Translate (fordító)

2015. szeptember 19., szombat

2. rész

Reggel fájó fejjel, elkent sminkkel és gyűrött ruhában ébredtem. Először kinyitottam az ablakot és beengedtem a kellemes szellőt, ami különösen meleg volt. A fürdőmben rendeztem a kinézetem, majd átöltöztem. Úgy éreztem, ma nem vagyok képes Rebelként tündökölni. Lerobogtam a lépcsőn, immár kényelmes, tiszta ruhákban. Jesy reggelizett, Roxy kávézott Becky, pedig a kanapén aludt.
-          Jó reggelt! - mosolyogtam.
-          Szia! - mondta Roxy és Jesy.
-          Mizu? - kérdeztem.
-          Semmi érdekes, fáj a fejed? - kérdezte nevetve Jesy.
-          Igen, de ma nem tudunk együtt lógni, mert megyek Jackhez. - mondtam.
-          Megbeszéltetek valamit, - kérdezte Roxy.
-          Nem, csak úgy volt, hogy a tegnap estét együtt töltjük. Szegényt lekoppintottam, helyette ebédeltünk. - mondtam, mire Roxy olyan "milyen jó barát vagy" arccal mosolygott rám.
-         De holnap mind együtt vásárolgatunk! - jelentette ki Jesy.
-         Megbeszéltük! - mosolyogtam.
Gyorsan összeszedtem magam, majd útnak indultam. A furán meleg szellő simogatta az arcom, így mosolyogva vonultam London utcáin. Mikor hazaértem, egy fél órát semmit tettem, majd felhívtam Jacket. Két csöngés után fel is vette.
-        Szia! - mondtam vidáman.
-        Helló Sarah, mizu? - kérdezte.
-        Nincs kedved hozzám? - kérdeztem és elnevettem magam.
-        Hozzád mindig van kedvem! - nevetett. - Van kedved gördeszkázni? - kérdezte vidáman.
-        Nem tudok! - mondtam, mire felnevetett.
-        Megtanítalak! - mondta vidáman.
-        Oké, de beülünk kávézni! - mondtam.
-        Rendben, akkor a szokásos parkban. - mondta és le is tette.
Bevonultam a hálómba, átöltöztem, majd nyáriasan öltözve elindultam. Pár perc alatt a park kapuja előtt álltam, ahol Jack éppen nézelődött befelé. Odaszaladtam hozzá, majd megöleltem.
-       Sarah! - mondta vidáman és megpuszilta a fejem búbját.
-       Na, taníts! - mosolyogtam kíváncsian.
-       Gyere! - mosolygott és bementünk.
Másfél óra alatt megtanított gördeszkázni... szerinte. Szerintem, éppen, hogy nem borultam fel. Büszkén nézte, ahogy gurulok.
-       A tanári meló fárasztó, menjünk be egy kávézóba! - mondta és Én a gördeszkára ráültem, majd megfogtam a hosszú kezét.
-      Vonszoljalak odáig? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-      Kérlek! - néztem rá kiskutya szemekkel.
-      Legyen! - bólintott.
Tíz percig vonszolt, majd odaértünk a célhoz.
-      Kelj fel! - mondta.
-      Hozd ki a két kávét és majd séta közben megisszuk! - mondtam.
-      Jó! - nevetett és bement.
Én éppen az egyik trükköt próbálgattam, amit mutatott, mikor elvesztettem az egyensúlyom és már éppen estem, mikor megláttam, hogy valaki kilép a kávézóból. Reflexből belekapaszkodtam és sikeresen magamra rántottam. Rögtön nevetni kezdtem és közben meg akartam vizsgálni, kit rántottam magammal. A szemem, gyönyörű, világítóan kék szemekbe ütközött.

* Louis szemszöge *

Nem láttam mást, csak egy éppen eleső szőke lányt, majd pár másodperc múlva már rajta feküdtem a lány, pedig nevetett. Felnézett rám, majd megpillantottam a kék szempárt, ami ezzel a hajjal és világos bőrrel igazi szárnyak nélküli angyal. A csilingelő nevetése és hatalmas mosolyával, bárkit fel tudna vidítani. Azt is hamar észrevettem, hogy nincs rajta egy fél kiló smink. Én is elnevettem magam, majd lemásztam róla és felsegítettem.
-       Bocsánat! - mondta, még mindig kuncogva.
-       Semmi baj! Louis vagyok! - mosolyogtam és a kezemet nyújtottam felé.
-       Sarah! - mosolygott és kezet fogtunk.
-       Gördeszkázol? - kérdeztem.
-       Olyasmi! - nevetett. - Látod a tudásom! 
-       Nem rossz, csak maradj talpon! - nevettem.
-       Tudsz gördeszkázni? - kérdezte csodálkozva.
-       Igen. - mosolyogtam rá.
Lenyűgözött a lány, pedig csak pár szót beszéltünk.
-       Elkérhetem a telefonszámod? - kérdeztem tőle, amin még én is meglepődtem.
Elkéretem egy idegen lány telefonszámát, akiről annyit tudok, hogy Sarah, ráadásul nekem ott van Eleanor, akit tényleg szeretek. Miért is csináltam?!
-       Persze! - mosolygott, előkapott egy lapot és leírta.
-       Köszi! - mosolyogtam és a zsebembe csúsztattam.
Ekkor kilépett egy szőke srác és Sarah mögé lépett, majd átadta neki az egyik papír poharat, majd elvette tőle a gördeszkát.
-       Örültem a találkozásnak! - mosolygott.
-       Én is! - mosolyogtam, majd a srác átkarolta és úgy sétálgattak tovább.
Louis, te egy igazi lúzer vagy! Elkéred egy olyan csaj telefonszámát, akinek pasija van, miközben neked ott van Eleanor, akit szeretsz! Nem vagy más, mint egy lúzer! Azt gondolná az ember, hogy egy híres srác elég menő és vagány egy olyan lánnyal, aki tetszik neki. Ez igaz is, csak nem rám! - gondoltam, miközben az autómhoz sétáltam. Bepattantam, majd hazáig meg sem álltam.

* Sarah szemszöge *

Jack gyanakodva figyelt.
-       Mi az? - kérdeztem.
-       Louis Tomlinson?! - kérdezte fura hangon, amin felnevettem.
-       Éppen azt a trükköt gyakoroltam, amit mutattál és éppen estem, mikor kilépet, majd megpróbáltam belé kapaszkodni, de sikeresen magamra rántottam. - nevettem.
-       Szerencsétlen vagy. - nevetett.
-       Tudom! - nevettem én is. 
-       Merre megyünk? - kérdezte.
-       Hozzád és nálad alszom és egész este filmezünk! - ismertettem vele a tervem.
-       Rendben, jól hangzik! - mosolygott és a lakása felé vettük az irányt.

* Louis szemszöge *

A házba lépve megpillantottam a punnyadt társaságot. Niall éppen a kanapén ülve falatozott, Harry valami értelmetlen rajzfilmet nézett, Liamet nem láttam sehol, ahogy Zaynt sem. Gondolom együtt mentek valahova. Lepattantam Harry és Niall közé.
-       Mizu haver? - kérdezte Harry.
-       Nem vagyok normális. - jelentettem ki.
-       Nem mondtál újat! - nevetett pimaszan Hazza.
-       Kösz! - mondtam.
-       Mit csináltál? - kérdezte teli szájjal Niall.
-       Találkoztam egy lánnyal, aki olyan, mint egy angyal. - mosolyogtam Sarahra gondolva.
-       Neked nem Eleanor az angyalod? - kérdezte felhúzott szemöldökkel Hazz.
-       De, Eleanort szeretem. Erre a lányra, pedig csak ráestem, pontosabban magára rántott. - magyaráztam.
-       Aha, és mit csináltál? - kérdezte ír barátunk.
-       Elkértem a telefonszámát. - mondtam.
-       Eleanor?! - hívta fel a figyelmemet Niall.
-       Nem gondolkoztam, csak annyira kedves volt, szép és angyali, hogy muszáj volt. - mondtam.
-       Haver, ezt nem kellett volna! - rázta a fejét Harry.
-       Tudom, majd valahogy lerázom. - mondtam és megrántottam a vállam.
-       Elmegyünk moziba? - kérdezte Niall.
Mi csak bólintottunk.
-       Az új akciófilm jó? - kérdeztem.
-       Aha. - mondták egyszerre.
Ők ketten elkészültek, majd együtt elmentünk. A film nem volt rossz, bár jobbra számítottam. Persze Niall iszonyú éhes lett, ezért bementünk az egyik Nado's-ba.

Remélem tetszett! Ebben, már többet szerepelt Louis és egyre többet fog. Puszi ~L!



2 megjegyzés:

  1. Hah! Louis gondolkodj! :p neked ott van El! Bár így belegondolva nem lesz túl hosszú valószínűleg... :D hajt csak így tovább❤

    VálaszTörlés