Translate (fordító)

2016. április 23., szombat

3. évad 19. rész

Sziasztok! Előre is bocsi a rövid rész miatt, de ugye még mindig nem százas a "Louis szemszög"-em és ez a rész, inkább ilyen kis "tudjuk meg a titkot" ;) Tehát az izgalmasabb rész holnap érkezik addig is türelem és jó olvasását ehhez a roppant rövid roppant fura részhez! :/
* Louis szemszöge *
Nagyon korán keltem reggel, ugyanis nagyon erős gyomor görcsöm volt. Hogy miért? Az esküvő miatt. Milyen esküvő? Az, amiről még igazából tervek sem voltak? Pontosan az, csak hogy titokban már rég folynak a tervek! Már a lánykérés napján megbeszéltük, hogy ez az egész titok lesz Jesy, Roxy és Sarah előtt. Reggel rögtön lerohantam és Anya és a lányok már ott reggeliztek. Hajnali 5 volt. 
-   Louis, ide ne hányj! - mosolygott rám Anya. 
-   Anya, nem hányni fogok, hanem elájulok! - néztem rá és a kezeim a testem mellett remegtek. 
-   Édesem, nem kell! - nevetett. - Pontosan tudod, hogy milyen ez a lány. 
-   De mi van, ha... - kezdtem volna aggódni. 
-   Ott a kávéd fiam, csöndben kiülsz a kertbe, megiszod, közben cigizel egyet és kitisztul a fejed! - mutatott a bögrémre Anya. 
-   Azt hittem, utálod ha cigizek. - néztem rá döbbenten. 
-   Igen, viszont ilyen állapotban nemhogy az oltár elé, de vezetni se engedlek! - mosolygott. 
Én tettem amit mondott. A gondolataim csak úgy szárnyaltak, de az meg sem fordult a fejemben, hogy rosszul döntök. Attól féltem, hogy Sarah-nak nem fog tetszeni az egész, vagy túl elhamarkodottnak tartja majd, vagy nem tetszik majd a ruhája, vagy ami a legcikibb lenne, hogy nem jó rá a ruhája! Egyszerűen folyamatosan ráztam a lábam, igazgattam a hajam és egyre több gond jutott eszembe. 
Mi van, ha a lova megijed a ruhától? Vagy mi van, ha nem tetszik neki, hogy az egész nem a hagyományos lesz? Bár az eljegyzés esetében ez tetszett neki, de azért egy esküvő mégis más. Vagy mi van, ha nemet mond? Vagy meglátja a ruhát és elrohan? 
Hirtelen nyílt az ajtó mellettem, mire megijedtem és a lábamra fröccsent a kávém. Daisy kuncogva ült mellém. 
-   Ne aggódj Lou! - mosolygott rám és a kis fejét a vállamra hajtotta. - Jó, nem volt olyan tökéletes a kapcsolatotok soha, de most végre az és hidd el, hogy igent fog mondani! 
-   De mi van, ha a ruha nem tetszik neki? Vagy az, hogy nem hagyományos lesz? Vagy nem jó rá a ruha? Vagy ha megtudja mire készülök és elrohan? Vagy ha nem találja viccesnek a cuccokat? - kérdezgettem aggódva. 
-  Kedves Lou! - nézett rám nagy mosollyal. - Sarah szerintem a Te pólódban és alsódban is hozzád menne, kócosan, begipszelt lábbal! - nevetett és megfogta a kezem. - Ő mindig szeretett téged és szeretni is fog! Szerintem nem érdekli a hely, a ruha, virág, a torta, a vendéglista és elrohanni nem fog! 
-  Én ezt értem, de most attól, hogy ezeket mondod, nem igazán múlik el! - néztem rá még mindig aggódva. 
-  Figyelj, ha valamit elszúrsz, maximum nevetni fog, Sarah-t ismerve aranyosnak fogja tartani. - szorította meg a kezem. - De Én szívesen elmegyek veled előre! 
-  Tényleg? - néztem rá reménykedve, mire bólogatott. - Köszönöm! - nyomtam puszit a fejére. 
-  De tényleg minden rendben lesz! - nézett fel rám nagy mosollyal. - Alkony, Barney, Málna és Richard is ott lesz? - kérdezte, mire bólogattam. 
-  És Joey! - mosolyogtam. - És elvileg Lola és Zayn megtanították nekik, hogy hová kell állniuk. 
-  Mi van, ha kakilnak? - nevetett Daisy. 
-  Persze, paráztass be jobban! - mondtam, de elmosolyodtam. 
-  Szerintem Sarah végig bőgni fog. - mosolygott rám. 
-  Remélem azért nem. - mosolyogtam. - Na gyere, induljunk! - mondtam, majd felálltunk. 
A konyhába vittem a bögrémet, majd ásítottam egyet. 
-  Louis, a ruhád a kanapén. - mondta Anya, mire bólintottam mosolyogva. 
-  Mi lenne velem nélküled? - néztem rá mosolyogva.
-  Nyilván nem menne hozzád "Törpikéd" - mosolygott, mire halkan elnevettem magam. - Meg nélkülem Te sem lennél, de ez mellékes. 
Mosolyogva bújtam fekete farmeromba, majd felkaptam a pólóm. Csak 5 percig tollászkodtam a tükör előtt, majd Daisy unottan lökött a cipőm felé. Belebújtam, majd Ő is felvette az övét és hivatalosan is elindultam feleségül venni életem szerelmét. Egész úton csöndben doboltam a kormányon. Daisy jól szórakozott ezen. Mikor végre megérkeztem Lola-ékhoz, nagy levegőt véve szálltam ki. Hirtelen egy mérges Lola trappolt felém. 
-  Baj van? - kérdeztem ijedten. 
Ő elmosolyodott. 
-  Nem nagy, csak a kedves kisnövésűd lovát már 2-szer lemostam és mindkétszer lefeküdt, úgyhogy úgy döntöttem, hogy feladom és majd csak később mosom le! - sóhajtott és a haját a füle mögé tűrte. - Ez a ló tiszta Sarah! Egy percig tiszta és hibátlan, pislogsz és koszos, vagy összetöri magát! 
Én elnevettem magam. 
-  Louis meg mióta felkelt aggódik! - árult be Daisy vigyorogva. 
-  Tudod miért izgulj? - mutatott rám. - Hogy Joey ne lökje fel Niall-t, de inkább megbeszélem vele, hogy Zayn álljon a zebra mellett, mert Ő még egész jól tudja kezelni. 
-  Na, kedves vőlegény, indulj befelé és intézkedjünk! - tolt a ház felé Daisy. 
Bementünk és észrevett Zayn. 
-  Félsz? - vigyorgott rám, mire bólogattam. 
-  Menj fel, Lola és Sarah szobájában siránkoznak a sorstársaid! - nevetett és a lépcső felé mutatott. 
Én felszaladtam, majd benyitottam. 
-  Louis! - kiabált rám Hazza. 
Igen, necces volt, hogy Ő még nálam is jobban kikészül. 
-  Én is izgulok, meg kissé félek, de Harold úr, már elgondolkozott rajta, hogy leugrik a tetőről. - mondta Liam mosolyogva, mire a mögöttem álló húgom felmászott Sarah ágyára és a lábát lelógatva nézett ránk. 
Én leültem a földre Hazza és Payno közé. 
-  Neked mik a panaszaid? - nézett Daisy Liam-re. 
-  Attól félek, hogy összeveszünk, mert a múltkor amikor szóba hoztam a házasságot összevesztünk és bár Jesy igent mondott, de... - motyogott. - Még van választása. 
-  Most mit parázol, az Én menyasszonyom eddig két esküvőt mondott le! - löktem meg és félve néztem rá. 
-  Jogos! - bólogatott Liam. 
-  A francokat jogos! - akadt ki Hazza hangosan, már-már kiabálva. - Mégis Roxy a leghisztisebb és néha olyan mint egy angyal, de néha sátán. Folyamatosan szórakozik velem és mi van, ha nevetve mond nemet?! 
-  Mr. Styles! - csapott az ágy fakeretére az öklével Daisy, mint egy bíró. - Ne üvöltözzön a rendelőmben! 
-  Daisy ez nagyon nem vicces! - néztem rá mérgesen. - A bátyádból férj lesz! 
-  Már nem leszünk azok a kölykök! - mondta Liam. 
-  Senkik nem leszünk! - akadt ki Hazz megint. - Kitépem a hajam! 
-  Mert mit gondoltok, attól, hogy hivatalosan is összekötitek az életeteket okosabbak lesztek, vagy esetleg meg akartok változni? - nézett végig rajtam és Liam-en Daisy, majd Harry-re pillantott. - Neked meg sok sikert, de csak is szálanként! 
-  Hát bölcsebbnek kell lennünk! - mondta Liam. 
-  Szerintem Jesy, Roxy és Sarah azokhoz a fiúkhoz akarnak hozzámenni, akik itt ülnek, akik hülyeségeket csinálnak, akik étellel csatáznak, akik egy versenypályán, szakadó esőben száguldoznak ládában, majd a gumifalba ütköznek, akik az X-faktorba jelentkeztek, akik elkövettek hibákat, de a szerelmük nem múlt el! Nem akarják, hogy felnőjetek, érettebbek legyetek, vagy kopaszak. - nézett a végén Harry-re. - Ők titeket szeretnek, ahogy vagytok! 
-  Akkor is nemet fognak mondani! - kiabálta Harry idegesen. 
Daisy fogott egy párnát és hozzá vágta. 
-  Na, mi a helyzet? - nyitott be Sarah és Lola anyukája. 
-  Éppen 3 tinilány lelkét ápolgatom! - vigyorgott Daisy. 
Ő csak nevetett, majd becsukta az ajtót. 
-  Mi lenne, ha egy kicsit összeszednétek magatokat? - mosolyodott el a húgom megint. - Végül is szerintem tudnának nektek munkát adni bőven! 
-  Menjünk! - bólintott Liam, majd felkelt. 
-  Nem megyek sehova! Belefojtom magam egy kupac lószarba. - mondta Hazza. 
Végül azért Őt is sikerült levonszolni és egy nagymamaféle süti segített rajtunk. Utána meglátogattuk a lovakat - Alkony természetesen koszos volt- és Joey-t, majd elkezdődött a készülődés és nőtt az izgalom. 


2 megjegyzés:

  1. Szia Drága!

    Elképesztő volt!
    Én veszetűl imádtam...bakker annyira röhögtem -amolyan csendesen - hogy csorgott a konnyem ...
    Cseszettul tetszett ahogy a sracok izgultak es kifejtették aggályaikat egymásnak...na es ahogyan megvitaták utanna a dolgokat...de a pontot az i-re Daisy viselkedése tette fel...jò értelemben kész voltam a csajszitòl :)
    Kérnék még még még *bociszemeket mereszrget aranyosan*

    :D na en se vagyok százas :)

    Jo ejszakat!

    Szép napot holnapra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy meg tudtalak nevettetni, elértem célom! :D
      Reméltem, hogy sikerülni fog hihetően "előadnom" a fiúk dolgait, Daisy viselkedését egy kicsit jómagam ihlettem... ezt be kell vallanom :D
      És természetesen kapsz még még még Drágám!

      Törlés