Translate (fordító)

2016. április 14., csütörtök

Hírek!!!

Sziasztok! Ez most sajnos nem rész, azon még dolgoznom kell (tudom, hogy kések... de most na... bocsi :D) ez most más! 
Már régóta olvasok Wattpad-on is és hát gondolkoztam rajta, hogy esetleg ott is alkothatnék valamit, hátha... 
És pont ennek kedvezett, hogy már igen rég óta a fejemben van egy ötlet. Egy számomra elég baró ötlet. Már nem bírtam ki, hogy ne írjam le! Tehát megjelent az első munkám Wattpad-on. Itt tudjátok megnézni, remélem páran belenéztek és esetleg nyomot is hagytok magatok után. Itt nem is kérném a véleményeteket, inkább ott (de persze, ha valami okból mindenképpen itt szeretnél véleményt írni róla, bátran ;))! Igazából nem tudom mire számítsak, mert ilyen témája sztorit még sosem írtam, mint amilyenre azt tervezem, tehát szerintem érdemes megkukkantani! 

Valamint erről a blogról! 
Valójában még képlékeny, hogy hány rész/évad lesz. Ezt az évadot még biztosan befejezem, vagyis a 3. évad 70. részéig nincs min gondolkozni. Ahogy rájövök, hogy ott merre fog tartani a történet, kiderül, hogy lesz a még 4. évad, vagy nem. 

Tehát nézzetek be IDE, hagyjatok nyomot magatok után és a következő rész valószínű, hogy holnap érkezik (nem biztos). Ja igen! A Wattpad-os sztorimra a részek hetente várhatók, így nem lesz elhanyagolva egy blog sem! :) 

8 megjegyzés:

  1. Nekem nem adja ki ha ranyomok a linkre...

    VálaszTörlés
  2. Szia !
    Ha géphez kerülök mindenképp felnézek :)
    Telefon 'haragba vam a wattpadal'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Géphez ültem.. és megszerettem volna nézni a történetet, de nem találom..mondjuk most látom, hogy Victoria már irta előttem.. neharagudj nem idegesíteni akarlak...."a technika ördöge ilyen", de nemsokára biztos sikerül megoldani

      Törlés
    2. A 13. rész előtt a rendes link ;)

      Törlés
  3. Csak Vix vagy Viki utalom ha a rendes nevemen szolitanak :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vix (ez mennyire jó! Tökre tetszik, de komolyan!!! :) Oké, nem vagyok normális :D) a link a 13. rész előtt :)

      Törlés
    2. Rendben Vix most már tudni fogom :)
      Egyébként én a nevem becézett alakját nem birom -Bea-
      Szaval totál átérzem..
      Amugy tök jò a Vix becenév :)

      Törlés