Translate (fordító)

2015. október 30., péntek

Jó hírek!

Sziasztok Bogyóim! Jó híreket hoztam nektek! Először is visszatértem és megpróbálok minél több részt hozni nektek! A másik jó hírem, hogy kaptam egy díjat! Most nagyon boldog vagyok, mert egy hét után visszatérek és egy díj vár! 
A díjat nagyon köszönöm reasonelll sitchten! Hálám örökké üldözni fog <3
Szabályok:
Írd le, hogy kitől kaptad!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küld tovább 10 embernek!

10 dolog rólam:
1. 6 éve lovagolok.
2. Imádom a lovakat.
3. Directioner vagyok (micsoda meglepetés XD)
4. Louis girl vagyok (ez is nagyon megdöbbentő)
5. Van egy papagájom, akit Riónak hívnak.
6. Nincs kedvenc 1D számom, mert mindet imádom és nem tudok dönteni!
7. Március 4-én születtem.
8. Szeretek rajzolni és minden rajzomat dicsérik, bár nekem egyik sem tetszik.
9. 5 évig Hip-Hop-oztam, de szeptemberben abbahagytam.
10. Nagyon imádlak titeket és mindenkinek nagy puszit küldök! <3

10 válasz:
Általában milyen témájú könyveket/blogokat szoktál olvasni? Mostanában a 1D könyveket olvasok és róluk szóló blogokat, de sok lovas könyvet olvastam.
Mit gondolsz Miley Cyrus-ról? Régen imádtam, az új stílusa nem jön be, de nagyon jó hangja van, tehetséges, régen szebb volt.
Kedvenc lány, illetve fiú neved? Lány: Natasa Fiú: Bendegúz, Krisztián
Hiszel a fiú-lány barátságban? És, ha igen miért/miért nem? Hiszek benne, mert nekem is vannak fiú barátaim és olyan barátnőim is, akiknek vannak fiú barátai.
Előfordult már valaha, hogy lógtál a suliból? Nem, soha. 
A szüleid mennyit tudnak rólad? Elég sokat, majdnem mindent.
Ismered Pewdiepie-t és MylifeasEva-t? Nem ismerem őket.
Fent vagy twitteren? Nem, csak Facebook-on.
Mennyire követed nyomon kedvenc sztárod életét, mindennapjait? Általában, tudom mi van vele, merre van, tehát elég aktívan. 

10 kérdésem:
1. Mióta szereted a(z) One Direction-t?
2. Melyik a kedvenc filmed?
3. Kedvenc dalod?
4. Cicás vagy inkább kutyás vagy?
5. A romantikus, vicces, vagy inkább ijesztő sztorikat szereted?
6. Van valamilyen gyűjteményed?
7. Miben vagy a legtehetségesebb? 
8. Mi a kedvenc állatod?
9. Van-e igazi legjobb barátod, ha igen hány?
10. Van házi kedvenced?

Akinek küldöm:



7 megjegyzés:

  1. Uuuu basszus én is március 4-én születtem :o
    Te melyik évben? :"D

    VálaszTörlés
  2. Először is borzasztóan köszönöm hogy nekem is küldöd de én ezzel nem nagyon vagyok képbe az a baj. És valamennyire képbe vagyok, csak azt nem értem, hogy akkor ezzel te is egy díjat küldtél nekem? És hogy ha igen akkor ezt a képet rakjam ki vagy mit? Köszi előre a válaszod és tényleg bocsi, de én ezzel nem nagyon vagyok képbe :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezzel Én neked küldtem a díjat. Ugyanezt a képet kell kiraknod. A kép alá a szabályokat és a szabályoknak megfelelően kell leírnod a dolgokat. :) Bocsi, hogy csak most válaszolok!

      Törlés
    2. Nem baj, nagyon szépen köszönöm a válaszodat :)

      Törlés