Translate (fordító)

2015. szeptember 20., vasárnap

3. rész

Sziasztok! Nagyon boldog vagyok! TEGNAP 176 OLDALMEGJELENÍTÉS!!!!!! Köszönöm, imádlak titeket! Hogy megmutassam, mennyire örülök, most hoztam egy hosszabb és izgalmasabb részt! <3 ~L
* Sarah szemszöge *

Reggel azt se tudtam hol vagyok. Fájt a hátam, fáradt voltam és rám volt borulva egy tál popcorn. Lesöpörtem magamról a kukoricát, kiszedtem a hajamból, majd feljebb tornáztam magam.
-       Hol is vagyok?! - kérdeztem magamtól.
-       Nálam! - jött az ismerős hangtól a válasz: Jack.
Megnyugodtam. Így, már beugrott a lakása. Az előszobába siettem, a hatalmas tükör elé és elrendeztem magam. Utána kimentem a konyhába és csatlakoztam a reggeliző haveromhoz. 
-       Gofri! - mondtam vidáman és elvettem kettőt.
-       Látom, éhes vagy! - mosolygott.
-       Nem is kicsit! - mosolyogtam és vastagon megkentem nutellával, majd rányomtam egy fél tubus tejszínhabot. 
Jack, nevetve nézte a cukorral teli reggelim. Elfogyasztottam, majd a hűtőhöz sétáltam és beleittam a kólába. 
-      Jól tolod húgi! - nevetett.
Én nevetve visszatettem a kólát. Bementem a szobába, felöltöztem és kivonultam.
-     Mész is? - kérdezte elszomorodva.
-     Igen, dolgom van. - mondtam, felvettem a cipőm és felkaptam a táskám.
Kaptam két puszit és már a lépcsőn dobogtam lefelé. Egészen a lakásomig mosolyogva sétáltam. Eléggé be volt borulva és dörgött is az ég. Siettem haza. Otthon lezuhanyoztam, majd Rebelé változtam. Mikor készen lettem, hívtam Beckyt.
-      Szia! - szólt bele vidáman.
-      Szia! Jesy mondta a vásárlást? - kérdeztem.
-      Igen, most indulsz? - kérdezte.
-      Igen, ott találkozunk.-mondtam.
Gyorsan felkaptam a kedvenc táskám, beledobáltam a fontos dolgokat és elindultam. Beszálltam a liftbe, majd a fejembe húztam a kapucnim. Bepattantam a már előre idehívott taxiba. Eldaráltam a címet. 20 perc alatt, már oda is értünk. Kifizettem az utat, majd kipattantam. A csajok, már ott álltak a pláza előtt. Megöleltük egymást, majd befáradtunk. Rengeteg boltot végigjártunk, hatalmas szatyrokkal, amiből, csak minden bolt után egyre többet hurcoltunk tovább. Közben elmeséltem az érdekes esetet Louisval. A nap végén beültünk a Starbucksba is. Ott annyit nevettünk, vihogtunk és hangoskodtunk, hogy mindenki csúnyán nézett és nem voltunk messze attól, hogy kizavarjanak. Vicces volt. Közben, persze több selfiet is készítettünk rajongókkal. Természetesen a házunkba mentünk a csajos nap után. Tartottunk egymásnak divatbemutatót az új cuccainkból, majd hamar lefeküdtünk, mert holnap táncpróbánk lesz.

* Másnap reggel *

-     Rebel! Kelj fel! - kiabált a szobámba Cara.
-     Ébren vagyok! - válaszoltam, de a fejemre húztam a takarót.
-     Látom! Gyerünk! - kiabált, majd kis küzdés után kikászálódtam az ágyból.
A fürdőmbe szaladtam, lezuhanyoztam a tényleg Rebelt varázsoltam az álmos Sarahból. Mikor készen lettünk, mind ettünk és indultunk is. A tegnapi táskámat a karomra akasztottam, de most telefonon, dzsekin és kulcsokon kívül, még jól ki volt tömve a táncos cipőmmel és ruháimmal. Tudjuk a táncot, csak sokszor belezavarodunk. A próbaterem csak 15 perc tőlünk, de elkaptuk a legnagyobb dugót. Így egy óra alatt értünk be. Gyorsan megrohamoztuk az öltözőt. Utána beszaladtunk a terembe, ahol nevetve fogadott minket Heather a tánctanárunk, aki egyébként iszonyú jó barátnő. Rögtön kezdtük is a táncot. Én egyszerűen nem tudtam hozni a formám. Mindig elrontottam, megbotlottam, vagy elfelejtettem a koreográfiát. Újra, és megint.
-      Rebel, minden rendben? - kérdezte Heather.
-      Persze, csak kicsit elfáradtam. - hazudtam.
-      Szeretnél egy kis szünetet? - kérdezte megértően mosolyogva, mire Én óvatosan bólintottam.
Mosolyogva visszaállt középre, majd a többiekkel folytatták a táncot. Én kivettem a táskámból a cigit és egy öngyújtót, majd a pénztárcámmal együtt a zsebembe süllyesztettem őket. Az ismerős hátsó lépcsőkön lerobogtam, majd, ahogy kiértem, már rá is gyújtottam. A falnak dőlve, leguggolva elszívtam a cigim, majd a szemben lévő kisboltba beszaladtam.
-      Jó napot! Mit adhatok? - kérdezte a kedves néni.
-      Egy energiaitalt kérek. - mosolyogtam és a választott italra mutattam.
-      Más valamit? - kérdezte.
A lányok!
-     És még 3 fél literes szénsavmentes ásványvizet. - mondtam, majd azt is elém rakta a néni.
Kifizettem és, már szaladtam is. Felrobogtam a lépcsőn, majd benyitottam a termünkbe. 
-     Lányok hoztam inni! - kiabáltam és szétosztottam a vizeket Én, pedig felbontottam az energiaitalom. 
Azt kortyolgatva folytattam a próbát, ami így már egy fokkal jobban ment. Sikerült összeraknunk a táncot. Nagyon elfáradtunk. Bepattantunk a limuzinba, de nekem még volt egy kicsi az energiaitalból. Azt kortyolgatva néztem kifelé az ablakon. Hirtelen megcsörrent a telefonom a táskámban. Kikaptam, majd már fel is kaptam.
-    Haló! - szóltam bele.
-    Szia! Itt Zayn. - mondta vidáman.
-    Szia! - mondtam.
-    Mizu? - kérdezte.
-    Itt semmi izgalmas, elfáradtunk, próbánk volt. - mondtam.
-    Ma esti konci? - kérdezte.
-    Kinek kell ott lenni? - kérdeztem fájdalmasan.
-    Neked, Jesynek, Roxynak és Beckynek. - mondta.
-    Jó, ott leszünk. - mondtam.
-    Szuper, akkor este! - mondta vidáman, majd bontotta a vonalat.
-    Hol leszünk este? - kérdezte ijedten Becky.
-    One Direction koncerten. - mondtam a szemem forgatva.
-    Buli lesz! - lökött meg Jesy.
-    Neked. - mondtam.
Ekkor pont megálltunk a házunk előtt. Kipattantunk és már nyitottam is az ajtót. Ekkor eszembe jutott, hogy Zayn intézhetne nekünk, valami jobb helyet. Rögtön visszahívtam.
-    Haló! - szólt bele, valaki más.
-    Helló, itt Rebel. - mondtam.
-    Szia! Louis. - mondta.
-    Ez most pontosan ki telefonja? - kérdeztem.
-    Enyém, csak Zayn erről hívott. - nevetett.
-    Aha... mindegy. Nem tudnátok valami menő helyet intézni nekünk? - kérdeztem.
-    Backstage? - kérdezte.
-    Tökéletes, hányra menjünk? - kérdeztem.
-    Hatra. - mondta.
-    Köszi! - mondtam.
-    Szia! - mondta.
-    Szia. - mondtam és letettem.
4 óra és hatra kell mennünk. 
-   Lányok! Készüljetek! - üvöltöttem.
Mind bevonultunk a szobánkba. Én átöltöztem és megigazítottam a sminkem. Pontosan időben indultunk el a limuzinnal. Az aréna hátuljánál álltunk meg. Hátulról beosontunk és ott kezdtük keresni a fiúkat. Végül elkaptam Harryt.
-    Á! A rossz! - mosolygott és megölelt.
-    Neked is szia! - mondtam.
-    Merre menjünk? - tért a lényegre Roxy.
-    Arra van a színpad. - mutatott maga mögé a göndör. 
Mi elindulunk az adott irányba. Én mentem elől, mint bártor. A hosszú fehér folyosó végén kimentünk az ajtón és megpillantottuk a nagyban röhögő banda többi tagját.
-    Sziasztok! - mondtuk egyszerre.
-    Á, heló! - jött közelebb Zayn.
-    Hé! Ne tegyünk úgy, mintha magamtól lennék itt! - jelentettem ki határozottan.
-    Merre menjünk? - kérdezte kedvesen Roxy.
-    Fél óra múlva kezdünk, úgyhogy, ha szeretnétek segíthettek előkészülni. - mosolygott Liam.
-    Szuper, miben segíthetünk? - kérdezte vidáman Jesy és átkarolta a vállam.
-    Te segítesz! Én nem! - jelentettem ki, majd leakasztottam magamról. - Van büfé? - kérdeztem mosolyogva.
-    Igen, de inkább használd a miénk. - mondta a visszatérő Harry.
-    A lényeg, hogy valaki adjon egy energia italt.- mondtam és megrántottam a vállam.
-    Zayn? - néztek rá a többiek.
-    Az öltözőmben van.- mosolygott.
Én értetlenül nézte.
Honnan kéne nekem tudnom, hogy az hol van?! - gondoltam, majd leesett nekik.
-    Megmutatott. - fogta meg a kezem Liam és maga után húzott.
Visszatértünk a folyosóra, majd a harmadik fekete ajtón balra, beléptünk. 5 tükör volt ott és rengeteg ruha és cipők. Zayn tükréhez mentem, majd elvettem egy italt. Felbontottam és, már úton voltunk vissza.
-    Hallottam, hogy cigizel. - nézett rám Liam.
-    Aha. - bólintottam.
-    Nem illik egy lányhoz. - ingatta a fejét.
-    Ez van. - rántottam vállat.
Mikor visszaértünk, Roxy kézen fogott és a többiekhez húzott.
-    Igen? - kérdeztem.
-    Segítünk. - mosolygott.
-    De jó. - mondtam unottan és megforgattam a szemeim. - Miben?- kérdeztem.
-    Elmegyünk öltözni és közben segíthettek. - mosolygott Harry.
-    Kössem be a cipőd?! - kérdeztem gúnyosan.
-    Nem. - mondta nevetve.
-    Akkor kapcsoljam be az öved? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-    Azt inkább kifelé kapcsolhatnád. - kacsintott huncutan mosolyogva Louis.
-   Álmodik a nyomor. - mondtam és elnevettem magam.
Ezen mindenki röhögni kezdett, csak Én nem.
-   Miután elviselhetően viselkedsz, gyere. - mondta a szemét forgatva Becky.
-   Oké. - mondtam és követtem a többieket az öltöző felé.
Leültem a sarokba és néztem, ahogy a lányok "segítenek" felöltözni 5 srácnak. Mindenki ruhákat igazgatott, miközben én az energiaitalt kortyolgatva ücsörögtem. Valaki elém lépett és felébresztett az elmélkedésemből.
-    Milyen? - kérdezte Louis, miközben körbeforgott.
-    Hazudjam azt, hogy jó és hagyjalak, vagy megmentselek az égéstől? - kérdeztem és felnéztem rá.
-    Ments meg. - mosolygott.
Én felálltam és így épp, hogy egy centi volt köztünk.
-   Oké, akkor húzd fel a slicced, ne felejts el cipőt felvenni és még valami. - mondtam és végigmutogattam a problémákat.
Kikerültem, hoztam egy sokkal jobb pólót az övéi közül, majd nemes egyszerűséggel lekaptam róla, ami rajta volt és segítettem neki felvenni amit Én hoztam.
-   Most már jó vagyok? - kérdezte és körbe fordult.
-   Cipő! - mutattam meztelen lábfejére.
Felkapott egy cipőt, majd újra elém lépett.
-   Most? - kérdezte.
-   Fordulj. - parancsoltam rá.
Megfordult és, már semmi hibát nem találtam rajta. Észre sem vettem, de már mind kimentek. Megfogta a kezem és felsegített a székből. Már indult volna, mikor még észrevettem rajta valamit.
-   Állj. - mondtam és a póló nyakát is megigazítottam.
Csak pár centire voltunk egymástól, majd mikor a kezem a nyakához ért, megcsókolt.
Louisnak barátnője van! - gondoltam és ellöktem magamtól.
-   Még valamit tanácsolhatok? - kérdeztem.
Bólintott és az arcán látszott, hogy Őt is meglepte, amit tett.
-   Ezt ne mond el a barátnődnek. - mondtam, huncut mosolyt eresztettem, rá kacsintottam, megkerültem, majd kisétáltam és rácsuktam az ajtót.

* Louis szemszöge *

Úgy lépett le, hogy megmaradt menő bombázónak és a mosolyával és a kacsintásával, még mindig  nem tűnt egy libának. Még mindig titokzatos, vagány és tökéletes volt. Úgy éreztem, olyan számomra, mint valami, ami kell, de tiltott. Egy igazi hiba beleszeretni, mert kapós lány és akármilyen srácot megkaphat. 
Louis idióta állat vagy! Eleanor a barátnőd, akit szeretsz, elkéred az angyali Sarah telefonszámát és megcsókolod magát az ördögöt, Rebelt. Ez 3 lány! Közöttük az egyik El, akit tiszta szívedből szeretsz! Te sötét! Ha ezt El megtudja, biztosan szakít velem, mert rajta kívül, még két lányt szédítek. Pofonvágnám magam! - gondoltam.
Kiléptem és úgy tettem, mintha semmi nem történt volna, pedig a bűntudat erősen mardosott. Rebel és Becky, már a nézőtéren ültek. A második sorban voltak. Becky rendesen ült, míg a "rosszkislány" lentebb csúszott a székén és a lábát az előtte lévő támlára tette. Így megvolt a saját nemtörődöm, laza és vagány stílusa. A haját hátradobta, de nem olyan libásan, inkább annak érdekében, hogy ne zavarja. A srácok is beszélgettek. Pár perc múlva a színpad mögé parancsoltak minket. Elkezdték beengedni a Directionereket. Nagy hangzavar lett. Később elkiáltotta valaki magát, hogy még öt perc, majd kettő és már kezdtünk is. A koncert kellőképp elterelte a figyelmem. Mikor vége lett, bevonultunk az öltözőkbe. Rebel, már az előző széken ült és a telefonját nyomkodta. Egyáltalán nem érdekelte a jelenlétünk. Ez is, csak vonzóbbá teszi.
Nem Louis! Nem az! - kiabáltam magamnak.
Úgy tettem, mintha nem lenne bűntudatom és nem zavarna annyira Rebel jelenléte. Gyorsan lekaptam a pólóm, majd hirtelen valaki hozzáért a vállamhoz.
-    Nem is tudtam, hogy ennyi tetkód van. - mosolygott Rebel és nézegette őket.
-    Melyik tetszik a legjobban? - kérdeztem.
Megfogta a karom és az azon lévőket is megnézte. Mikor meglátta a bokámon lévőt elmosolyodott.
-    Az! - mutatott a bokámra.
Én elmosolyodtam és, tovább álltunk egymás előtt.
-   Meg ez is. - mosolygott huncutan és végigsimította a mellkasom. Kirázott a hideg az érintése nyomán.
-   Neked nincs? - kérdeztem kíváncsian.
-   Nincs, de tervben van. - mosolygott huncutan.
-   Illene hozzád! - mosolyogtam rá.
-   Szerintem is. - mondta és visszaült a székébe.
Tudtam, hogy miért választotta a mellkasomon lévőt, hogy játszhasson velem. Hihetetlen ez a nőszemély. Bátor, szemtelen, huncut, semmilyen szabályt nem tart be és, nincs börtönben! Olyan, mintha az ördöggel ülne az öltözőben. Mikor pár centire állt tőlem, akkor is távolinak és titokzatosnak éreztem. Közben átöltöztem és, már a srácok között állva elmélkedtem.
-    Lou, haver minden oké? - kérdezte Zayn.
-    Aha, csak gondolkoztam. - vágtam rá.
-    Na, ez a baj! - röhögött fel Niall.
-    Lányok! - intett nekik Harry.
Becky, Roxy és Jesy is megindult felénk, de Rebel, csak ücsörgött tovább és nyomkodta a telefonját. Roxy megforgatta a szemét.
-   Rebel! - üvöltött a lányra.
Rebel összerezzent. Fura volt ezt látni tőle.
-   Mi van? - kérdezte unottan.
-   Gyere ide. - mutatott maga mellé Jesy.
-   Minek? - kérdeztem.
-   Mert hívtak. - válaszolta röviden Becky.
-   Azért megyek oda, mert oda akarok menni nem azért, mert azt mondtátok! - mondta határozottan, érzelemmentes arccal és a mellei előtt összefont kézzel hanyagul megindult felénk. Jesy és Roxy maguk közé fogták.
-   Olyanok vagytok, mintha kutya lennék. - forgatta a szemét unottan.
-   Én inkább öszvérnek neveznélek. - mondta nevetve Becky.
Rebel elnevette magát, majd megbökte a lányokat, aki szintén nevetni kezdtek.
-   Jó elég. - állította le a társaságot kuncogva.
-   Oké. - mondta Becky.
-   Mit akartok? - kérdezte a komoly, kemény Rebel felénk fordulva.
-   Hogy tetszett a konci? - kérdezte Harry.
-   Á... nem rossz... - nyögte ki Rebel.
Roxy rátaposott a lábára, de a szőke ördög, még csak meg se nyikkant.
-   Roxy drágaságom! Elmondtam már, hogyha a lábamra taposol, attól még nem fogom azt kamuzni, hogy elájultam, csakhogy kedvesnek tűnjek. - vágta rá unottan, mire mi a fiúkkal felnevettünk.
-   Néha tényleg azt hiszem, hogy te egy öszvér vagy, aki még bunkó is. - mondta Roxy.
-   Hé! Én legalább őszinte vagyok. - mondta és magabiztosan a cipőjét nézegette.
-   Szuperek voltatok! - mosolygott Jesy.
-   Igen, imádtam! - lelkendezett Roxy.
-   Én eddig is tudtam ezeket! - mosolygott ránk Becky.
-   Na, azért a temetésemre ne Őket hívjátok, ha kérhetem. - szólt be Rebel.
-   Nem lettél öngyilkos. - mosolygott rá Zayn.
-   Ezt jól látod. Egyébként kösz az energiaitalt. - mondta Rebel és halvány mosolyt eresztett Malik felé.
-   Rebel, mennyit aludtál éjjel? - fordult felé Jesy.
-   Nem számolom! - mondta.
-   De nem volt nálad senki? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Becky.
-   Nem, ugyanakkor mentem aludni, mint ti! Kérlek! - nyavalygott az ördög.
Ez tökéletes becenév neki!
-   Lesz after-party? - kérdezte a szöszke.
Ekkor berobbant az ajtón Eleanor. A nyakamba ugrott, majd megpuszilgattuk egymást.
-   Tehát?
-   Lesz. - mosolygott rá Harry.
-   De te nem veszel részt rajta! - mondta Jesy.
-   Oké. - mondta elkomorodva Rebel.
-   Akkor, szerintem mi megyünk is. - mosolygott Becky.
-   Helló! - mondta Rebel és, már sarkon is fordult.

* Rebel szemszöge *

Na, lépjünk le! - gondoltam és már úton is voltam. 
Mikor kiértem, megpillantottam a limuzint, ami értünk jött. Bepattantam, majd pár perc múlva csatlakoztak a többiek is. Mikor hazaértünk, mindenki szétszóródott. Én a szobámba mentem, lezuhanyoztam, majd a lányokkal filmeztünk. 

Annyira boldog vagyok a 176(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Oldalmegjelenítés miatt, hogy körülbelül így nézhettem ki, mikor megláttam:

Remélem tetszett! Mi véleményetek Louisról? Na és szerintetek Eleanor megtudja? Nemsokára kiderül! ~L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése