Translate (fordító)

2015. október 21., szerda

31. rész

Megtörténik a várva várt dolog! Jó olvasását!
Mire felkeltem Louis, már ébren volt. Ezt onnan tudom, hogy finoman simogatta a hátam. Felkelhetem volna, de inkább csukott szemmel élveztem, hogy ilyen közel vagyok hozzá.
-      Jaj, te lány! - mondta halkan.
Tuti, hogy azt hiszi, alszom!
-      Mennyi baj van veled! - mondta és belepuszilt a hajamba. - De olyan gyönyörű, okos, kedves, vicces és titokzatos vagy, hogy megment a sok gondtól! - mondta és hallottam a hangján, hogy mosolyog, majd a hajamba fúrta az arcát.
-      De Én még mindig szeretlek és szeretni foglak, amíg élek! - súgta a hajamba.
Jó, leleplezem magam, de szerelmet vallott nekem!
-      Nem mondtad! - mosolyodtam el. - Szeretlek! Legalább annyira, mint te engem! - mondtam halkan, hogy senki ne hallja. - Hiányzol. - súgtam és kinyitottam a szemeim.
Louis olyan meglepett fejet vágott, hogy ha lefényképezzük, szerintem minden nap nevetnék rajta.
-     Te...te... - dadogott.
-     Ébren voltam és hallottam! - kuncogtam, majd a fejemet a párnába fúrtam és tovább kuncogtam.
-     Ezt fel kell dolgozzam! - mondta, mire még nagyobb nevetésbe kezdtem.
Eddig is jót szórakoztam rajta, de miután ezt kimondta!
-     De egy valamit hozzáteszek! - mosolyogtam és kibújva a párnák közé rá néztem.
-     Mit? - kérdezte.
-     Nem a tulajdonságaim mentenek meg a rengetek bajtól! - mosolyogtam, majd felültem és Louisval szemben ültem törökülésben. - Tudod, van egy srác, tökéletes, csillogó kék szemekkel, angyali hanggal, barna kócos hajjal, szörnyen büdös lábbal, hatalmas szívvel, tökéletes testtel, olyan édes mosollyal, amitől elolvadok, tökéletes arccal, attól függetlenül, hogy meghagyja-e borostáját, vagy megborotválkozik, kerekebb fenékkel, mint az enyém, tökéletessel illattal és minden tetoválását imádom! - mosolyogtam rá.
-     Ő az Én angyalom, aki megment! - mosolyogtam.
-     Szeretsz? - kérdezte.
-     Igen, de értelmesebb fejet is vághatnál! - mosolyogtam rá.
-     Oké, csak kicsit összezavartál! - mondta és elmosolyodott.
-     Ja, igen! Úgy bánik velem, mint egy porcelánbabával, nehogy valami bajom legyen. - mosolyogtam.
-     Még szép! Mi lenne velem nélküled?! - kérdezte mosolyogva.
-     Lenne egy normális barátnőd, nem kavarná fel senki az életed! Sok előnye lenne! - mondtam.
-     De ki tenné izgalmassá a napjaim? Ki csavarna az ujja köré? Kit menthetnék meg? Kire vigyáznék? - kérdezte, majd óvatosan magához húzott és belepuszilt a hajamba.
-     Mi lesz Heatherrel? - kérdeztem.
-     Elintézem. - mondta.
-     Oké, de éhes vagyok! - mondtam.
Louis kimászott az ágyból, majd óvatosan segített felállni. Louisba kapaszkodva döcögtem el a konyháig. Mikor beléptünk, Harry, Roxy és Jesy hatalmas szemekkel néztek.
-     Ez most mi is? - mutatott ránk Jesy.
-     Ez egy nyanya és az unokája, aki jóval túlnőtte! - mondtam, mire Louis elnevette magát.
-     Komolyan! Ti most együtt vagytok, vagy mi volt? Már Louis alsóban flangálására utalok. - mondta Roxy.
-     Semmi ilyesmi! - mondtam.
-     Egyszerűen együtt aludtunk, mert féltettem Saraht. - mondta.
Elmosolyodtam, majd egyedül mentem a hűtőig. Adtam inni enni az állatoknak, majd csináltam szendvicset mindenkinek, aki ébren volt. Nagy nehézségek között eldöcögtem az asztalig, majd nagyon óvatosan ültem le.
-     Segítek, csak szólj! - mosolygott Louis.
-     Nem kell, megoldom. - mosolyogtam.
Elkezdtem enni a szendvicsem, majd jött a két kutya.
-     Barney, tessék! - adtam neki egy falatot.
-     Málna, ülj le! Úgy, tessék! - adtam neki is.
Szerencsére mire vissza jöttek volna, megettem. Mikor fel akartam kelni, Louis felugrott és segített nekem.
-     Louis, aranyos vagy, de úgy érzem magam, mintha idősek otthonában lennék és te lennél az ápoló! - mondtam, mire mindenki felnevetett.
Louis nem törődve velem, segített. Lou, egyébként, csak önmagát adta, mert ilyen dolgokban sosem hallgatna rám. Sőt, nézve a szenvedésem, felkapott az ölébe. Ekkor jött ki Heather. Louis megijedt tőle, ezért gyorsan letett. Én eldöcögtem a kanapéig, majd elnyúltam rajta.
-      Jó reggelt! - mosolygott Heather.
-      Haldoklom! - mondtam neki, mire elnevette magát.
-      Azért egy pár évtizedet élj túl! - nevetett az éppen mellém lépő Zayn.
-      Jó, ha elkúszok az asztalig, nemhogy évtizedek! - mondtam.
-      Roxy segítesz majd bepakolni? - kérdeztem.
-      Aha, nálad könnyű. - mondta.
Roxy reggelizett, összepakolta a táskáim, majd visszajött hozzánk. Louis elhívta sétálni Heathert és vitték a kutyákat is. Képzelem milyen jó hangulat lehetett azon a sétán. Én a kanapén visszaaludtam. Arra ébredtem, hogy becsapódik a bejárati ajtó.
-      Lányok, elköltözöm. - mondta Heather.
Berohant a szobájukba, összepakolta a cuccát, majd elindult Londonba nélkülünk. Louisval mindenkinek elmagyaráztuk a dolgot, majd Louis nagyon óvatosan a kanapén az ölébe húzott.
-      Leszel a barátnőm, újra? De most mindketten! - mosolygott.
-      Igen! - mosolyogtam, majd megöleltem.
-      Kérdezhetek valami hülyeséget? - kérdezte Niall.
-      Általában nem kérdezed meg, hogy kérdezhetsz-e, csak mondod! - nevetett Louis.
-      Jó, de akkor most kivel is jársz? - kérdezte Niall.
-      Sarahval és Rebellel is. - mosolygott és a lehető legóvatosabban az ölébe húzott.
-      De édesek vagytok! - olvadozott Lola.
-      Loluszka, ezt fejezd be! - mosolyogtam huncutan.
-      Megmondtam, hogy szokj le erről Sarah! - mondta idegesen.
-      Szerintem édes! - ölelte magához Zayn.
-      Szerintem nem! - mondta karba tett kézzel.
-      Várjunk, nektek az a stratégiátok, hogy ha nem Londonban vagyunk, jártok, de ott nem? - kérdezte Liam.
-      Nem! - mondtuk egyszerre Louval.
-      Srácok indulás! - jött be Cara.
Egy percig figyelt minket, majd bombázott a kérdésekkel.
-      Sarah, ki vert össze? Miért ülsz Louis ölében? Hol van Heather? Miért nem Ő ül a helyeden? - kérdezte.
-      Charlie. Újra járunk. Megsértődött és elment nélkülünk Londonba és elköltözik tőlünk. És ezért. Azt hiszem ennyi! - mosolyogtam és oldalra döntöttem a fejem.
-      Charlie? Ugye többet nem jön a közeledbe? - kérdezte.
-      Hát, nem hinném. - mosolyodtam el. - Kicsit elbóbiskolt. - kuncogtam.
-      Kicsit. Miközben megütöttem. - kuncogott Louis is.
-      Jól van. - rázta meg a fejét mosolyogva. - Akkor indulás Londonba! - mondta, mire felugrottam volna, de Louis az agyamba látva elkapott és az ölében tartott.
-      Rossz ötlet! - mondta, mire kuncogtam.
-      Akkor hogyan álok fel? - kérdeztem.
Louis óvatosan a kezét a fenekem alá csúsztatta, majd felállt. Én kapaszkodtam a vállába és az arcomat is a vállába fúrtam, így a göndör fürtjeim miatt semmit nem lehetett látni az arcomból.
-     Olyan, mintha egy angyal kuncogna a fülembe. - nevetett.
-     Nem is! - morogtam kislányosan.
-     De. - nevetett.
Bevitt a szobámba, ahol minden el volt pakolva. Letett, majd bevonultam a fürdőbe. Villám gyorsan készen lettem, majd táskákkal a kezemben kimentem a nappaliba.
-     Louis kicsit megölne, ha látta volna! - mondta Hazza.
-     De Lou ezt nem fogja tudni, ugye?! - mosolyodtam el édesen.
-     Lou már tudja is! - mondta mögöttem csípőre tett kézzel Louis.
Hátra döntöttem a fejem, majd Louisra mosolyogtam. Ő lehajtotta a fejét és megcsókolt, miközben óvatosan, már-már észrevétlenül vette el tőlem a táskákat.
-     Megúszom, mert szeretsz?! - kérdeztem mosolyogva.
-     Megúszod, mert édes vagy, olyan mint egy angyal és szeretlek. - mosolyodott el.
-     Oké. - mosolyogtam, majd a két kutyát és Richardot is megetettem.
Louis folyamatosan jött velem, nehogy valami bajom legyen. Mikor készen lettünk, jött Cara. A gépen először nem igazán beszélgettünk, de utána Louis szóba hozott egy jó kis témát.
-     Mit szólnál hozzá, hogy ha a héten elvinnélek Doncasterbe? - kérdezte és, mint egész úton most is simogatta a lábam.
-     Hm, örülnék neki és elvinnélek a szüleimhez! - mosolyogtam rá.
-     Akkor, majd beszélek anyukámmal. - mondta és megpuszilta az arcom.
-     Én, pedig nem. Meglepetés leszek! - mosolyogtam.
-     Ahogy gondolod, csak ne utáljanak, mert beállítasz velem. - mondta.
-     Nem fognak, nem olyanok. Lola, te jössz haza? - kérdeztem.
-     Persze. Zayn? - kérdezte barátját.
-     Benne vagyok, de Én is elviszlek a családomhoz! - mosolygott.
-     Akkor mindenki megy a szülőkhöz, nem? - kérdezte Niall.
-     Oké. - egyeztek bele a többiek.
-     Szombaton, pedig találkozunk nálunk! - mutattam magamra.
-     Benne vagyok, ha a mamád süt nekem sütit! - mosolygott Becky.
-     Neked?! Még az uradnak is! - legyintettem.
-     Tényleg, hívjuk fel! - jött Lolától az ötlet.
-     Neked elöl van a laptopod? - kérdeztem.
-     Persze, a zsebemben tartom! - forgatta a szemét, majd kitúrta a táskájából.
-     Azt hittem, telefonon hívjátok fel! - csodálkozott Harry.
-     Mert nem ismeritek Mariet! - mosolygott Roxy.
-     Ő a világ legmenőbb mamája! - magyarázta Jesy.
-     Imádják a rajongók! Sőt, vannak saját rajongói! - mondta Becky.
-     Tuti, hogy fel fog ismerni titeket! - mondta Lola.
Letette úgy a laptopot, hogy mind látszódjunk benne. Hamar felvette.
-     Sziasztok! - köszönt.
-     Szia! - mondtuk egyszerre, persze a fiúk nem tegezték.
-     Látom, ott a One Direction! - mosolygott mama.
-     Mondtam! - mosolyogtam. - Igen mama, mert vannak itt kapcsolatok! - mosolyogtam, mire rögtön elkezdett vizsgálni minket.
-     Biztos, hogy Roxy Harry barátnője! Jesy és Liam, Becky és Niall. Lola drágám, te vele mi van? - kérdezte.
-     Én Zaynnel vagyok! - ölelte magához az említett személyt.
-     Mondtam, hogy nem árt a korkülönbség! - mosolygott. - Akkor te drágám Louisval vagy? - kérdezte, mire bólintottam.
-     Megyünk majd haza a héten. Szombaton mindenki jön hozzánk. - mosolyogtam.
-     Mindenki bemutatkozik a szülőknek? - kérdezte.
-     Igen. - bólogattunk.
-     Jó, akkor Én majd puhítom az öregeket. - mondta, mire felnevettünk.
-     Az az enyémekre is rá férne! - nevetett Jesy.
-     Na nem mond! Te vagy a legjobb a csapatban és egy ugyan olyan jó fiúcskát viszel haza! - legyintett. - Emlékszem, mikor Sarah beállított egy motorossal! - nevetett.
-     De csak, miután Lola valami zöld hajú sráccal! - nevettem.
-     Jó, de most nagyon helyes legényeket szedtetek össze! - mosolygott mama.
-     Mindenki megvan otthon? - kérdezte Lola.
-     Itt mindenki! Az unalom is! - mondta.
-     Képzeld, kaptam két kutyát meg egy papagájt! - mosolyogtam.
-     Itt is várnak rád! - mondta.
-     Mama, mennünk kell, mert mindjárt leszállunk! - mondta Lola.
-     Sziasztok! - mondta és letette.
Visszaültünk a helyünkre.
-     Nagyon aranyos a mamád. - mosolygott Lou.
-     Le ne cserélj! - mondta, mire felnevetett.
-     Azért azt nem! - nevetett.
-     Hidd el, bírni fognak! - mosolyogtam rá. - Nincs több tesóm, csak ez az elmebajos, tehát se öcsém se bátyám. - mosolyogtam.
Hirtelen felém repült egy cipő, amit elkaptam.
-     Köszönöm nővérkém, éppen ezt a cipőt akartam kölcsön kérni! - nevettem, majd visszadobtam.
-     Aú! - kiabált Payno.
-     Nem téged akartalak! Bocsi! - nevettem.
Louis, már sírt a nevetéstől.
-     Ki hova megy? - kérdezte Lola.
-     Én a közös házba. - mondtuk egyszerre a lányokkal.
-     Jó, mert Én haza. - mondta Lola.
-     Akkor majd találkozunk. Legkésőbb otthon. - mosolyogtam és megöleltem.
Ő egy másik taxival ment.
-     A hölgyeket hazavisszük! - bökött az autók felé Harry.
-     Juj, micsoda megtiszteltetés! - ugrott fel Roxy.
Beültem Louis mellé, mert nem engedte, hogy bepakoljam a táskámat.
-     Jó volt LA-ben. - mosolygott.
-     Egyet értek! - mosolyogtam. - Bár kaphattam volna kevesebb sebet, de összesítve jó volt. - mosolyogtam.
-     Szerintem is, mindkettő! - mosolygott.
Utána, csak csöndben voltunk. Egészen, amíg a házhoz nem értünk. Mi értünk oda leghamarabb.
-     Lehet, hogy ragadt rád valami? - kérdeztem mosolyogva, majd kiszálltam.
-     Lehet. - mosolygott, kacsintott és kivette nekem a csomagokat.
Én nyitottam be először a házba.
-     Itthon vagyunk! - mondtam, mire a két kutya és Richard kilőttek. Louis felhozta a szobámba a bőröndömet.
-     Mennem kell! - mondta, majd óvatosan magához húzott és átölelt.
-     Jó legyél! - mosolyogtam és megpusziltam az orrát. - Szeretlek! - mondtam és megcsókoltam.
-     Én is! Majd holnap hívlak! - mondta, majd lelépett.
Fura volt Louis nélkül. Lezuhanyoztam, majd adtam enni inni az állatoknak és elaludtunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése