tudom, de szeretem...
Megálljt parancsoltam a gondolataimnak, amik újabb sírást generáltak volna és előkaptam a telefonom, majd már hívtam is a barátnőmet.
-   Szia! Sarah vagyok! - mondtam mosolyogva, mikor felvette.
-   Úr Isten! - sikított vidáman. - Szia! - lelkendezett.
-   Most egy kicsit hülyének fogsz nézni, ugyanis rég találkoztunk és beszéltünk, viszont most felhívlak és rögtön letámadlak. - magyaráztam.
-   Nem foglak, ismerlek. - nevetett.
-   Nem lenne kedved elutazni valahova? - kérdeztem.
-   Dehogynem! - vágta rá. - Mostanában eléggé elkomorodtam, mert egy szakításon vagyok túl és kicsit depis vagyok. - mesélte.
-   Én is, viszont nagyon kész vagyok! - mondtam. - De hova menjünk? - kérdeztem.
-   Nem tudom... - gondolkozott. - Valami hotelbe kéne.
-   Szerintem is. - mosolyodtam el. - Csak hol?
-   Miami? - kérdezte. - Tudok egy hatalmas, gyönyörű hotelt és ott a tengerpart! - mondta mosolyogva.
-   Benne vagyok! - mosolyogtam. - És mikor induljunk? - kérdeztem.
-   Mondjuk pakoljunk össze és éjjel találkozunk a hotel előtt. - mondta.
-   Maddie, nem hinném, hogy egy olyan hotelbe nem kéne bejelentkezni előre! - mondtam nevetve.
-   Megoldom, te csak gyere! - mondta és hallottam a hangján a nagy mosolyt.
-   Rendben, szia! - köszöntem mosolyogva.
-   Szia! - mondta, majd letettük.
Én visszamentem a házba, majd a elújságoltam a hírt, aminek igazából örültek a többiek. A csajok segítségével összepakoltam, amíg a fiúk repülőjegyet szereztek. Jack kivitt a reptérre, majd búcsúzkodás után, (természetesen Rebelként) felszálltam a repülőre. Pont a szárnyánál ültem.
Király, látni fogom, ha leszakad! - gondoltam.
Végül rögtön ahogy felszálltunk elaludtam és csak akkor keltem fel, mikor megérkeztünk. A hotelhez gyorsan odaértem, majd leesett az állam.
-   Reb! - kiabált a hátam mögött Maddie, mire megpördültem.
Kiugrott a taxiból, kivette a bőröndjét, majd a nyakamba ugrott.
-   Hiányoztál! - ölelgettem.
-   Te is, de idegesítőek ezek a fotósok! - mondta a végét már suttogva, ugyanis hallottam, ahogy a kamerák kattognak.
-   Hozzá szoktam. - legyintettem mosolyogva.
-   Menjünk! - fogta meg a kezem, majd bevonszolt a hotelbe.
A pultnál elmagyarázta, hogy milyen névre van szoba, meg egy kicsit elbeszélgetett a pultos sráccal, majd a kulccsal bementünk a liftbe.
-   Azt terveztem, hogy mivel gondolom elég fáradt vagy, ahogy Én is, ma már nem megyünk sehova, csak elmeséled a szerelmi bánatod, Én is az enyémet és kisírjuk magunkat. - mosolygott.
-   Benne vagyok! - öleltem meg. - De egy selfie! - mondtam és előkaptam a telefonom.
Magamhoz húztam Maddie-t, majd elkészült a kép, amin puszit ad nekem. Rögtön fel is töltöttem Instagram-ra "Csajos nyaralás megkezdve!" felirattal. Mikor beléptünk a szobába, konkrétan elámultunk. Hatalmas volt, gyönyörű és az egyik fal a nappaliban végig ablak volt, így tökéletesen ráláttunk a strandra.
-   Te jó ég! - sikítottam. - Imádlak Maddie! - öleltem meg.
-   Nem tudom, hogy ez ennyire gyönyörű! - szorított magához.
-   Benne lennél egy videóban? - mosolyogtam rá. - Csak a rajongóknak!
-   Persze! - mosolygott, majd elindítottam a videót.
-   Sziasztok! - integettünk mosolyogva.
-   Itt vagyok Miami-ban egy régi barátnőmmel, Maddie-vel - mondtam mosolyogva, mire nagyot vigyorgott, majd elnevettük magunkat. - Na igen és most eltöltünk ebben a gyönyörű és csodálatos hotelben 5 napot kettesben! - magyaráztam mosolyogva.
-   Nagyon romantikus! - nevetett Maddie.
-   Igen, nagyon... - forgattam a szemem, majd elnevettük magunkat. - És a többieket otthon hagytam, vigyáznak a házra, meg Benjire amíg Én süttetem magam, meg bulizunk - meséltem. - És meg kell nézni ezt a kilátást! - mondtam, majd az üveg felé fordítottam a telefont. - Gyönyörű! - mondtam mosolyogva, majd visszafordítottam a telefont. - Tehát lesz csodás 5 napunk!
-   És buli van! - kiabálta Maddie, majd elugrott és a földre esett. - Aú! - mondta röhögve, mire belőlem is kitört a nevetés.
-   És nem fogjuk összetörni magunkat! - nevettem. - Tehát csók mindenkinek és szerintem még jelentkezek erről a csodás helyről, de ha nem képek akkor is lesznek! - mondtam, majd integettem és a videót feltöltöttem Facebook-ra.
-   Megyek zuhanyozni! - mondta nevetve Maddie, majd belépett a fürdőbe. - Nem, beülök a jakuzzi-ba! - mondta vidáman, majd kijött, összeszedte a cuccait és úgy ment vissza.
Amíg Ő fürdött, addig még csodáltam a szobát, meg körbe telefonáltam, hogy élek. Mikor készen lett Én is fürödtem, majd beültünk az ágyba egymás mellé.
-   Mesélj! - mosolyogtam rá.
-   Hát már egy éve együtt voltunk és azt hittem, Ő az igazi. - mondta és elszomorodott. - Össze akartunk költözni, de megcsalt. - mondta és sírva fakadt, majd a nyakamba borult. - De elég, mesélj te! - mondta a szemeit törölgetve.
-   Fú, hát régen nagyon sok problémák volt már és nagyon sok, de most igazából tök értetlen dolog. - mondtam, majd természetesen elszomorodtam. - Louis megvakult, aztán amíg a kórházban volt, tök okés volt minden, aztán haza mentünk és másnap délután a lányokkal beszélgettünk, mikor hirtelen belépett a konyhába és közölte, hogy szakít velem! - mondtam, majd sírva fakadtam.
-   És elmondta, hogy miért? - kérdezte, mire magamhoz öleltem és közben ráztam a fejem. - Hogy lehet ennyire tapló?! - akadt ki. - Hol lakik? Elmegyek és megverem! - morgott.
-   Maddie, vak! - néztem fel rá.
-   Nem sűrűn izgat, bekötheted a szemem! - rántott vállat. - Csak akkor búj el! - nevette el magát, mire Én is elnevettem magam.
-   Szerintem még esélyed is lenne... - kuncogtam.
-   Milyen nyomorult, fogpiszkálótestű, borotvált lábú, lenyalt hajú gyíkkal jártál Te?! - fintorodott el. - Ha Én le tudom verni, a szél is kidönti! - mondta, mire megint elnevettem magam.
-   Nem nyomorult, nem fogpiszkálótestű, nem borotválja a lábát, inkább borzos volt és mondhatni semmilyen állathoz nem tudnám hasonlítani, csak egy duracel nyuszihoz. - magyaráztam.
-   Na, mesélj róla! - ült fel törökülésbe izgatottan.
-   Mit? - kérdeztem mosolyogva.
-   Valószínű van családja, barátai, tulajdonságai, kinézete... - mondta mutogatva.
-   A családja iszonyú bonyolult, de összefoglalva van 5 húga és egy öccse, de mind féltestvérei. A barátai közül, ugye a 1D-s srácokat ismerem és rajtuk kívül csak Stan-t. - meséltem.
-   És Stan hogy néz ki? - kérdezte mosolyogva.
-   Csak nem érdekelne? - kérdeztem mosolyogva, majd kacsintottam.
-   Jó, majd később. - legyintett. - Mesélj!
-   Jó ember, nagyon vicces, energikus és védelmező. A kinézete... - gondolkoztam. - Tökéletes! - mosolyogtam, majd elvörösödtem.
-   De édes vagy! - szorított magához. - Nagyon szereted, ugye? - mosolygott, mire bólogattam. - Ha okos, nem enged el ennyire csodálatos lányt!
Még fél órát beszélgettünk, majd a hosszú útra hivatkozva elaludtunk.

-  Ébredj! - lökdösött valaki. - Lekéssük a reggelit és éhes maradsz!
-  Hagyj békén! - nyafogtam, majd átfordultam a másik oldalamra.
-  Komolyan lekéssük! - lökött meg erősebben, mire leestem az ágyról.
-  Olyan óvatosan keltegetsz! - morogtam, majd befoglaltam a fürdőt.
Magamra zártam az ajtót, majd sminkelni kezdtem.
-  Van egy rossz, vagy ha úgy vesszük jó hírem. - mondta az ajtóban Maddie.
-  Mondd! - mondtam miközben a tusvonalamon dolgoztam.
-  Korán reggel egy csomó fotós volt a hotel előtt, ugyanis megérkezett ide nyaralni a Tomlinson család. - mondta, mire annyira meglepődtem, hogy a tökéletes tusvonalamat egészen a halántékomig húztam döbbenetemben, majd az ajtóhoz siettem és kinyitottam.
Maddie konkrétan beesett a fürdőbe, ugyanis neki volt támaszkodva, de ez most nem zavarsz.
-   Maddie, menjünk innen! - mondtam.
-   Nem! - vágta rá. - Leszarom, hogy itt van! Attól még mi jól érezhetjük magunkat!
-   Oké, akkor nem szedsz ki a szobából! - mondtam, majd az ágyra ültem.
-   Úgy is sikerülni fog! - kuncogott. - Ja és amúgy a tusvonalad érdekes lett! - nevetett.
Végül rávett, hogy felöltözzek és kisminkelt rendesen, de akkor sem akartam kimenni a szobából.
-   Drágám, 2 emelettel alattunk vannak, ráadásul nem rég érkeztek! Sőt, ha nem szólnak neki és nem beszélsz hangosan, észre sem vesz! - magyarázta, mire elnevettem magam.
-   De akkor sem! - ráztam a fejem.
-   Kérlek! - könyörgött. - Éhen halok és meleg van, süt a nap, strand van! - magyarázta vigyorogva.
-   Jó, de ha jön és megtudja, hogy itt vagyok, Én belefojtalak a fürdőben lévő jakuzziba! - magyaráztam.
-   Oké, megengedem! - mondta, majd a kezemnél fogva felrántott és kivonszolt a szobából. - Nézz körül, ezen az emeleten csak a mi szobánk foglalt, tehát erre nem fog járni! - magyarázott tovább.
-   Ezért kell ott bent lennem! - indultam volna vissza, de elkapta a kezem.
-   Maradsz és élvezed a nyaralást! - mosolygott, mire bólintottam.
-   De lépcsőn megyek! - mondtam és elindultam volna, de Maddie szólt.
-   Csak mondom, hogy hosszabb idő, mint a lift és mindegyik emeleten észre vesznek. - mondta.
-   Oké, akkor maradok a liftnél. - mondtam és beléptem vele.
-   Add ide a kezed és maradj csöndben. - mondta, majd imádkoztam, hogy ne álljon meg két emelettel lejjebb.
De megálltunk.
-   Maddie! - sikítottam és a háta mögé bújtam, de csak egy idős házaspár jött be és furán néztek rám.
Maddie alig bírta visszatartani a nevetését és Én is. Mikor végre megérkeztünk az étterem részbe, először normális volt a reggeli, majd egy kicsit elszomorodtam.
-   Figyelj! - mondta Maddie, mire felnéztem rá.
Ribizli volt az orrában, mire elnevettem magam, majd kifújta őket, de az egyik elgurult egy másik asztal alá, amin mindketten nevettünk. Miután megreggeliztünk, úgy döntöttünk, hogy először inkább vásárolunk. Felmentünk a pénzért, majd elkezdődött a körút. Rengeteg szatyorral tértünk vissza, majd mikor beléptünk, egy iszonyú ismerős hangot hallottam meg.
Még hátulról is gyönyörű volt. Legszívesebben odarohantam volna, hogy megölelgessem, de nem tehettem. Mindent odadobnék, csakhogy megöleljen újra.
Maddie is észre vette, már szólt volna, de a kezemet a szájára tapasztottam, majd kivonszoltam az épületből rohanva, majd mikor kiértünk, kitört belőle a röhögés.
-   Te olyan vagy, mint egy rossz katona! - nevetett, mire elnevettem magam.
-   Halkabban, mert a tesói is kiszúrhatnak! - súgtam.
-   Engem nem! - mondta, majd kivette a kezemből a szatyrokat és elindult be. - Köszi a ruhákat! - nevette el magát, majd bement.
Én gyorsan hátat fordítottam az ajtónak és elnevettem magam. Szegény lány nem normális. Vártam pár percet, majd egy ismerős hangot hallottam az ajtó felől: Fizzy. Nem tudtam nagyon mit csinálni, mint hátat fordítani neki, de necces volt, hogy rájön ki is vagyok. Hallottam, hogy nyílik az ajtó, majd Lotts hangját is.
-   Reb? - hallottam Fizzy hangját, majd megpördültem.
-   Kérlek ne mondjátok el! - kértem, mire sűrűn bólogattak és megöleltek.
-   De tudja. - mondta Lottie. - Mármint nem tőlünk, hanem kb. az egész hotel arról beszél, hogy itt vagy. - mesélte.
-   És kerül? - kérdeztem.
-   Nem igazán tud, ezért ránk bízta magát. - mondta Fizzy.
-   És ti itt sétálgattok? - kérdeztem.
-   Nem, elvileg megyünk fagyizni és az ikrek is jönnek. - mondta Lotts.
-   Basszus! - mondtam.
-   Tudod mennyi idő, mire Ők leérnek?! - nevette el magát Fizz.
-   Itt vagyok! - ugrott ki az ajtón Maddie. - Ó, tehát új barátnőket szereztél?! - nézett "csúnyán".
-   Lányok, Ő Maddie egy régi barátnőm. Maddie, Ők Lottie és Fizzy, Louis tesói. - magyaráztam.
-   Oké, képzelem hogy nézhet ki a bátyátok, ha ti ilyen szépek vagytok! - akaszkodott a nyakamba.
-   Köszönjük. - mosolygott Lotts.
-   Merre mentek? - kérdezte Maddie.
-   Fagyizni.
-   Mi meg a strandra! - vidámkodott a barátnőm.
-   Viszont menjünk, mert kb. pont semmit nem tudunk majd csinálni! - mondtam.
-   Pont a naplementét akarjuk megnézni, nem? - lökött meg.
-   Tök romantikus! - mosolygott Fizzy.
-   Az kell nekünk! - forgattam a szemem.
-   Abban viszont semmi romantika nem lesz, ha a hajadnál fogva vonszollak a strandig, tehát gyere! - kezdett el húzni Maddie.
Intettünk a lányoknak, majd 15 perc séta után már a lassan lefelé haladó napot néztük a puha homokban ülve. Csöndben figyeltük és egy kicsit mindketten sírdogáltunk, de egymást öleltük közben. Utána természetesen rohannunk kellett, hogy elérjük a vacsorát. Ott már egész viselhetően viselkedtünk. Mikor visszamentünk a szobába, eldőltem az ágyon.
-   Ne fetrengj! - nevetett Maddie. - Választhatsz, hogy buli, wellness vagy filmezés! - sorolta.
Maddie fürdőruhája
Rebel fürdőruhája
-   A bulit elhalasszuk, a filmezést is, tehát wellness! - mondta mosolyogva, majd felpattantam.
Átvettük a fürdőruhánkat, majd a hajunkat felkötöttük. Gyorsan felkaptuk a köntösünket, majd papucsot.
-   Én megöllek, ha ott lesz az egész család! - néztem Maddie-re.
-   És ha csak a fele? - mosolygott.
-   Nem vicces! - morogtam.
-   Gyere már! - rántott ki a szobából, majd bezárta az ajtót. - Ez mi? - mutatott elámulva az L betűre a kulcscsontomon.
-    Tetoválás. - mondtam. - Miért, minek tűnik?
-    És kiről? - mosolygott inkább őrülten, mint aranyosan.
-   Jól gondolod. - mosolyodtam el.
-   Loláról? - kérdezte mosolyogva.
-   Nem, Louisról. - mondtam halkan. - Amúgy tudom, hogy tudtad, csak gonosz vagy. - mosolyogtam rá.
-   Na induljunk fürdőruha tesó! - karolt belém, majd behúzott a liftbe.
Én elkaptam a kezét és szorítottam.
-   Nyugi, tuti nem állunk meg... - mondta, majd megállt a lift.
Én már majdnem kirohantam belőle, mikor Lotts mosolyogva arcával találtam szembe magam. A lift oldalának dőltem és sóhajtottam. Belépett, majd mikor tovább indultunk elnevette magát.
-   Azért ennyire nem gonosz. - kuncogott.
-   Jó, de elég ciki lenne... - motyogtam.
-   Te amúgy mit gondoltál, megkeresed a vészkijáratot és kimászol?! - nézett rám nevetve Maddie.
-   Jó ötlet! - mosolyogtam rá bólintva, mire megforgatta a szemét.
A wellness iszonyú jó volt, de sajnos utána elfáradtunk és egy gyors zuhany után konkrétan bezuhantunk az ágyba.



2 megjegyzés:

  1. Szia Te Nő!
    Kész eszméletlen..csodálatos!
    Imádtam!
    Maddie tök jò fej és Rebellel együtt huha...'utánnunk a hurrikán' :D

    /madárka miért nem nyaral?/
    Jò jò tudom tudom...de akkor is na szivemhez nőtt a kis csőrös :D

    Jò éjszakát !
    Szia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm!! Szegény papagájt nem akartam belepréselni egy bőröndbe se :D

      Törlés