Translate (fordító)

2016. július 26., kedd

Mi legyen?

Srácok, nem tudom mi legyen. Régen naponta több mint ezren néztétek a blogot és tudom, hogy mit várok, hogy ennyi szünetet tartottam és most ilyen semmilyen novellákkal próbálkozom, de egyszerűen fogalmam sincs, hogy mit tehetnék. Egyszerűen minden nap boldog voltam, amikor láttam a komikat és azt, hogy mennyien olvastátok, de most egyszerűen senki sehol.
Valójában igen, azért írok, mert szeretek írni, de néha mindenkinek jól esik a visszajelzés. Most amúgy sincsen olyan hű de szuper lelki állapotom, szóval tényleg nagyon nagy szükségem lenne ilyesmikre.
A lényeg:
GONDOLKOZTAM ÉS (tudom, hogy sokszor volt már ilyesmi elbizonytalanodásom) ARRA JUTOTTAM, HOGY NEM VAGYOK BIZTOS ABBAN, HOGY AMIT ÍROK AZ VALÓBAN JÓ. NÉHA SOKKAL JOBBAN TETSZENEK A RÉGEBBI RÉSZEK AMIKOR VISSZA OLVASOM ÉS A NOVELLÁKKAL SE VAGYOK MEGELÉGEDVE.
HATALMAS SZÜKSÉGEM LENNE MOST RÁTOK!!!!!! AKI VALÓBAN OLVASSA, DE NEM JELEZ AZT NAGYON SZÉPEN KÉREM, HOGY ÍRJON VALAMIT IDE KOMMENTBE. LEHET AZ EGY PONT IS, NEKEM JÓL FOG ESNI, MERT SZÁMOMRA AZT FOGJA JELEZNI, HOGY VELEM VAGYTOK MÉG.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Először is hidd el, amit írsz, az tényleg jó, az már félsiker! Az igaz, hogy régen máshogy írtál, mint most, de ez a változás nem feltétlen rossz. Én (és szerintem azért rajtam kívül még jó pár emberke) pl naponta nézem az ÖSSZES blogod, hiába van olyan, ahova rég nem írtál, mindig ott van bennem, most lehet mégis van fent egy újabb szuper rész!
    Szóval kapd össze magad csajszi és kezdj el újra írni.
    Na puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a támogatást, ígérem utolérem magam! :) Nagyon jól esik ez <3

      Törlés
  2. Szia nem akarlak megbantani de ezt en nem olvasom ezeket az eliottosokat sokkal jobban szerettem a sarah tommy "poci"-sat es remelem lesz legalabb egy egyertelmu lezaro resz

    VálaszTörlés