Translate (fordító)

2016. február 18., csütörtök

2. évad 45. rész

Reggel egy kellemes hátfájással ébredtem, miközben a kutyáim rajtam feküdtek.
-   Engedjetek! - löktem arrébb a kutyákat, akik csak aludtak tovább, de kicsúsztam alóluk.
-   Jól vagy? - kérdezte Roxy.
-   Fáj a hátam. - mondtam, majd elkezdtem hátrafelé nyújtózkodni, mire a gerincem végig ropogott.
-   Aú. - fintorgott.
-   Kösz. - nevettem.
-   Mindenem fáj! - morogtam. - Ágyat akarok, csokit, egy jó sorozatot és egy csajbandát magam mellé! - nyafogtam.
-   Én benne vagyok. - lépett elém Becky.
-   Oké. - bólintott Jesy mosolyogva.
-   Akkor menjünk a szobánkba. - mosolygott Lola.
-   Inkább ne oda. - fintorogtam.
-   Miért? - kérdezte értetlenül Roxy.
-   Mert... - motyogtam. - Csak inkább ne. - rántottam vállat, mire bólintottam.
-   Sarah... - hallottam Louis hangját, mire sóhajtva fordultam felé.
Egy törölközővel a derekán állt velem szemben, miközben a vizes hajáról odakerült vízcseppek lassan haladtak le a mellkasán, majd a törölközőig meg sem álltak. Nem bírtam levenni róla a szemem, majd valahogy magamat visszafogva sikerült a szemébe néznem.
-   Igen? - kérdeztem halkan.
-   Ne tegyél fel neki sok kérdést, nem tud válaszolni! - mondta kuncogva Roxy.
-   Túl sok időt töltesz Harryvel. - mondtam szúrós szemmel nézve rá.
-   Hát, nincs más választásom! - nevetett.
-   De ez tök független Hazzától. - nevetett Becky.
-   Mi független tőlem? - lépett a helységbe Harry is. - Ó, a Törpe fantáziál?! - kérdezte vigyorogva rám nézve.
-   Szívd vissza, mielőtt oda megyek! - néztem rá szúrós szemmel.
-   Oké! Visszaszívtam! - mondta a kezeit védekezően felemelve.
-   Ma ilyen csípős vagy? - kérdezte nevetve Jesy.
-   Én elmentem! - emeltem fel a kezem, mint aki int és elindultam a lépcső felé.
-   Sarah, oda megyek felöltözni! - nevetett Lou.
-   Viccesnek találod? - kérdeztem, de vissza se fordultam. - Fele annyi önuralmad nincs, mint nekem! - kiabáltam vissza mosolyogva.
-   Szerintem meg sokkal több van, mint neked! - nevetett.
-   Ez kihívás? - fordultam vissza gonosz mosollyal, majd leszaladtam és konkrétan egy cm távolságra megálltam.
-   Mit akarsz? - kérdezte lenézve rám.
-   Szeretnél velem játszani? - kérdeztem gonosz mosollyal, majd egy ügyes mozdulattal kihúztam a pólóm alól a melltartóm és a szoba másik felébe hajítottam.
Louisnak megfeszült az álla és az izmai is, majd a füléhez hajoltam.
-   Még visszavonhatod. - súgtam a fülébe mosolyogva.
-   Hagyjuk. - mondta, mire kuncogva indultam el fel újra, majd a lépcsőről hallottam a többiek röhögését.
Én megint csak jól jöttem ki belőle! Sajnállak Louis Tomlinson, de korábban kell kelned ahhoz, hogy engem legyőzz!
Fent lezuhanyoztam, majd mikor készen lettem egy otthoni öltözetet kaptam fel és leszaladtam.
-   Sarah, legyél a gonoszabbik te és megyünk bulizni! - nézett rám Roxy.
-   Hova? - kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-   Csak egy kicsit messzebb. - kacsintott Becky.
-   Ki jön még? - kérdeztem mosolyogva.
-   Mi hárman. - mosolygott Mrs. Horan.
-   Oké! - mondtam vidáman, majd felugráltam az emeletre.
Mivel ettől nagyon jó kedvem lett, mindössze egy óra alatt elkészültem. Mosolyogva robogtam le a többiekhez.
-   Nem szórakozol! - nevetett Niall.
-   Szükségem volt egy kis kikapcsolódásra! - mosolyogtam.
-   Hozod a kis turbót is? - mosolygott rám Roxy, miközben éppen a sminkjét igazítgatta egy kis tükör segítségével.
-   Londonba megyünk? - csodálkoztam.
-   Igen, de jövünk vissza, nem hagyjuk itt a népet. - nevetett Becky.
-   Akkor hülyeséget kérdeztél! - vigyorogtam. - De akkor valakinek majd haza kell hoznia a sajátomat, ugyanis nekem mind két autóm itt lesz. - mondta.
-   Vagy azzal megyünk, otthagyod és vissza a másikkal jövünk. - mondta Lola.
-   Akkor nem ihatok! - sóhajtottam.
-   Nem is azért megyünk! - nevetett Roxy.
-   Ja, oké! - nevettem. - De milyen helyre megyünk? - kérdeztem.
-   Énekelni is fogunk! - kacsintott Becky.
-   És összeszedünk valami pasit! - mondta vigyorogva Roxy és sunyiban Hazzára nézett.
Én csak nevettem.
-   Igen? - kérdeztem nevetve. - Közlöm, Én vagyok az egyetlen szingli a csapatból!
-   Akkor neked! - dobta át a kezét a vállamon vigyorogva Becky.
-   Szerintem hanyagoljuk. - néztem rá. - Mármint nem vagyok a legszerencsésebb. - mondtam, majd elnevettem magam.
-   Rebel ihatsz, ha hazafelé vezethetem a kis turbót! - nyújtotta felém a kezét mosolyogva Becky.
-   Megbeszéltük! - csaptam bele vigyorogva.
-   Mértékkel. - mondta egyszerre Harry és Louis.
-   Nekem már annyira mindegy! - legyintettem. - Egy kis másnaposság lesz a legkisebb bajom!
Mikor végre megérkeztünk egy kis ivászattal kezdtük, míg Becky csak a kóláját iszogatta. Mikor már elég buli hangulatunk volt elindultunk énekelni.
-   Sziasztok! - mosolygott ránk a srác, aki a dalokat tolta.
-   Hali! - mosolyogtam.
-   Milyen dalt szeretnétek és hányan?
-   Mind a hárman és ezt! - mutatott egy dalra Becky mosolyogva, amit mind ismertünk és felosztottuk részekre.
Becky vállalta a rap részt, Roxy a sima éneket Én, pedig néhol beszálltam mindkettőbe, de a legvégén, amit - az egyébként hihetetlen hangú - nő énekel azt egyedül énekeltem. Közben néhányan felismertek minket és rögtön videózni kezdtek. Teljesen beleéltük magunkat a dalba és szinte az egész táncparkett megőrült. Mi ettől csak lelkesebbek lettünk. Utána úgy döntöttünk, éneklünk még valamit. A választásunk Christina Aguilera - Your Body-ra, amit már nem tudtunk ilyen tökéletes részekre osztani, így a pillantásainkból vettük le, hogy ki mikor fog énekelni. A dal közben egyre többen lettek a tömegben előttünk és lassan az egész kezdte koncertté kinőni magát, majd a dal végén egy számunkra ismeretlen férfi intett nekünk.
-   Sziasztok! - mosolygott ránk. - A hely tulajdonosa vagyok és lenne egy kérésem. - mosolygott.
-   Heló! - mosolyogtunk rá.
-   Kérlek lányok énekeljetek még pár dalt! - kérte, mire mosolyogtunk. - Egész életetekben ingyen isztok, belépő sem kell, csak folytassátok! - kérlelt.
-   Köszönjük és folytatjuk! - bólintott mosolyogva Becky.
-   Nagyon köszönöm! - mosolygott.
-   Dal? - kérdezte a srác.
-   Válassz! - mosolyogtam Beckyre.
-    Ezt! Imádom ezt a dalt! - mutatott a képernyőre, mire mosolyogva bólintottunk.
A rap részt Becky vállalta, ugyanis ebben Ő a legpengébb a bandában, míg mi Christina részét osztottuk meg. Közben ezért már buliztunk is rendesen, valami tánc is volt, amit nem neveznék koreográfiának, inkább beleéltük magunkat a dalba. Mikor ennek vége lett Roxy megnézte az időt.
-   Még van időnk bőven. - legyintett, mire mosolyogva bólintottam.
-   Lányok? - nézett ránk szegény srác.
Mi most egy Selena dalt választottunk, majd ezt is csak szétosztottuk. Ez után még pár dalt énekeltünk, majd utána inkább bevegyültünk a bulizók közé. Néhány rajongóval beszélgettünk és fényképeket is csináltunk.
-   Sziasztok! - lépett hozzánk egy csapat.
-   Hali! - mondtuk mosolyogva.
-   Nem zavar, ha... - kérdezte egy szőke csajszi.
-   Nem, dehogy! - mosolygott Becky.
-   Nagyon szeretünk titeket csajok! - ecsetelte egy fekete hajú lány.
-   Mi is imádunk! - mosolygott Roxy.
-   Rebel, egyáltalán nem beszéltek egymással Louisval? - kérdezte egy barna hajú, mire kuncogtam.
-   De igen. - mosolyogtam rájuk. - Elég nehéz volt számomra ez a 2-3 hónap, de már minden helyre jött. Charlieval szakítottunk, de Louisval végig barátok voltunk. - magyaráztam.
-   És Charlie megérdemelt téged? - kérdezte egy zöld hajú, fura kinézetű srác.
-   Nem tudom. - kuncogtam. - Igazából sajnos rájöttem, hogy nem voltam valójában szerelmes. - sóhajtottam. - Egyszerűen csak elhittem, hogy az vagyok, de nem volt így. - ráztam a fejem.
-   Louist szeretted? - kérdezte nagy mosollyal egy szinte tűz vörös hajú elég vad kinézetű csaj, aki közben a telefonjával videózott.
-   Természetesen. - bólintottam mosolyogva.
-   Tényleg leszedetted az L betűt? - kérdezte a szőke.
-   Ezt honnan veszed? - csodálkozott Roxy.
-   Egy cikkben volt. - mondta a fekete hajú.
-   Nem. - mosolyogtam és bizonyítékul meg is mutattam.
-   Megbántad? - kérdezte a srác.
-   Nem. - ráztam a fejem mosolyogva.
-   Szerintem Louist sose tudnád megbánni! - nézett rám mosolyogva Becky.
-   Nem. - ráztam a fejem mosolyogva.
-   Még szereted Lou-t? - kérdezte izgatottan a barna hajú.
-   Nem tudom. - ráztam meg a fejem.
-   És az igaz, hogy Ő is Danielle szakítottak? - kérdezte a zöld hajú srác.
-   Igen. - bólintott Becky.
-   És most van köztetek valami? Mármint Louisval? - kérdezte a vöröske.
-   Hát ezt így nem mondanám. - vakartam meg tarkómat. - Nehéz megfogalmazni...
-   Liamnek könnyen menne! - nevetett Roxy.
-   Igen. - nevettem. - Egyébként... hát nem tudom. - mondtam, majd elnevettem magam. - Sosem volt egyszerű a szerelmi életem, de ezt most tényleg nem igazán lehet elmesélni.
-   Az a gáz, hogy mi sem tudunk többet, ugyanis ha kettesben vagytok, elvonultok! - nevetett Becky.
Mikor a csapat megunta a faggatásunkat elköszöntek miután képeket készítettünk, majd elmentek. Mi még ittunk egy "keveset" Roxyval, majd Becky megparancsolta, hogy induljunk haza.

* Louis szemszöge *
Niall, Harry és Én a kanapén elaludtunk, ugyanis már nem bírtuk nyitott szemmel megvárni a csajokat. Igazából nem volt valami kényelmes, de jobb volt mint a semmi. Majd éjjel arra keltünk, hogy az ajtónál koppan valami, majd Roxy benyit. 
-   Meghasadt az agyam! - röhögött Roxy Reb-re nézve, aki szintén röhögött. 
-   Csönd! - tette a kezét Hazza a barátnője szájára, majd az ölébe kapta és elindult vele fel. 
-   Én megyek és pisilek! - nevetett Reb, majd elment a WC-re, 
-   Fárasztó így vezetni. - csapódott Niall elébe Becky. 
-   Nem bántásból mondom, de kicsit óvatosabban! - nyögte Niall, mivel a kis felesége igazán finoman csapódott gyenge pontjára. 
-   Jól van! - húzta magához Niall fejét kuncogva Becky. - Bocsi, hogy tank vagyok!
-   Milyen tank? - tört ki a WC-ből röhögve Rebel. 
-   Halkabban! - szóltam rá. 
-   Jól van Mr. Tomlinson! - kuncogott, majd mellém ült és levette a cipőjét. 
-   Nem szeretnél te aludni? - néztem rá. 
-   Veled? - nézett rám vigyorogva. - Bármikor! - kuncogott, majd az ölembe mászott. 
-   Nem hinném, hogy neked nem volt elég a mai napból! - simítottam ki egy tincset az arcából. 
-   Lou, rád bízom! - ugrott fel Becky, majd felhúzta Niallt. - Sok sikert! - mondta, majd felszaladtak. 
-   Nem akarok aludni! - mosolygott rám. - Mi lenne, ha inkább fagyiznánk? - kérdezte vigyorogva. - Úgy ennék egy málna fagyit megszórva olyan színes cukorkákkal! - mosolygott rám, amin csak nevettem. - Majdnem olyan édesek, mint te! - csípte meg az arcom. 
-   Neked komolyan aludnod kéne! - nevettem. 
-   Ne legyen már ilyen szigorú Mr. Tomlinson! - nyafogott, majd elnevette magát. 
-   Ugye nem fogsz így hívni sokáig? - kérdeztem. 
-   Csak amíg ilyen papóka lesz! - nevetett. 
-   Nem szeretném, ha hülyeségeket csinálnál, tehát gyere! - kaptam az ölembe, majd a lenti fürdőbe vittem. 
-   Te is velem fürdesz? - kérdezte vigyorogva. 
-   Nem, csak te fogsz! - mondtam. 
-   Ne már! - nyafogott. - De Én nem akarok! - mondta karba tett kézzel. - Mi lenne, ha inkább a tóhoz mennénk? - kérdezte vigyorogva. 
-   Meg ne próbáld! - fenyegettem. 
-   Miért? - mosolyodott el pimaszan. - Csak nem megbüntet Mr. Tomlinson?! - kacsintott huncut mosollyal. 
Én becsuktam az ajtót és kulcsra zártam. 
-   Én márpedig nem fürdök egyedül! - mondta, majd durcásan beleült a kádba ruhában. 
-   Szállj ki onnan! - mondtam sóhajtva. - Fejezd be a nyafogást! 
Morcosan kimászott, majd megállt előttem. 
-   Vetkőztess le! - mosolygott. 
Kösz! Megígértem, hogy mikor ittas vagy biztosan nem lesz semmi köztünk, ugyanis ismerem a félelmeid, de ezzel megnehezíted ezt! 
Lehúztam róla a pólót, mire csak mosolygott. A nadrágját is letoltam, Ő pedig kilépett belőle és arrébb rúgta. Közelebb lépett, majd az Én pólómhoz nyúlt. 
-   Én nem! - ráztam a fejem. 
-   De igen! - dobbantott, majd lehúzta rólam a pólót. 
A melegítő gatyámat csak letolta, mire Én is kiléptem belőle és elrúgtam. Megszabadultunk az alsóneműktől is, majd beállítottam a zuhany alá és mellé léptem. Mikor megnyitottam a vizet először jég hideg volt, mire mindketten libabőrösek lettünk. Nehéz volt, de volt elég önuralmam, hogy semmit nem tettem, amit holnap megbánna, így zuhanyzás után csak ellopta a pólómat, ami egyébként is tiszta volt és a bugyiját. Én csak az alsómat viseltem és a melegítőmet. A ruhákat a szennyes kosárba dobtam, majd a gyönyörű szőke lányt az ölembe véve vittem ki a kanapéra. Én a hátamon feküdtem, míg Ő a hasán, félig rajtam, ugyanis a feje a mellkasomon volt a bal lábát, pedig óvatosan az Én két lábam közé helyezte és a bal lábam alatt átbújtatva összefűződött velem, ugyanis a jobb kezemet is fogta a bal kezével és összefűzte az ujjainkat. A szabad - azaz a bal - kezemmel betakartam magunkat, majd ezt a kezemet óvatosan a csípőjére csúsztattam. Erre Ő elmosolyodott az Én arcomon, pedig végig egy hatalmas mosoly díszelgett. Imádom ezt a lányt. 

2 megjegyzés: