Translate (fordító)

2016. március 15., kedd

2. DÍJ!!!

Nagyon boldog vagyok, nagyon nagyon nagyon!! El sem tudjátok képzelni, hogy mennyire! Nagyon köszönöm a díjat Rosalyn M.- nek! 
Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! 
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról! 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról! 
5. Válaszolj, a 12 kérdésre! 
6. Tegyél fel 12 kérdést! 
7. Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen! 
8. Cseréljetek linket! 
9. Küld tovább 12 embernek a díjat! 
10. Tedd ki a plecsnit jól látható helyre, úgy, hogy az én blogomra vezessen! 

3. 12 tény:

1. A blog kinézete első pillantásra megfogott, gyönyörű! 
2. Az alap történetet elolvasva igazán kíváncsi lettem mi is lesz a folytatás, bár az első pár sor után azt hittem kissé sablonos lesz, de "titokzatos férfi" rögtön eltörölte ezt a gondolatot :)
3. Nagyon meglepett, hogy 5 feliratkozó van, sokkal többre számítottam az alapsztorit elolvasva, sokkal többet érdemelne! 
4. Ami még inkább meglepett, hogy eddig 2 díjat kapott, ugyanis abból is sokkal többet érdemelne! :) 
5. A prológus egyszerűen csodálatos, ahogy azt elolvastam, már biztos voltam benne, hogy iszonyatosan érdekel a blog! 
6. A prológus első sorai megdöbbentően tökéletesek! 
7. Szerintem profin írod le helyzeteket, pontosan, a részletekre is odafigyelve és bár néha ez unalmas, itt egyáltalán nem találtam annak, mert annyira jó volt, hogy szinte láttam magam előtt! Bravó! *hatalmas taps* 
8. Ahogy majdnem leesik, na az valami lélegzet elállító, szinte az ember érzi, ahogy Calder elkapja! 
9. Shay és Calder közötti beszélgetések hangulatát is tökéletesen átadtad! 
10. Emily személyisége is nagyon megfogott, szinte mindenkinek van egy ilyen legjobb barátja! :)
11. A liftes súgós jelenet is nagyon megfogott, mert megmutatta, hogy hogyan is érzi magát szinte minden ember a liftben, mikor vannak ott rajta kívül. 
12. Egy kicsit aggódtam azért, mert az apja ajánlotta fel, hogy igyanak együtt valamit, lehet hogy az üzlet tönkreteszi a viszonyukat...

4. 12 tény: 

1. Hihetetlenül hirtelen jött ennek a blognak az ötlete. 
2. Amikor elkezdtem, nagyon féltem attól, hogy senkinek nem fog tetszeni és attól is, hogy rosszul írok. 
3. Ahányszor meglátom, hogy új komit kaptam, olyan boldog leszek, hogy sikítani tudnék (néha sikítok is, meg ugrálok :D tényleg! nem kamu :D) 
4. Nagyon félek attól, hogy a blogot unalmasnak találják :(
5. Attól is félek, hogy a hülyeségeim miatt azt gondolják, az egész blog komolytalan 
6. Valójában nem azért írom, hogy olvassák, hanem azért, mert szeretem írni, pontosan ezért nem értem miért félek mások véleményétől. 
7. Szerencsére ez a félelem a kezdéstől mostanáig már sokat csökkent. 
8. A fejemben (elég homályosan) megvan a blog jövőjének képe. 
9. Ennek ellenére gyakran előfordul, hogy eltervezem milyen is legyen a rész, de mikor elkezdem írni, hirtelen jönnek az ötletek és így az egész máshogy alakul. 
10. Ezzel a blogommal tudtam először olyannyira egyesülni, hogy egy borzasztó nap után is felvidítson. 
11. Írás közben mindig megállok egy pillanatra, elképzelem az adott helyzetet és megpróbálom a legvalószínűbb reakciókat beletenni. 
12. Mindenképp azt szeretném, ha a blog valóságos lenne és nem érezné rajta senki, hogy kissé álomvilágba/mesében játszódik. Ezért nem is szeretem, ha egymás után minden tökéletesen alakul folyamatosan. 

5. Válaszaim:

1. Mi miatt kezdtél el írni?
Sokáig csak magamnak írogattam, soha senkinek nem mutattam meg azokat az irományaimat és később, miután már sok blogot olvastam és rengeteg történetet írtam, úgy döntöttem készen állok arra, hogy másoknak is megmutassam mit tudok. 
2. Mi motivál?
Azért írom, mert imádom írni, így élem ki a kreativitásom :)
3. Meddig tart megírni egy fejezetet neked? 
Ez attól függ, mennyire élem bele magam. Általában egy nap, de ha nem igazán sikerül izgalmasra a rész, akkor ez elhúzódik. 
4. Gondolkodtál már azon, hogy kiadod az irományod könyv formájában is? 
Igen gondolkoztam ezen, de egyenlőre elvetettem az ötletet. 
   Ha igen, melyik könyvesbolt polcain látnád legszívesebben?
Libri, mert oda járok leginkább, de nincs különösebb oka :)
   Használnál álnevet?
Nem, azt nagyon nem szeretem :/ 
5. Hogyan jött az álneved?
Nem használok álnevet :) 
6. Mindent lépésről-lépésre eltervezel amikor egy történetbe kezdesz vagy pedig út közben találod ki? 
Sokszor eltervezem, ha nem is lépésről-lépésre, de azért megtervezem, de van  mikor út közben módosítok rajta 
7. Mit gondolsz a saját írásaidról? 
Szerintem érdekesek, elég különlegesek és izgalmasak :)
8. Mire figyelsz oda legjobban?
A helyesírásra, arra hogy ne legyen unalmas és arra hogy a szereplők mindig a tulajdonságaiknak megfelelően viselkedjenek. 
9. Van valaki aki rendszeresen olvassa az irományod mielőtt még megosztanád? Aki úgymond mentorál? 
Nincs, senkinek nem mondtam meg az ismeretségi körömből a blogom nevét, mert nem szeretném, hogy a blogomról beszélgessünk, vagy ilyesmi. Nem szégyenlem, egyszerűen úgy gondolok a blogjaimra, mint valamire, ami segítségével kicsit elszabadulhatok a világtól és csak Én és a sztorim vagyunk :) Csak a hozzám legközelebb álló unokatestvérem olvashatott bele, neki tetszett és nekem ez elég :) 
10. Mik a terveid a jövőre nézve? Később is fogsz írni? 
Olyasmiben nem gondolkozom, hogy írónő leszek, viszont mindenképp szeretnék blogot írni :)
11. Összesen a mostaniakat is belevéve 6-ot, viszont van köztük 1 amit töröltem és egy amit még nem kezdtem el úgy igazán. 
12. Mi az, amit szerinted minden írónak meg kell tennie azért, hogy jobb legyen az írása?
Szerintem nagyon fontos a helyesírás, a fogalmazás, hogy a történet valósághű legyen (természetesen ez a történet alap sztorijától is függ), de a legfontosabb, hogy élvezd az írást és ne a feliratkozók és a komik számáért írd! 
    Mik a javaslataid a feltörni vágyó kezdő íróknak? 
Próbálj egyedi történetet írni, olvass sokat és írj sokat, így fejlődik az írásod, ne lépd át a "boldog rész" és a "Barbie világ" közötti határt, figyelj a helyesírásra és szerintem egy kis humor sose árt, de természetesen ezt is a szereplők tulajdonságainak megfelelően ;)

6. Kérdéseim:

1. Összesen eddig hány blogot írsz/írtál? Ha többet: Melyik nőtt a szívedhez leginkább? Melyikre írtad meg leghamarabb a részeket/fejezeteket? 
2. Van olyan példaképed, aki motivál az írásban? 
3. Fontosnak tartod a feliratkozók és megjegyzések számát? 
4. Sok a helyesírási hibád írás közben? 
5. Van valami rendszeres helyesírási hibád, amit sűrűn elkövetsz és tudod, hogy rosszul írod, viszont mindig utólag kell kijavítanod? 
6. Elolvasod a részeket/fejezeteket mielőtt még kiraknád? 
7. Melyik a kedvenc könyved? 
8. Melyik a kedvenc blogod? 
9. Van olyan olvasód, aki személyesen nem ismerősöd, viszont a blog miatt megismerkedtetek? 
10. Kaptál már negatív megjegyzést a blogodra? Ha igen, hányat és milyen hatással volt rád? 
11. Sokszor szoktál késni a részek/fejezetek kirakásával? Mennyi volt a legtöbb idő, amennyit késtél? 
12. Fontosnak tartod egy blog kinézetét? Inkább a világos, vagy a sötét hátterű blogokat szereted? Ha egy blognak a kinézete nem tetszik, viszont a leírás megfogott, a kinézet miatt nem olvasod el, nem törődsz a külsejével és elolvasod, vagy elolvasod, de valahol jelzed az írónak, hogy nem tetszik a kinézete? 

Akiknek küldöm (bocsi, nem tudok 12-t) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése