Translate (fordító)

2015. december 10., csütörtök

2.évad 1. rész


Sziasztok! Tudom, késtem! De inkább fogjuk arra, hogy ez egy kis szünet és pihenő volt nekem, ami nem igazán így volt, de mindegy! :D Tehát akkor most itt van a 2. éved 1. része, remélem tetszeni fog! Ha igen, jelezzétek! Puszika ~L! 
Reggel egyedül ébredtem. Nem lepett meg, hogy Louis nem tört be részegen a szobámba és nem feküdt bele büdösen a tiszta ágyamba. Valószínű, Liam nem engedte neki, egyedül nem lenne annyi esze, hogy hazamenjen részegen! A gondolatmenetemen elmosolyodtam, majd kimásztam az ágyamból. Nagyon fura úgy gondolni magamra, mint Louis Tomlinson menyasszonya, de jól fura. A szekrényemhez léptem és kinyitottam az ajtaját. 10 perc gondolkodás után, kivettem a tökéletes összeállítást, majd felvettem és elmentem mosakodni. Úgy döntöttem, elmegyek sétálni Jennyvel és a kutyákkal. Mikor leértem, a kutyáim a kertben voltak és az egész társaságban fagyott volt a levegő.
-    Mi történt? - kérdeztem értetlenül.
-    Sajnálom! - ölelt magához sírva Becky.
-    De mi van? - kérdeztem ijedten.
-    Nem tehet róla Sarah! Kérlek, bocsáss meg neki! - mondta Hazza, de Ő is szomorú tekintettel nézett rám.
-    Kérlek valaki mondja el, mi történt! - mondtam.
-    Tessék! - adta a kezembe könnyes szemmel a kezében tartott újságot Jesy.
-    Ezt nem hiszem el. - mondtam, de még bele se néztem.
-    De menj el hozzá! - mondta Niall.
Én belepillantottam, majd rögtön könnyes lett a szemem. Rögtön az újság elején egy kép díszelgett, mikor Louis ölében ül egy igencsak dekoratív lány és csókolózik vele.
-     De részeg volt! - mondta Liam.
-     Hol van? - kérdeztem, de nem tudtam felnézni.
-     Otthon. - mondta Niall. - Zayn van vele. - fejezte be.
Egy könnycsepp az állam vonaláról az újságra csöppent és letéve az újságot az asztalra, elindultam az ajtóhoz.
-     Elkísérjelek? - kérdezte Lola.
-     Nem kell, megoldom. - mondtam halkan, majd kiléptem.
Gyalog tettem meg az utat, végig sírva. Mikor odaértem, benyitottam. Zayn a nappaliban volt és rám kapta a tekintetét, ami neki is könnyes volt. Elém jött.
-     Nagyon szarul van, sír. Kérlek hallgasd meg! - mondta Zayn.
-     Meg fogom. - bólintottam, majd beléptem a nappaliba, ahol Louis nézett rám.
-     Akkor magatokra hagylak. - mondta Zayn, majd felment az emeletre.
-     Kérlek hallgass meg! - állt fel Louis, mikor felért Zayn.
-     Meghallgatlak. - bólintottam. - Nem olvastam el, ami az újságban volt, csak az elején láttam a képet és tőled akarom hallani. - mondtam.
-     Részeg voltam. Nagyon. - vallotta be. - Soha többet nem iszom annyit! Utálom magam és megértem, ha nem bocsájtasz meg nekem, de nem voltam magamnál! Teljesen leittam magam, az a lány, pedig tisztára nyomult és a csapattársaim is azt mondták, hogy hagyjam, mert nem látod. De tudom, hogy az Én dolgom lett volna elküldeni és sajnálom! Soha többet nem történik ilyen. - mondta és közben sírt.
-    Louis... - akadt el a szavam. - Voltam már segg részeg Én is. - mondtam és elmosolyodtam. - Haragszom, de hiszek neked. Bízom benned és nagyon remélem, hogy ez az igaz! Nem vagyok hajlandó kikérdezni a fiúkat, mert valószínű, igazat mondasz. De innentől kezdve él az a szabály, hogy csak Liam társaságában részegedhetsz le, vagy a menyasszonyoddal. - mosolyodtam el.
-    Akkor megbocsájtasz? - kérdezte hatalmas szemekkel.
-    Utoljára! - mondtam és mosolyogva bólintottam, majd Louis hirtelen megkerülte a közöttünk lévő dohányzó asztalt és magához húzott.
Én a nyakában kapaszkodtam és a vállába fúrtam az arcom.
-    Ja és borzalmasan nézel ki! - jelentettem ki.
-    Tudom. - morogta.
-    Nézz rám! - mondtam, mire eltolt magától és a szemembe nézett. - Mostantól kezdve csak tőlem fogadsz el öltáncot és majd a legénybúcsúdon! - mondtam mosolyogva és összeérintettem az orrunkat. - De akkor sem lesz csók! - mondtam.
-    Ígérem! - mondta, majd közelebb akart hajolni, hogy megcsókoljon, de elhúzódtam.
-    Ja, és! - mondtam határozottan.
-    Igen? - kérdezte figyelmesen.
-    Ne felejtsd el, hogy haragszom! Nagyon haragszom és ne hozd a közelembe azt a csajt! - mondtam, majd elléptem tőle.
-    Nem fogom, de egy csókot sem kapok? - kérdezte elszomorodva.
-    Így is túl jószívű vagyok! - mondtam, majd felkaptam a táskám és kimentem.
Hazasétáltam, majd mikor meglátott a tömeg, felugrott és rám nézett.
-    Mi történt? - kérdezte nagy szemekkel nézve Roxy.
-    Megbocsájtottam neki. - mosolyodtam el.
Ekkor hirtelen az összes srác nekem csapódott és megölelt. Én elnevettem magam.
-    De utoljára. - jelentettem ki.
-    Vigyázunk rá! - bólintott Harry.
-    Te inkább magadra vigyázz! - böktem a fejemmel mosolyogva Roxy felé.
-    Tudok a szőkéről! - mondta karba tett kézzel Roxy.
-    Milyen szőkéről? - kérdezte Hazza, mint aki semmit sem tud.
-    Ne játszd a hülyét! - mondta és a lábát felemelve gyengén seggbe rúgta Hazzát.
-    Nem tudom, kiről beszélünk. - mondta, mint aki ártatlan.
-    Jobb, ha csöndben vagy! - mondta Roxy mérges fejjel és Harry mögött sétálva a lépcső felé mutatott.
-    Most elfenekelsz?! - kacsintott Roxyra a göndör.
-    Kezd el ásni a sírod! - mondtam nevetve.
-    Bizony! - mondta Roxy, majd megint seggbe rúgta.
-    Ezt a befejezhetnéd, mert fáj! - szólt rá Harry.
-    A szöszinek nem fájt, ahogy a szemeddel vetkőztetted?! - kérdezte tőle mérgesen Roxy, de nem igazán volt mérges, csak kicsit.
-    Miért már azt sem lehet? - kérdezte Harry és visszanézett Roxyra és megálltak felfelé menet.
-    Tessék?! Szóltál? - nézett rá felhúzott szemöldökkel Roxy.
-    Nem. - mondta Harry.
-    Én is így gondoltam. - bólintott mosolyogva Roxy.
-    De téged vetkőztethetlek, ugye? - kérdezte Roxyt kaján vigyorral Hazza.
-    Természetesen. - vigyorgott rá hasonlóan a barátnőm.
-    Akár most is? - kacsintott rá a göndör.
-    Persze, de csak gondolatban! - mondta Roxy visszaváltva.
-    Miért? - kérdezte Hazza.
-    Mert a szőkét sem! - mondta huncut vigyorral Roxy, majd belökte a szobájába Harryt és rácsukta az ajtót.
Én elnevettem magam.
-    Sütöttem! - mosolygott ránk büszkén Lola a konyhából.
-    Ezt megnézem! - nevetett Jesy.
-    Én is! - nevettem, majd kimentünk.
-    Ez most nem olyan kemény! - mondta.
-    Aha. - forgattam a szemem.
-    Dehogy. - kopogtatta meg a sütit a tányérral Roxy.
-    Az semmi, figyelj! - mondtam, majd mellkason dobtam Liamet.
Ő köhintett egyet.
-    Gyilkos! - tette a kezét a mellkasára és szúrós szemmel nézett rám.
-    Bocs! - nevettem.
Liam odaszaladt velem szembe, a sütikhez, elvett egyet és meg akart dobni, de gyorsan leguggoltam, így az ajtót találta volna el, ha nem lép be Louis, akit mellkason talált.
-    Liam! - kiabált rá. - Miért dobálsz köveket?! - kérdezte mérgesen.
-    Az a muffinom! - durcizott Lola.
-    És az asszonyodra céloztam! - nevetett Liam.
-    Mit tett ellened? - kérdezte Louis.
-    Hozzám vágott egyet.- mutatott rám.
-    És Én kapom vissza? - nézett rám felháborodottan.
-    Először is, Én csak elhajoltam előle, te voltál rossz helyen; másodszorra, pedig megérdemled, nem, gondolod?! - kérdeztem csípőre tett kézzel.
-    Oké. - bólintott.
-    Csak egy próba! - mondtam, majd a kezembe lévő muffint nekidobtam az ajtónak, amin a süti nyomot hagyott.
Jesyvel egyszerre ugrottunk urunk elé, majd felhúztuk a mellkasukon a pólót.
-    Sztereóban vetkőztetitek őket? - lépett be Zayn. - Amúgy ki akart megölni egy ilyennel? - vett fel egy muffint a földről.
-    Én, de csak az ajtót akartam megdobni. - mondtam.
-    Ki sütötte? - kérdezte Zayn, miközben Roxyval az ajtón hagyott nyomot vizsgálták.
-    Az asszonyod! - nevetett Becky.
-    És ki támadta meg vele Liamet, Louist és az ajtót? - kérdezte megint Zayn.
-    Liamet Én, Louist is miattam találta el és az ajtót is Én dobtam meg, - nevettem, miközben Louis mellkasát nézegettem.
-    Hogyan? - nézett rám összehúzott szemöldökkel.
-    Hát Liamet, csak úgy viccből, aztán Ő meg akart dobni, de leguggoltam és az éppen belépő Louist találta el helyettem, aztán gondoltam megnézem, milyen nyomot hagy, - rántottam vállat.
-    Sarah, te milyen erővel dobsz? - mutatott a Liam mellkasán díszelgő kékülő foltra Jesy.
-    Én nem dobtam erősen! - mondtam ártatlanul.
-    Oké, akkor az ajtó? - mutatott rá Louis.
-    Azt erősen dobtam, de amit Liamnek, azt nem! - mondtam.
-    Oké, akkor ezek rohadt kemények. - állapította meg Jesy.
-    Aha, de nekem nincs akkora erőm, mint Liamnek! - mondtam Louis foltját vizsgálva, ami már elég erősen kékült.
-    Lola, te vagy a hibás! - mondta Niall.
-    Ki mondta, hogy harcoljatok vele?! - kérdezte feltett kézzel.
-    Ez durva! - simítottam meg Louis mellkasát, mire kirázta a hideg.
Én az alsó ajkamba haraptam gyengén és úgy kuncogtam, miközben huncut tekintetemet felvezettem Louis arcára, majd megint megsimítottam, kirázta a hideg, de észrevette, hogy direkt csinálom.
-    Befejeznéd?! - nézett rám mosolyogva, de mérgesen.
-    Miért, talán jól esik? - nevettem huncutan.
-    Direkt csinálod, tudom! - mondta magabiztos mosollyal. - Mert haragszol rám! - mondta.
-    Bizony! - bólogattam mosolyogva.
-    De ma már kaptam miattad egy ninja muffint, tehát elég lesz a kínzásom, köszi! - mondta, majd eltolta a kezem a csupasz felsőtestétől és lehúzta a pólóját.
-    Túl sokat láttunk! - mondta nevetve Becky.
-    Haha! - forgattam a szemem. - Vigyázz, Én vagyok a Muffin-ninja! - mondtam nevetve és beálltam harcos pózba.
-    Akkor a Muffin-ninja a gazdám? - kérdezte Richard, miközben a vállamra szállt.
-    Igen. - pusziltam meg.
-    Akkor megbeszéltük, hogy visszakaptam? - kérdezte Louis félve.
-    Úgy ismersz, mint aki gyorsan elintézi? - mosolyogtam huncutan.
-    Kit ölünk meg? - kérdezte Richard.
-    Sarah éppen bosszút áll Louisn. - mondta a madaramnak Roxy, miközben a szárnyas átült a vállára.
-     De legalább hamar túl leszek rajta? - kérdezte Louis aggódva.
-     Majd meglátod! - kacsintottam rá huncut vigyorral.
-     Utálom, mikor ezt csinálod! - morogta.
-     Tudom. - mosolyogtam karba tett kézzel, majd a konyhába indultam.
-     De kérlek, legalább mond el, hogy mi lesz a bosszú! - jött utánam nyavalyogva.
-     Felejtsd el! - mondtam mosolyogva.
-     Törpi! - kapott a karjai közé.
Én akaratos mosollyal néztem a szemébe.
-     De megbocsájtottál! - mondta és a homlokát az enyémnek döntötte.
-     Lehet, de a bosszú nem marad el! - mosolyogtam.
-     Megdobtál egy muffinnal! - mondta, mire elnevettem magam.
-     Ennék sokkal rosszabbra gondoltam! - vigyorogtam.
-     Mire? - kérdezte.
-     Nem mondom meg! - vágtam rá.
-     Oké, akkor felejtsük el! - kért.
-     Mit kapok cserébe? - kérdeztem mosolyogva.
-     Amit, csak szeretnél! - mosolygott.
-     Majd még kigondolom! - mosolyogtam rá.
-     De, akkor befejezted a kínzásom? - kérdezte.
-     Majd kiderül! - kacsintottam rá, majd kikerülve Őt felmentem az emeletre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése