Translate (fordító)

2015. szeptember 30., szerda

12. rész

Sziasztok! Elég izgalmas részt hoztam nektek, legalábbis Rebelouis történéseit nézve! 
Hirtelen megfordultam, majd gyönyörű kék szempárba ütközött a tekintetem. Azt észre sem vettem, hogy az orrunk összeér annyira közel vagyunk.
-     Minden rendben? - kérdezte Louis, de egy cseppet sem ment távolabb.
-     Igen. - rántottam vállat.
-     Rebel, tudom hogy baj van! Bízhatsz bennem! - mondta egy biztató mosoly kíséretében.
-     Csak egyszerűen rossz napom volt. - hazudtam.
-     Rebel, nagyon szépen kérlek, mond el nekem! Én bízom benned! Esküszöm, hogy bízom benned! - mondta határozottan.
-     Miért tenném? - kérdeztem.
-     Mert, a barátod vagyok. Vigyázom rád! - mondta és óvatosan megsimította a karom.
-     Nem, nem igaz. - mondtam idegesen, de nem hangosabban. - Nem érdekel mi van velem. - mondtam határozottan.
-     Ezt rosszul látod! Egész nap azon törtem a fejem, hogy hogyan vidíthatnálak fel, vagy mi lehet a baj. - mondta.
-     Látod, egyiket sem sikerült kiderítened! Jelent valamit! - mondtam, de nekem is fájtak a szavaim.
-     Kérlek Rebel, légy az igaz barátom! Támogass, bízz bennem és szeress! - mondta.
Szeress! SZERESS!!!!!!!SZERESS!!!!!!! ezt mondta nekem! Legbelül sikítottam az örömtől!
-     Hogy érted? - kérdeztem vissza.
-     Úgy, hogy szeress. - mondta.
-     Louis, Én eddig is az igaz barátod voltam, csak nem volt szükséged rám! - mondtam.
-     Sajnálom, ha így látszott, pedig sikítottam volna, hogy mondj valamit! - mondta, majd megöleltük egymást.
Lementünk. Mindenki minket nézett.
Persze, ilyenkor tök feltűnő, ha egymás mellett vagyunk, de egyébként nem! - gondoltam.
-      Buli lesz! - jelentette ki mosolyogva Roxy.
-      Milyen hülyeséget fogunk csinálni? - kérdeztem és hatalmas mosollyal néztem rá.
-      Hát... nem is tudom... Talán kihasználhatjuk a medencét! - mondta és kacsintott.
-      Vagy a Jakuzzit! - mosolyogtam a szemöldököm húzogatva.
-      Pontosan! - mosolygott és nevetve megöleltük egymást.
-      Mikor is lesz ez a buli? - kérdezte Louis.
-      Holnap. - mosolygott Lolusz.
-      Oké! - mondtam.
A nap további része unalmas volt.

* A buli előtt egy órával *

* Rebel szemszöge *
                                                                                
Már minden készen van, csak mi nem. Mind gyorsan felszaladtunk a szobánkba és készülődni kezdtünk. Lezuhanyoztam, majd az előre kiválasztott ruhámba belebújtam. A hajam hullámos volt, a sminkem a szokásos. Mikor készen lettem, lementem a lányok közé. Roxyn egy piros ruha volt, fekete cipővel és kiegészítőkkel. Jesyn egy fehér felső, fekete szoknyával és cipővel, amit egy kalappal dobott fel. Lola nadrágban volt, de ez is jól állt neki, tökéletes alakja miatt. Becky, pedig maga volt a vidámság: virágok és masnik. Ha Becky és Én egymás mellé állunk, nem csodálnám, ha nem hiszik el, hogy legjobb barátnők vagyunk. Pont, mikor készen lettünk mind, csöngettek. Erre a bulira, csak a 1D-t és, még pár embert hívtunk. Nem a nagy tömeg volt a lényeg, hanem, hogy kikkel vagyunk. 
-      Sziasztok! - köszönt vidáman Roxy, mikor ajtót nyitott.
Természetesen a srácok léptek be.
-      Csodásan nézel ki, mint mindig! - puszilta meg Harry Roxy arcát.
-       Húgi, iszunk valamit? - kérdezte Lola.
-       Milyen kérdés ez? - kérdeztem.
Elnevettük magunkat, majd mi a "tökéletes" tesók megittunk pár koktélt. Észre sem vettük, de mire megindultunk, már megérkezett mindenki. A nappali, ami jelenleg táncparkettként működött, tömve volt emberekkel. Eleanor és Louis éppen táncoltak. 
-       Minden rendben? - kérdezte aggodalmasan Lola.
-       Persze, bulizzunk! - mosolyogtam. 
Ekkor jött az egyik kedvenc számom, ami táncra biztatott. Roxy is imádja ezt a dalt, ezért felmásztunk a pultra és ott táncoltunk. Énekeltük, táncoltunk mindent, amit el tudsz képzelni. Amúgy sem vagyunk semmik, de egy kis alkohol csodákra képes! Jesy csak keveset, míg Liam egy kortynyit sem ivott. Ez is megmutatja, hogy kik tartják az eszet a bandákban. Louisra egyszer sem gondoltam. Annyi biztos, hogy több sráccal táncoltam, de utána mindet elhajtottam. Lola is táncolt egy-kettővel, de az hozzám képest semmi. Miután kifáradtunk a táncban, Roxyval újra összefutottunk.
-      Kéne csinálni valamit! - mondta.

-      Igen, de most túl sokan vannak, nem kéne belemenni a medencébe! - nevettem.
-      Most miért? Semmi gáz, bulizunk! - nevetett.
Kimentünk a kertbe, ahol meglepetésünkre senki nem volt. Lekaptam a blézerem és a cipőm, amíg Roxy a táskáját letette és a cipőjét Ő is levette. Eldobtuk a cipőnket, majd megfogtuk egymás kezét és elkezdtünk szaladni a medence felé, majd beleugrottunk. Lubickoltunk benne, nevettünk, majd kimásztunk. Észre sem vettük, hogy a legtöbb ember már lelépett. Mire bementünk, már csak a csajok és a srácok voltak. Csöpögött belőlünk a víz, de ezzel nem törődve járkáltunk a házban.
-      Komolyan?! - kérdezte felháborodva Lola.
-      Igen! - nevettem.
-      Engem, pedig kihagytál! - lökött meg.
-      Gyere! - mondtam, majd vele is megcsináltuk amit Roxyval.
Utána, mivel Ő is elázott, bementünk.
-      Mit csináljunk? - kérdezte Becky.
-      Nem tudom, de Én megyek átöltözöm! - mondta Roxy és elkezdett szaladni felfelé.
-      Segítek! - mondta Harry, majd utána rohant.
Lola is felment átöltözött, majd vissza.
-      Neked nincs kedved átöltözni? - kérdezte Jesy.
-      Jó, megyek! - legyintettem és már fel is szaladtam.
Levettem a vizes ruháim, majd felvettem egy tiszta fehérneműt. Keresgéltem a szekrényemben, de nem találtam semmit. Már fél órája álltam a szekrényemben, mikor valaki benyitott. Hallottam, hogy becsukja az ajtót és közelebb jött. Nekitámaszkodott az ajtófélfának.
-      Egész jó a kilátás! - mondta Louis(!) és hallottam a hangján, hogy mosolyog.
-      Mióta jöhetsz be, csak úgy a szobámba, mikor öltözöm?! - kérdeztem felháborodva, de nem fordultam meg.
-      Nem is tudom... - mondta és hallottam, hogy közelebb jön. - Mondjuk, most óta! - mondta és hátulról átölelve apró puszikat hagyott a nyakamon.
-      Ugye tudod, hogy nem kéne?! - mondtam, de élveztem amit csinál.
-      Hmm. - hümmögött. - Talán nem... de ez most nem fontos! - mondta és folytatta tevékenységét.
-      Louis! - szóltam rá, de egyáltalán nem zavarta.
-      Csss! Ne rontsd el! - mondta és már a vállamat puszilgatta.
-      Meg fogod bánni! - szóltam rá, majd előreléptem és otthagytam.
-      Most itt hagysz? - kérdezte és közelebb lépett.
Én kivettem a ruhám, majd a hozzá illő cipőm.
-      Azt most fel akarod venni?! - mutatott a ruhára.
-      Igen, ez a terv! - mondtam. - Miért nem tetszik? - kérdeztem.
-      De! Gyönyörű leszel benne, de előtte talán megfosztanálak a ruháidtól! - mosolygott.
-      Sajnálom! - mondtam és felhúztam a ruhát. - De ez most nem fog összejönni! - mosolyogtam huncutan, majd felvettem a cipőm.
-      Hát, ezt Én is sajnálom! - mondta, majd visszahúzott magához és szenvedélyes csókot nyomott a számra.
Közben felkapott az ölébe.
-      Nem sikerült meggyőznöd! - mondtam, majd kuncogva kiszaladtam.
Leszaladtam a nappaliba, ahol már mindenki körben ült.
-      Na, elvoltatok? - húzogatta a szemöldökét Hazza.
-      Á, ne nézz olyan könnyűvérűnek! - legyintettem. - Louisnak voltak tervei! - mosolyogtam.
-      Üvegezzünk! - mondta Niall.
-      Ivós, vagy vetkőzős? - kérdezte Zayn.
-      Louis módra! - ugrott le a lépcsőn Tommo.
-      Az mit jelent? - kérdezte Jesy.
-      Majd meglátod! - dörzsölte a tenyerét Zayn.
Lola hozott üveget, majd körbe ültünk.
-      Ki pörget? - kérdezte Liam.
-      Én! - nyújtotta a kezét Roxy.
Lolát pörgette ki.
-      Hmm... nyomj annyi tejszínhabot a szádba, amennyit csak bírsz, majd beszélj úgy! - mondta Roxy.
Lola elszaladt, majd vissza. Telenyomta a száját és énekelni kezdett. Mindenkit leköpött tejszínhabbal és majdnem megfulladt, de Én is a nevetéstől. Ő Harryt pörgette ki.
-      Gonosz leszek! - dörzsölt a képzeletbeli szakállát. - Be kell csuknod a szemed, majd Roxy egyik testrészéhez csak a mutatóujjaddal érhetsz hozzá és ki kell találnod, hogy mi az! Ha nem megy, vetkőzöl! - dörzsölte a tenyerét.
Hazza szemét bekötöttük egy sállal. Roxy a középső és a mutató ujja közötti bőrhöz érintette Harry mutatóujját.
-     Ez a füled mögötti rész! - mondta, majd Lola levette róla a sálat.
-     Nem! - nevetett fel Roxy.
Harry levette az ingét, majd pörgetett. Niallt pörgette ki.
-     Válasz ki valakit és vallj neki szerelmet! - mondta.
-      Becky, szerelmes vagyok beléd, leszel a barátnőm? - kérdezte letérdelve.
Niall teljesen komolyan beszélt! Annyira édesen csillogott a szeme, egy cseppet sem látszott részegnek. Becky óvatosan bólintott, majd egy forró csókban forrtak össze. Mindenki füttyögött és tapsolt. Niall forgatott, majd Jesy jött ki.
-      Csókold meg a hozzád legközelebb eső fiút! - mondta.
Ez Liam volt. Jesy megette a feladatot, de ezt nem mondhatjuk, hogy nem élvezte. Ő Louist pörgette.
-      Hívd fel azt az embert, akit utoljára hívtál és kiabálj a telefonba! - nevetett Jesy.
-      Szegény Liam! - mondta, majd előkapta a telefonját.
Liam felvette, majd Louis belekiabált. Louis engem pörgetett ki.
-      Hmm, drágám! - mosolygott rám gonoszan.
-      Már félek! - ráztam a fejem.
-      Nem kell! - nevetett.
Megfogta a tejszínhabot, majd közelített felém.
-      Ne, ne ne! - siránkoztam.
-      Nyisd ki a szád! - mosolygott, mire kinyitottam.
Tele nyomta a szám, majd becsuktam.
-      Gyere csak! - mondta és közelebb húzta a fejem az övéhez.
Én felemeltem a mutatóujjam.
-      Mi a feladata? - kérdezte Lola, mire rá mutattam jelezve, hogy ez lenne az én kérdésem is.
-      Tejszínhabos csók! - mondta, mire huncut mosolyt villantottam.
Közelebb hajolt hozzám, majd szenvedélyes és hosszú csókot kaptam tőle, de gondolkozás nélkül visszacsókoltam. Én pörgettem és Harry jött ki.
-      Na göndörkém, adj elő Roxynak egy szexi táncot! - mosolyogtam.
Harry tánca egész jó volt, nem mondom, hogy profi, de Roxy többször is az alsó ajkába harapott. Hmm, nem is volt rossz.
Harry engem pörgetett.
-      Visszakapod! - kacsintott rám.
-      Állok elébe! - mondtam karba tett kézzel.
-      Akkor, gyere! - mondta és magával húzott.
Felültetett a pultra, majd előkapta a tejszínhabot.
-    Hazz! Ne, már megint?! - kérdeztem, mire mosolyogva bólintott.
-     Ide nyomunk egy kicsit! - mondta, majd végigfújta a nyakam és a dekoltázsom.
-     Ha tönkreteszed a ruhám, elviszed tisztítóba. - szóltam rá.
-     Nem lesz baja, mindjárt nem is lesz rajtad! - mosolygott gonoszan.
-     Képzelem, mennyire örülni fogok! - forgattam a szemem.
-     Lou, gyere tüntesd el! - mosolygott és rám mutatott.
-     Úgy érzem, ez egy szövetség ellenem! - mondtam.
-     Nem, ez csak is érted van! - kacsintott Louis és közeledett felém. - Élvezni fogod! - mosolygott huncutan.- Én biztos! - mondta és megpuszilta az arcom.
Nagyon figyelmesen, egy pöttynyi tejszínhabot sem hagyva rajtam, lenyalogatta. Közben néha-néha felnézett rám és huncut mosolyokat villantva kacsintgatott. Mikor készen lettünk, visszaültünk. Én pörgettem és Lolusz jött ki.
-     Csukd be a szemed, körbeállnak a fiúk és valakihez menj oda és csókold meg! - mosolyogtam.
A sál újra előkerült és a srácok körbeálltak. Lola hátat fordított, majd megcsókolta a vele szemben lévőt.
-     Ki volt? - kérdezte Jesy.
-     Zayn! - vágta rá.
-     Én! - mondta és nevetve felkapta a nővéremet megint megcsókolta, miközben lekapta róla a sálam.
-     Itt lesz még egy kapcsolat? - kérdezte Becky.
-     Ki tudja! - nevetett Lola.
Lola pörgetett, majd Hazz jött ki neki.
-     A lányokkal sorba állunk, bekötjük a szemed és az arcunkat megtapogatva meg kell találnod az asszonyod! - mondta Lolusz.
-     Simán! - nevetett.
Harry flottul megcsinálta a feladatot. Most Louist pörgette ki.
-     Választhatsz egy testrészt, amit minden lányon megfoghatsz és ki kell találnod őket! - mosolygott H.
-     Komoly? - kérdeztem a szemem takargatva.
-     Á! Tökéletes feladat. A popsikat választom! - vigyorgott.
A sálam újra Loura került. Sorba álltunk. Jesy állt legelöl.
-     Jesy! - mondta, majd tovább lépett. - Roxy. - mondta. - Rebel! - mondta huncut mosollyal. - Becky és Lola! - mondta, majd a sálat levéve megbizonyosodott róla, hogy mennyire tökéletesen kitalálta.
Közben, végig szólt a zene. Mikor Roxyval az egyik kedvenc zenénk jött, Ő üveggel Én pohárral a kezemben, táncikálni kezdtünk.  Igazán viccesen nézhetett ki, de élveztük.
Összesítve iszonyú jó buli volt. A holnapi másnaposság biztosra vehető, de ezen kívül, megismételném!
                                     
Remélem tetszett! Ki jobb páros szerintetek? Eleanour vs. Rebelouis! 











                               


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése